Szia Fehér Angyal!
Szerintem valami akkor ott nem teljesen gömbölyű, a leírásod alapján. Az enyém a 120 paripás verzió, de pl. 5.-ben mondjuk 100-as tempónál simán lehet vele előzni, van annyi ereje. Ha visszaváltok 100-nál 4.-be akkor beugrok az előzni kívánt OFF csomagtartójába...
Turbónyomás-mérő mit mutat olyankor? Lendületes kigyorsításokra hogy reagál?
Forum >> 159
David | Centocinquantanove18-06-2013 14:56:06 // 37065
Scaniamen18-06-2013 14:53:47 // 37064
Szia nem egyszerű így nem egyszerű megállapitani a hibát de a típus hibákat végig kell nézni kezd az EGR szeleppel utána nézzétek meg a szívósor lapátokat,turbó nyomásod van-e?
Tibcsi16618-06-2013 14:50:38 // 37063
Hello,
Akkor valami nem OK a motorral!! Vidd el diagnosztikára. Simán kéne tudnia a 200-at, kb. 220 kürül lehet a vége az 1.9 nek. (ezt a többi cartárs biztos igazolja, mert az enyém fölötte van:) A fogyasztásod sem OK, mert az enyém is jobb ennél a 2.4-es motorral. Talán porlasztócsúcs, de akkor lehet jóval 200eKm fölött van a vasad. (Az óra semmit nem jelent)
Akkor valami nem OK a motorral!! Vidd el diagnosztikára. Simán kéne tudnia a 200-at, kb. 220 kürül lehet a vége az 1.9 nek. (ezt a többi cartárs biztos igazolja, mert az enyém fölötte van:) A fogyasztásod sem OK, mert az enyém is jobb ennél a 2.4-es motorral. Talán porlasztócsúcs, de akkor lehet jóval 200eKm fölött van a vasad. (Az óra semmit nem jelent)
Angelo Bianco18-06-2013 14:32:46 // 37062
Sziasztok!
Egy eléggé relatív és így szövegben nem nagyon meghatározható dologgal fordulnék a tapasztaltakhoz és a hozzáértőkhöz!
Március óta vagyok boldog tulajdonosa egy 159 1.9 JTDm SW-nek. Autópályán használom, azóta beleraktam 15E km-t (most 90E KM van benne).
A lényeg amiért írok hogy szerintem az autóban nem érezni, sőt nincs is meg a 150 LE!!! :(
5. és 6. sebességben már nem nagyon húz,.6.-ban nem forog 3600-3700 fölé, így végsebessége sem több mint 190-195 KM/H. Ami nem kevés tudom, de szerintem többet kellene mennie. És még a fogyasztással sem vagyok megelégedve!!! Ha csak 120-130-al járok vele akkor sem megy 6.5 L/100KM alá, de ha már egy kicsivel is gyorsabban akkor rögtön 7-7.5 Végül is a fogyasztás nem zavarna ha legalább egy kicsivel dinamikusabb lenne... :(
Tudom hogy nehéz autó, egy barátomnak egy Vectrája van ugyanezzel a motorral. Ő eljár bőven 6 liter alatt és simán megy 220at az autó, pedig csak 100 kg-mal könnyebb...
Nem tudom hogy kellene várnom többet az Alfától?!?!?
A lényeg ennyi, amúgy egy szuper, gyönyörű autó nem bántam meg!
Ha valakinek van segítő jellegű véleménye, tapasztalata, hozzászólása azt megköszönném!!!
Üdv!
Egy eléggé relatív és így szövegben nem nagyon meghatározható dologgal fordulnék a tapasztaltakhoz és a hozzáértőkhöz!
Március óta vagyok boldog tulajdonosa egy 159 1.9 JTDm SW-nek. Autópályán használom, azóta beleraktam 15E km-t (most 90E KM van benne).
A lényeg amiért írok hogy szerintem az autóban nem érezni, sőt nincs is meg a 150 LE!!! :(
5. és 6. sebességben már nem nagyon húz,.6.-ban nem forog 3600-3700 fölé, így végsebessége sem több mint 190-195 KM/H. Ami nem kevés tudom, de szerintem többet kellene mennie. És még a fogyasztással sem vagyok megelégedve!!! Ha csak 120-130-al járok vele akkor sem megy 6.5 L/100KM alá, de ha már egy kicsivel is gyorsabban akkor rögtön 7-7.5 Végül is a fogyasztás nem zavarna ha legalább egy kicsivel dinamikusabb lenne... :(
Tudom hogy nehéz autó, egy barátomnak egy Vectrája van ugyanezzel a motorral. Ő eljár bőven 6 liter alatt és simán megy 220at az autó, pedig csak 100 kg-mal könnyebb...
Nem tudom hogy kellene várnom többet az Alfától?!?!?
A lényeg ennyi, amúgy egy szuper, gyönyörű autó nem bántam meg!
Ha valakinek van segítő jellegű véleménye, tapasztalata, hozzászólása azt megköszönném!!!
Üdv!
Lexlutor18-06-2013 13:24:16 // 37061
Köszi! Próbálkozom.
Csabi18-06-2013 12:44:04 // 37060
Liquid18-06-2013 12:42:37 // 37059
akkor okés, csak Piritu a tempomatra írta hogy nem megy 185 fölé
Vermacy18-06-2013 12:36:35 // 37058
Nem, ez nem tempomat volt, hanem egy céges Passat után eredtem... Sima lábas volt és nem hagyott le :o), de ezen nem is csodálkozom!
Liquid18-06-2013 12:35:58 // 37057
16 az a 20 :)
Vermacy18-06-2013 12:35:02 // 37056
Én csak tempomatolnék, de ~47 körül van a kapcsolási pontom. 3-asban egyszerűen nem akarja, legalább 4-es kell nálam!
Én ahol tehetem, tempomatolok, mert az a királyos!
Én ahol tehetem, tempomatolok, mert az a királyos!
Csabi18-06-2013 12:32:33 // 37055
Dömpi (il dottore)18-06-2013 12:30:55 // 37053
Piritué 2.0-ás 20V-s, alapból 170LE.
(két katt, és már látni is a CarTárs adatlapját)
(két katt, és már látni is a CarTárs adatlapját)
Vermacy18-06-2013 12:27:29 // 37052
150 lovas? Az klímával megy 210-et, ami a "Nagykönyvben" meg van írva. "HA" kipróbáltam volna ;-), akkor a fehérvári elkerülőn próbáltam "volna" ki...
droberto18-06-2013 12:19:12 // 37051
A relékről hallgat a használati.
Javaslom az eLearn használatát.
Javaslom az eLearn használatát.
Lexlutor18-06-2013 11:46:18 // 37050
Hello. Fényszoró mosó relé helyét valaki nem tudja?
Erhard 242 (Pure Energy)18-06-2013 09:08:08 // 37049
jah a 1997-2003-ig bezárólag :)
Mark18-06-2013 09:02:48 // 37048
Hasonlóan nálam se működik normálisan, 10-ből 1x tartja a sebességet.
Dömpi (il dottore)17-06-2013 23:29:11 // 37047
már én sem :(
Alfonis17-06-2013 23:21:53 // 37046
43 alatt? Ti itt is tempomatoztok? :P én úgy tom, h 4 5 6 ban működik és 3 ban még nem vagy? mintha valahol olvastam volna. ha 3ban működik akkor még jó a 43... de alatta majdhogynem 2est kell nyomatni. én a fordulatot tartom mindig 1500 felett. Én nem erőltetem a kettőstömegű halálát...
droberto17-06-2013 22:48:23 // 37045
Az enyém meg óra szerint 43 alatt nem műkszik. Ez különösen városi krúzoláskor a nyári kerekénél érint érzékenyen, aminél a 43 az 43, nem pedig 39 mint a télivel. Lejjebb egyszerűen nem megy.
Vszont itt érdekesség, hogyha lefele nyomva tartom a kart, 10-ből 1x kikapcsol a tempomat (9x pedig 43-ra áll be). Ezt még nem sikerült megfejtenem.
Vszont itt érdekesség, hogyha lefele nyomva tartom a kart, 10-ből 1x kikapcsol a tempomat (9x pedig 43-ra áll be). Ezt még nem sikerült megfejtenem.
droberto17-06-2013 22:43:15 // 37044
Áhhá... ezek szerint a meghibásodás összefügg a magas hőmérséklettel és a hőterheléssel.
droberto17-06-2013 22:19:00 // 37042
Ilyenkor jó, hogy az ember ilyen frankó közösség tagja és nyitott szemmel jár, kel.
GTPeti17-06-2013 22:14:24 // 37041
Ott a pont. :))
Piritu - 1.000.00017-06-2013 22:06:50 // 37040
fejlettebb konstrukció :-DD
GTPeti17-06-2013 22:03:03 // 37039
Rajtam nem fogsz ki, itt a számológép előttem!! :))
Akkor a 159-nél ez is előbb hal meg. :((((
Akkor a 159-nél ez is előbb hal meg. :((((
Piritu - 1.000.00017-06-2013 22:01:33 // 37038
10 év? :-OO
893 NAP!
893 NAP!
GTPeti17-06-2013 21:57:54 // 37037
Erről írtam egy pár szót a blogomban. Max. 10 évesen én automatikusan cserélném. (Attól függetlenül, hogy elromlott-e a régi. És a régi maradna az autóban tartaléknak.) A csere amúgy nem egy ördöngősség.
Piritu - 1.000.00017-06-2013 21:55:18 // 37036
Minden kormosnál. A topikokban hetente jönnek az érdeklődők :-(
Piritu - 1.000.00017-06-2013 21:54:08 // 37035
Tempomattal GPS 185-nél az enyém nem megy többet.
Piritu - 1.000.00017-06-2013 21:52:17 // 37034
Mert csak itt lehet igazán meghajtani a Vasat, otthon csak tötymörögni lehet :-)
(Előtte azért 100 km-en keresztül "büntettünk" rendesen a 32 fokban.)
(Előtte azért 100 km-en keresztül "büntettünk" rendesen a 32 fokban.)
Vermacy17-06-2013 21:11:39 // 37033
Nem fotóztam le a teljes számlát, nehogy "megsértsem" a szervizt.
Amire vittem:
-Vezérlés csere
-Első-hátsó féktárcsa és fékbetét
-Olaj- és szűrőcsere
-Kormánymű (ekkor már cserés volt ~1,5 dl/100km-es szervóolaj fogyasztással)
-Vonóhorog bekötése
-EGR tisztítás
1,9 JtdM, 150 olasz telivérrel.
Igaz, az EGR-t úgy néz ki, megölték... meg még volt pár apróbb bosszúság, de nem gond! Már megtaláltam Csörgőt Palotán és megfelelően vizsgázott a cabrióval :o)
Amire vittem:
-Vezérlés csere
-Első-hátsó féktárcsa és fékbetét
-Olaj- és szűrőcsere
-Kormánymű (ekkor már cserés volt ~1,5 dl/100km-es szervóolaj fogyasztással)
-Vonóhorog bekötése
-EGR tisztítás
1,9 JtdM, 150 olasz telivérrel.
Igaz, az EGR-t úgy néz ki, megölték... meg még volt pár apróbb bosszúság, de nem gond! Már megtaláltam Csörgőt Palotán és megfelelően vizsgázott a cabrióval :o)
Alfonis17-06-2013 21:08:18 // 37032
jó sokat költöttél rá :P nemtom mennyire számítanak ezek jó árnak...
Vermacy17-06-2013 21:06:23 // 37031
Ja-ja! Homályos lett a második kép...
ALFI15617-06-2013 20:59:14 // 37028
Másik kór?Ez előszokott fordulni 1.9m-jetnél?
Vermacy17-06-2013 20:58:43 // 37027
Vermacy17-06-2013 20:58:16 // 37026
Vermacy17-06-2013 20:55:18 // 37025
Pityukoma17-06-2013 20:05:54 // 37024
Gratulálok :-) nagyon szép!
Vermacy17-06-2013 19:59:22 // 37023
Irígykedem is! Ilyet kerestem máig, mert ma megalkudtunk a kinézett házra. Majd 4 év múlva egy "Gloria" :o)
LaciR17-06-2013 19:37:53 // 37021
droberto17-06-2013 18:41:32 // 37020
Pont ezért mondom, hogy ez nem feltétlenül kormánymű.
Itt pl. még senki nem említett mechanikus hibát a kormányműre vonatkozóan.
Itt pl. még senki nem említett mechanikus hibát a kormányműre vonatkozóan.
Erhard 242 (Pure Energy)17-06-2013 18:18:46 // 37019
akkor még sem olyan fedhetetlen ez a 2.0... :(
156er17-06-2013 18:06:31 // 37018
"Divat" lett ez a jeladó hiba :( én is beleestem pár hete....
Shadin17-06-2013 17:45:25 // 37017
Szomorúan hallom :-( Hogy miért külhonban áll meg?
Piritu - 1.000.00017-06-2013 17:00:52 // 37016
No, utolért minket a másik kór :-(
Klatty
Klatty
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
476
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?