Forum >> 159

droberto26-09-2012 22:37:34 // 24864
Itt még tudsz nézelődni, de eléggé szubjektív...
droberto26-09-2012 22:36:04 // 24863
Itt a katalógus.

A sokküllős 432-es a legbejövősebb számomra.
droberto26-09-2012 22:34:52 // 24862
Ez már maximalizmus. :)
Minimális bizonytalansági faktor mindenképpen maradni fog a képletben...
Piritu - 1.000.00026-09-2012 22:31:58 // 24861
Nem is mondtam, megvolt a 70ezres szerviz, szakszervizben. Szűrőcsere (levegő, pollen, gázolaj), fékolajcsere és az átvizsgálás. Szerintetek mennyi volt?
Piritu - 1.000.00026-09-2012 22:27:26 // 24860
Nem tud valaki hirtelen linket a 159 gyári felni választékához? (17-es érdekelne)
Piritu - 1.000.00026-09-2012 22:25:21 // 24859
A szélességkülönbség miatt más a szitu. A minta arányai változnak.
droberto26-09-2012 21:52:13 // 24858
A Nokian NRHi szárazon meglehetősen erős volt, de esőben csak átlagos (a P6000 elverte), a Conti Premium Contact minderre rátett 2 lapáttal.
Azt mondják a tesztekkel kapcsolatban, hogy adott átmérőben nem sok eltérés van a különböző méretek közt.
GTPeti26-09-2012 21:47:58 // 24857
"Én Conti Sport Contact 3-at vennék, vagy Michelin Pilot Sportot." Én is. Ez a két legjobb, szerintem is.
Piritu - 1.000.00026-09-2012 21:42:17 // 24856
Amelyikkel adták a Primacy HP. Őszintén szólva többre számítottam, de a német beton autópálya a német kollégák szerint is koptatja rendesen a gumit. Főleg, ha illően hajtja az ember a lovakat, ami meg ugye megtörtént párszor :-))
A Pirelliről a gumisomnak sem volt túl jó véleménye.
A 156-on több garnitúra Nokiant fogyasztottam el, a Spider is lehet olyat kap a következő szezonra. Szerettem, mert nagyon csendes volt (a Spidernél ez lenne a fő szempont), de 25-30e-nél többet nem ment el. Ami gyakorlatilag évenkénti cserét jelentene.
(A tesztekkel az a baj, ha nem pont ugyan az a méret, akkor nem mond sokat. Ugyan az a gumi más méretben máshogy szerepelhet.)
droberto26-09-2012 21:33:11 // 24855
Neked volt már Contid?
droberto26-09-2012 21:32:15 // 24854
Milyen Michelin gumid bírt 45k-et?
Én Conti Sport Contact 3-at vennék, vagy Michelin Pilot Sportot. Továbbá, eddig elégedett vagyok a Bridgestone Potenza RE050A-val (esőben viszont még nem sok tapasztalatom van vele).
A tesztek is hasonlót mondanak:
2010: 225/45 R17

2012: 205/55 R16

Én Pirelli-ben csalódtam, a P6000 nem vált be, viszont a P Zero Nero-t és a P7 Cinturatot szívesen kipróbálnám.
Volt Nokia NRHi-m, ami a Pirellinél jobb volt (kivéve esőben), de a Conti Premium Contact 2 komolyan elverte.
Piritu - 1.000.00026-09-2012 21:31:33 // 24853
Amelyik előbb lesz :-DD
Liquid26-09-2012 21:22:46 // 24852
ELM 327 kell, ha jól emlékezem akkor 1-2 dologhoz jó a KKL is de alapvetően ELM kell neki, átalakítóval, vagy kapcsolósan
Liquid26-09-2012 21:20:18 // 24851
melyik Conti? nekem volt a 156-on SportContac2, most a fekete ragadozón SportContact5 van, mindekettő nagyon jó cucc
mizooo26-09-2012 21:19:13 // 24850
Okés köszi ! :D
GTPeti26-09-2012 20:58:42 // 24849
Cartársúr, te ugye nem nézegetted a blogomat. :)
(Lelövöm a poént: 159-hez pont nem VAGCom való.)
Piritu - 1.000.00026-09-2012 20:50:50 // 24848
Az a baj, hogy nem tudom mennyit kell mennem télig. Lehet még akár 5ezer km is.
...és ugye a kopásjelző 1,6 mm
Csosznorbert26-09-2012 20:39:43 // 24847
nálam lehúzott EGR-el nem pörgött 2000 fölé és ereje se volt. A hidon nem tudtam feljárni......
Csosznorbert26-09-2012 20:36:53 // 24846
én csak azért se cserélek már téli elött..... van még kb 2 mm a full slickig, na az már marad télig. amúgy száraz utón brutál mód tapad, de esőben nem szabad, na ott nem 1xü már :)))) lehet még KUL-ra is a faxa gumikkal megyek, ha megyünk. :)))
mizooo26-09-2012 20:24:36 // 24845
Sziasztok,

kollégám vásárolni szándékozik 159-est, VagCom kábel jó hozzá? FES-el akarja használni azt én adtam neki, de nekem a 156-hoz VagCom van kapcsolható Kline-al.

üdv,
Pityukoma26-09-2012 20:05:55 // 24844
HSZ 2431-ben a fényképen mutatom. Nálam ez okozta. Most már tudom hogy hívják (Zsolti159-nek köszönhetően): pillangó szelep állító motorja.
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2012 20:02:13 // 24842
az állítómotort ne húzd ki mert akkor hibát jelez szedd le a műanyag konzolt ami összeköti a motort a lappokat mozgató szerkezettel majd nyitott állásban kösd le gyorskötözővel
Pityukoma26-09-2012 20:00:41 // 24841
Igen, már valami rémlik. Tényleg valami tányérról magyarázott. Még azt is mondta hogy mikor megkergetem csináljak intenzív gyorsításokat, majd motor fék és így tovább. Ezzel működésre kényszerítem és a "lerakódott dzsuvát leveri magáról" - nálam bejött - :-)
Shadin26-09-2012 19:56:55 // 24840
nekem megint csinálja. mi az?
.....26-09-2012 19:28:07 // 24839
kipucoltam, az állító motor csatiját nem találom, vagy csak simán kössem ki a lapátokat mozgató mechanikát?
GTPeti26-09-2012 19:26:06 // 24838
Áááá. Szállító ÉS Nyelvújító vagy. :)
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2012 19:19:23 // 24837
egyébként farsot = far azaz segg ami seggszar, szar, lyukas mint a seggközepe :D
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2012 19:16:52 // 24836
előbb pucold ki a pillangóházat tiszta dzsuva, a szívósort csak kösd le :P egy gyorskötözőért bármikor beugorhatsz :D
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2012 19:15:33 // 24835
nekem ki van kötve igen, nem lett mivel optimalizáltattam így 1700-tól húz
'''''26-09-2012 19:11:59 // 24833
Köszi a tanácsokat,továbbítom.Azt is mondta,hogy néha elkezd gyorsulni,aztán mintha lenne egy turbó lyuk és utána megugrik a mutató újra.Szerintem nincs köze az egr-nek de kíváncsi leszek a végére.
.....26-09-2012 19:06:43 // 24832
arra várok,hogy egy új szívósorral megajándékozz :D elvégre jó haver vagy nem?
GTPeti26-09-2012 18:53:44 // 24831
"falsch-ot", v. magyarul falsot. ;)
.......................26-09-2012 18:44:24 // 24830
nekem a lapátkák miatt padlógáznál rángatott ,ill mintha hullámzott volna az erö
,aztán lettek P10F+P100+P401 hibakódok egyszerre,mikor kiforgattam 4000ig ,olyankor jött elö
kicserélte csöri egy másik bontottra és megszünt ez a hiba
De neked Erhard ki van kötve ugye?
nyomaték nem lett kevesebb alacson ford on?1500-1900 on?
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2012 18:39:58 // 24829
s mire vársz? magától nem lesz tiszta ...szerintem azért rángatózik nektek mert nem zár rendesen az 5 lapátka valahol farsot kap és ezért hullámzik, melegen meg tágul minden és tömít, ha pedig gázt adtok akkor meg nyitnak a lapátok....
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2012 18:29:34 // 24828
mindenki rángatózik? tényleg nem adom drágán, mindjárt felárazom :)
.....26-09-2012 18:12:09 // 24827
Én már megküldtem párszor :) Nálam hibakód nincs, EGR tiszta.
Az a pillangó szelep amit mutatsz, nálam ilyen állapotban van:
.......................26-09-2012 18:11:42 // 24826
amire mutatsz az a pillangó szelep állítómotorja
GTPeti26-09-2012 18:08:18 // 24825
SZVSZ Michelin, esetleg Conti. Főleg, ha a cég fizeti. ;)
Pityukoma26-09-2012 18:06:25 // 24824
Nekem egyszer rángatott pár napig, hibakód is volt. A szerelőm azt mondta hogy az EGR melletti biz-basz okozza (hibakód is erre utalt), amire a képen mutatok. Nevét már elfelejtettem. Azt tanácsolta hogy küldjem meg egy kicsit pályán, mert a sok városi tötyörgéstől el koszosodott. Megfogadtam, azóta nincs ilyen:-) Próbáljátok meg hátha bejön nálatok is.
.......................26-09-2012 17:58:05 // 24823
az EGR ben nincs tömítés,tudomásom szerint
.....26-09-2012 17:55:15 // 24822
Nálam is ezt csinálja. Egyik nap lehúztam a csatit az EGR-ről és jó lett az alapjárat. Másnap újból kipróbáltam már lehúzott egr-rel, de a hiba továbbra is megmaradt.
Pityukoma26-09-2012 17:39:59 // 24821
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Nem tudom megfejteni a gyári SIM kártyás telo lelkivilágát. Nem értem, valamikor kiteszi az érkezett SMS-ről az ikont a navira. Van mikor a központi kijelzőn is megjeleníti, de néha sehol. Ilyenkor ha véletlenszerűen megnézem a menüben csak ott látható hogy van olvasatlan levelem. Infot sajna nem találtam sehol róla. Valaki esetleg tudja közületek hogy is működik ez? Nekem gőzöm sincs róla:-(
.......................26-09-2012 17:28:23 // 24820
ha az Egr szorul akkor melegen is dadog
Pityukoma26-09-2012 17:19:14 // 24819
2000 fordulat körül, nagypapás gyorsításkor főleg 2. fokozatban nem rángat? Ekkor padlózáskor meg abbahagyja? Ilyeneket nem csinál?
.......................26-09-2012 17:13:19 // 24818
a gyári Pirelli recésre kopott a Miton,nekem rosszak a tapsztalataim

nekünk a Bren Nokian van,tök jó gumien azt ajánlom(japán gyártmány)
de ha igazán jó ár értéket akarsz ,akkor Hankook V12,szerintem ugyanazt tudja mint a Conti ,csak fele az ára
'''''26-09-2012 17:10:25 // 24817
Haverom 1.9jtdm-je hidegen,indításnál egyenletlenül jár,ugrál az alapjárat.Meleg motornál nem csinálja.Izzítók,porlasztók rendben.Állítólag az egr-ben beszart valami gumi tömítés és a hiba orvosolható egr cserével.
Létezik,hogy egr miatt csinál ilyeneket?
Piritu - 1.000.00026-09-2012 17:05:45 // 24816
Úgy néz ki gumicsere előtt állok. A két német úton kopásjelzőre értünk. Szerintem a télire váltásig már nem húzzuk ki. Ma voltam a gumisnál Michelin, Conti került szóba, ill. az "olcsóbb" kategóriában Nokian. A Michelint ismerem, az van és kb 45 ezret mentek. Milyen a Conti?
Esetleg jár valaki Pirellivel?
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2012 14:03:50 // 24815
mivel többlet befecskendezéssel tisztítana ezért gondolom tolta befelé az anyagod jó sokáig a többlet hőtől a karima megolvad, lerepedt a kipufogó gáz felé távozott az meg szétkúrta a turbót....na de az egészről a DPF tehet vagy inkább a fasza nem bele való olaj ami eltömíti...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.