Forum >> 159

David | Centocinquantanove18-09-2013 08:25:56 // 41071
Jó, de mondjuk az 1.9 JTDm-be fölösleges akkorát. Nekem a 8V-ben a gyári 60/450-es volt ha jól hazudok, a 16V-be meg talán az eggyel nagyobb 64-es kerül.
Énis csak azért vettem 72-est mert ez "szabványabb" méret, akkor hirtelen ilyet kaptam, ilyen volt raktáron, vagy a sokkal kisebb 55-ös.
Sokan azt mondják egyébként, hogy 70-es felett tökmindegy... Nem tudom ez mennyire igaz...
Csabi17-09-2013 23:18:19 // 41070
Az nem semmi, nem értem miért nem a "filléres" dolgokkal kezdik, a hibakeresést...
Pont a napokban mesélte Kollégám, h az OFFos(japán) járgányával ugyanígy járt...már az injektor bemérésen is túl voltak, egyet cseréltek is...aztán a gázolajszűrő csere tett pontot a dolog végére. Mindez márkaszervizben....
Alfonis17-09-2013 23:14:57 // 41069
ah szó. akkor jó garázsfelújítást neki! remélem olvassa.:: :) és ha olvasod írd, h h állsz :)
Dömpi (il dottore)17-09-2013 23:07:39 // 41068
el van havazva a garázsfelújítással...szegénynek lesz mit visszaolvasnia...habár ahogy ismerem, olvas, csak nem ír.
Liquid17-09-2013 23:05:16 // 41067
na ez jó kérdés :)
Feher1417-09-2013 22:44:05 // 41066
Hali csak a gyári gázolaj szűrőt tetesd bele,én is be szívtam az utángyártottal.Mire rá jött 4 szerelő hogy miért nem megy az autó elvertem rá 130 ezret sajna, plusz 3 hétig pihent a szervizben.
Alfonis17-09-2013 22:38:33 // 41065
droberto merre van? :O
Dömpi (il dottore)17-09-2013 22:15:47 // 41064
vedd le az aksi sarut, majd kb. 1-2 perc után rakd vissza...nálam bejött :)

valami néha bezavarodik nála, és úgy kell hozzáállni, mint a windows-hoz: kilép-belép és jó.
Piritu - 1.000.00017-09-2013 21:55:55 // 41063
Nálam egyértelmű, hogy a turbó késik, még nem pörög rendesen, azért nem érezni gyorsításkor, gázadáskor "halottnak".
Liquid17-09-2013 21:39:28 // 41062
ez a nyomaték és halottság érdekes dolog, a 210 lovasnál elvben 1500-nál van a csúcs, de ott még nem olyan fickós
Liquid17-09-2013 21:37:53 // 41061
én ZAP Silever 80/720-ast használok, by Erhard :)
Erhard 242 (Pure Energy)17-09-2013 21:02:12 // 41060
az lehet de akkor is halott 2000-ig :)
Piritu - 1.000.00017-09-2013 20:57:56 // 41059
Pedig a max nyomaték 1750-en van :-))
'''''17-09-2013 20:18:31 // 41058
Jössz KUL-ra vele?
GTPeti17-09-2013 20:01:33 // 41057
Ennyi erővel a Csonti-car is regisztálhatna. :PPPP
;)
Erhard 242 (Pure Energy)17-09-2013 19:40:19 // 41056
az sem sok ...ki adja annyiért?
Erhard 242 (Pure Energy)17-09-2013 19:37:33 // 41055
csendes, jó állapot, 2000-ig halott (ki kéne herélni, ráférne egy optimailzálás 200 ló :P) a Bravo körbekerüli igaz sokkal könnyebb no de az 59 az 59 :)))
Shadin17-09-2013 19:28:24 // 41054
(Majdnem) hibátlan autót beszámítasz ????
mzo17-09-2013 19:28:03 // 41053
Fene azokat a jó áraidat :))
'''''17-09-2013 19:24:00 // 41052
Nem vált be?Tapasztalatok?
mzo17-09-2013 19:17:06 // 41051
Azért volt a sok :)))) jel
Szabolcs 15917-09-2013 19:13:17 // 41050
NÉMETBE IS 50 EURO A BOSCH
Erhard 242 (Pure Energy)17-09-2013 19:11:50 // 41049
nem sokáig viszik el :P
Erhard 242 (Pure Energy)17-09-2013 19:11:14 // 41048
ez ennyiért rohadt drága ilyen minőséget 7-8e is lehet kapni de az UFI is a gyári is 15500 pl...
'''''17-09-2013 19:09:49 // 41047
Ismeritek ezt az autót? Nagyon sumákol a tulaja! Nem is mondta,hogy van ilyene is! :-)))
Szabolcs 15917-09-2013 18:52:03 // 41046
köszi szerintem én is cserélek lassan mert közeleg a tél és nem akarok akksi miatt ott maradni valahol
Szabolcs 15917-09-2013 18:50:29 // 41045
köszi az infót figyelem majd 10 fok volt igy még nem jártam vele ,pedig tavaly -17 be is nyitott zárt a központim ,kulcsal jó az a lényeg
David | Centocinquantanove17-09-2013 18:47:33 // 41044
Nekem nyílni nem szokott +5 fok alatt ha áll pár órát bezárva csak manuálisan. Ezzel nem lehet mit kezdeni szerintem, ez ilyen.
Hogy záródni miért nem zárul azt nem tudom (szerencsémre).
David | Centocinquantanove17-09-2013 18:44:20 // 41043
Én most kényszerültem újat venni bele, 72/640-est.
Szabolcs 15917-09-2013 18:23:07 // 41042
tegnap este valami be ázhatott vagy én nem is tudom de 10 km ert mentem szakadó esöbe és nem tudtam be zárni központi zárral a kocsit csak kulcsal ,gondoltam fogy az elem a kulcs ba de ott a másik kulcs amibe ujj az elem de azzal se volt jó ötletek tippek ket várok
Szabolcs 15917-09-2013 18:19:31 // 41041
ja és akksi kapcsány melyik jó a 1.9 jtd m 16 v be
Szabolcs 15917-09-2013 18:17:00 // 41040
köszi szépen
mzo17-09-2013 18:06:38 // 41039
Jó kis Armafilt :))))
Szabolcs 15917-09-2013 18:01:38 // 41038
üdv kinek mi a tapasztalata gázolaj szűrök kapcsán melyiket érdemes meg venni én bosch ra gondoltam vagy nem ér anyival többet mint az olcsóbb,16v
Alfonis17-09-2013 17:15:22 // 41037
he? itt most nem a leélt autókról volt szó, amik ár alatt kelnek el és mindent cserélni kell apránként rajta.
Hanem egy vásárlási formáról. Ahol előre kell utalni a semmiért. Akinek ez álom megtestesítő, h előre utal valakinek akit nem értett bla bla bla... az meg is érdemli. Az 1 nagy idi.....
nevicceljetek már! :D
Dömpi (il dottore)17-09-2013 14:34:51 // 41036
Bocs, nem volt személyes, de olyan magas labdát adtál, hogy nem lehetett nem leütni :)
Vermacy17-09-2013 13:51:01 // 41035
ehe-ehe... -> Élcelődünk?-)

Az izzókra figyelek, fontosnak tartom és, hogy kapcsolódjak kedvenc témáid egyikéhez: A '86-os Lanciámon is volt izzó visszajelzés és ajtó, csomagérajtó nyitva visszajelzés a műszerfalon. Igaz, csak egy-egy piros lámpa volt "műszercsoportonként" és ajtónként, de működött. Tehát, ha a bal hátsó lámpabúra alatt akármi is kiégett, akkor jelzett a "fedélzeti".
Dömpi (il dottore)17-09-2013 13:39:14 // 41034
...most, hogy mondod! Tényleg!
Vermacy17-09-2013 12:47:48 // 41033
Ócch! Sok embernek az álom megtestesítői! Gondolj bele. 146 helyett hozzájuthat egy 159-hez és ezért "mindent" elhisz, mert majd szép lassan cserélget inkább rajta ezt-azt... Ez a magyar valóság!
Vermacy17-09-2013 12:44:51 // 41032
DE! Vesz azt is...
Piritu - 1.000.00017-09-2013 11:07:30 // 41031
OFF-os topikba már tegnap belinkeltem :-))
Alfonis17-09-2013 09:35:17 // 41030
bittte schén!
Ezzel kívánok mindenkinek szép napot! :D
Alfonis17-09-2013 09:28:18 // 41029
ezek annyira kis egyszerű átverések de inkább viccek :S
Ildiko17-09-2013 08:29:09 // 41028
Én is összeakadtam egy ilyen (állítólag) angol pasival, aki úgy hírdette egy 159SW-t, hogy a bátyja itt lakott Mo-n, itt használta stb, de meghalt, ezért szeretné eladni. Én amúgy beszélek angolul, így szerencsére értettem minden szót, hamar kiderült, hogy átverés az egész. Ő is pénzt akart előre, hogy csak akkor jön Mo-ra megmutatni az autót, ha komoly a vételi szándék és utalok X összeget. Tehát tényleg jobb óvatosnak lenni!!
Erhard 242 (Pure Energy)16-09-2013 20:45:23 // 41027
egyébként biztos jó annak akinek nincs aknája
Erhard 242 (Pure Energy)16-09-2013 20:38:07 // 41026
kezdődő kopás miatt nem cserélek mint ahogy pl a féktárcsánál sem 20e km után ...xx km után minden elkopik ettől nem fogom kicserélni csak ha csere érett, amit írsz lengőkarnál kiszakad a gumiharang a talpasnál azt meg nagyjából egyből cserélném pár hét vagy pár ezer km és kukás lesz :(
Dömpi (il dottore)16-09-2013 20:25:58 // 41025
Még nem kopog de a porvédő már foszlányokban lóg. Nyöszörgött már, de néhányszor be lett zsírozva. Szóval attól, hogy nem kopog, mert úszik a kenőanyagban, még lehet kezdődő kopása.
Erhard 242 (Pure Energy)16-09-2013 20:12:44 // 41024
a gömbfej kopog vagy nem, ha kottyan cserés legalábbis nálam ..
Dömpi (il dottore)16-09-2013 19:53:24 // 41023
Amúgy elvileg néhány ezer Forint lesz...annyit meg megér.
Dömpi (il dottore)16-09-2013 19:52:44 // 41022
De azt nem, hogy pl. már lóg-e a kopott gömbfej miatt a lengőkar, vagy még éppen nem.
Arról nem is beszélve, hogy ha éppen foglalt a műhelyben az akna is meg a csápos emelő is, de jön egy kuncsft, akkor ez az udvar betonján is használható.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.