Vermacy17-02-2013 21:28:16 //
31155
Én is meglepődtem! Magam is jobbkezes vagyok!
Vhogy jobban kézre állt minden. Első héten nem tudtam felmérni a kocsi helyzetét, méreteit, még a busz is lehúzódott, de aztán belejöttem/ünk. Jobb kézzel fogtam a kormányt stabilan (jobb kezes lévén) és ballal csináltam s kiegészítő műveleteket. Tudnak vmit a jobb kormányos országok...

20 többen nem leszünk ...ami nem is baj legalább családias lesz
miért kényelmes? én jobb kezes vagyok plusz ha az index is ugyan azon az oldalon van mint nálunk hogyan váltasz és indexelsz egyszerre?
angol különc faxság inkább...
Csak nem! :)
Majd minden tagnak kiküldjük a levelet, így az is értesül róla aki ritkábban jár fel az aa-ra és nem olvassa vissza a heti több száz hozzászólást.
Vermacy17-02-2013 21:17:55 //
31151
Én Walesben vezettem pár hétig jobbos verdát. Sokkal, de sokkal kényelmesebb, mint a Mi balos hülyeségünk. Természetesen az kell hozzá, hogy a forgalom is a jobbosnak megfelelő oldalon legyen, aztán már csak pár nap gyakorlás és mér megy is!
Tényleg kényelmes :

Csabi17-02-2013 21:17:48 //
31150
Na,13nál megálltunk???
Hah! Soha sem értettem, hogy a p@csában lehet a másik oldalon vezetni. A sebváltó fokozatai ugyanúgy vannak, mint nálunk, a pedálok sorrendje is egyezik, csak éppen az anyósülésről kezeled.
Egyik ismerősöm mesélte, hogy Írországból az ott élő bátyja kocsijával jöttek haza egyszer Magyarországra. A hosszú úton időnként ő vezetett. Állandóan az
"A" oszlopt skubizta a visszapillantó tükör helyett :-)
Kérdeztem, hogy lehet úgy előzni Európában, mondjuk egy kamion mögül.
"Olyan ember üljön melletted, akire rábízod az életed" - mondta némi mosollyal.
Értem! Részeg német tengerészek angolul beszélgetnek :-)
Vermacy17-02-2013 20:39:44 //
31147
Vermacy17-02-2013 20:37:48 //
31146
Nekem meg a másikon kell nézni azt a nyálas csajos filmet...most az asszonynál van a távirányító:-)
Vermacy17-02-2013 20:12:47 //
31144
Bázzz! Lecsúsztam a verdáról...
mizooo17-02-2013 20:09:39 //
31143
Most kezdődik az RTL klubbon a Taxi4... Alfa 159 fékezett egy nagyot az elején :)
Egyenlőre jóccakát mindenkinek!
(Még lehet, hogy benézek.)
A Párduc itt alszik ma:

Vermacy17-02-2013 20:02:07 //
31141
Hibáztam. Júliusban átköltöztünk Iszkaszentgyörgyre. Bocsi. Mindjárt javítom...
még sosem láttalak az úrhidain :) úgy látszik elkerüljük egymást
Vermacy17-02-2013 19:48:30 //
31139

Én bent ülve nem hallom, a többiek meg amúgy is csak vágyakoznak rá... :o)
egyenletesen zakatol mint majdnem egy benzines a 4 henger meg olyan kávédarálós ...
Gábor7917-02-2013 19:44:23 //
31137
Nem. Kristálytiszta volt.
Amire azt mondtad, hogy az 5 henger az ilyen.
Nem is a hang. Amikor vittél számomra furcsa volt a remegése az autónak.
Liquid17-02-2013 19:32:48 //
31133
ezt először hallom, pedig sokkal kulturáltabb hangja van (már majdnem jó) mint a 4 hengereseknek. Kicsit hasonló a BMW 6 hengereséhez, nálam dízelhangban az a nyerő.
Vermacy17-02-2013 19:31:44 //
31132

Nem egy 159-es, de szívesen visszavásárolnám! Ha vki látja, szóljon...
na pedig annak aztán tényleg nincs az a traktoros, kortyogós 4 hengeres hangja
Meg nem is lehetett már kapni :-(
Nem tetszik az 5 henger hangja :-(
no akkor rakjál még hozzá ehhez 50 lovat és ott a chipelt 2.4... mikor kiáll előzni a 3.0TDI és nem bír elmenni és inkább vissza áll :P
Tudom, mivel a módosítás konstans. ;)
A számításod elveszett a hsz-ek közt!
Ma az autó pályán nagyon "bejött" a nagy túró.
A felső fordulatszám tartományban nem fogy el a szufla. Sőt, 3500-tól még két lapáttal rátesz. 4-5-ben ilyenkor nagyon megindul. (Az M-es mergát is így sikerült dombnak felfelé lelépnem.)
6-ban meg 180 felett "él" csak igazán. 220-ig még dombnak felfelé is simán gyorsul :-)
Szóval KIRÁLY lett ez a motor!
Csak nem ártana egy rendes üzemanyaggal hajtott Alfa is a sok traktor közé :-P
GTPeti17-02-2013 18:29:19 //
31123
Cartárs, ha megvan, hogy adott sebességnél mennyit pörög a motor, onnantól kezdve bármelyik másik sebességnél ki tudod számolni a motor fordulatszámát.
Ezt prezentáltam neked a lenti számítással. ;)
(Ugyanabban a sebességi fokozatban.
Hűtővízben nem volt olaj?
Pont ezért jönne most ismét! :)
Szívesen látná testvéreit...
Gondolom GPS110?!?
Majd megnézem én is!
Tudom, már én is licitáltam kollégám robogójára! :)))
Gábor7917-02-2013 18:16:48 //
31118
Hátha csak tömítés... még azért bízom benne.
Holnap hátha megmondják a szakik... majd beszámolok.
Esztergomban ott volt :-P

ezek pedig elég megbízható blokkok nem igazán lesznek hf-ek
Gábor7917-02-2013 18:13:05 //
31115
Jaja, mondjuk az sanszos, hogy a lapát akkor szállt el... gondolom alapból nem tűnik csak úgy el, a plusz terhelés / hő okozhatott gondot.
Viszont a víz korábban is fogyott, illetve korábban is volt 2x, hogy reggeli indításnál valami megfogta a dugót (mostmár utólag úgy sejtjük, hogy a víz lehetett). Tehát ez egy hosszabb folyamat lehetett, mármint a víz bejutása a hengerhez, majd egyszer csak "át szakadt a gát" és gyorsabban kezdte kajálni...
Gábor7917-02-2013 18:10:05 //
31113
Lehet az okozott valami galibát, de nem az a lapát (1db) hiányzott, amihez tartozó hengerben víz volt, így nekem nem áll össze a kép... Az pedig biztos, hogy az 1-esben volt víz, mert onnan jött ki, mint a gejzír.
Fater mondott még valami olyasmit, hogy az 1-es henger mellett van valami "légtelenítő" (lehet hülyeséget írtam) és ott van valami tömítés - esetleg még ott is folyhatott be víz (ha nem a hengerfej vagy a hf tömítés hibája miatt folyt be a víz, de ez ugye még nincs kizárva)
GTPeti17-02-2013 18:09:53 //
31112
Ilyenkor a webshop üzemeltetője "tesz róla", hogy magasabbra kússzon az ár, mint a beker.ár. ;)
lehet akkor szippantotta be a lapátot a műanyag égése plusz hő aztán megkeményedett a hf tömítés, alatta meg át folyott a víz
Vermacy17-02-2013 18:08:20 //
31110
Reméltem, vkinek már van tapasztalata vele. Giccsesnek giccses, de mókás is egyben :-)
A rendelésen még gondolkozok (majd a cabrió tető felújítás után), de mindenképpen felteszem majd akkor is a kérdést...
Gábor7917-02-2013 18:06:21 //
31108
Nekem igazából korábban nem volt gond a vízzel, tehát nem forrt... egészen addig, amíg először lassacskán, majd hirtelen meg nem "kajálta" a vizet. Mikor elfogyott, akkor felforrt (mármint a maradék).
pedig akkor a lapátok miatt kapott vizet valahogy
Gábor7917-02-2013 18:04:30 //
31106
Korábbi javaslatodra megnéztük alaposabban a vízpumpát (utólag is köszi a tippet), de nincs baja (sajnos vagy szerencsére?). Nem szorul, nem forog el, látszik rajta, hogy volt cserélve akkor, amikor az eladó mondta.
(Körbenéztünk még, vezérműszíj és ékszíj is szép, az is volt cserélve 2010-ben).
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.