Forum >> 159

Shadin01-02-2014 09:35:11 // 47040
Oda spriccel ahova kell? Ill. nem töröl túl sokáig a "pill. törlés" után, meg majd még 1x, hogy a végére ebben az időben tök uo. mocskos lesz a szélvédő mint a művelet megkezdése előtt? Nekem lassú tempónál a alulra a lapátokra spriccel, nagyobb tempónál nem is tudom, h hova. Fúvókát cseréltem, helyükön vannak, csövek, motor, nyomás rendben, és nem állítható semerre. Megnézem hátha módosították MY11-ben...
Piritu - 1.000.00001-02-2014 09:23:21 // 47039
Nekem jól működik.
Shadin01-02-2014 09:09:35 // 47038
Jó reggelt!

Én rontok el valamit, vagy a 159 ablak mosó és törlő rendszere egy kalap szar?
GTPeti31-01-2014 23:48:19 // 47037
Még a szakközépben mesélte a technológia tanárom:

Bement egy csavarboltba és meg akarta tudni, hogy pontosan milyen anyagból van egy csavar (vagy szög):
Boltos: - Acélból.
Tanár: - Jó, de pontosan milyenből?
Boltos: - Hogyhogy milyenből... hát szögacélból!

:)))
Dömpi (il dottore)31-01-2014 23:21:41 // 47036
Mi az a plüssös borítás ott a kormányon?
Erhard 242 (Pure Energy)31-01-2014 16:49:20 // 47035
lassan kezdek elveszni a króm világában :)))
Nem tök mind1 milyen? Meg kell venni ami rávaló és ennyi....
David | Centocinquantanove31-01-2014 13:49:00 // 47034
Igazad van, elnézést is kértem már egyszer!

Igazad van, van benne króm de a keménységi osztály szempontjából nem releváns! Az, hogy készíthető e egy acélfajtából 8.8-10.9 vagy akár 12.9 minőségű csavar ahhoz a legnagyobb szerepe a széntartalomnak van. Nagyobb keménységhez több szénre van szükség. A krómtartalom sok más mellett például a korrózióállósághoz kell és ennek semmi köze a csavar osztályához.
Vannak sajtolható, vannak forgácsolható, vannak rugóacélok stb, ezek ötvözésben mások egy picivel, hiszen némileg más tulajdonságokra van szükség, de a közös lényeg ezekben is a szén.

Nincs igazad abban, hogy a 12.9-es csavar csak forgácsolt lehet. Egyszer ha gondolod egy sör mellett tudunk beszélgetni a csavarokról és az alapanyagokról... :) De itt és most ezt a témát én lezártnak tekinteném ha nincs rá válaszod.

Engem egy cél vezérelt mikor ebbe belementem, hogy a cartárstnak hasznos tanácsot, költségkímélő ötletet adhassak, nem pedig az, hogy szabványokon huszárkodjunk.
Vermacy31-01-2014 13:47:33 // 47033
Nem Rosso :-(
.......................31-01-2014 13:34:17 // 47032
"A linken amit lehet olvasni az tökéletesen rendben van, de amit te írsz - már meg ne sértődj - de jó nagy tájékozatlanságról árulkodik... :)
"
ne személyeskedjünk ,
de nekem van igazam :

van a 12,9 es minöségben KRÒM

This alloy steel shall contain at least one of the
following elements in the minimum quantity given:
chromium 0.30%, nickel 0.30%, molybdenum
0.20%, vanadium 0.10%.
[img1]
elsö oldal
David | Centocinquantanove31-01-2014 13:25:59 // 47031
És én ezen szabványnak melyik részével vitatkoztam? :D
.......................31-01-2014 13:22:50 // 47029
Class 12.9
Alloy steel; quench and tempered

nem én mondom hanem a szabvány :
ASTM F568M
.......................31-01-2014 13:21:25 // 47028
a huszonezresben :
+hosszabb csavarok vannak,
+ speckó 10 mm er rugós alátét
+ a kisebb laptávú anya
vzolee31-01-2014 13:00:25 // 47027
csak az ára nem király :)
zoltankublik31-01-2014 12:49:02 // 47026
elméletileg ez kell bele, de ez akkor derül ki amikor le van minden bontva.
biztonság kedvéért megvárom, amíg készen lesz az octaviánk, hogy ha mégsem jó akkor legyen mivel járni
David | Centocinquantanove31-01-2014 12:45:45 // 47025
Ha tényleg ilyen kell, ilyet szerintem hülyeség venni huszonezrekért...
.......................31-01-2014 12:40:01 // 47023
király,
360 lóerö egy 159 SW ben
zoltankublik31-01-2014 12:39:34 // 47022
http://www.ebay.com/itm/EXHAUST-MANIFOLD-STUDS-M8-x-43mm-10-PACK-ALFA-CHRYSLER-MANIFOLDS-KIT-CARS-/291065962969?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43c4e221d9
David | Centocinquantanove31-01-2014 12:19:56 // 47021
A linken amit lehet olvasni az tökéletesen rendben van, de amit te írsz - már meg ne sértődj - de jó nagy tájékozatlanságról árulkodik... :)
Itt most nem fejteném ki, mert szerintem anynira úgysem érdekel senkit, legyen elég annyi, hogy csavargyárban ténykedem és nem mint takarító. :)

A lényeg, hogy vannak olyan alapanyagok, amiből készíthető 8.8-as és 10.9-es csavar is, tök lényegtelen, hogy mángorolt vagy forgácsolt módon, majd a gyártást követően a hőkezelés során válik egy csavarból 8.8 vagy 10.9. A krómnak ehhez itt kevéske köze van ha csak erről beszélünk...

És tényleg nem megbántani szerettelek volna, de ha ennek ellenére így érzed, akkor elnézést! Peace! :)
.......................31-01-2014 12:11:45 // 47019
valszeg a gyári is csak 8,8 as ,mivel mángorolt
.......................31-01-2014 12:09:39 // 47018
a 8,8 mángorolt,és sima ötvözetlen acál
10,9 és 12,9 ötvözött acél,tehát szenen és vason kivül króm is van benne
így ezek általában forgácsolással készülnek

acél mind a kettö

(a vas = öntöttvas)

Csavarok anyagai
.......................31-01-2014 12:02:23 // 47016
Ászokcsavar DIN 939
M8 metrikus
a méretét még csak megméred,de fogalmad nnics milyen az anyaga
10,9 vagy 12,9 ezek az ötvözöttek
David | Centocinquantanove31-01-2014 11:47:12 // 47015
Naná hogy ötvözött, mind ötvözött ami acélcsavar.
A 10.9 és a 12.9 között alapanyagilag annyi különbség van, hogy több szenet tartalmaz, hogy jobban edzhető legyen, hogy elérje a megfelelő keménységet.
A gyakorlatban ezek között olyan ordító sok különbség nincsen alapanyag tekintetében.
zoltankublik31-01-2014 11:40:59 // 47014
Nem fogok vele szórakozni, megveszem a gyárit.
.......................31-01-2014 11:32:06 // 47013
Ászokcsavar DIN 939
M8 metrikus
a méretét még csak megméred,de fogalmad nnics milyen az anyaga
10,9 vagy 12,9 ezek az ötvözöttek
David | Centocinquantanove31-01-2014 11:21:56 // 47012
Kéne tudni, hogy hogy néznek ki ezek pontosan. Ha szerelhető sima DIN-es csavarral, akkor azok jóval olcsóbbra kijönnek!
zoltankublik31-01-2014 10:43:51 // 47011
Ugyan ott vagyok postával együtt
méretek alapján le tudnám gyártatni , de azzal se lennék sokkal beljebb árban
így kénytelen vagyok megvenni a gyárit, nem ez lesz a legnagyobb alkatrész költségem ennél az autónál:D
vzolee31-01-2014 10:43:19 // 47010
Kipróbáltam, nekem is csak a bal első ajtót zárja be :/
Erhard 242 (Pure Energy)31-01-2014 10:34:16 // 47009
nem sokkal olcsóbb 23 ropi
Piritu - 1.000.00031-01-2014 10:24:21 // 47008
No, most ezeket kérdezd meg mondjuk Csöritől/Erhardtól is.
zoltankublik31-01-2014 09:51:52 // 47007
Megjött az ajánlat a Fiat márkakereskedésből a 8db tőcsavar+alátét+anyára
Az Ön által keresett alkatrészekre az alábbi árajánlatot tudom adni.

55207112 8178.-
55210138 14366.-
55206854 4089.-

Az árak bruttó árak és a 8 darabra értendők!
mex8631-01-2014 09:48:42 // 47006
sok kitartást hozzä
az üle´sfütés szétszedéskor ezt az ällitot nem kellett szédszedni, de mig odäig elértem nem kevés idö volt :D
és ott ebböl csak a kart kellett levenni
Liquid31-01-2014 09:35:03 // 47005
biztosan kell a belseje is hozzá, a kérdés az hogy az mennyire szerelhető utólag, majd ha lesz kicsit kulturáltabb időjárás akkor kikapom az ülést és kiderül
zoltankublik31-01-2014 09:08:39 // 47004
Nekem is ezt csinálta, izzót cseréltem és azóta semmi gond
David | Centocinquantanove31-01-2014 09:07:48 // 47003
Viszont nálam meg újból vacakol a rendszámtábla világítás.
Egyszer ég mindkettő, egyszer egyiksem, egyszer csak az egyik... Mi a fene?
Ma szétszedem, megigazítom, hátha... meg veszek bele 2 új izzót is...
zoltankublik31-01-2014 09:07:13 // 47002
Ha tudok méreteket, akkor tudok tovább lépni
David | Centocinquantanove31-01-2014 09:02:47 // 47001
Hát akkor marad a csavarbolt vagy sima vasbolt, szoktak ilyenek lenni. Néhányszáz forint lehet max darabja.
A "gyári" csavar biztos, hogy nagyságrendekkel drágább lesz.
mex8631-01-2014 09:00:53 // 47000
szerintem ha kar nincs a mechanika sincs meg mögötte szal max lesz egy diszkarod.
mert gondolom most csak simän emelni süllyeszteni tudod az meg ugy megy hogy az elejeét emeli külön meg a hätuljät emeli külön igy jön ki a billegtetés is.
de ez csak talälgatäs, hätha vki tud pontosat
zoltankublik31-01-2014 08:57:23 // 46999
Köszönöm uram, de ha a leömlőt nézem, legalább m10-es a tőcsavar
David | Centocinquantanove31-01-2014 08:53:56 // 46998
Mindegy, ha esetleg M8-as kell olyanom van így hirtelen DIN 835 10.9. 2-3 darab. Hossza 72 mm
zoltankublik31-01-2014 08:49:39 // 46997
Hali, az a baj hogy nem tudom mekkora kell hozzá, kértem árakat a miskolci fiat kereskedésben, hátha közlik a pontos méreteket is
David | Centocinquantanove31-01-2014 08:43:05 // 46996
Mekkora kell? Nálunk van pár darab elfekvőben, ha pont akkora kellene.
David | Centocinquantanove31-01-2014 08:42:14 // 46995
Ez tőcsavar, az ászokcsavar egyik fele famenetes. Esetleg még a DIN 835 is hasonló.
Liquid31-01-2014 08:25:56 // 46994
az enyémet nem, csak 1 kar van rajta, de amit Ricsi vett azon 2 van.
mex8631-01-2014 08:18:03 // 46993
na neee.
a TI ülés lapját nem lehet billegtetni?
Dömpi (il dottore)30-01-2014 23:51:09 // 46992
Megvolt a kisszervíz.
Liquid30-01-2014 22:04:15 // 46991
a 2 magasságállító karból az első hogy néz ki belülről? Lehet azt utólag beszerelni?
Az enyémben nincs és nem lenne rossz...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.