Forum >> 159

Piritu - 1.000.00001-02-2014 21:47:12 // 47064
Még sose próbáltam. (Nem volt Fiatom :-DD)
Zsifi sw01-02-2014 21:44:07 // 47063
Egy kérdés:
A Fiatnál úgy működött ez a spricnis dolog, hogy amikor hosszan húztam, akkor ugyanígy elindult a törlési program, de meglehetett szakítani a kar felfele tolásával.
Az Alfánál nem szakítja meg az automata programot, ha törlés közben a kart felfele tolom? Ma próbáltam, de nem tudtam eldönteni, hogy megcsinálja vagy sem, mert egyszer törölt a kar feltolása után, egyszer meg nem.
Pityukoma01-02-2014 21:42:23 // 47062
Olyan ónos eső esik felénk, hogy úgy kellett kitépnem az ajtót. Csak úgy recsegett nyitáskor. Az egész vas jégpáncélban feszített. Nem szeretem a jégkaparó műanyag élét használni, de most kénytelen voltam. A gumi csak siklott rajta. Hazafelé most tojás volt a gázpedál és talpam közt.
droberto01-02-2014 21:26:01 // 47061
Én is így szoktam. :)
Piritu - 1.000.00001-02-2014 20:27:33 // 47060
Az hogy hová spriccel tempófüggő. Lassan hajtva az ablak felső szélére, autópályán inkább az alsóra. Nekem nincs gondom vele.
Az a plusz törlés viszi el azt a vizet, amit a lapátokról a huzat felvisz az ablakra. Normális esetben ezzel sincs gondom.
Néha viszont tényleg későn jön, és már csak maszatol. Erre az esetre van egy trükköm. Ha csak keveset spriccent az ember nem indul el a törlés. Két-három ilyen rövid spricc az ablakra, és utána kézzel indítom a törlés a kar felfele nyomásával. Egy-két törlés és tiszta az ablak.
Zsifi sw01-02-2014 20:21:01 // 47059
Szia!

Mondjuk inkább úgy, hogy érdekesen működik... :)
Az utolsó automatikus törlés nem kellene már, az nálam is csak ront a helyzeten.
Erhard 242 (Pure Energy)01-02-2014 19:21:37 // 47058
azért az eperre sose fogadj a rosso 56-omat 140 lovasnak ismerte aztán 150 volt, a punteszt meg megint valami másnak ismeri, mint ami :P
Liquid01-02-2014 19:08:16 // 47057
nem néz ki rosszul, de én inkább vennék 1-2 évvel idősebb 2.4-et
Shadin01-02-2014 18:57:34 // 47056
Azért ez furi. ePER szerint nem az a moci van benne, mindenképpen megnézném...
Shadin01-02-2014 18:51:45 // 47055
125e van az órán :-) Egyébként szép. Dömpi autójából kiindulva nem szabad elvetni a 8V-t, ha egyébként jó állapotú az autó.
Shadin01-02-2014 18:45:27 // 47054
Az nem is gond, de autópályán a vízpermet a szélvédő alsó negyedére szóródik aminek a fele a lapáton landol és a kosz meg marad. Szarcsi :-)
Haddel01-02-2014 18:03:53 // 47053
Enyém kb ugyanennyibe került ,és már ujabb motoros ,erősebb.De kép alapján szépnek tünik.
'''''01-02-2014 17:28:07 // 47052
Én hirtelen nem látok rajta semmi nagyon feltűnőt.Viszont a km biztos 200-fölött van mert nem merték kiírni.
.......................01-02-2014 17:24:11 // 47051
Szerintem drága,
Ennyiért én az újabb 2,0 jtdm et venném
,de szimpatikus a színe meg a felszereltség
droberto01-02-2014 17:21:05 // 47050
Javítok. Én kifejezetten szeretem, hogy spriccninél, csak később indul meg a lapát. Így van idő oldódnia kosznak illetve ha deres pöcizéssel fel tudom oldani a deret.
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((01-02-2014 16:47:13 // 47049
Sziasztok . Egyik barátom nézegeti Ezt az autót
Mondjatok mar pár dolgot róla , hogy szerintetek ?
Haddel01-02-2014 16:02:00 // 47048
Ricsi 14701-02-2014 15:59:35 // 47047
S.O.S Valaki!! Hogyen kell a hatso ules tamlat kiszedni???
GTPeti01-02-2014 14:12:03 // 47046
A formában szerintem gyakrabban gyönyörködik az ember, mint ahányszor spricnizik. :P
droberto01-02-2014 13:54:28 // 47045
Engem ezek nem zavarnak, annál is inkabb az, hogy nincsen megtörve a légáramlat a motorházfedél által, és így mindenen vizet a lapátok alól visszafùj a menetszél az üveg közepére. :(
Shadin01-02-2014 11:04:29 // 47044
Izzító gyertya meghúzásának szükséges nyomatéka ~8Nm. Azt hiszem erre mondják, hogy érzéssel :-)
mzo01-02-2014 11:00:45 // 47043
No ezzel én sem vagyok kibékülve. A mosás szórásképe rendben van, de a törlés túl sokára indul csak el, van hogy több mp-be is beletelik mire törölni kezd. Ez néha elég veszélyes tud lenni. Az utólagos +1 törlés elméletben jó lenne, de a gyakorlatban legtöbbször valóban csak rontja a helyzetet, főleg ilyen időben.
Shadin01-02-2014 10:12:04 // 47042
Ezt az egy spriccelőt találtam: 156064094 Mindkét oldalra ez való. Lehet, hogy állítható csak nem jöttem még rá?
'''''01-02-2014 09:52:05 // 47041
Nekem nincs gond vele.
Ha valaki a seggembe jön tartósan,rá szoktam húzni hosszan az ablakmosót.Mivel a lámpamosóval egyszerre megy,egy fél vödör vizet nyom a kocsira és a szél egyből hátra szórja szét.Ilyenkor egyből fel szokták venni a rendes követési távolságot. :-)
Shadin01-02-2014 09:35:11 // 47040
Oda spriccel ahova kell? Ill. nem töröl túl sokáig a "pill. törlés" után, meg majd még 1x, hogy a végére ebben az időben tök uo. mocskos lesz a szélvédő mint a művelet megkezdése előtt? Nekem lassú tempónál a alulra a lapátokra spriccel, nagyobb tempónál nem is tudom, h hova. Fúvókát cseréltem, helyükön vannak, csövek, motor, nyomás rendben, és nem állítható semerre. Megnézem hátha módosították MY11-ben...
Piritu - 1.000.00001-02-2014 09:23:21 // 47039
Nekem jól működik.
Shadin01-02-2014 09:09:35 // 47038
Jó reggelt!

Én rontok el valamit, vagy a 159 ablak mosó és törlő rendszere egy kalap szar?
GTPeti31-01-2014 23:48:19 // 47037
Még a szakközépben mesélte a technológia tanárom:

Bement egy csavarboltba és meg akarta tudni, hogy pontosan milyen anyagból van egy csavar (vagy szög):
Boltos: - Acélból.
Tanár: - Jó, de pontosan milyenből?
Boltos: - Hogyhogy milyenből... hát szögacélból!

:)))
Dömpi (il dottore)31-01-2014 23:21:41 // 47036
Mi az a plüssös borítás ott a kormányon?
Erhard 242 (Pure Energy)31-01-2014 16:49:20 // 47035
lassan kezdek elveszni a króm világában :)))
Nem tök mind1 milyen? Meg kell venni ami rávaló és ennyi....
David | Centocinquantanove31-01-2014 13:49:00 // 47034
Igazad van, elnézést is kértem már egyszer!

Igazad van, van benne króm de a keménységi osztály szempontjából nem releváns! Az, hogy készíthető e egy acélfajtából 8.8-10.9 vagy akár 12.9 minőségű csavar ahhoz a legnagyobb szerepe a széntartalomnak van. Nagyobb keménységhez több szénre van szükség. A krómtartalom sok más mellett például a korrózióállósághoz kell és ennek semmi köze a csavar osztályához.
Vannak sajtolható, vannak forgácsolható, vannak rugóacélok stb, ezek ötvözésben mások egy picivel, hiszen némileg más tulajdonságokra van szükség, de a közös lényeg ezekben is a szén.

Nincs igazad abban, hogy a 12.9-es csavar csak forgácsolt lehet. Egyszer ha gondolod egy sör mellett tudunk beszélgetni a csavarokról és az alapanyagokról... :) De itt és most ezt a témát én lezártnak tekinteném ha nincs rá válaszod.

Engem egy cél vezérelt mikor ebbe belementem, hogy a cartárstnak hasznos tanácsot, költségkímélő ötletet adhassak, nem pedig az, hogy szabványokon huszárkodjunk.
Vermacy31-01-2014 13:47:33 // 47033
Nem Rosso :-(
.......................31-01-2014 13:34:17 // 47032
"A linken amit lehet olvasni az tökéletesen rendben van, de amit te írsz - már meg ne sértődj - de jó nagy tájékozatlanságról árulkodik... :)
"
ne személyeskedjünk ,
de nekem van igazam :

van a 12,9 es minöségben KRÒM

This alloy steel shall contain at least one of the
following elements in the minimum quantity given:
chromium 0.30%, nickel 0.30%, molybdenum
0.20%, vanadium 0.10%.
[img1]
elsö oldal
David | Centocinquantanove31-01-2014 13:25:59 // 47031
És én ezen szabványnak melyik részével vitatkoztam? :D
.......................31-01-2014 13:22:50 // 47029
Class 12.9
Alloy steel; quench and tempered

nem én mondom hanem a szabvány :
ASTM F568M
.......................31-01-2014 13:21:25 // 47028
a huszonezresben :
+hosszabb csavarok vannak,
+ speckó 10 mm er rugós alátét
+ a kisebb laptávú anya
vzolee31-01-2014 13:00:25 // 47027
csak az ára nem király :)
zoltankublik31-01-2014 12:49:02 // 47026
elméletileg ez kell bele, de ez akkor derül ki amikor le van minden bontva.
biztonság kedvéért megvárom, amíg készen lesz az octaviánk, hogy ha mégsem jó akkor legyen mivel járni
David | Centocinquantanove31-01-2014 12:45:45 // 47025
Ha tényleg ilyen kell, ilyet szerintem hülyeség venni huszonezrekért...
.......................31-01-2014 12:40:01 // 47023
király,
360 lóerö egy 159 SW ben
zoltankublik31-01-2014 12:39:34 // 47022
http://www.ebay.com/itm/EXHAUST-MANIFOLD-STUDS-M8-x-43mm-10-PACK-ALFA-CHRYSLER-MANIFOLDS-KIT-CARS-/291065962969?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43c4e221d9
David | Centocinquantanove31-01-2014 12:19:56 // 47021
A linken amit lehet olvasni az tökéletesen rendben van, de amit te írsz - már meg ne sértődj - de jó nagy tájékozatlanságról árulkodik... :)
Itt most nem fejteném ki, mert szerintem anynira úgysem érdekel senkit, legyen elég annyi, hogy csavargyárban ténykedem és nem mint takarító. :)

A lényeg, hogy vannak olyan alapanyagok, amiből készíthető 8.8-as és 10.9-es csavar is, tök lényegtelen, hogy mángorolt vagy forgácsolt módon, majd a gyártást követően a hőkezelés során válik egy csavarból 8.8 vagy 10.9. A krómnak ehhez itt kevéske köze van ha csak erről beszélünk...

És tényleg nem megbántani szerettelek volna, de ha ennek ellenére így érzed, akkor elnézést! Peace! :)
.......................31-01-2014 12:11:45 // 47019
valszeg a gyári is csak 8,8 as ,mivel mángorolt
.......................31-01-2014 12:09:39 // 47018
a 8,8 mángorolt,és sima ötvözetlen acál
10,9 és 12,9 ötvözött acél,tehát szenen és vason kivül króm is van benne
így ezek általában forgácsolással készülnek

acél mind a kettö

(a vas = öntöttvas)

Csavarok anyagai
.......................31-01-2014 12:02:23 // 47016
Ászokcsavar DIN 939
M8 metrikus
a méretét még csak megméred,de fogalmad nnics milyen az anyaga
10,9 vagy 12,9 ezek az ötvözöttek
David | Centocinquantanove31-01-2014 11:47:12 // 47015
Naná hogy ötvözött, mind ötvözött ami acélcsavar.
A 10.9 és a 12.9 között alapanyagilag annyi különbség van, hogy több szenet tartalmaz, hogy jobban edzhető legyen, hogy elérje a megfelelő keménységet.
A gyakorlatban ezek között olyan ordító sok különbség nincsen alapanyag tekintetében.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.