Forum >> 159
Shadin11-11-2012 20:15:37 // 26740
Én is reggelre gyúrok :-)
Csabi11-11-2012 20:10:43 // 26739
Én hasonlóképp nem tudtam, de ezeken a feltételeken kívül biztos számít a külső hőmérséklet is, vagy a belső...Mínusz fokokban is megpróbálom, ha akkor sem kapcsol be,akkor ez nem fog soha! :)
droberto11-11-2012 20:08:10 // 26738
Nálam ezt lespórolták! :)
Csabi11-11-2012 20:07:04 // 26737
A generátor-akku-önindító kapcsolatát lehet vele megszakítani, hasonló kapcsoló mint az üzemanyag-szivattyúé az ülés alatt.
Shadin11-11-2012 20:06:48 // 26736
droberto11-11-2012 20:05:13 // 26735
A magas oldalfal jótékony hatása! :)
Shadin11-11-2012 19:59:11 // 26733
215/55R16 a gyári méret, de igaz, egy kicsit esetlenül néz ki. De nincs az a gödör amin ne siklanék keresztül észrevétlenül :-)
droberto11-11-2012 19:57:10 // 26732
Gyorsulni biztosan jobban gyorsul, a kisebb kerékkel! Az biztos, hogy alacsonyabb és leér mindenhol. Viszont egyébként sokkal komfortosabb az autó vele. Jobban gyorsul, kisebb a fogyasztás, nem ráz, nem üt, nem zajos, és te is nyugodtabb vagy, hogy egy kátyú nem vesz el tőled egy havi fizetést. :)
Shadin11-11-2012 19:54:51 // 26731
droberto11-11-2012 19:53:52 // 26730
Végül is jobb mint a Holland! :)
droberto11-11-2012 19:53:30 // 26729
Feküdj be alá és nézd meg, hogy honnan ered a holt játék! Csuklókopás, vagy a dugattyúrúd. Én az utóbbira tippelnék, és akkor légtelenítenék (már ha lehet a 159-nél).
Erhard 242 (Pure Energy)11-11-2012 19:53:13 // 26728
páran voltak a héten is volt egy valami offos szerelővel jött kereste az utólagos xenon trafóit :)
droberto11-11-2012 19:51:09 // 26727
droberto11-11-2012 19:48:45 // 26726
Az első képen az milyen nyomógomb? Az ePer valami újraélesítést ír.
Csabi11-11-2012 19:45:37 // 26725
Ez még bírni fogja egy darabig :) Azt nem értem, h hol tudott ilyen mértékben beázni az enyém...
Dömpi (il dottore)11-11-2012 19:45:06 // 26724
Nekem a 215/55/16-os téli gumival lett olyan, mintha talicska kerekek lennének alattam: alacsonyabb lett a kocsi és nem is gyorsul olyan jól, mint a nyárival. Érezhetően jobban szereti a 19-es kerekeit :)
Dömpi (il dottore)11-11-2012 19:40:30 // 26723
Csak az gond, hogy kettőnkön kívül senki másnak nincs holtjáték. Sőt, a kuplung/kettőstömegű csere után néhány hétig nekem sem volt.
Piritu - 1.000.00011-11-2012 19:23:09 // 26722
a magyarnál gyakrabban előforduló nyelven keresd :-)
A szigetország nyelvén van 2007-es is.
A szigetország nyelvén van 2007-es is.
droberto11-11-2012 19:22:35 // 26721
droberto11-11-2012 19:17:46 // 26720
A fogyasztásnál vedd figyelembe az átmérő különbségből származó sebesség mérőóra csalást.
SZVSZ, a 205/55-16 nagyon pici a 159-re, picit olyan vele mint egy Chevrolet Aveo:
SZVSZ, a 205/55-16 nagyon pici a 159-re, picit olyan vele mint egy Chevrolet Aveo:
droberto11-11-2012 19:12:18 // 26719
"Na megnéztem , és rosszul emlékeztem, nekem is hiányzik a középső vezeték, de amint kiderült az nem a fűtéshez kapcsolódik hanem az automata váltóhoz...." - Ez így van, legalábbis a ePer szerint:
"F72 - for robotized gearbox control unit"
"F-8 FUSE ROBOTIZED GEARBOX PUMP"
Viszont ma akárhol is néztem, de nem találtam meg az alábbi (fűtéshez szükséges) biztosítékokat:
"Next to the CBA there are two additional fuses for versions which have an additional heater (JTD only): F74 (30A) and F76 (50A)."
Kevernek itt rendesen!
"F72 - for robotized gearbox control unit"
"F-8 FUSE ROBOTIZED GEARBOX PUMP"
Viszont ma akárhol is néztem, de nem találtam meg az alábbi (fűtéshez szükséges) biztosítékokat:
"Next to the CBA there are two additional fuses for versions which have an additional heater (JTD only): F74 (30A) and F76 (50A)."
Kevernek itt rendesen!
droberto11-11-2012 19:11:21 // 26718
Piritu - 1.000.00011-11-2012 18:59:55 // 26717
Anno a 156-omat is F1-el vettem, aztán egy héten belül visszacseréltem a régi kerekeimre, mert olyan hangos volt. Szóval nem benned van a hiba.
Csabi11-11-2012 18:49:14 // 26716
Droberto kérésére megnéztem a halott kormányművem, a képek magukért beszélnek...
Ez bizony ZF volt, nem TRW:
A bal oldala(itt ment szét teljesen a tömítőgyűrű) :
A jobb oldal ahol, nem volt látható folyás, viszont a gumiharang tele volt szervoolajjal:
itt sokkal mélyebb volt a felületi rozsda
A szervóolaj barna lett a rozsdától:
Ez bizony ZF volt, nem TRW:
A bal oldala(itt ment szét teljesen a tömítőgyűrű) :
A jobb oldal ahol, nem volt látható folyás, viszont a gumiharang tele volt szervoolajjal:
itt sokkal mélyebb volt a felületi rozsda
A szervóolaj barna lett a rozsdától:
Shadin11-11-2012 18:44:04 // 26715
Bocsesz, de nem maradt idő a kiegészítő fűtés vadászatra, majd legközelebb. Feltettem a 16"-os téli gumis alu kerekeket. Az autó átalakult lopakodó luxusautóvá. Vagy a 17"-os túl nagy, vagy a GoodYear Eagle F1 egy kalap szar. És attól most tekintsünk el, hogy szebb a nagyobb, meg úgy, de úgy tapad... Minek? Öreg vagyok én már raccsingolni, elhajókázok a 16-ossal fél literrel kevesebb nyállal és élvezem a Bose-t.
Jó éjszakát!
Jó éjszakát!
Liquid11-11-2012 15:01:58 // 26714
emeld is meg az árát gyorsan :))
Volt már valami értelmes érdeklődő?
Volt már valami értelmes érdeklődő?
Erhard 242 (Pure Energy)11-11-2012 14:31:57 // 26713
most nézem kint a németeknél egy ugyan olyan korú, felszereltségű 59 8e júró akkor nem is adom drágán ennyiért ...hm
Pityukoma11-11-2012 14:28:14 // 26712
Pityukoma11-11-2012 14:20:52 // 26711
Szia, megnéztem a kuplung pedál holtjátékát. A pedál ív középső részének a felső holtponton a padlótól mért távolsága 140mm. A holt játék 2 részből tevődik össze: 4mm amíg a rudazat megmozdítja a felső munkahenger lökő rúdját, majd további 4mm amíg elkezd dolgozni a kuplung. Mivel az erőkar végén mértem a holtjátékot így az a tövében elenyésző lehet. Szerintem ez így jó ahogy van. Ha esetleg járok szalonban és találok még új 159-et, majd megnézem azt is.
[img2]
[img2]
Dömpi (il dottore)11-11-2012 13:02:04 // 26710
Csabi11-11-2012 11:48:01 // 26709
Na megnéztem , és rosszul emlékeztem, nekem is hiányzik a középső vezeték, de amint kiderült az nem a fűtéshez kapcsolódik hanem az automata váltóhoz....
Érdekes a MES is, két kieg fűtést ír nálam, az egyik nincs, a másik pedig kikapcsolt.
Nem tudtam bekapcsolni, mindig azt írta ki, h "nem állnak fenn a feltételek a futtatáshoz" sajna ezt a képernyőt már nem mentettem...
Próbáltam menet közben is bekapcsolásra bírni, de lehet "ilyen melegben" 12°C-nál nem kapcsol be autban...
Érdekes a MES is, két kieg fűtést ír nálam, az egyik nincs, a másik pedig kikapcsolt.
Nem tudtam bekapcsolni, mindig azt írta ki, h "nem állnak fenn a feltételek a futtatáshoz" sajna ezt a képernyőt már nem mentettem...
Próbáltam menet közben is bekapcsolásra bírni, de lehet "ilyen melegben" 12°C-nál nem kapcsol be autban...
Shadin11-11-2012 10:32:00 // 26708
... valami bizonyítékot :-)
Shadin11-11-2012 10:31:40 // 26707
Próbálok nézni valamit...
Shadin11-11-2012 10:30:38 // 26706
Shadin11-11-2012 10:28:20 // 26705
Innen letölthető az összes amit kiadtak. A 2007-es az FL előtti. Letöltöttem vagy négy évjáratnyit és mindegyikben volt eltérés, újítás.
Link
Link
Tibcsi16611-11-2012 01:06:56 // 26704
Talán az EPER-ben kéne keresgélni. Lehet az pontosabb.
Tibcsi16611-11-2012 01:03:58 // 26703
Köszi a szőnyegről a képet. Érdekes ilyet az EPER-ben sehol nem találtam a 159-nél, csak ha a kódot írtam be amit lefényképeztél.
Találtam is elég jó áron ilyet.
Remélem hoz nekem is egyet a mikulás :)
Találtam is elég jó áron ilyet.
Remélem hoz nekem is egyet a mikulás :)
droberto11-11-2012 01:01:01 // 26702
Meglehet!
Ezért lenne jó egy FL előtti kezelési, no meg egy vízforraló. :)
Ezért lenne jó egy FL előtti kezelési, no meg egy vízforraló. :)
Csabi11-11-2012 00:51:57 // 26701
Ezeket én is észrevettem, és arra jutottam, h "uhh bazz én lefekszem" :))
Tibcsi16611-11-2012 00:46:33 // 26700
Szerintem semmi gond az eLeran-el és a kezelésivel. Kihagytatok egy fontos tényezőt. Az időt. ;)
Nézzétek meg mikor adták ki a kezelésit és az eLearn-t.
Szerintem 2006-ban amikor az eLearn készült csak a PTC-s utastér fűtés volt benne és lehet később csinálták meg a vízforralót amit a kezelésiben találtok. (talán ez jobban bevált, ha a vizet melegítik)
És szerintem a kettő együtt egyik kocsiban sincs.
Nézzétek meg mikor adták ki a kezelésit és az eLearn-t.
Szerintem 2006-ban amikor az eLearn készült csak a PTC-s utastér fűtés volt benne és lehet később csinálták meg a vízforralót amit a kezelésiben találtok. (talán ez jobban bevált, ha a vizet melegítik)
És szerintem a kettő együtt egyik kocsiban sincs.
droberto11-11-2012 00:45:43 // 26699
Azt nem találom, hogy F74 és F76 hol van? Sehol... :(
droberto11-11-2012 00:41:03 // 26698
Egyébként rohadt érdekes mert a kapcsolási rajzon nem is ezeket a biztosítékokat írja, "hanem az F74-et és az F76-ot, amilyen nincs is kezelésibe" - Az eLearn ezt írja:
"OPTIONAL FUSES JUNCTION UNIT
Next to the CBA there are two additional fuses for versions which have an additional heater (JTD only): F74 (30A) and F76 (50A)."
"F72 - for robotized gearbox control unit"
"F-8 FUSE ROBOTIZED GEARBOX PUMP"
Na ez sok nekem, azt hiszem lefekszem...
"OPTIONAL FUSES JUNCTION UNIT
Next to the CBA there are two additional fuses for versions which have an additional heater (JTD only): F74 (30A) and F76 (50A)."
"F72 - for robotized gearbox control unit"
"F-8 FUSE ROBOTIZED GEARBOX PUMP"
Na ez sok nekem, azt hiszem lefekszem...
droberto11-11-2012 00:24:06 // 26697
Egyébként meg a műszaki adatokat böngészve, az eLearn is tele van sajnos hibákkal! :(
Csabi11-11-2012 00:16:41 // 26696
Hát ezaz....itt még az eLearn is zavaros.:)
droberto11-11-2012 00:15:27 // 26695
Más: A könyvében szintén a biztosítékoknál találtam egy ilyet, hogy: CVS.
Ez micsoda?
Ez micsoda?
droberto11-11-2012 00:03:09 // 26694
Én is átnéztem az eLearnt és vízforralónak nincs nyoma!
Aki máshogy tudja van más ötlete hűtővíz gyorsabb bemelegítésre az ne hallgassa el!
Egyet mondott a Kazes, és ugye van a Webasto állófűtés, melyre ezek után epekedve vágyom.... :(
Továbbá kíváncsi vagyok, hogy ez a kiegészítő fűtés mennyivel melegíti fel előbb az utasteret? Érdemes lenne-e beépíteni utólag?
Aki máshogy tudja van más ötlete hűtővíz gyorsabb bemelegítésre az ne hallgassa el!
Egyet mondott a Kazes, és ugye van a Webasto állófűtés, melyre ezek után epekedve vágyom.... :(
Továbbá kíváncsi vagyok, hogy ez a kiegészítő fűtés mennyivel melegíti fel előbb az utasteret? Érdemes lenne-e beépíteni utólag?
droberto10-11-2012 23:56:58 // 26693
"The power supply for one, two or three resistances is operated by means of two relays located on the actual heater unit:
- 1. Level: activated by the first relay (300W);
- 2. Level: activated by the second relay (600W);
- 3. Level: activated by both relays (900W)
maxon 900W-ot tud..." - Akkor ez a PTC és nem amit a könyv ír:
Egyébként rohadt érdekes mert a kapcsolási rajzon nem is ezeket a biztosítékokat írja, hanem az F74-et és az F76-ot, amilyen nincs is kezelésibe:
Az egységek pedig így helyezkednek el:
- 1. Level: activated by the first relay (300W);
- 2. Level: activated by the second relay (600W);
- 3. Level: activated by both relays (900W)
maxon 900W-ot tud..." - Akkor ez a PTC és nem amit a könyv ír:
Egyébként rohadt érdekes mert a kapcsolási rajzon nem is ezeket a biztosítékokat írja, hanem az F74-et és az F76-ot, amilyen nincs is kezelésibe:
Az egységek pedig így helyezkednek el:
Csabi10-11-2012 23:18:37 // 26692
Nálam 3 vezeték jön le ahol nálad csak 2, de holnap csinálok "bizonyítékot" :))
eLearn-ból kimásolva:
The power supply for one, two or three resistances is operated by means of two relays located on the actual heater unit:
- 1. Level: activated by the first relay (300W);
- 2. Level: activated by the second relay (600W);
- 3. Level: activated by both relays (900W)
maxon 900W-ot tud...
150A-t akkor tudott amikor kijött a gyárból a vezetékek ellenállása, oxidációja miatt, lényegesen kevesebbet ad le...:)
eLearn-ból kimásolva:
The power supply for one, two or three resistances is operated by means of two relays located on the actual heater unit:
- 1. Level: activated by the first relay (300W);
- 2. Level: activated by the second relay (600W);
- 3. Level: activated by both relays (900W)
maxon 900W-ot tud...
150A-t akkor tudott amikor kijött a gyárból a vezetékek ellenállása, oxidációja miatt, lényegesen kevesebbet ad le...:)
droberto10-11-2012 23:03:27 // 26691
No, ezt akkor egyszerűen rövidre zárhatjuk. Ha van PTC-d és van biztosítékod is, akkor tényleg nem kell vízforralót keresni. :)
Én nem úgy értelmezem, hogy 300 + 600 W, hanem vagy 300, vagy 600W.
Egyébként meg ha 14,4V-al számolsz, akkor már 2160W. :) És az csak a fűtés csak úgyis az elején megy csak. :)
Én nem úgy értelmezem, hogy 300 + 600 W, hanem vagy 300, vagy 600W.
Egyébként meg ha 14,4V-al számolsz, akkor már 2160W. :) És az csak a fűtés csak úgyis az elején megy csak. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
434
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?