Forum >> 159

Dömpi (il dottore)23-11-2012 22:14:58 // 27264
mit ki tud hozni az emberből a jó magyar pálinka :)
droberto23-11-2012 22:12:57 // 27263
Ez szép volt! :)
Liquid23-11-2012 22:01:12 // 27262
egyetértek! vagy fészbúkul Lájk! :)
Dömpi (il dottore)23-11-2012 21:58:14 // 27261
Amúgy a kocsi nem lehet befektetés, azon nem lehet keresni! Onnantól, hogy megveszed, folyamatosan veszít az értékéből.

SZVSZ aki keres rajta, az általában valaki mást átver.

(Kivéve, ha valami sérülés miatt jó áron veszi, és sk vagy egyébként olcsón ki tudja pofozni...de akkor gerinces, ha az eltüntetett hibát a leendő vevőnek elmondja)

Ha keresni akarsz fektess ingatlanba, vagy tőzsdézz. A virtuális piacon a virtuális kereskedők virtuális árai...na ott lehet akasztani!
Piritu - 1.000.00023-11-2012 21:56:39 // 27260
Most már tuti, hogy vasárnap indulunk a párduccal Plovdiv-ba. Járt arrafelé valaki?
GTPeti23-11-2012 21:54:03 // 27258
"Egy Alfa nem a ház előtt parkol. Hanem a ház előtt vár." ;)
Dömpi (il dottore)23-11-2012 21:52:07 // 27257
Nem, nem tudom! Én ugyanis nem vagyok nepper és nem jeletkezem be egy autós közösségbe csak azért, hogy piacot csináljak a továbbpaszolandó kocsimnak.
Én azért veszek autót, mert azzal akarok járni...mégpedig addig, amíg csak lehet! Mert SZERETEM!
Aki ismer tudja! Az előző kocsim (Fiat Marea) 11 évig volt hű barátom!

Én reggel, mikor beülök, köszönök Gabrielnek. Mikor a cég előtt a parkolóban hagyom, minden alkalommal megsimítom valahol, és elköszönök tőle. Mikor este a cég előtt beülök, szólok hozzá ("Szia Gabriel! Menjünk haza!").

A kocsinak lelke van. Nekem ezt jelenti az autóm!
Roberto159 sw23-11-2012 21:43:11 // 27256
Már bocsi Dömpike de nagyon elégedett vagyok az alfámmal nem azért adom el mert nem vagyok elégedett vele és német autora vágyom hanem azért mert nagyon jo áron hozzá tudok jutni és azt is ugyan ugy töváb passzolom.Fáj a szivem el adni de tudod sokszor a pénz beszélés ha te is tudnál pár ezer eurot kaszálni rajta szerintem te is ezt tennéd
Liquid23-11-2012 21:41:40 // 27255
alapvetően egyetértek veled, de sajna a kiábrándulás is megesik
Dömpi (il dottore)23-11-2012 21:39:48 // 27254
bocsi

csak nem értem, ha egyszer valaki megvesz egy 159-et, 156-ot, 147-et 166-ot vagy GT-t, vagy bármilyen alfát, amire vágyik, akkor ha már eladja, miért nyergel át bömösre vagy kopelra?
Dömpi (il dottore)23-11-2012 21:37:17 // 27253
Stimmt. Bár a múltkor a sajátoméban is találtam elütést - gyorsan kiis javítottam.
.......................23-11-2012 21:36:27 // 27252
..tartózkodjunk a személyes ,alpári megjegyzésektől..
Dömpi (il dottore)23-11-2012 21:35:27 // 27251
Kedves igazi alfás CarTársak!

Szorítsatok nekünk! Reggel megyünk megszemlélni a feleségemnek kiszemelt 147-et.
Komoly, és kritikus vizsgálat lesz: computerdiagnosztika, aknáról teljes átnézés stb...

Ha minden okés, akkor repül a foglaló, és a jövő hét második felében már el is hozhatjuk. Megalakulhat a családi flotta!

Néhány fotó a vasról:
mizooo23-11-2012 21:28:38 // 27250
A bemutatkozó soraiban is van némi zavar, legalább azt leírhatta volna helyesen. :S
Dömpi (il dottore)23-11-2012 21:27:33 // 27249
Bocs a kirohanásért, de kivételesen ittam ... és kivételes enegynél több felest:)
Most kicsit gyorsabban gépelek a gondolataimnál.
Dömpi (il dottore)23-11-2012 21:25:20 // 27248
PFÚJJJJJJJJJJJJJJJJJ!

OFF!

GERMÁN G...CI!

Ezt azért bírom! A bemutatkozó soraidban össze vissza áradozol, hogy így az Alfa, meg úgy az Alfa, meg hogy egy álom vált valóra!

Bírom az ilyen gerinctelen embereket!

Tudod, nekem is volt mélypontom az alfámmal, és még biztosan leszek is, de túl vagyunk rajta, és mindig is túl leszünk rajta! Bármilyen autóra ránézek, elismerem ha szép és jó és modern, de mindig megállapítom: NEM ALFA! Innentől nem alternatívaés pont.

Ha nem gondoltad komolyan, egyáltalán mi f@szt keresel az amore-n!
Roberto159 sw23-11-2012 15:59:40 // 27247
még nemtudom lehet,h egy BMW vagy egy opel insignia
Dömpi (il dottore)23-11-2012 14:12:39 // 27246
Köszi, az enyém is 8V!
Mi lesz helyette?
Roberto159 sw23-11-2012 11:17:27 // 27245
Sziasztok.Elado a gépem.Képek aza albumomban.Nagyon megkémélt állapotban vigyázok rá.Az ár 8000Euro.Érdeklödni lehet itt.
Dömpi (il dottore)23-11-2012 10:34:14 // 27244
én az asszony off-ját akarom mindig 6.-ba tenni (csak abban ott a hátramenet van)
Shadin23-11-2012 10:33:17 // 27243
Előtte is csinálta, azért is cseréltem korábban, hátha megoldja.
Liquid23-11-2012 08:42:37 // 27242
és eddig nem garultam vissza más autóval...:)
Én a váltóval szívok folyamatosan, az Alfában és a Pandában pont elelntétesen van, és mindkettőnél felhúzós, folyton fordítva próbálom
Liquid23-11-2012 08:38:34 // 27241
pedig az nagyon teccik
Coolby23-11-2012 08:04:55 // 27240
elmúlt két napban új dolgot produkál az autó, még nem bemelegedett motornál, ha megállok egy lámpánál és kuplungot kinyomom, és kocsi felveszi alapjáratot és csak állok, akkor a hangja kicsit tónus vált, egy szinttel lejjebb megy, mélyebb hangja lesz, menet közben semmi, fordulaton semmi és melegen sem lesz már mélyebb hangja alapjáraton...

amúgy nekem kocsi az alapjárat ingadozással járó indulást ebben a 9-10 fok körüli indulásban teljesen abbahagyta, viszont indulás után pár perccel eregeti most is (menet közben, fordulaton nem, csak alapjáraton)... Ha nem lenne sok embernél általános jelenség (ami állítások szerint nem okozott még durvább gondot) és lenne erre felesleges pénzem most, hogy valaki diagnosztizálja pontosan mitől van ez vagy valaki garantálná, hogy X-ből kideríti és nem csak találgat, akkor megnézetném mi ez...
Coolby23-11-2012 07:58:41 // 27239
Visszagurulásgátlót én is imádom, szerintem éppen jól teszi a dolgát, felesleges kis lejtőn nem kapcsol be, ahol kell igen, épp elég ideig tartja az autót, szóval pöpec.

Esőszenzor már érdekesebb, igen :) Volt olyan, hogy esett eső, szépen törölgette, majd beálltam egy mélygarázsba és akkor érezte úgy, hogy na most aztán álljunk neki, töröljünk, hopp-hopp...
Erhard 242 (Pure Energy)23-11-2012 07:06:04 // 27237
opsz reggel van :) nekem ami furcsa offos autónál a parkradar hiány csak tolatok és tolatok nekimentem a falnak miért nem sípol? :P
Erhard 242 (Pure Energy)23-11-2012 07:04:46 // 27236
az pedig egy jó találmány mindig jól teszi a dolgát, úgy használd hogy amikor kell kattanásig nyomd a fékpedált s ha leugrassz róla onnan 3-5mp és kienged
droberto22-11-2012 23:43:17 // 27235
Nem lehet kikapcsolni. Legalábbis 1-es pozícióban nem. Viszont az érzékenységét az A kapcsolóval lehet állítani. Ezzel én általában meg tudom zabolázni. :)
droberto22-11-2012 23:35:00 // 27234
Nem látszik a csatolmányodból semmi! :(
Dömpi (il dottore)22-11-2012 23:21:59 // 27233
Most írták a 147-topicban, hogy abban kikapcsolható:



esetleg nézz utána a 159 használatijában hátha mégis...
Dömpi (il dottore)22-11-2012 23:07:44 // 27232
Az enyémben se VDC, se ASR, se esőszenzor...csak a négy hengermű és a chippelt cucc, aztán uccu neki :)
droberto22-11-2012 23:03:15 // 27231
A céges Renaultban pedig hiperaktív. Ha rámegyek egy falevélre már annál bekapcsol. :) Olyan mintha mindig kézifékkel indulnék.
Piritu - 1.000.00022-11-2012 22:34:58 // 27230
Igazából csak a visszagurulás gátló zavar még. Nem mintha nem működne jól, csak ha megszokja az ember elég kellemetlen átülni egy másikba, ami visszagurul.
Liquid22-11-2012 22:14:40 // 27229
az enyémben sincs de nem is kívánom :)
Sőt az enyém igazából kellően fapad, a TI csomag ellenére
Pityukoma22-11-2012 21:41:33 // 27228
Ezek szerint a tiéd a jó, az enyém meg menstruál :-DDD Na de 10-ből 8x :-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)22-11-2012 21:34:15 // 27227
egyedi eset...már írtam
Csabi22-11-2012 21:25:03 // 27226
A cikk nem erről szól,,nem a víz miatt volt egyenetlen az alapjárat, hanem az injektor korrekció magas értéke miatt...az meg az elhajlott hajtókar miatt volt magas, amit akár az egyszeri vízütés okozott...
droberto22-11-2012 21:16:11 // 27225
Én nem vagyok ennyire kritikus. Tény, hogy néha bohóckodik, de szerintem marha komfortos!
droberto22-11-2012 21:14:35 // 27224
Szerintem is hülye helyen van, viszont elég jól tömített. Az alján meg van egy (vagy több) kis szelep (műanyag tüske), ahol a kondenzvíz távozni tud.
Erhard 242 (Pure Energy)22-11-2012 21:12:43 // 27223
ha mentél már volna olyan autóval ami eszi a vizet akkor tudnád hogy az nem csak indulásnál dadog vagy háromhengerizk ha nem melegen is alapjáratnál plusz a vízhőfok elmegy 100-ig majd vissza, tapasztalsz ilyen jelenségeket?
Piritu - 1.000.00022-11-2012 21:00:18 // 27222
Én kimondottan örültem, hogy Giovanniék "kifelejtették" a gyári extrának szánt automata ablaktörlőt a Párducból. Korábban volt szerencsém 600 km-t menni egy csillagos OFF-al, ott se működött, egy életre megutáltam.
GTPeti22-11-2012 20:57:10 // 27221
Az, hogy a légszűrőház alján van némi (értsd: pár ml) víz, nem jelenti azt, hogy be is szívja a motor. Max. nagyobb páratartalmú levegőt szív be attól.
Csabi22-11-2012 20:50:21 // 27220
"akkor hogyan jutottál párhuzamra az 59 között?"
úgy jutottam, h ha valami oknál fogva víz kerülne a 159 hengerébe akkor valszeg ott is elhajolna a hajtókar vagy egyéb károsodást okozna, nem tudom ez mennyire lehetséges....az biztos, elég hülye helyen van a légszürőház, gyakorlatilag a legalacsonyabb pontja a szívó rendszernek, ahol szépen összgyülhet a víz....
Pityukoma22-11-2012 20:30:39 // 27219
És előtte nem csinálta? Vagy nem is próbáltad tövig nyomni ezért nem is vetted észre? Lehet hogy semmi köze a kettőnek egymáshoz, csak próbálom megfejteni a rejtélyt.
Pityukoma22-11-2012 20:20:55 // 27218
Úgy tudom nem lehet kikapcsolni -sajnos- ,pedig megtenném ha lehetne. A cca 2.5 év alatt sem sikerült megfejtenem a lelkivilágát. Egyszer tök jól működik egyszer + töröl mint a marha pedig már porzik az üveg :-(
Erhard 242 (Pure Energy)22-11-2012 20:16:25 // 27217
a 2 punto benyásnál típushiba hogy annyira megkeményedik a gyári hf tömítés hogy az egyes hengernél befolyik a víz a tömítés alatt amit úgy veszel észre hogy háromhengerezve indul az autó sokan el kezdenek cserélni minden ami elektromos.... amit írnak a cikkben max a pandánál hiba punto-nál, grande-nál vagy akármelyik opel 1.3-nál nincs...akkor hogyan jutottál párhuzamra az 59 között? úgy tudod meg hogy veszel HF tömítést, HF csavarokat, vezérműszíjat és indulhat a szétszedés ....hajrá :)
Dömpi (il dottore)22-11-2012 20:14:43 // 27216
Sziasztok!
Esőszenzort hogy lehet kikapcsolni? Ki lehet egyáltalán? (Igazából az enyémben nincs, de az asszony 147-esében lesz. Gondolom, ha ki lehet kapcsolni, akkor ugyanúgy, mint a 159-ben.)
Csabi22-11-2012 19:58:23 // 27215
Nem az volt a célom, h a pandához hasonlítsam a 159-et, hanem magát az esetet találtam érdekesnek(SZVSZ tök mindegy h Panda, vagy 159 ha sok víz kerül bármelyik hengerébe ott, törik, vagy hajlani fog valami)... Lehet neked nincs ilyen jelenséged , de többünknek van, és ahogy a cikk is leírja,alapból mindenki injektor hibát mondott, aztán kiderül hozzáértő kezekben, h semmi köze nincs az injektorok állapotához...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.