Forum >> 159
Liquid16-09-2012 22:11:33 // 24580
nemigazán, nem gázelvételnél sziszeg, tehát nem a lefújószelepet hallom, hanem kvázi elengedi a felesleges nyomást ha mondjuk a turbo már tolja rendesen de nem kell annyi a motornak. Ez lehet hogy nem szakszerű megfogalmazás, de valami ilyesmi van asszem :) Majd eccer felveszem...
droberto16-09-2012 21:55:26 // 24579
Ez valahogy nem lepett meg! :)
Akkor már sziszegne is a füstokádó, nitrós gépsárkány??? :)))
Akkor már sziszegne is a füstokádó, nitrós gépsárkány??? :)))
'''''16-09-2012 18:23:55 // 24578
Már gondolkodtam rajta. :-)
droberto16-09-2012 18:14:33 // 24577
Ezt az ALFA159-nek meg ne mutassátok! :)))
direttore16-09-2012 17:20:05 // 24576
Elég érdekes....
Erhard 242 (Pure Energy)16-09-2012 14:12:47 // 24574
igen erőteljes kövi vipera hangja van pár percig utána meg mar mint a mustár, wasabi :P
Liquid16-09-2012 14:02:27 // 24573
nem figyeltem meg, de mintha fütyülne mindenesetre nem nagyon feltünő, az enyém ellenben sziszeg mint állat mikor felépül a nyomás
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((16-09-2012 13:57:46 // 24572
16" gyári Felni gumival .
Az oldalamon szereplő , hírdetett Felni gumistol eladó .
Hibátlan állapotban , Michelin nyári gumikkal .
06705330686
Az oldalamon szereplő , hírdetett Felni gumistol eladó .
Hibátlan állapotban , Michelin nyári gumikkal .
06705330686
Csosznorbert15-09-2012 21:28:56 // 24571
nekem gyorsitásnál 1-2-3 meg talán 4. ben kb. 0.8 barig.
Pityukoma15-09-2012 21:01:37 // 24570
Ez gyors volt :-)) A jó múltkor kérdeztem hogy lehet pl. a váci 145-öst birtokló cartársakra keresni. Válasz még sehogy, de majd az új Amore-n már lehet :-)
GTPeti15-09-2012 20:54:31 // 24569
Kérésed teljesítve! ;)
droberto15-09-2012 20:53:12 // 24568
Így olvastam én is, hogy utána jó lett. CAN hiba SZVSZ. Nézz azért rá FES/MES el.
Pityukoma15-09-2012 20:47:53 // 24567
Halesz-nak javasolni kellene, úgyis meg akarják újítani az Amore-t mostanában. Jól tudom?
Csosznorbert15-09-2012 20:47:27 // 24566
Restart után helyreállt, nem piszkáltam semmi olyat..... remélem csak átmeneti volt.
droberto15-09-2012 20:46:41 // 24565
Én a blogjaimat és próbálom ilyen irányba vinni. De ugye az csak egy vélemény...
GTPeti15-09-2012 20:42:49 // 24564
Ott lennének a szokásos adatok, mint cím, elérhetőség, amorés Nick, ilyenek és külön-külön az egyes vélemények (mint pl. az Amazonon).
droberto15-09-2012 20:41:24 // 24563
Így van. Jó lenne különböző dolgokat pontozni, szavazni rájuk!
Így sok mindent ki lehetne szűrni, és csak a "releváns" dolgokkal foglalkozni.
Így sok mindent ki lehetne szűrni, és csak a "releváns" dolgokkal foglalkozni.
Pityukoma15-09-2012 20:37:35 // 24562
Bízom benne én is :-)
Ez tényleg jó lenne sokunknak.
Ez tényleg jó lenne sokunknak.
GTPeti15-09-2012 20:32:39 // 24561
Reméljük 100ekm után is minden rendben lesz (értsd.: a DPF). ;)
Jó lenne, ha lenne az Amorén egy ajánlott szervízek, stb. jegyzék. Oda be lehetne írni az említett céget is.
Jó lenne, ha lenne az Amorén egy ajánlott szervízek, stb. jegyzék. Oda be lehetne írni az említett céget is.
Pityukoma15-09-2012 20:31:55 // 24560
Oktatást vállalok ;-) Egyébként nekem is 7-8 között szokott lenni normál körülmények közt.
Pityukoma15-09-2012 20:30:22 // 24559
HSZ:24561 :-) Mindig kiszámolom és mindig +0.6l-rel több.
.......................15-09-2012 20:28:18 // 24558
A csippelt autóknak csal a fogy mérő egy litert,
Majd a kúton számold ki
Majd a kúton számold ki
Piros Madaaar15-09-2012 20:17:34 // 24557
nekem nem hallani semmit. hidegen futyules van utana kuss. es tsss sincs :-) benzines bravon inkabb ;-)
droberto15-09-2012 20:13:43 // 24556
Tényleg nem a fütyülésre gondoltam, hanem a lefújószelep "Tsss" hangjára (bocs a szőrszálhasogatásért).
Fütyülés nálam is csak 2-3.-ban van, és az is inkább hidegen.
Fütyülés nálam is csak 2-3.-ban van, és az is inkább hidegen.
droberto15-09-2012 20:06:19 // 24555
Na menjél ám te... tudod hova! :)))
Cukkolod itt a társaságot a sokkoló fogyasztásadataiddal?!? :)))
Cukkolod itt a társaságot a sokkoló fogyasztásadataiddal?!? :)))
Pityukoma15-09-2012 20:01:44 // 24554
Ja az igazsághoz hozzátartozik a + 6deci a tényleges fogyasztási értékhez. Program átírása előtt ez csak +2 volt.
Pityukoma15-09-2012 19:47:28 // 24553
Szerintem nem zárják ki egymást. Az enyém az élő példa. Az én vasam is ex Belga 100Kw-os, mint Shadin159 cartársé. DPF-EGR...stb. minden maradt gyári állapotban. Itt csináltattam:Rigotech,és a HQ Sport Setup beállítást kértem. Azóta kb 8ezer km-t mentem és kopp-kopp nincs gondom. Nem rángat, nem pöfög és nincs más para jelenség sem. Ricsi mester jó munkát végzett. Nekem Tibcsi166 ajánlotta, neki már a 166-t is ő csinálta. Ég és föld az előtti állapothoz képest.
A fogyasztásom pedig így alakult pl egy mai 140km-es etapon:

egy üres hajó szállító utánfutóval mögöttem:


Tempomat 90-en fokozat:6-os Fordulat:1500
Igaz ezt a motort nem ilyen tötyörgésre találták ki, ilyen alacsony fordulaton sokáig nem egészséges tartani. A parkolóból induláskor olyan füstöt eresztett hogy elszégyelltem magam. Utána csak 5-ig kapcsoltam fel. A következő parkolóból kijövet már nem füstölt. Sajna nem mehettem gyorsabban, mert a futó üresen nagyon pattog, így is 2x cseréltem izzót hátul mert kirázta az izzószálat. Még jó hogy volt nálam tarcsi :-)
A fogyasztásom pedig így alakult pl egy mai 140km-es etapon:

egy üres hajó szállító utánfutóval mögöttem:


Tempomat 90-en fokozat:6-os Fordulat:1500
Igaz ezt a motort nem ilyen tötyörgésre találták ki, ilyen alacsony fordulaton sokáig nem egészséges tartani. A parkolóból induláskor olyan füstöt eresztett hogy elszégyelltem magam. Utána csak 5-ig kapcsoltam fel. A következő parkolóból kijövet már nem füstölt. Sajna nem mehettem gyorsabban, mert a futó üresen nagyon pattog, így is 2x cseréltem izzót hátul mert kirázta az izzószálat. Még jó hogy volt nálam tarcsi :-)
Tozo15-09-2012 19:34:45 // 24552
Én személy szerint nem újíttatnék turbót, de biztos vagyok benne, hogy AR-t is lehet...
Mivel a lelke a középrész, a rendes felújítás annyiból áll, hogy a turbina-, sűrítőhazát és a vezérlődobozt átszerelik egy új törzscsoportra (középrészre). Az a turbó amiben a törzscsoportot szétszedik és cserélgetnek benne alkatrészt, az szerintem nem lesz hosszú életű...
Mivel a lelke a középrész, a rendes felújítás annyiból áll, hogy a turbina-, sűrítőhazát és a vezérlődobozt átszerelik egy új törzscsoportra (középrészre). Az a turbó amiben a törzscsoportot szétszedik és cserélgetnek benne alkatrészt, az szerintem nem lesz hosszú életű...
Csabi15-09-2012 19:33:38 // 24551
lehúzott ablaknál hallom én is...:)
bonyesz15-09-2012 19:32:35 // 24550
Enyém is fütyül.Voltam vele Csörinél azt mondta ez ilyen a 8szelepeseknél van általában.Azt mondta hogy sokáig halljam még.
Tozo15-09-2012 19:30:15 // 24549
Nekem csak hidegen és csak pár percig. Menet közben sosem hallom. Tegnap megtekertem egy új benzines, turbós Astrát, na abban fütyült rendesen 5ezer körül :-)!
Szerintem nem jó jel, ha menet közben hallod a hangját. Lehet csapágyas, vagy vmelyik kerék megsérült :-(.
Szerintem nem jó jel, ha menet közben hallod a hangját. Lehet csapágyas, vagy vmelyik kerék megsérült :-(.
Csabi15-09-2012 19:12:28 // 24548
Gázelvételkor??? Nem nagyon... 0.8bar fölött fütyül, de csak 2-3ban hallom utána már elnyomja a szélzaj...mellesleg egy ARszervizes szerint nem lehet felújítani a "mi" turbónkat, csak csere...mint a kormányműnél, na mondom ez f.sza.
droberto15-09-2012 18:55:01 // 24547
Nálatok is fütyülget a turbó váltáskori gázelvételkor?
droberto15-09-2012 18:54:19 // 24546
"JTD-k turbói állítólag nincsenek nagyon túlméretezve." - Tudom, és félek is tőle. :(
A kuplung sincs! ;)
A kuplung sincs! ;)
GTPeti15-09-2012 18:15:40 // 24545
"Meg a PRV már két stekkeres." Tudom. ;)
A turbót csak kényszerből, a DPF miatt. A PRII-nél is megtehették volna, de a JTD-k turbói állítólag nincsenek nagyon túlméretezve.
A turbót csak kényszerből, a DPF miatt. A PRII-nél is megtehették volna, de a JTD-k turbói állítólag nincsenek nagyon túlméretezve.
droberto15-09-2012 17:33:00 // 24544
És szerintem neki se menne rá ha régebbi JTD-ről van szó!
droberto15-09-2012 17:23:56 // 24543
Az érdekelne egy Novitec evolúció és kompatibilitási lista. (A Novi oldalán már csak az újak vannak kint :( )
Egy barátomnak is beígértem az 1.3 Grande-hoz (75 Le) egy novit, de azóta nem láttam eladót. Az enyém sajna nem ment rá (azt hiszem a MAP-ra, mert több pin-es). :(
Talán a T jel miatt.
Meg a PRV már két stekkeres. Nemcsak a befecskendezést variálják.
Egy barátomnak is beígértem az 1.3 Grande-hoz (75 Le) egy novit, de azóta nem láttam eladót. Az enyém sajna nem ment rá (azt hiszem a MAP-ra, mert több pin-es). :(
Talán a T jel miatt.
Meg a PRV már két stekkeres. Nemcsak a befecskendezést variálják.
GTPeti15-09-2012 17:19:39 // 24542
Az a barátomnak túl drága lenne. És egy sima 8V-shez felesleges is.
droberto15-09-2012 17:18:48 // 24541
Nem vagyok egy tuningmatyi, de tudomásom szerint, ha adsz levegőt is az égés mellé, akkor nem lesz feltétlenül több korom.
Egyébként az 1.9 még E4.
Egyébként az 1.9 még E4.
droberto15-09-2012 17:15:10 // 24539
A SW update lemaradt: :)
Igen, így könnyű elintézni a dolgot, nem használjuk ki a szűrő teljes kapacitását! Így már egész korai telítődésnél regenerál. Ezzel elkerülhetővé válik, hogy egy esetleg hosszabb városi etap mellett 100% fölé menjen a telítettség.
A sűrűbb regen pedig a fogyasztás rovására megy! Köszönöm ilyen sw update-et én nem kérek.
Inkább jobban figyelek 90% felett, és követelek egy DPF kijelzőt a műszerfalra! :)))
Igen, így könnyű elintézni a dolgot, nem használjuk ki a szűrő teljes kapacitását! Így már egész korai telítődésnél regenerál. Ezzel elkerülhetővé válik, hogy egy esetleg hosszabb városi etap mellett 100% fölé menjen a telítettség.
A sűrűbb regen pedig a fogyasztás rovására megy! Köszönöm ilyen sw update-et én nem kérek.
Inkább jobban figyelek 90% felett, és követelek egy DPF kijelzőt a műszerfalra! :)))
GTPeti15-09-2012 17:08:18 // 24538
PRII? Mert arra én is tudnék vevőt.
droberto15-09-2012 17:07:50 // 24537
Aha!
Eddig nincs is vele gondom! :) (kopp-kopp-kopp)
Eddig nincs is vele gondom! :) (kopp-kopp-kopp)
droberto15-09-2012 17:06:05 // 24536
;)
Ismered?
Fiat Bravo 1.9 8V-be volt neki!
Ismered?
Fiat Bravo 1.9 8V-be volt neki!
GTPeti15-09-2012 17:04:07 // 24535
Ja, csak azt valaminek a számlájára tudják csak megtenni. Ellenkező esetben már gyárilag úgy jött volna ki. Többletteljesítmény nincs többletüzemanyag (így több korom) nélkül.
A gázreakció pedig az Euro5 miatt olyan. Ha nem cél az E5 megtartása, akkor lehet "optimalizálni".
A gázreakció pedig az Euro5 miatt olyan. Ha nem cél az E5 megtartása, akkor lehet "optimalizálni".
Shadin15-09-2012 17:01:25 // 24534
Nekem az eredeti programozás dátuma: 03/28/2007 volt, a Tied 10. havi és már az újabb sw volt rajta. Elég hamar rájöttek, hogy nem jó valami...
Shadin15-09-2012 16:57:07 // 24533
Nem az lenne az "optimalizálás"? Gyorsabb reakció...stb
Shadin15-09-2012 16:54:14 // 24532
A box-ot előlem vetted meg Hargitai Zsolttól :-)
GTPeti15-09-2012 15:01:33 // 24531
Szerintem DPF barát tuning nem létezik. Maximum olyan, ami picit kevesebb többletkormot okoz, mint a többi.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
532
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?