Forum >> 159

Ruszi03-11-2012 16:07:53 // 26464
Vagy váltok a
Wáberer-re
8.056 Ft
+ 2.417 Ft
fizetendő adó
Bónuszőr biztosítással
Ruszi03-11-2012 15:41:48 // 26463
Nekem is marad az idei:
Groupama Garancia Biztosító Zrt.
Éves:
12 180 Ft
+ adó: 3 654 Ft
Erhard 242 (Pure Energy)03-11-2012 14:57:11 // 26462
néztem a kötelezőt 13-ra nem igazán változik semmi sem viszont van érdekes kiegészítő biztosítás ami lehet nem rossz 2 mihályig évi 15e, az azért nem rossz...
'''''03-11-2012 06:58:10 // 26461
Nekem rendben a pedál,viszont a 147-es fejleményekre kíváncsi leszek.
Dömpi (il dottore)02-11-2012 23:41:27 // 26460
Volt korábban - és hát még most is van - egy kis holtjátéka a kuplungpedálomnak. Azt hiszem megtaláltam a hiba forrását, de az okát még nem. Az van, hogy a pedál holtjátéka közben nem mozdul a rúd, amit a pedálnak kellene betolnia a munkahengerbe, hanem a rúd és a pedál csatlakozása között van egy kis hézag/kottyanás, ami a pedál végén már majd 1-1,5 cm holtjátékot okoz..
Valakinek volt már hasonló? Mi lehet az ok? És mi lehet a megoldás?

Más.
Reggel megyünk megnézni asszonypajtinak a 147-et. Bevallom kíváncsi vagyok a vasra!
Erhard 242 (Pure Energy)02-11-2012 19:59:48 // 26459
no xado tapasztalat, sok mindent nem vettem észre max annyit hogy a hideg jöttével sem ment feljebb a fogyasztás...
droberto02-11-2012 19:52:38 // 26458
Ez a nap is úgy ment el, hogy egy csavart se tudtam megmozdítani a hülye eső miatt! Pedig ma terveztem berakni az ülést, bezsírozni ezt-azt és kereket cserélni. :(
Csabi02-11-2012 14:39:48 // 26457
A kartergáz visszavezetés miatt kerül némi olaj a szívócsőbe, annak ellenére, h van beépítve szeparátor,de azért az nem szeparál 100%-ban.(főleg ha elrakodótt olajsárral, én ezért cseréltem...biztos ami biztos alapon)
Ez egy örök probléma, ami engem nagyon bossszant... ezért tervezek egy ilyen szürő beépítését, hogy ne rakodjon el az egész rendszer kezdve a visszavezetéstól a kipuffig.Az elégetett olaj nem hinném, hogy nagyon használ a katalizátornak és főleg a DPF- nek.
(persze a turbo is verheti az olajat...de az egy másik történet)
droberto02-11-2012 12:46:55 // 26456
Pedig az lesz az, van ott egy beszúrás, mellyel el van vékonyítva az anyag.
droberto02-11-2012 12:44:39 // 26455
Én is valami ilyesmire gondoltam, csak azzal a különbséggel, hogy a letörés az nem rendelteésszerűen törik le, hanem csak túlhúzáskor. Kéne lennie egy nyomaték értéknek...
Egyébként húztam rajta vagy 1-1,5 fordulatot. Most meg olyan mitha a bilincs felső fele belevágott volna a gumiba. Mindegy. Egy biztos, ahogyan sejtettem is ott kifújás van, nem a cső anyagán diffundál ki az olaj. Csak azt nem értem, hogy miért van olaj a szívó oldalon?!? A turbó tengelyének kenése miatt szivárog ki? Úgy olvasom nem egyedüli a problémám! Az 1.5 dCi-vel is megesik már 20.000-nél.
droberto02-11-2012 10:54:07 // 26454
Köszönöm Uram! Ez már azért így jobban hangzik. :)
Csosznorbert02-11-2012 08:24:06 // 26453
náááááá, akkor átugrik, és csak 1 helyben tekered ha nincs tovább
Bilux02-11-2012 07:12:47 // 26452
Ez ilyen gyárilag akkor van nyomatékra húzva ha letörik a feje ha jól tudom.
.......................01-11-2012 22:24:59 // 26449
Kereket levéve hozzàférsz
.......................01-11-2012 22:23:46 // 26448
Bármelyik autósboltban van univerzàlis
droberto01-11-2012 22:12:53 // 26447
Nekem van aknám de az se szupi! Cigány dolog onnan szerelni.
Csápos emelőről ábrándozom! :)
droberto01-11-2012 22:06:49 // 26446
Remélem nem lesz igazad, mert a kormánymű gumiharang bilincs is csak gumiharangostól van.
Az a nagy baj, hogy nagyon hozzáférni sem könnyű, mert a belső feleket alulról eltakarja a bölcső. :(
droberto01-11-2012 22:04:20 // 26445
Az a baj,hogy apróságok, de engem nagyon zavarnak... :(
.......................01-11-2012 21:27:42 // 26444
Újra nem lehet visszarakni,csak roncsolàssal bonthatóak,
Megbontàs utàn kell rà új bilincs
.......................01-11-2012 21:26:21 // 26443
Màs típus is,ez ne zavarjon
droberto01-11-2012 21:24:35 // 26442
A baj az, hogy a vas tele van ilyen apró szerelési gondatlansággal!
droberto01-11-2012 21:23:37 // 26441
Tudja valaki, hogy a féltengely gumiharang bilincseket, hogyan tudom leszedni-visszarakni?
.......................01-11-2012 21:22:38 // 26440
Ez legyen a legnagyobb baj
droberto01-11-2012 21:05:25 // 26439
Kész az ülésem:
Letisztítva:
Leápolva:
droberto01-11-2012 21:02:24 // 26438
Javított sofőr ülés alsó szivacs restaurálva:
droberto01-11-2012 21:00:42 // 26437
Konstrukciós hiba:
A kormányoszlop alsó takaró matéria tépőzár, kétoldalú ragasztójának leválása a térdlégzsákról.
droberto01-11-2012 20:57:51 // 26436
Kicsit ma is berágtam Luigi-ékre, összeszereléskor trehányok voltak és nem húzták le a kárpit ragasztó fóliáját. :( :
droberto01-11-2012 20:56:15 // 26435
Hál' Istennek nekem már nem TRW, hanem ZF-es kormányművem van :) :
droberto01-11-2012 20:54:46 // 26434
Picit nagy a turbó nyomás :) :
Húztam rajta, de túl sokat, letört a bilincs csavarjának a feje :( :
droberto01-11-2012 20:51:57 // 26433
Akit érdekelnek a klíma paraméterei annak lefényképeztem:
Liquid01-11-2012 12:55:37 // 26432
csak akkor ha durván gyorsítok, 1-2-3-ban, olyan mintha azzal lenne összefüggésben hogy emelkedik olyankor az autó eleje és lemegy a hátulja. 2 kemény anyag surlódik egymáson. Normál menetben, kanyarban, hátramenetben, fékezésnél nincs.
Az a gáz hogy hamar sötétedik, és genya az idő nem tudom rendesen megnézni. Aknám meg sajna nincs.
Erhard 242 (Pure Energy)01-11-2012 12:37:45 // 26431
kanyarban van súrlódó hang vagy egyenesben?
Liquid01-11-2012 12:02:58 // 26430
pénteken, vagy a köv hét elején felemeljük és megnézzük, most ismét mentem vele és inkább előlről vagy középtájról hallom, sajnos csak belülről hallani, de tény hogy ki van kopva a dobbetét hátul
droberto01-11-2012 11:15:16 // 26429
No elállt az eső, megyek bütykölöm az autót. :)))
droberto01-11-2012 11:10:37 // 26428
OFF
Nem vagyok igazi motoros, mert csak robogóm van :), de ha már a MOTUL-nál tartunk az SZVSZ egy kalap kaka. Legalábbis a Motul SCOOTER POWER 2T-ben óriásit csalódtam.
Barátomnak van egy hibátlan Yamaha Aerox Max Biaggi 100-asa és mindig küzdött a füstöléssel.
Belerakta a szóban forgó MOTUL "antifüst" olajat és a füstölés nem, hogy csökkent, hanem durván súlyosbodott.
Miután belerakta a Castrol Power Racing 2T-t a füstölés számottevően csökkent.
Ebből persze nem derül ki, hogy kenés szempontjából melyik a jobb, de nálam a MOTUL-Castrol csatában az utóbbi került ki győztesen.
ON
Erhard 242 (Pure Energy)01-11-2012 10:55:50 // 26427
az igazi motorosok Motul-t használnak
droberto01-11-2012 10:52:26 // 26426
OFF
Attól, hogy kiszedtél két szemet, a kopást nem oldottad meg, csak maximum a váltás hatékonyságán javítottál, mivel a hátsó váltó optimális helyzetbe került a láncfeszesség szempontjából és nagyobb előfeszítésre volt képes.
A megfelelő lánchosszt így kell beállítani:

(Három lánctányér esetében)
Én is bringázom és most, 1000 km után döbbentem rá, hogy a lánc kérdés nem is olyan egyszerű, mint hittem. Azt gondoltam, ha drága lánckenő spray-t használok milyen jót teszek. Lósz@rt. Az általam preferált Castrol nem is kente rendesen a csapot, hisz "O gyűrűs" lánchoz lett kifejlesztve. Most szétszedtem és benzinben kimostam, és a kopás 0,6 mm 12 szempárra kivetítve. Itt egy jó kis írás a lánckarbantartásról (igaz "csak" kerékpár).
Most ilyen kenőanyagot fogok venni.
ON
droberto01-11-2012 10:28:27 // 26425
Így igaz! Ez elkerülhető a gyakori tisztítással és megfelelő kenőanyagok használatával.
droberto01-11-2012 10:27:16 // 26424
Nálam kezdenek ilyen tribológiai paranoiáim lenni...
Erhard 242 (Pure Energy)01-11-2012 10:23:27 // 26423
ezt értem de ha valami hosszabb lesz mint volt az nekem nyúlik az hogy a kopástól egy okozat, a nyúlás meg a végkifejlet :P
Erhard 242 (Pure Energy)01-11-2012 10:19:49 // 26422
aham ezt értem de mikor még bicikliztem 1 éves használat után ugyan már miért kellett egy vagy két szemet kiszedni a láncból hogy ismét jó legyen?
Csosznorbert01-11-2012 09:57:02 // 26421
És egy laza kopott lánc a fogaskereket is kikezdi idővel!
Csosznorbert01-11-2012 09:52:36 // 26420
Osztom, ez így a pontos, volt már dolgom láncokkal. Főleg a megfelelő kenés hiánya és a por okozta csapkopás. (de inkább nagyrészt)
droberto01-11-2012 09:37:59 // 26419
A lánc hossza a használat során nő. A hossznövekedés nem a hevederek nyúlásából ered, hanem a csapkopásából.
A láncnyúlás csupán téves szóhasználat. :)
Itt meg találtam egy kis érdekességet a vezérműlánc fejlődésről.
Erhard 242 (Pure Energy)01-11-2012 09:15:26 // 26418
na de ha nagyobb átmérőre a nyárinak, mint a télinek és az nem ér bele akkor meg hogyan? nézzétek meg a rugót nincs e eltörve a futómű hátul atombiztos 165e km-nél még arra nem gyanakodnék
Erhard 242 (Pure Energy)01-11-2012 09:08:54 // 26417
mibe fogadjunk hogy nyúlik? :)
Lewes01-11-2012 09:06:33 // 26416
Szia!

Ugyanilyen motoros a kocsim, vezérlésmódosító csere megoldja, kb 50-60e a 2 db. Én már cseréltem. Otthon simán kicserélitek, kb 10 perc az egész.
droberto31-10-2012 23:52:51 // 26415
A pontosság kedvéért: egy lánc nem nyúlik, hanem kopik. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.