Forum >> 159

.......................25-07-2013 11:39:24 // 38666
pedig olyat akartam venni,akkor szerinted ne?
.....25-07-2013 11:34:35 // 38665
Mennyi km volt benne?
Erhard 242 (Pure Energy)25-07-2013 11:33:34 // 38664
csak hogy megnyugtassalak ma beszéltem egy 2.0-ás 59 tulajjal neki kakukk a DPF-je szóval ennyit a nagy előre lépéstől....no meg panaszkodott hogy az eur 5 miatt még jobban kiérződik a "2000-ig halott" szindróma
Zsolt15525-07-2013 11:25:36 // 38663
"... Tegnap az út előtt MES buherálás. DPF OK. 67 % ..."

Volt valami előjel az autón, hogy ránéztél, vagy csak úgy minden előzetes ok nélkül csatlakoztál rá?
Coolby25-07-2013 09:41:35 // 38662
Hát én anno szarházi voltam akkor. Én nem adtam Skoda Fabiahoz a téli szettet acélfelnin, mert azt még külön majdnem az autó teljes értékének 5%-ért külön eladtam. Ha hozzáadom, akkor plusz értéknek senki nem ismeri el... Mondjuk itt alacsony értékű autóról beszélünk, ugye...
Liquid25-07-2013 09:19:39 // 38661
Én is kaptam téli garnitúrát, szerintem ez magánszemélynél alap dolognak tekinthető.
Igaz mondta a srác mikor elkeztem érdeklődni az ár esetleges csökkentéséről, hogy ha nem alkudozok eszetlenül, akkor benne van az árban :)
Kicsit engedett és kaptam gyári 17-es nagyfék kompatibilis garnitúrát jóarcú gumikkal.
Természetesen én is adtam a 156-hoz a nyári garnitúrát (kora tavasszal vitték el)
David | Centocinquantanove25-07-2013 09:11:34 // 38660
Igaz, amikor én vettem a vasat magánszemélytől akkoris szó nélkül betette hátra a nyári papucsokat (télen vettem).
Piritu - 1.000.00024-07-2013 23:10:41 // 38659
"Amikor pl. a Spidert vettem az előző tulaj... szó nélkül gurította ki a pincéből a téli gumikat." - tehát igen
Új autó esetében (gondolom a 159-re gondoltál) értelmetlen a kérdés, mert a gyári kivitelben, felszereltséggel még a forgalomban sem vehetne részt az autó. Minden, amit hozzá adnak ugyan úgy az eladó hozzáállásán, pénzéhességén múlik, mint használt esetében.
Erhard 242 (Pure Energy)24-07-2013 21:35:47 // 38658
előtét katalizátor jah...alul meg a DPF és meg katalizátor
Shadin24-07-2013 21:00:15 // 38657
Tudtommal a 159-ben is a leömlőnél van a katalizátor (Cikkszám: 51797395 SILENCER CATALIZED), de a DPF negyede szintén katalitikus konverterként működik emelve a DPF-re jutó hőfokot a regeneráláskor.
Szabolcs 15924-07-2013 18:24:39 // 38656
mindent fotozok majd és töltöm is fel a fotokat
mizooo24-07-2013 18:15:23 // 38655
Részletesen fotózd le légyszi, hátha valaki kedvet kap :) ilyenkor nagy segítség egy fényképes blog :P köszi
Szabolcs 15924-07-2013 17:57:18 // 38654
üdv nekem 117000 ezer van a kocsiba gyári az egr em gyári a dpf em,dpf 1200 km enként regerenál ,jövö hétvégén szivosor turbó geometria pucolás majd csinálok fotokat kiváncsi vagyok mi uralkodik ott a szivosor ba .
Szabolcs 15924-07-2013 17:53:36 // 38653
Szabolcs 15924-07-2013 17:53:01 // 38652
csak vidáman
Szabolcs 15924-07-2013 17:50:21 // 38651
bal hátsó elektromos ablak csere sorrend
Vermacy24-07-2013 17:30:26 // 38650
Én is ezt támogatom és ha tehetem csak magánszemélytől vásárolok. Most házfelújítás miatt kiesek pár évre a piacról, de a Te esetedben nem nagyon alkudzik az ember. Az biztos, hogy az autó nagyon rossz befektetés, kivéve a 20-as évek modelljei... :o)

Jár-e hozzá a téli/nyári garnitúra, az az eladó habitusától függ, de aki ennyire garasoskodik, az igazából az autóra sem vigyázott, legalábbis Én ilyenekkel találkoztam.
.......................24-07-2013 17:06:54 // 38649
egy kérdésem van,
neked adtàk a téli gumi szettet a kocsihoz amikor vetted?
Piritu - 1.000.00024-07-2013 17:02:02 // 38648
Nem, a téli gumi felnistől is az autóhoz tartozik...
Az ára benne van az autóéban.

Ki lehet venni még a szőnyeget, az utólagos riasztót, tolatóradart, kormányzárat. A gumit kopott linglongra lehet cserélni, és le lehet szívni a tankot is eladás előtt. Sőt, az újonnan berakott fékbetéteket, tárcsákat, egr szelepet, ablaktörlőket is vissza lehet cserélni a régiekre.

A másik lehetőség: Amikor pl. a Spidert vettem az előző tulaj az átadás előtt lemosatta és teletankolta a kocsit, ill. szó nélkül gurította ki a pincéből a téli gumikat.

Nekem, mint vevőnek ez utóbbi mentalitás jobban bejön.
Piritu - 1.000.00024-07-2013 16:55:57 // 38647
Talán ez az egy, de kérdem, mit ér pl. egy 50ezer Ft-os mélynyomó 5 év használat után? Tízet talán?
.......................24-07-2013 16:42:22 // 38646
te is aluval vetted,eladod azzal,
akkor megmarad a màsik nem?
azért kapsz pénzt ,ha eladod,nem?
Piritu - 1.000.00024-07-2013 16:28:55 // 38645
210-ért vettem új felniket, ha 4 évesen 150ezerrel leszedem őket a vasról mennyit fogok kapni értük? Mibe kerül helyette 4 másik (gumival)? Kerék nélkül nehéz eladni a vasat.
Mennyivel viszik el olcsóbban vasfelnivel? (Ha elviszik egyáltalán.)
Vermacy24-07-2013 14:37:17 // 38644
Te eladásra veszed vasat? Sztem rossz befektetési formát válaszottál...
Erhard 242 (Pure Energy)24-07-2013 13:51:44 // 38643
leszeded a felnit kb pont annyival olcsóbban viszik el vagy jó soká ha gagyi van rajta...ezeket a dolgokat nem lehet így számolni, amit ráköltesz sosem hozza vissza az árát az autó elve bukás, egy használati tárgy aminek vannak költségei, én soha nem fogok pl 19-es felnit venni ha olyanra vágyom veszek inkább egy felszerelt TI-t abban minden benne van...inkább költök alkatrészre, kiírásra mikor meg eladom kitartom az árát valakinek számít az állapot
.......................24-07-2013 13:37:43 // 38641
a felnit el tudod külön is adni
Piritu - 1.000.00024-07-2013 13:26:50 // 38640
Az elmélet ott sántít, hogy ezen összegeket a másik oldalon viszont simán rálocsoljuk a gépre. Olyan dolgokra, ami nem biztos, hogy indokolható. Mondjuk egy 19-es kerékgarnitúrára, hifire, festésre.
Amúgy semminek se kapod vissza az árát eladáskor, sőt az esetleg nagy pénzbe kerülő dolgok miatt esetleg el se tudod majd adni. (Mondjuk egy pink festés) Még egy motorcsere esetén se a felújítást.
.......................24-07-2013 13:12:59 // 38639
ha összeadod az utobb felsorolt alkatrészek àràt abbol egy jo kocsit lehet venni
,ha kicseréled ezeket jo lesz ,
ràlocsolsz a kocsira 1 millàt
és ha eladod ,SENKI nem fogja neked kifizetni ,mert a tiéd tuti jo,a többi roncshoz képest ,de azért add oda olcsobban mint a piaci àtlagàr

a vàsàrlok kényszeritik ki ezt a tulajokbol,
ha megfizetnék az àllapotot,nem csak a km ora àllàs lenne a lényeg..
Piritu - 1.000.00024-07-2013 13:10:40 // 38638
Aha, szóval egyben van. Emlékeim szerint a 156-nál is a leömlőben volt, az tévesztett meg.
Erhard 242 (Pure Energy)24-07-2013 13:07:57 // 38637
akkor próbál külön leszedni a 80cm hosszú komplett szarból csak a DPF részét ...szól ha sikerült :P
Piritu - 1.000.00024-07-2013 13:07:10 // 38636
Passz, nem jegyeztem meg.
Egyszer elkaptam pár tíz km-el a regen után, akkor 20% alatt volt emlékeim szerint.
Piritu - 1.000.00024-07-2013 13:05:21 // 38635
Megint meglepett, hogy nincs kat? :-)
Tudtommal az enyémben az is van a dpf-el együtt. Azt hittem ez az 1,9-2,4-nél is így van.
Erhard 242 (Pure Energy)24-07-2013 13:02:32 // 38634
osztom de Szoszanak abban igaza van hogy a szívósort elkúrták más márkánál kibír 200e-et és ott cserés itt 100-150e-nél meghal a DPF szintén zenész főleg a 2,4-nél ...porlasztóra rá lehet fogni sok mindent csak a 2,4-nél beteg már ahol az 1.9-nél nem igazán szarakodik....
EGR-t cserélni jó esetben 1x kell, szívósort ha kiakasztod időben soha és nagyon semmiben nem játszik szerepet, DPF meg amíg jó addig marad nálam utána lehet venni katalizátort 20-25e-ért és már is nem füstöl pl....
droberto24-07-2013 13:02:28 // 38633
Illetve talán a legfontosabb az elmúlt 5 regen átlaghőmérséklete.
droberto24-07-2013 13:01:00 // 38632
Nálad szinte mindig pályán regenerál, meg ahogy tapasztaltam ott lassabban is tömődik (bár ez már lehet a hibámmal összefügg).
Tisztítás után neked milyen százalékokat ér és mennyi a nyomáskülönbséged?
Nekem 20%-ig szokott tisztulni. Egyszer 12,54% lett.
Piritu - 1.000.00024-07-2013 12:52:16 // 38631
Érdekes, dolog.
Ahogy írod, az enyémnél is a leömlőben van a kattal együtt. Mégis 800 km felett van a tisztítás. Autópályán majd ezernél. Valami mást is csináltak vele, hogy kevesebb korom keletkezzen.
Piritu - 1.000.00024-07-2013 12:41:25 // 38630
Mindig ezt mondom, bár már párszor meg lettem kövezve miatt: Ha valami működött a gyári állapotban x időn keresztül és elromlik, meg kell keresni a hibát és megjavítani.
(Szégyen, hogy eljutottunk már oda itt az oldalon, hogy az LMM-et is egyszerűbb kiírniu, mint cserélni.)
.......................24-07-2013 11:21:57 // 38629
Senki nem dönt helyettünk, de több infóból jobb döntés hozható.


hogyne,de sajna nagyon kell keresni a jo szerelöket a vilàgban
az autogyàrak pedig szàndékosan titkoljàk a konstrukcios hibàkat
még a BMW is,söt
.......................24-07-2013 11:16:36 // 38628
"Egyébként, ezek szerint ha a porlasztóval kezdesz lehet még mindig lenne DPF-ed?!?"
IGEN lenne ,engem nem zavar ,
a Mito ban is benne van,benne is marad amig müködik

az az érdekes ,hogy a német forumokon sem màsa helyzet,
mindenki kiüti a DPF et ott is,
és senki nem gondol az injektorokra
droberto24-07-2013 11:04:31 // 38627
Igaz: a befecskendezési korrekció az egyenletes, rezonanciamentes alapjáratért felel.
Erhard 242 (Pure Energy)24-07-2013 11:04:30 // 38626
azért a 2.0 sem az isten a Bravo-m kipuffja ugyan olyan kormos mint az 59-é csak abban kicsit több a méter, majd a km eldönti ...
droberto24-07-2013 10:55:06 // 38625
Látod ezért, ezeket az autókat előttünk már valaki 1x "el"használja. Valaki jobban, valaki kevésbé.
Amikor a Zipo után átültem az 59-ba az maga volt a paradicsom. Persze tudtam, hogy van 10-15 olyan alkatrész ami életének végső stádiumában van. Sajnos ilyen az autóipar.
Akinél pénz van az úgyis cserél, vagy javít.
Pont ezt akarom elkerülni és hálás vagyok mindenkinek aki megosztja a tapasztalatát.
Senki nem dönt helyettünk, de több infóból jobb döntés hozható.
Egyébként, ezek szerint ha a porlasztóval kezdesz lehet még mindig lenne DPF-ed?!?
.......................24-07-2013 10:50:02 // 38624
a korrekcio sajna nem sokat mond az injektorok àllapotàrol ,attol még a szàllitott mennyiség lehet sok,
nekem bemérték az 5 böl csak 3 volt sok részterhelésen,
de ettöl ugy füstölt mint àllat
érdekes felujitàs utàn nem füstöl
ja és a korrekcio nem sokat csökkel,hisz azt a motor mechanikus àllapota is befolyàsolja
komresszioeltérés az egyes hengerek között,szelepek tömitettsége stb.
droberto24-07-2013 10:48:51 // 38623
Csak az ePerre tudok hivatkozni.
Nem szedtem még szét.
Vagy fordulj a barátunkhoz. :)
Vagy airbag removal.
.......................24-07-2013 10:42:19 // 38622
nem ,de a sok szerelö és àrkaszerviz mellékvàgànyra tett,akkor még nem volt tapasztalatom
a DPF kiütéssel nem oldottàk meg ,
csak a pénztàrcàm lett kevesebb,az övék meg több
ha egyböl az injektorral kezdik akkor nem futottunk volna köröket
Shadin24-07-2013 10:41:25 // 38621
Nekem a korrekciók alapján nem indokolt az erősebb kormolás.
Shadin24-07-2013 10:38:36 // 38620
Hozzátenném, hogy 1400-ról padlógáznál kormol, Rigotech-es progival. Csak ha kierőszakolom. Normál üzemben semmi sem látszik. A kipufogóm sem lett számottevően kormosabb mint előtte.
droberto24-07-2013 10:33:26 // 38618
Egyet kérdezek: a Brerát újan vetted?
Shadin24-07-2013 10:32:46 // 38617
Én is a porlasztó csúcsokat teszem felelőssé, hamarosan kiderül.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.