Forum >> 159

Shadin11-11-2012 20:15:37 // 26740
Én is reggelre gyúrok :-)
Csabi11-11-2012 20:10:43 // 26739
Én hasonlóképp nem tudtam, de ezeken a feltételeken kívül biztos számít a külső hőmérséklet is, vagy a belső...Mínusz fokokban is megpróbálom, ha akkor sem kapcsol be,akkor ez nem fog soha! :)
droberto11-11-2012 20:08:10 // 26738
Nálam ezt lespórolták! :)
Csabi11-11-2012 20:07:04 // 26737
A generátor-akku-önindító kapcsolatát lehet vele megszakítani, hasonló kapcsoló mint az üzemanyag-szivattyúé az ülés alatt.
Shadin11-11-2012 20:06:48 // 26736
A paraméterek megfeleltek, mégsem tudtam működésre bírni:

- the temperature of the engine coolant (about 60°C);
- the engine speed (which should be above a 700 rpm);
- the battery voltage (which should not go down below 12.2 V).

droberto11-11-2012 20:05:13 // 26735
A magas oldalfal jótékony hatása! :)
Shadin11-11-2012 19:59:11 // 26733
215/55R16 a gyári méret, de igaz, egy kicsit esetlenül néz ki. De nincs az a gödör amin ne siklanék keresztül észrevétlenül :-)
droberto11-11-2012 19:57:10 // 26732
Gyorsulni biztosan jobban gyorsul, a kisebb kerékkel! Az biztos, hogy alacsonyabb és leér mindenhol. Viszont egyébként sokkal komfortosabb az autó vele. Jobban gyorsul, kisebb a fogyasztás, nem ráz, nem üt, nem zajos, és te is nyugodtabb vagy, hogy egy kátyú nem vesz el tőled egy havi fizetést. :)
Shadin11-11-2012 19:54:51 // 26731
Angol nyel választás után van angol 2007-es. Én azt néztem, de NINCS sehol szó F74 F76 biztosítékról. Tulképp lehet, hogy tévedek és nincs PTC-m. Szét fogom bontani és megnézem ha lesz időm rá :-(




droberto11-11-2012 19:53:52 // 26730
Végül is jobb mint a Holland! :)
droberto11-11-2012 19:53:30 // 26729
Feküdj be alá és nézd meg, hogy honnan ered a holt játék! Csuklókopás, vagy a dugattyúrúd. Én az utóbbira tippelnék, és akkor légtelenítenék (már ha lehet a 159-nél).
Erhard 242 (Pure Energy)11-11-2012 19:53:13 // 26728
páran voltak a héten is volt egy valami offos szerelővel jött kereste az utólagos xenon trafóit :)
droberto11-11-2012 19:51:09 // 26727
Ha megengedsz egy észrevételt, akkor hiányzik a stekker védő burkolat az ülésed alatt:

:)
droberto11-11-2012 19:48:45 // 26726
Az első képen az milyen nyomógomb? Az ePer valami újraélesítést ír.
Csabi11-11-2012 19:45:37 // 26725
Ez még bírni fogja egy darabig :) Azt nem értem, h hol tudott ilyen mértékben beázni az enyém...
Dömpi (il dottore)11-11-2012 19:45:06 // 26724
Nekem a 215/55/16-os téli gumival lett olyan, mintha talicska kerekek lennének alattam: alacsonyabb lett a kocsi és nem is gyorsul olyan jól, mint a nyárival. Érezhetően jobban szereti a 19-es kerekeit :)
Dömpi (il dottore)11-11-2012 19:40:30 // 26723
Csak az gond, hogy kettőnkön kívül senki másnak nincs holtjáték. Sőt, a kuplung/kettőstömegű csere után néhány hétig nekem sem volt.
Piritu - 1.000.00011-11-2012 19:23:09 // 26722
a magyarnál gyakrabban előforduló nyelven keresd :-)
A szigetország nyelvén van 2007-es is.
droberto11-11-2012 19:22:35 // 26721
Húhh, ilyet még az ellenségeimnek sem kívánnék.
Az enyém még valamilyen hihetetlen oknál fogva rozsdamentes:
droberto11-11-2012 19:17:46 // 26720
A fogyasztásnál vedd figyelembe az átmérő különbségből származó sebesség mérőóra csalást.
SZVSZ, a 205/55-16 nagyon pici a 159-re, picit olyan vele mint egy Chevrolet Aveo:
droberto11-11-2012 19:12:18 // 26719
"Na megnéztem , és rosszul emlékeztem, nekem is hiányzik a középső vezeték, de amint kiderült az nem a fűtéshez kapcsolódik hanem az automata váltóhoz...." - Ez így van, legalábbis a ePer szerint:

"F72 - for robotized gearbox control unit"
"F-8 FUSE ROBOTIZED GEARBOX PUMP"


Viszont ma akárhol is néztem, de nem találtam meg az alábbi (fűtéshez szükséges) biztosítékokat:

"Next to the CBA there are two additional fuses for versions which have an additional heater (JTD only): F74 (30A) and F76 (50A)."

Kevernek itt rendesen!
droberto11-11-2012 19:11:21 // 26718
Ismerem, de itt nincs FL előtti. :)
A 2009-es a legrégebbi:
Piritu - 1.000.00011-11-2012 18:59:55 // 26717
Anno a 156-omat is F1-el vettem, aztán egy héten belül visszacseréltem a régi kerekeimre, mert olyan hangos volt. Szóval nem benned van a hiba.
Csabi11-11-2012 18:49:14 // 26716
Droberto kérésére megnéztem a halott kormányművem, a képek magukért beszélnek...

Ez bizony ZF volt, nem TRW:


A bal oldala(itt ment szét teljesen a tömítőgyűrű) :






A jobb oldal ahol, nem volt látható folyás, viszont a gumiharang tele volt szervoolajjal:

itt sokkal mélyebb volt a felületi rozsda


A szervóolaj barna lett a rozsdától:
Shadin11-11-2012 18:44:04 // 26715
Bocsesz, de nem maradt idő a kiegészítő fűtés vadászatra, majd legközelebb. Feltettem a 16"-os téli gumis alu kerekeket. Az autó átalakult lopakodó luxusautóvá. Vagy a 17"-os túl nagy, vagy a GoodYear Eagle F1 egy kalap szar. És attól most tekintsünk el, hogy szebb a nagyobb, meg úgy, de úgy tapad... Minek? Öreg vagyok én már raccsingolni, elhajókázok a 16-ossal fél literrel kevesebb nyállal és élvezem a Bose-t.

Jó éjszakát!
Liquid11-11-2012 15:01:58 // 26714
emeld is meg az árát gyorsan :))
Volt már valami értelmes érdeklődő?
Erhard 242 (Pure Energy)11-11-2012 14:31:57 // 26713
most nézem kint a németeknél egy ugyan olyan korú, felszereltségű 59 8e júró akkor nem is adom drágán ennyiért ...hm
Pityukoma11-11-2012 14:28:14 // 26712
Szerintem ez nagyon jó ár. Én 26 ezerért vettem a gyárit és fél évet vártam rá mire megérkezett. A bézs szín miatt nem volt, fekete és szürke az lett volna pár napon belül. A hátsó és a jobb első nincs rögzítve ezért el is mozdul rendszeresen.
Pár képet én is csináltam róla:
Pityukoma11-11-2012 14:20:52 // 26711
Szia, megnéztem a kuplung pedál holtjátékát. A pedál ív középső részének a felső holtponton a padlótól mért távolsága 140mm. A holt játék 2 részből tevődik össze: 4mm amíg a rudazat megmozdítja a felső munkahenger lökő rúdját, majd további 4mm amíg elkezd dolgozni a kuplung. Mivel az erőkar végén mértem a holtjátékot így az a tövében elenyésző lehet. Szerintem ez így jó ahogy van. Ha esetleg járok szalonban és találok még új 159-et, majd megnézem azt is.
[img2]
Dömpi (il dottore)11-11-2012 13:02:04 // 26710
Az én szőnyegem ilyen:
Csabi11-11-2012 11:48:01 // 26709
Na megnéztem , és rosszul emlékeztem, nekem is hiányzik a középső vezeték, de amint kiderült az nem a fűtéshez kapcsolódik hanem az automata váltóhoz....



Érdekes a MES is, két kieg fűtést ír nálam, az egyik nincs, a másik pedig kikapcsolt.

Nem tudtam bekapcsolni, mindig azt írta ki, h "nem állnak fenn a feltételek a futtatáshoz" sajna ezt a képernyőt már nem mentettem...
Próbáltam menet közben is bekapcsolásra bírni, de lehet "ilyen melegben" 12°C-nál nem kapcsol be autban...
Shadin11-11-2012 10:32:00 // 26708
... valami bizonyítékot :-)
Shadin11-11-2012 10:31:40 // 26707
Próbálok nézni valamit...
Shadin11-11-2012 10:30:38 // 26706
Ennél olcsóbb az Elaforgnál, én is mostanság akarok venni és van ott kedvezményem.

Link
Shadin11-11-2012 10:28:20 // 26705
Innen letölthető az összes amit kiadtak. A 2007-es az FL előtti. Letöltöttem vagy négy évjáratnyit és mindegyikben volt eltérés, újítás.

Link
Tibcsi16611-11-2012 01:06:56 // 26704
Talán az EPER-ben kéne keresgélni. Lehet az pontosabb.
Tibcsi16611-11-2012 01:03:58 // 26703
Köszi a szőnyegről a képet. Érdekes ilyet az EPER-ben sehol nem találtam a 159-nél, csak ha a kódot írtam be amit lefényképeztél.
Találtam is elég jó áron ilyet.

Remélem hoz nekem is egyet a mikulás :)
droberto11-11-2012 01:01:01 // 26702
Meglehet!
Ezért lenne jó egy FL előtti kezelési, no meg egy vízforraló. :)
Csabi11-11-2012 00:51:57 // 26701
Ezeket én is észrevettem, és arra jutottam, h "uhh bazz én lefekszem" :))
Tibcsi16611-11-2012 00:46:33 // 26700
Szerintem semmi gond az eLeran-el és a kezelésivel. Kihagytatok egy fontos tényezőt. Az időt. ;)

Nézzétek meg mikor adták ki a kezelésit és az eLearn-t.

Szerintem 2006-ban amikor az eLearn készült csak a PTC-s utastér fűtés volt benne és lehet később csinálták meg a vízforralót amit a kezelésiben találtok. (talán ez jobban bevált, ha a vizet melegítik)

És szerintem a kettő együtt egyik kocsiban sincs.
droberto11-11-2012 00:45:43 // 26699
Azt nem találom, hogy F74 és F76 hol van? Sehol... :(
droberto11-11-2012 00:41:03 // 26698
Egyébként rohadt érdekes mert a kapcsolási rajzon nem is ezeket a biztosítékokat írja, "hanem az F74-et és az F76-ot, amilyen nincs is kezelésibe" - Az eLearn ezt írja:

"OPTIONAL FUSES JUNCTION UNIT

Next to the CBA there are two additional fuses for versions which have an additional heater (JTD only): F74 (30A) and F76 (50A)."


"F72 - for robotized gearbox control unit"
"F-8 FUSE ROBOTIZED GEARBOX PUMP"


Na ez sok nekem, azt hiszem lefekszem...
droberto11-11-2012 00:24:06 // 26697
Egyébként meg a műszaki adatokat böngészve, az eLearn is tele van sajnos hibákkal! :(
Csabi11-11-2012 00:16:41 // 26696
Hát ezaz....itt még az eLearn is zavaros.:)
droberto11-11-2012 00:15:27 // 26695
Más: A könyvében szintén a biztosítékoknál találtam egy ilyet, hogy: CVS.
Ez micsoda?
droberto11-11-2012 00:03:09 // 26694
Én is átnéztem az eLearnt és vízforralónak nincs nyoma!
Aki máshogy tudja van más ötlete hűtővíz gyorsabb bemelegítésre az ne hallgassa el!
Egyet mondott a Kazes, és ugye van a Webasto állófűtés, melyre ezek után epekedve vágyom.... :(
Továbbá kíváncsi vagyok, hogy ez a kiegészítő fűtés mennyivel melegíti fel előbb az utasteret? Érdemes lenne-e beépíteni utólag?
droberto10-11-2012 23:56:58 // 26693
"The power supply for one, two or three resistances is operated by means of two relays located on the actual heater unit:

- 1. Level: activated by the first relay (300W);

- 2. Level: activated by the second relay (600W);

- 3. Level: activated by both relays (900W)

maxon 900W-ot tud..."
- Akkor ez a PTC és nem amit a könyv ír:



Egyébként rohadt érdekes mert a kapcsolási rajzon nem is ezeket a biztosítékokat írja, hanem az F74-et és az F76-ot, amilyen nincs is kezelésibe:



Az egységek pedig így helyezkednek el:

Csabi10-11-2012 23:18:37 // 26692
Nálam 3 vezeték jön le ahol nálad csak 2, de holnap csinálok "bizonyítékot" :))
eLearn-ból kimásolva:
The power supply for one, two or three resistances is operated by means of two relays located on the actual heater unit:

- 1. Level: activated by the first relay (300W);

- 2. Level: activated by the second relay (600W);

- 3. Level: activated by both relays (900W)

maxon 900W-ot tud...


150A-t akkor tudott amikor kijött a gyárból a vezetékek ellenállása, oxidációja miatt, lényegesen kevesebbet ad le...:)
droberto10-11-2012 23:03:27 // 26691
No, ezt akkor egyszerűen rövidre zárhatjuk. Ha van PTC-d és van biztosítékod is, akkor tényleg nem kell vízforralót keresni. :)
Én nem úgy értelmezem, hogy 300 + 600 W, hanem vagy 300, vagy 600W.
Egyébként meg ha 14,4V-al számolsz, akkor már 2160W. :) És az csak a fűtés csak úgyis az elején megy csak. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.