Forum >> 159

droberto27-09-2012 10:40:26 // 24890
A német autósok többsége, nem igen vallja be a hibákat. Ez személyes tapasztalat. A németek szeretnek sunnyogni. Tisztelet a kivételnek.
droberto27-09-2012 10:35:43 // 24888
Egyenlőre irigységre nincs okom! :)
.......................27-09-2012 10:15:27 // 24887
pont most olvasgattam fórumokon ,a BMW ,Merc,Audi dieselekröl
a Mercinél sok az injektor gond,szar a beszállító,az új E 220CDI elsö széria mind hibás injektorral jött ki
az Audi 3,0 TDI ról nem nagyon hallani,csak a 2.0 TDI olajszivattyúja hibás
.......................27-09-2012 10:11:23 // 24886
nekem is van nem egy ismerösöm aki BMW 325d vezet,
hidd el SEMMI bajuk
250ezer Km nél ki kell cserélni a DPF et,aztán megy tovább
vannak még a német forumokon ,nagynyomású szivattyú bajok 200ezer km körül,
de nem sok
Liquid27-09-2012 09:28:15 // 24884
ne irigyeld az adóellenőröket :)
droberto27-09-2012 09:20:34 // 24881
Mikori évjárat? Azt azért nem akarom elhinni, hogy az emisszió csökkentést csont nélkül megoldották a bajorok? Minden márkánál lehet hallani szívásokról a "korai" DPF-es modelleknél.
Csosznorbert27-09-2012 08:32:00 // 24880
igenis értettem! de sajna még semmi sem biztos :(
Erhard 242 (Pure Energy)27-09-2012 08:17:04 // 24879
ami késik nem múlik :P azért érdekes hogy a kollégám offos 5-se sosem rángatott, sőt semmilyen hiba sem volt és már 250e km-nél jár.....
droberto26-09-2012 23:10:03 // 24878
Mi az, hogy: "ha megyünk"?
Ez teljességgel elfogadhatatlan hozzáállás. :)
droberto26-09-2012 23:02:53 // 24877
Ez az E4, és az e feletti dízelek betegsége. Az enyém egyenlőre még nem rángat... (Kopp-kopp-kopp)
droberto26-09-2012 22:59:04 // 24876
Őszintén mondom, irigyellek, meg nem is, titeket Navosokat!
Szép, és kéne, de ha lenne nem szeretném szerintem.
droberto26-09-2012 22:53:13 // 24875
Értem! Megnézném egy vason, de szerintem nem jönne be...
Piritu - 1.000.00026-09-2012 22:52:27 // 24874
Jó éjt mindenkinek, léptem :-)

(Selmecbánya)
GTPeti26-09-2012 22:48:04 // 24873
Én a Pilot Exaltoknál ilyet egyenlőre nem tapasztaltam. Pedig max. 1 szezonjuk van még hátra. (Ha még gyártanák, legközelebb is ilyet vennék.)
Piritu - 1.000.00026-09-2012 22:47:01 // 24872
Az eredeti oldalszám szerint 37-es.Az SW tartozékok oldala.
droberto26-09-2012 22:45:19 // 24871
Nem 29-es oldalt akartál írni?
Piritu - 1.000.00026-09-2012 22:45:01 // 24870
A helyes megfejtésig még várok pár tippet :-))
droberto26-09-2012 22:41:59 // 24869
No ez az a dolog, amit nagyon sokan nem vesznek figyelembe.
A Nokian-jaimat egy kátyú végezte ki ~4 mm-esen, ekkorra már érezhetően sokat veszítettek tapadásukból. Legfőképp vízen.
Piritu - 1.000.00026-09-2012 22:41:40 // 24868
Meg a 19-es oldalon lévő bal oldali is bejövős.
Piritu - 1.000.00026-09-2012 22:39:38 // 24867
Tényleg nem rossz, nekem a mellette lévő van.
(Lehet, hogy a téli garnitúrának tudok jóárasítottat szerezni, csak nem tudom milyen lesz.)
Piritu - 1.000.00026-09-2012 22:37:36 // 24865
:-)
Mondjuk érdekelne egy olyan teszt is, ami a kopás során folyamatosan hasonlítaná össze a gumikat. Tuti, hogy nem mindegy, hogy 8 vagy hogy 4 mm mély a borda.
droberto26-09-2012 22:37:34 // 24864
Itt még tudsz nézelődni, de eléggé szubjektív...
droberto26-09-2012 22:36:04 // 24863
Itt a katalógus.

A sokküllős 432-es a legbejövősebb számomra.
droberto26-09-2012 22:34:52 // 24862
Ez már maximalizmus. :)
Minimális bizonytalansági faktor mindenképpen maradni fog a képletben...
Piritu - 1.000.00026-09-2012 22:31:58 // 24861
Nem is mondtam, megvolt a 70ezres szerviz, szakszervizben. Szűrőcsere (levegő, pollen, gázolaj), fékolajcsere és az átvizsgálás. Szerintetek mennyi volt?
Piritu - 1.000.00026-09-2012 22:27:26 // 24860
Nem tud valaki hirtelen linket a 159 gyári felni választékához? (17-es érdekelne)
Piritu - 1.000.00026-09-2012 22:25:21 // 24859
A szélességkülönbség miatt más a szitu. A minta arányai változnak.
droberto26-09-2012 21:52:13 // 24858
A Nokian NRHi szárazon meglehetősen erős volt, de esőben csak átlagos (a P6000 elverte), a Conti Premium Contact minderre rátett 2 lapáttal.
Azt mondják a tesztekkel kapcsolatban, hogy adott átmérőben nem sok eltérés van a különböző méretek közt.
GTPeti26-09-2012 21:47:58 // 24857
"Én Conti Sport Contact 3-at vennék, vagy Michelin Pilot Sportot." Én is. Ez a két legjobb, szerintem is.
Piritu - 1.000.00026-09-2012 21:42:17 // 24856
Amelyikkel adták a Primacy HP. Őszintén szólva többre számítottam, de a német beton autópálya a német kollégák szerint is koptatja rendesen a gumit. Főleg, ha illően hajtja az ember a lovakat, ami meg ugye megtörtént párszor :-))
A Pirelliről a gumisomnak sem volt túl jó véleménye.
A 156-on több garnitúra Nokiant fogyasztottam el, a Spider is lehet olyat kap a következő szezonra. Szerettem, mert nagyon csendes volt (a Spidernél ez lenne a fő szempont), de 25-30e-nél többet nem ment el. Ami gyakorlatilag évenkénti cserét jelentene.
(A tesztekkel az a baj, ha nem pont ugyan az a méret, akkor nem mond sokat. Ugyan az a gumi más méretben máshogy szerepelhet.)
droberto26-09-2012 21:33:11 // 24855
Neked volt már Contid?
droberto26-09-2012 21:32:15 // 24854
Milyen Michelin gumid bírt 45k-et?
Én Conti Sport Contact 3-at vennék, vagy Michelin Pilot Sportot. Továbbá, eddig elégedett vagyok a Bridgestone Potenza RE050A-val (esőben viszont még nem sok tapasztalatom van vele).
A tesztek is hasonlót mondanak:
2010: 225/45 R17

2012: 205/55 R16

Én Pirelli-ben csalódtam, a P6000 nem vált be, viszont a P Zero Nero-t és a P7 Cinturatot szívesen kipróbálnám.
Volt Nokia NRHi-m, ami a Pirellinél jobb volt (kivéve esőben), de a Conti Premium Contact 2 komolyan elverte.
Piritu - 1.000.00026-09-2012 21:31:33 // 24853
Amelyik előbb lesz :-DD
Liquid26-09-2012 21:22:46 // 24852
ELM 327 kell, ha jól emlékezem akkor 1-2 dologhoz jó a KKL is de alapvetően ELM kell neki, átalakítóval, vagy kapcsolósan
Liquid26-09-2012 21:20:18 // 24851
melyik Conti? nekem volt a 156-on SportContac2, most a fekete ragadozón SportContact5 van, mindekettő nagyon jó cucc
mizooo26-09-2012 21:19:13 // 24850
Okés köszi ! :D
GTPeti26-09-2012 20:58:42 // 24849
Cartársúr, te ugye nem nézegetted a blogomat. :)
(Lelövöm a poént: 159-hez pont nem VAGCom való.)
Piritu - 1.000.00026-09-2012 20:50:50 // 24848
Az a baj, hogy nem tudom mennyit kell mennem télig. Lehet még akár 5ezer km is.
...és ugye a kopásjelző 1,6 mm
Csosznorbert26-09-2012 20:39:43 // 24847
nálam lehúzott EGR-el nem pörgött 2000 fölé és ereje se volt. A hidon nem tudtam feljárni......
Csosznorbert26-09-2012 20:36:53 // 24846
én csak azért se cserélek már téli elött..... van még kb 2 mm a full slickig, na az már marad télig. amúgy száraz utón brutál mód tapad, de esőben nem szabad, na ott nem 1xü már :)))) lehet még KUL-ra is a faxa gumikkal megyek, ha megyünk. :)))
mizooo26-09-2012 20:24:36 // 24845
Sziasztok,

kollégám vásárolni szándékozik 159-est, VagCom kábel jó hozzá? FES-el akarja használni azt én adtam neki, de nekem a 156-hoz VagCom van kapcsolható Kline-al.

üdv,
Pityukoma26-09-2012 20:05:55 // 24844
HSZ 2431-ben a fényképen mutatom. Nálam ez okozta. Most már tudom hogy hívják (Zsolti159-nek köszönhetően): pillangó szelep állító motorja.
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2012 20:02:13 // 24842
az állítómotort ne húzd ki mert akkor hibát jelez szedd le a műanyag konzolt ami összeköti a motort a lappokat mozgató szerkezettel majd nyitott állásban kösd le gyorskötözővel
Pityukoma26-09-2012 20:00:41 // 24841
Igen, már valami rémlik. Tényleg valami tányérról magyarázott. Még azt is mondta hogy mikor megkergetem csináljak intenzív gyorsításokat, majd motor fék és így tovább. Ezzel működésre kényszerítem és a "lerakódott dzsuvát leveri magáról" - nálam bejött - :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.