Forum >> 159

Scaniamen12-06-2013 16:00:37 // 36833
Sziasztok nekem is ez van ha lemosom vagy esik de csak hátul mert több a fém a ferodolban és össze rozsdál elöl márt nem mert kicseréltem más fajtára.
droberto12-06-2013 15:37:54 // 36832
Akkor fog be ha nyomod a féket és kuplungot, a lejtés vagy emelkedés nagyobb mint 6% (amit a garázsodnál eleve kétlek) és kiengeded a féket. 1s-ig aktív, utána elengedi a nyomást. Ha leállítod a mocit, akkor már nincs HH.
.....12-06-2013 14:45:28 // 36831
Nálam is pont ez van eső és mosás után is összetapad. Én a garázsban faéket rakok a kerék mögé, nem rakom sebességbe és a kéziféket se húzom be.
'''''12-06-2013 14:01:25 // 36830
Nekem lejt a garázs és ott mindig befog,ha akarom,ha nem.Azt nem tudom,ha befog és le veszed a gyújtást,kienged-e a fék?Mostanában már csak sebességben hagyom.Nálam inkább télen,koszos fékeknél ragad össze.
Dömpi (il dottore)12-06-2013 13:21:32 // 36829
jogos a két pont :)
droberto12-06-2013 13:14:57 // 36827
Ha nem megy a motor, akkor a nyomást előállító ESP szivattyú sem működhet, ergo a HH (Hill Holder - ha már a rövidítéseknél tartunk) se működhet.
sas-15912-06-2013 13:00:08 // 36826
nekem nincs VG-m, de minden mosás után, másnap reggelre csúnyán befog a fék, pedig a kézifék nincs behúzva.
volt hogy 3-4 - szer kellett előre hátra próblákoznom, mire elindult hatalmas pattanás kíséretében.
ha legalább 5-10 km-t megyek vele mosás után és kiszárítom, akkor nem csinálja.

a fékekkel amúgy elégedett vagyok, mondjuk elég hamar el kezd csikorogni, akkor a szerelő megcsiszolgatja és csönd lesz. (vállasodik azt hiszem)
de betétet még nem kellett cserélni. most van a gépben 80 ezer km.
Vermacy12-06-2013 12:35:13 // 36825
Sztem a VG befog, amikor párás a levegő. Gondolom Én...
droberto12-06-2013 12:32:44 // 36824
Szerintem ennek nincs köze a visszagurulás gátlóhoz.
Vagy miből következtetsz rá?
droberto12-06-2013 12:29:21 // 36823
"Én párás időben ÉS autómosás után veszem észre..." - ugyan ezt akartam írni én is. :)
droberto12-06-2013 12:29:17 // 36822
Nem nagy a távolság úgysem, gondolom az oxidáció az oka...
Dömpi (il dottore)12-06-2013 12:27:38 // 36821
Akkor már értem. Nekem azért nem csinálja, ha nem húzom be a kéziféket, mert nincs visszagurulásgátlóm.
Néha azért van előnye egy kis "fapadosságnak".
'''''12-06-2013 12:02:09 // 36820
Reménykedj,hogy a nyikorgást is elfelejtse a szülőföldjén.Azt biztos nem mondják majd rá,hogy "szarolasz" ! :-)
Vermacy12-06-2013 11:22:31 // 36819
Nem lehet, hogy a visszagurulásgátló fogja mega kocsit állásában? Esetleg esőben, nedves időben kontakt hiba. Nálam is elő-előfordul a kattanás induláskor, de Én párás időben ÉS autómosás után veszem észre...
Coolby12-06-2013 11:19:34 // 36818
Hmm, nekem ilyen nem volt. Kéziféket használok, mondjuk nem nagyon áll a vas, max 2-3 napot.

Jövő héten viszem haza Olaszországba a gépet :) Mondjuk átutazunk és hivatalosan francia földön töltünk több időt :) Remélem jól fog viselkedni otthon :)
Vermacy12-06-2013 11:16:50 // 36817
Természetesen! Asszonykám, próbáld meg nála! Ő az elmőlt hónapokban jópárat letöltött, de pénzbe kerül a netes megoldás is!
pilnay.ildiko@yahoo.com
'''''12-06-2013 11:09:38 // 36816
Nekem is összeragad a fék.Télen három hét állás után kétszer lefulladtam és csak utána ugrott szét.Ha nem használod a kéziféket,akkor is sokszor befog a visszagurulásgátló miatt.Ahogy Piritu is írta,nekem is látszanak a pofák lenyomatai a tárcsán.
Piritu - 1.000.00012-06-2013 11:08:51 // 36815
Ez is azt a gyanúmat igazolja, hogy a betét anyag az igazi ludas. Ha kicseréled másra, nem teszi.
Shadin12-06-2013 10:42:32 // 36814
Nekem már nem csinálja a komplett fék felújítás után.
Dömpi (il dottore)12-06-2013 10:23:15 // 36813
Ha nem húzod be, hogyan tapad hozzá?
droberto12-06-2013 10:16:50 // 36812
Nekem kéziféktől függetlenül hozzátapad.
Dömpi (il dottore)12-06-2013 08:25:54 // 36811
Sziasztok!
Feleslegessé vált 1 db AC belépőm, mert csak 1 vassal megyünk. Ha valakit érdekel, jelezze az amore-n, telefonon vagy e-mailen. Az erőd kapujában szombaton 10:00 óra magasságában az elővételi ár (2 500,- Ft) ellenében átadom.
Dömpi (il dottore)12-06-2013 08:23:16 // 36810
Nálam is ez volt. Én pont ezért újabban hacsak lehet, nem húzom be a kéziféket, hanem 1-ben vagy Rückwärts-ben hagyom attól függően, hogy merre lejt a terep. Kocsimosás után a garázsban meg pláne nem húzom be a kéziféket. Egy kora tavaszi napon reggel majdnem befagyott. Akkorra engedett ki teljesen, mire kitolattam a kapu elé.
Alfonis11-06-2013 23:13:15 // 36808
akkor most megnyugodtam, hogy ez ilyen... Bár akkor is fura dolog. Még ilyet nem hallottam, h esős idő után kocsinak így kéne indulni :S Városban nem igen megyek, szal nekem csak komoly etapok vannak. Tényleg a kicsikém nagyon meg van kímélve. :) kb 2100 0 km óta van meg abból 20 000 autópálya 600 főút a maradék meg város :P Most h itt a jó idő mindenhova biciklivel meg robogóval meek. :)
droberto11-06-2013 23:07:54 // 36807
A napellenzőben levő rizsszem izzót

ezzel válthatnám ki? Méretileg megegyezhet? A tököm kivan ezekkel az izzó elnevezésekkel.
Piritu - 1.000.00011-06-2013 23:00:58 // 36806
Én mindig használom a kéziféket.
A féktárcsán látni a betét körvonalát (néha többet is) , látni, ahogy hozzágyógyul a tárcsához. Aztán egy komolyabb etap után "eltűnnek", majd megint megjelennek.
Alfonis11-06-2013 22:58:05 // 36805
na épp írtam miközben Te is :D na hát akkor úgy látszik ez normális... :S akkor is brutál hangja van :D
Alfonis11-06-2013 22:57:11 // 36804
háát.. a kézifékem nem túl jó.. elég sokat kell felhúzni, h fogjon meg be is volt ragadva meg Csöri is mondta már, h majd bowdencsere lesz ebből...dee.... kézifékhaszálattól függetlenül dolgozódik össze... sosem használom a kézit... :P szal gondolom más lehet..!?
Piritu - 1.000.00011-06-2013 22:56:15 // 36803
Minden esős éjszaka után így indulunk a Párduccal. A hátsó fék "összegyógyul".
Pityukoma11-06-2013 22:38:31 // 36802
HSZ:35126 valószínű neked is ez lesz a bibi.
droberto11-06-2013 22:10:17 // 36801
Hiánypótló írás, köszönjük! :)
Alfonis11-06-2013 22:00:26 // 36800
köszi épp szívom az infókat :) Épp rád gondoltam, mert rémlett, hogy Te építgetsz ... :)
Hja hát elég összetett a dolog sok mindent kell figyelni és hát inkább jól körbejárom előtte minthogy... :S Gondoltam rákérdezek itt hátha valakinek van olyan tapasztalata amire mindenképp figyelni kell és sok idegeskedéstől megóvna... :S :)
Szal köszi :)

Témához visszatérve; a fékek (én úgy érzékeltem nekem csak a hátsók) nektek is 'összedolgozódik' pár nap állás után. % napot állt a kocsi, mondjuk volt eső, indulásnál számítottam rá, h lesz egy kis reccsenés ami szokott lenni kis állás után de, hogy ekkora. :O nulla gázzal indultam, szal le is fulladtam :D durva ... de ez normális?
Dömpi (il dottore)11-06-2013 21:48:07 // 36799
és még nagyon, nagyon sok minden...ilyen kérdések tekintetében javaslom neked, Balki az Építkezés topicot, vagy a gyakorikerdesek.hu-t.
Erhard 242 (Pure Energy)11-06-2013 21:23:29 // 36798
??? tényleg nem ide illő... ügyvéd, átírás, illeték...
Alfonis11-06-2013 21:04:20 // 36797
még mindig nem ide illő téma, de segítségre van szükségem, és mindenhonnan szívom az infót... Kinek van tapasztalata telekvásárlásról, mire kell figyelni, bla bla... aki képben van segíthetne :) előre is köszi :P
Pityukoma11-06-2013 20:23:25 // 36796
Ha valakit érdekel a radionav fejegység kiszerelése Itt megnézheti
Dömpi (il dottore)11-06-2013 19:47:17 // 36795
Ma megkaptam több helyről több ár-verziót. Ezúton is köszönöm azoknak, akik a témában a segítségemre voltak!
Nos, osztottam szoroztam, latolgattam az anyagi lehetőségeket, és mint oly sokszor, a pénz döntött.
Egyenlőre marad a szeretett 19"-os felnim. A szívem is afelé húz. Most vadászok rá 1 vagy 2 db Michelin PS2-es 255/35 ZR19 gumit használtan. Olyasmi állapotút, ugyanazt a típust, mint ami most rajta van. Így megúszom az akciót 20 000 Ft-ból, ha a felnit görgőzni kell, esetleg kicsit többől. Viszont ugyanott leszek, ahol voltam. A télen pedig megpróbálok venni 235/40-es új abroncsokat.
Igaza volt jóbarátomnak, droberto-nak. A 17-es brera felni egy jó kompromisszum lett volna, de igazából nem gyulladtam érte lángra. Még ha a 18"-os 5-patkós lenne, talán. De ez nem az, és hát a vésztartalékom nem akarom egy minimális szintre csökkenteni. Bármikor beüthet valami...ne adja Isten, de mosógép, hűtőszekrény, kazán, hosszabb betegség, és hát még tartogathat meglepétesek az Arkangyal is...manapság semmit sem terveztek hosszú életűnek.
Alfonis11-06-2013 17:41:17 // 36793
hja de nemvágom h lehet regelni...:S
W.11-06-2013 17:40:14 // 36792
Mindenki tud! Fizetős!
Alfonis11-06-2013 17:31:08 // 36791
van ügyvéd kötünk ? :P
Alfonis11-06-2013 17:30:16 // 36790
nem ideillő téma... Tud valaki tulajdoni lapot letölteni? :D
Coolby11-06-2013 13:36:49 // 36789
jelentem, befújtam azt is :(
droberto11-06-2013 13:27:20 // 36788
Természetesen a csavarra gondoltam...
droberto11-06-2013 13:19:17 // 36787
Ezek alapján az az érzésem, hogy a 2-es képeken levő gólyaláb alsó bekötési pontja lesz a hunyó.
Azt is kiszedtétek, vagy befújtátok?
droberto11-06-2013 13:09:39 // 36786
A rugó feletti rész számomra még "szűz" terület... de majd utánalesek. :)
droberto11-06-2013 13:00:19 // 36785
No, megkérdeztem még 1x a rádió kód kikapcsolást.
Elvileg ha az "AS" gombot nyomva tartod (5-10s-ig) és beadod még 1x a kódot, akkor többet nem kéri.
Dömpi (il dottore)11-06-2013 12:29:38 // 36784
Biztosan nem, mert nekem sem kérte. Izgultam is rendesen, mert nincs meg a kódja. Viszont ahogyan sokan írták is, ha ugyanazt a fejegységet ugyanabba a kocsiba rakod vissza nem kér kódot, csak akkor, ha egy másikba.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.