Forum >> 159

Alfa156SW28-08-2012 21:47:59 // 23814
nekem is a Xenon trafót kellett cserélnem az izzó jó volt nekem bontottan 40.000 be került!
Alfa156SW28-08-2012 21:46:24 // 23813
Jó éjszakát!

ha valaki éppen egy minőségi laptopot keres az írjon!

Minőségi üzleti kategóriás laptopok Garanciával!

szöveg...
droberto28-08-2012 21:35:12 // 23812
Nézd meg a kontaktusokat. Ha oxidmentes akkor elég ha megmozgatod. Ha ez nem segít, cseréld meg az izzókat. Ha továbbra is a jobb cseszekedik akkor vsz. trafó, de előtte FES-el is kérdezd ki, hátha az elárul valami okosat!
direttore28-08-2012 21:31:08 // 23811
Sziasztok!

Valaki tudja mi lehet a hiba:
xenon fényszórot bekapcsolom és egy kis idő után villan egyet a jobb oldali(mert ott lehet vmi) és elalszik, majd ha újrakapcsolom, megint világit egy ideig és ismét villan egyet és elalszik???
Álló helyzetben nincs ez, csak menet közben.
Xenon trafó lehet???
droberto28-08-2012 17:24:56 // 23810
Nem nagyon hiszek benne, de ha már megvan megtartanám. Hogy hogyan oldanám meg az még rejtély. Talán beletoldanék a két darabot a hosszú oldalába... (de miből?)
Tibcsi16628-08-2012 16:05:45 // 23809
Jaa :) Ezért ne foglalkozzatok vele, ha nagyobb akkut vesztek és nem fér rá.
droberto28-08-2012 10:17:14 // 23808
Kérdezd Pityukomát, neki közvetlen tapasztalatai vannak a Thule-os tetőcsomagtartókról.
droberto28-08-2012 09:58:37 // 23807
Ha jók az infóim a MEDIUM, a Progression felszereltséget takarja.
Liquid28-08-2012 09:58:29 // 23806
az szigetel, eltakarja a vasbugyit :))
droberto28-08-2012 09:57:28 // 23805
Ez kb. annyit szigetelhet mint egy kislányon a miniszoknya!
Csosznorbert28-08-2012 05:54:55 // 23804
VIN ZAR93900007046458
MODELL 159 SW MEDIUM 1.9 JTD 16V
ÜZEMANYAG DÍZEL
KÜLSŐ SZÍN GRIGIO (SZÜRKE)

eLum infói :)
Tibcsi16628-08-2012 00:25:31 // 23803
Ez elég szomorú :( Lehet akkor mégis THULE lesz.
Tibcsi16628-08-2012 00:23:13 // 23802
Ja persze ez az akksi hőszigetelésére való. Hallottam már ilyenről. Szerintem egy normálisan töltött "egészséges" akkunál tök fölösleges. Ha az akku a végét járja nagy hidegben segíthet bizonyos körülmények között.

Nekem 20 éve van diesel autóm, de sosem volt még bundás akksim. Mégsem volt problémám.

A 166-al pl. voltam párszor síelni pályaszálláson. 6 éves gyári akksi egy hétig állt -15 -25 fokban éjjel nappal szabadban. Kicsit én is aggódtam mi lesz 7 nap után. De simán bepöccent, 2 fordulat és járt a motor. Na ezért bízok meg az exide-ban.

Igaz a 159-ben csak 4 évet bírt, de már leírtam, hogy miért (alul van méretezve)
Liquid27-08-2012 22:58:22 // 23801
köszi a képeket, hamarosan kiderül mi van az enyémben :)
droberto27-08-2012 22:33:19 // 23800
Itt pediglen a szóban forgó alkatrészek:
droberto27-08-2012 22:30:54 // 23799
Tépőzáras történet olyasféle anyagból mit a gépháztető szigetelése. Hivatását illetően bizonytalan vagyok!
Ezeknél jobb képeket nem találtam róla:
Liquid27-08-2012 22:30:18 // 23798
ez valóban jobban hangzik .)
Tibcsi16627-08-2012 22:24:09 // 23797
Érdekes nálam 8 évet ment a 166-ban. És a maxima szerintem most is megy valahol a Cromában.
droberto27-08-2012 22:13:54 // 23796
Sörből a világos, nőből a barna nagymellű! :)))
Tibcsi16627-08-2012 22:13:14 // 23795
Pontosítsunk! Inkább 2,387 Liter :):)
Tibcsi16627-08-2012 22:08:57 // 23794
Milyen bunda? Nálam nincs körbe semmi.
Nálam a 31cm-es belefér.
Erhard 242 (Pure Energy)27-08-2012 21:52:27 // 23793
az sem rossz :) de legalább 4 pohárral :P
Liquid27-08-2012 21:48:40 // 23792
hideg búza sör :) ja és 2.42 dl legyen ugye? :)
Erhard 242 (Pure Energy)27-08-2012 21:44:41 // 23791
szerintem egy hideg barna sör a legjobb ilyen melegben :)
Liquid27-08-2012 21:44:19 // 23790
arra lennék kíváncsi én is van-e valami extra szerepe
méretre az amit te is mértél, nem vettem ki így csak az "Originali Ricambi" feliratokat láttam rajta :) meg valami 5 vagy 6 jegyű szám van, de abból nem tudtam meg semmit, ha jól emléxem akkor a könyve szerint 70-74 körüli van benne
droberto27-08-2012 21:35:26 // 23789
Már a szerepét, vagy hogy mivel lehet megtoldani, ha nagyobb akkut veszel?
A 2.4-ben mekkora van (hosszméretét és teljesítményt tekintve)?
droberto27-08-2012 21:33:22 // 23788
:(
És szerinted mi a jó most? Te is akkor "az olcsó aksit bele, mert a drága is ugyan annyit bír" elvet vallod?
Liquid27-08-2012 21:32:54 // 23787
ezt a bundát én is kérdezni akartam
droberto27-08-2012 21:29:46 // 23786
Lehet nagyobb a 2.4 akkutálcája?
Én kattig hátratoltam, ugye a jobb súlyelosztás végett :), és így mértem az akksi (240 mm) előtt, alul 60 mm-t. (A fém tartón még van egy műanyag tálca ~2 mm-es peremmel meglehetősen lazán illesztve.)
Más. Ha nagyobb akksit veszünk a bunda nem fogja körbeérni. :(
Hőszigetel az ott, vagy milyen célzatból került az oda?
A 80Ah-ás Zap hossza 275 mm (ekkora az AGM is).
A 77Ah-ás Exide Premiumé 278 mm (ekkora az AGM is).
Erhard 242 (Pure Energy)27-08-2012 21:19:00 // 23785
nekem Exide elvből nem kell mind a három autómban meghalt 3 évesen ...még a Jász is jobb náluk
Liquid27-08-2012 21:18:55 // 23784
a 300 nem 315? nem szereltem ki az aksit de így "felülről" mérve én 31,5cm-t láttam, és ez pont a 80AH-ok mérete
Liquid27-08-2012 21:15:57 // 23783
A 156-omban van ZAP, meg vagyok elégedve vele, olcsó és jó
droberto27-08-2012 21:04:28 // 23782
Nem nagy a tolongás...
droberto27-08-2012 21:04:00 // 23781
5-ös imbusz, ha jól emlékszem!
Tibcsi16627-08-2012 17:45:10 // 23780
Milyen szerszám kell a gyárihoz? Nem sima kulcsos?
Tibcsi16627-08-2012 17:40:00 // 23779
Én Exide AGM-et vennék.
Biztos van rajta. Ha nincs az sem gond, simán elbírja a bizt.házat a normál csatlakozó. Nekem nincsenek meg a bizt.házon a tiplik.
'''''27-08-2012 17:39:59 // 23778
Van valamelyikőtöknek tuning box az autójában? (drobertót kivéve)
droberto27-08-2012 17:29:25 // 23777
Erről beszélek:

Remélem a 70 Ah-áson is van ilyen, csak takarja a kupak:
droberto27-08-2012 17:22:38 // 23776
"Jól néz ki a 80 Ah-ás Silver" - a link Photo fülére kell rámenni. :)
droberto27-08-2012 17:17:35 // 23775
A ZAP egy régi lengyel akkumulátorokat gyártó cég. Nekem szimpatikusak, de azért az Exide nagyobb név (persze garanciát ez sem jelent). Jól néz ki a 80 Ah-ás Silver, színe csaknem teljesen fekete. De a teteje a hagyományostól eltérő és nem látom rajta a biztosíték csoport ház pozícionálását szolgáló, tiplikhez szükséges furatokat.
Legfőbb kérdés persze itt az, hogy szulfásodás tekintetében mennyivel jobb a Ca-Ag ötvözetű lemez, mint a Ca-Ca, illetve melyiknek hatékonyabb a táskaszeparátora.
droberto27-08-2012 17:08:02 // 23774
Az AGM-esek "csak" 20-30%-al kerülnek többe. Kérdés megéri-e a felár.
ZAP
Exide és ez fekete
Ja, és ezek csak 70 Ah-sak.
Valakinek másnak esetleg van favoritja?
droberto27-08-2012 16:49:10 // 23773
Ahogy így elnézem helyügyileg 75-80Ah-ás akksinál nagyobbat nem tudunk bele tenni.
droberto27-08-2012 16:33:12 // 23772
Megmértem az akksit 240 x 175 x 190 mm (H x Sz x M) A tálca maximum 300 mm hosszú akkumulátort képes befogadni.
Mivel a Peti még nem mondta meg a "trükkös mérést", ezért pedig nem akartam leszedni az aksisarut, így a nyugalmi áramfogyasztást, majd csak tankoláskor tudom megmérni.
droberto27-08-2012 16:24:19 // 23771
Az enyém gyári, de nem dobtam el a hajam tőle, a Thule manual-ját nézegetve sokkal profibbnak, kidolgozottanak tűnik. Továbbá szerszám sem kell a felrakásához. A gyári viszont SZVSZ elegánsabb.
Tibcsi16627-08-2012 15:14:50 // 23770
Én is akarok venni kereszt-rudat a vashoz, de úgy látom nem túl olcsó ez a THULE. A gyári keresztrúd olcsóbb (EPER szerint 160€), mint a hasonló THULE (120 CM ALUPROFIL-al 53eFt). Melyiket érdemes venni szerintetek ? Jobb a THULE mint a gyári ?
Tibcsi16627-08-2012 14:12:10 // 23769
Nem tudom, hogy Belgiumban mennyit volt garázsban, de nálam 5 év alatt egy napot sem. Azt nem tudom mennyi volt az állóhelyzetben az áramfelvétele, sosem mértem meg. Szerintem azért bírt ki ennyit, mert a 100Ah „lazábban” bírta ezt a nagy motor és a sok fogyasztót. Mivel nagyobb töltőáramot tud felvenni, mint egy 75Ah aksi, ezért hamarabb feltöltődik városban.

Azaz pl. egy indítás után mondjuk elég csak 20 percet menni hogy visszatöltődjön az indításkor kivett energia. Míg mondjuk egy 75Ah-nál lehet 30 perc kell. (ezt soha nem számoltam, csak a példa kedvéért írtam) Ez sok városi indítózásnál sokat számít. És ha az aksi nincs rendesen feltöltve akkor ugye hamarabb szulfásodik.

Ezért is írtam, hogy a 2.4-es motorhoz szerintem min. 95-100Ah aksi kéne. És az 1,9 hez is 75-80 járna. Csak ugye ez is egy költség csökkentés, hogy mindenből kisebbet raknak és akkor olcsóbb a kocsi. Az hogy az aksi nem bír ki csak 3-4 évet az már nem érdekli a gyárat.

Az más téma, hogy a egy kisebb aksi is tud 4-500 ampert indítóáramot, ami lazán bepöcköli bármelyi motort. Viszont nincs akkora élettartama.
droberto27-08-2012 14:01:48 // 23768
A UM szerint a 205/55-16 az alapméret, bizonyos piacokon ettől eltérően lehet 215/55-16.
Extraként kérhető hozzá:
225/50-17
235/45-18
235/40-19 (ti)
droberto27-08-2012 13:55:59 // 23767
Brutális sok, az fix!
Vagy csak nekünk szokatlan. Egyszerűen eddig így lettünk "nevelve".
Ebből is látszik, hogy a 159 futóműve mennyire zseniális!
Az első olasz vas (Fiat, Alfa), aminek a német konkurensek jelenthetnek tartósság terén!
Hangolás terén már az előd 156-is zseniális volt, csak ott kissé alul méretezték az alkatrészeket.
Ha elírás lenne, nem ez lenne a 159 40-60%-án.
GTPeti27-08-2012 13:42:51 // 23766
4cm különbség átmérőben brutálisan sok... Tartom: Vagy a 205 vagy a /55 elírás.
droberto27-08-2012 13:39:08 // 23765
Vsz. neki tényleg mindegy! De legjobb tudomásom szerint a ti-ben ugyanazok a futóműalkatrészek vannak mint a simában (lengőkar, stabilizátor, kerékcsapágy). Ergo nem megy szét előbb a futómű, mint a ti-ben. Sőt az ültetés beleszámolva még jobb is leszek.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.