Forum >> 159
Erhard 242 (Pure Energy)17-02-2013 19:56:07 // 31140
még sosem láttalak az úrhidain :) úgy látszik elkerüljük egymást
Vermacy17-02-2013 19:48:30 // 31139
Erhard 242 (Pure Energy)17-02-2013 19:44:49 // 31138
egyenletesen zakatol mint majdnem egy benzines a 4 henger meg olyan kávédarálós ...
Gábor7917-02-2013 19:44:23 // 31137
Nem. Kristálytiszta volt.
Piritu - 1.000.00017-02-2013 19:43:34 // 31136
Amire azt mondtad, hogy az 5 henger az ilyen.
Erhard 242 (Pure Energy)17-02-2013 19:39:03 // 31135
remegés? mire gondosz?
Piritu - 1.000.00017-02-2013 19:32:53 // 31134
Nem is a hang. Amikor vittél számomra furcsa volt a remegése az autónak.
Liquid17-02-2013 19:32:48 // 31133
ezt először hallom, pedig sokkal kulturáltabb hangja van (már majdnem jó) mint a 4 hengereseknek. Kicsit hasonló a BMW 6 hengereséhez, nálam dízelhangban az a nyerő.
Vermacy17-02-2013 19:31:44 // 31132
Erhard 242 (Pure Energy)17-02-2013 19:30:35 // 31131
na pedig annak aztán tényleg nincs az a traktoros, kortyogós 4 hengeres hangja
Piritu - 1.000.00017-02-2013 19:28:11 // 31130
Meg nem is lehetett már kapni :-(
Piritu - 1.000.00017-02-2013 19:27:43 // 31129
Nem tetszik az 5 henger hangja :-(
Erhard 242 (Pure Energy)17-02-2013 19:18:09 // 31128
no akkor rakjál még hozzá ehhez 50 lovat és ott a chipelt 2.4... mikor kiáll előzni a 3.0TDI és nem bír elmenni és inkább vissza áll :P
droberto17-02-2013 18:59:08 // 31127
Tudom, mivel a módosítás konstans. ;)
A számításod elveszett a hsz-ek közt!
A számításod elveszett a hsz-ek közt!
Piritu - 1.000.00017-02-2013 18:45:02 // 31126
Ma az autó pályán nagyon "bejött" a nagy túró.
A felső fordulatszám tartományban nem fogy el a szufla. Sőt, 3500-tól még két lapáttal rátesz. 4-5-ben ilyenkor nagyon megindul. (Az M-es mergát is így sikerült dombnak felfelé lelépnem.)
6-ban meg 180 felett "él" csak igazán. 220-ig még dombnak felfelé is simán gyorsul :-)
Szóval KIRÁLY lett ez a motor!
A felső fordulatszám tartományban nem fogy el a szufla. Sőt, 3500-tól még két lapáttal rátesz. 4-5-ben ilyenkor nagyon megindul. (Az M-es mergát is így sikerült dombnak felfelé lelépnem.)
6-ban meg 180 felett "él" csak igazán. 220-ig még dombnak felfelé is simán gyorsul :-)
Szóval KIRÁLY lett ez a motor!
Piritu - 1.000.00017-02-2013 18:34:30 // 31125
Csak nem ártana egy rendes üzemanyaggal hajtott Alfa is a sok traktor közé :-P
Piritu - 1.000.00017-02-2013 18:33:38 // 31124
Igen!
GTPeti17-02-2013 18:29:19 // 31123
Cartárs, ha megvan, hogy adott sebességnél mennyit pörög a motor, onnantól kezdve bármelyik másik sebességnél ki tudod számolni a motor fordulatszámát.
Ezt prezentáltam neked a lenti számítással. ;)
(Ugyanabban a sebességi fokozatban.
Ezt prezentáltam neked a lenti számítással. ;)
(Ugyanabban a sebességi fokozatban.
droberto17-02-2013 18:24:02 // 31122
Hűtővízben nem volt olaj?
droberto17-02-2013 18:22:58 // 31121
Pont ezért jönne most ismét! :)
Szívesen látná testvéreit...
Szívesen látná testvéreit...
droberto17-02-2013 18:22:04 // 31120
Gondolom GPS110?!?
Majd megnézem én is!
Majd megnézem én is!
droberto17-02-2013 18:21:01 // 31119
Tudom, már én is licitáltam kollégám robogójára! :)))
Gábor7917-02-2013 18:16:48 // 31118
Hátha csak tömítés... még azért bízom benne.
Holnap hátha megmondják a szakik... majd beszámolok.
Holnap hátha megmondják a szakik... majd beszámolok.
Piritu - 1.000.00017-02-2013 18:14:36 // 31117
Erhard 242 (Pure Energy)17-02-2013 18:14:16 // 31116
ezek pedig elég megbízható blokkok nem igazán lesznek hf-ek
Gábor7917-02-2013 18:13:05 // 31115
Jaja, mondjuk az sanszos, hogy a lapát akkor szállt el... gondolom alapból nem tűnik csak úgy el, a plusz terhelés / hő okozhatott gondot.
Viszont a víz korábban is fogyott, illetve korábban is volt 2x, hogy reggeli indításnál valami megfogta a dugót (mostmár utólag úgy sejtjük, hogy a víz lehetett). Tehát ez egy hosszabb folyamat lehetett, mármint a víz bejutása a hengerhez, majd egyszer csak "át szakadt a gát" és gyorsabban kezdte kajálni...
Viszont a víz korábban is fogyott, illetve korábban is volt 2x, hogy reggeli indításnál valami megfogta a dugót (mostmár utólag úgy sejtjük, hogy a víz lehetett). Tehát ez egy hosszabb folyamat lehetett, mármint a víz bejutása a hengerhez, majd egyszer csak "át szakadt a gát" és gyorsabban kezdte kajálni...
Piritu - 1.000.00017-02-2013 18:12:54 // 31114
2000-nél megy 110-et.
Gábor7917-02-2013 18:10:05 // 31113
Lehet az okozott valami galibát, de nem az a lapát (1db) hiányzott, amihez tartozó hengerben víz volt, így nekem nem áll össze a kép... Az pedig biztos, hogy az 1-esben volt víz, mert onnan jött ki, mint a gejzír.
Fater mondott még valami olyasmit, hogy az 1-es henger mellett van valami "légtelenítő" (lehet hülyeséget írtam) és ott van valami tömítés - esetleg még ott is folyhatott be víz (ha nem a hengerfej vagy a hf tömítés hibája miatt folyt be a víz, de ez ugye még nincs kizárva)
Fater mondott még valami olyasmit, hogy az 1-es henger mellett van valami "légtelenítő" (lehet hülyeséget írtam) és ott van valami tömítés - esetleg még ott is folyhatott be víz (ha nem a hengerfej vagy a hf tömítés hibája miatt folyt be a víz, de ez ugye még nincs kizárva)
GTPeti17-02-2013 18:09:53 // 31112
Ilyenkor a webshop üzemeltetője "tesz róla", hogy magasabbra kússzon az ár, mint a beker.ár. ;)
Erhard 242 (Pure Energy)17-02-2013 18:09:15 // 31111
lehet akkor szippantotta be a lapátot a műanyag égése plusz hő aztán megkeményedett a hf tömítés, alatta meg át folyott a víz
Vermacy17-02-2013 18:08:20 // 31110
Reméltem, vkinek már van tapasztalata vele. Giccsesnek giccses, de mókás is egyben :-)
A rendelésen még gondolkozok (majd a cabrió tető felújítás után), de mindenképpen felteszem majd akkor is a kérdést...
A rendelésen még gondolkozok (majd a cabrió tető felújítás után), de mindenképpen felteszem majd akkor is a kérdést...
Gábor7917-02-2013 18:06:21 // 31108
Nekem igazából korábban nem volt gond a vízzel, tehát nem forrt... egészen addig, amíg először lassacskán, majd hirtelen meg nem "kajálta" a vizet. Mikor elfogyott, akkor felforrt (mármint a maradék).
Erhard 242 (Pure Energy)17-02-2013 18:05:10 // 31107
pedig akkor a lapátok miatt kapott vizet valahogy
Gábor7917-02-2013 18:04:30 // 31106
Korábbi javaslatodra megnéztük alaposabban a vízpumpát (utólag is köszi a tippet), de nincs baja (sajnos vagy szerencsére?). Nem szorul, nem forog el, látszik rajta, hogy volt cserélve akkor, amikor az eladó mondta.
(Körbenéztünk még, vezérműszíj és ékszíj is szép, az is volt cserélve 2010-ben).
(Körbenéztünk még, vezérműszíj és ékszíj is szép, az is volt cserélve 2010-ben).
GTPeti17-02-2013 18:01:59 // 31105
A lenti link az egy aukció, ami még nem fejeződött be.
droberto17-02-2013 18:00:07 // 31104
Nincs, de már néztem. Kicsit pimp. Nem tom...
Rendelsz?
Csoda, hogy kínába drágább.
Lehet engem is érdekelne... :)
Rendelsz?
Csoda, hogy kínába drágább.
Lehet engem is érdekelne... :)
Erhard 242 (Pure Energy)17-02-2013 17:59:26 // 31103
vízpumpa milyen állapotban van? egy ismerősöm mostanában vett egy 2.4-et 110-e km van benne aztán rendelt egy termosztátot mert forrt a víz, nem tudom ki adta neki a tippet de vezérlést még nem cseréltek rajta mondtam is neki jó is a gyári vízpumpa az az egyik gyengéje az 59-nek...
sokaknak beszakad a lapát csak valakinek megáll tőle a blokk vagy a turbó ...ezért érdemes lekötni vagy 200e-nél szívósorcsere ...
sokaknak beszakad a lapát csak valakinek megáll tőle a blokk vagy a turbó ...ezért érdemes lekötni vagy 200e-nél szívósorcsere ...
Gábor7917-02-2013 17:55:23 // 31102
Nem. 1-esben volt víz, 2-es vagy 3-asnál hiányzott a lapát.
Valaki írta már korábban, hogy hasonló volt nála is. Nem emlékeztek ki volt az?
Valaki írta már korábban, hogy hasonló volt nála is. Nem emlékeztek ki volt az?
GTPeti17-02-2013 17:54:40 // 31101
(Izé... legalábbis nagyon remélem, hogy eljutott oda és nem a turbóval kötött közelebbi barátságot.)
Gábor7917-02-2013 17:54:29 // 31100
Borzasztóan giccses... de nekem kell egy ilyen! :-)) ...majd ha az autóm már megy persze...
Ha esetleg rendelsz, majd oszd meg a tapasztalatot, érdekel!
Ha esetleg rendelsz, majd oszd meg a tapasztalatot, érdekel!
GTPeti17-02-2013 17:53:55 // 31099
Az elkóborolt lapátkát majd azért szedjétek ki a katalizátorból.
Erhard 242 (Pure Energy)17-02-2013 17:52:28 // 31098
s melyik hengerben volt víz amelyikben hiányzott a lapát?
mreni17-02-2013 17:51:59 // 31097
nem dolgoznak hétvégén :)
Gábor7917-02-2013 17:50:42 // 31096
Ok, köszi a tippet! ... fogom mondani a faternak!
Gábor7917-02-2013 17:50:09 // 31095
Igen, hozzájuk viszem én is. Igaz, nem tudtam velük beszélni a hétvégén, de hétfő reggel 7:55-re ott leszek az ajtajuk előtt :-)
Gábor7917-02-2013 17:49:26 // 31094
Én is... köszi! :-)
Pityukoma17-02-2013 17:27:06 // 31092
Szia,
SZVSZ nézzetek egy dugattyú előállást indikátor órával + egy hengertömb síkot is mérő léccel.
SZVSZ nézzetek egy dugattyú előállást indikátor órával + egy hengertömb síkot is mérő léccel.
mreni17-02-2013 17:23:05 // 31091
Hová viszed? Én miskolcra a Rob-Co hengerfejklinikára hordom mindig a hf-eket,nagyon korrektek,értenek is hozzá és gyorsak is.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
475
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?