Ahogy a Cartárs mondta, a károkozót kéne megkeresned. Írhatnál a nevében egy nyilatkozatot, amit aláírna és leadnád. (Bár a betétlap is ezt a célt szolgálja). Ha nem használ akkor jelentsd a MABISZ-nál a problémát. Ha ezek is leráznak, akkor pedig a PSZÁF az embered. Győznöd kell. :)
Rendőrt gondolom nem hívtatok, nincs rendőri jkv? A rakománya szabályosan volt rögzítve?
Forum >> 159
droberto12-02-2014 15:12:57 // 47840
.......................12-02-2014 15:04:52 // 47839
miért nem hívtál rendört?
a Rndörség hivatalból jegyzökönyvet készít ,aztán mehet a Waberer a sunyiba
a Rendörségi irattal senki nem mer vitatkozni
én egy ajtóhorpadásra is rendört hívok
vagy ha nincs meg a tettes feljelented
a Rndörség hivatalból jegyzökönyvet készít ,aztán mehet a Waberer a sunyiba
a Rendörségi irattal senki nem mer vitatkozni
én egy ajtóhorpadásra is rendört hívok
vagy ha nincs meg a tettes feljelented
mex8612-02-2014 14:36:01 // 47838
elég kisstilü a waberer ha ilyen ügynél nyomoztat, sztem lehet csak a felülvizsgälo szaki hivott ami legaläbbis az Allianznäl nem volt egyenlö a nyomozoval (én is ilyen felülvizsgälo voltam)
az meg hogy müszakilag nem azonosithato nem 3 ho utän szokott kiderülni, max akkor ha valamiért okozot nem tudnka megnézni, mondjuk az ott mär eleve nem ment ha rakomäny nem volt, de ehhez kellett 3 ho?
elég amatörök.
kérnék a helyedbe lehet egy együttes szemlét, ha nem lehetetlen a dolog (mert mondjuk mäsik orszägban van az okozo)
aztän azonositsäk
helyszinen ahol voltatok, kiällo anyagot tenni okozora, odatolatni ahogy volt az ügy aztän szépen fotozgassa, abbol ki kell derüljön hogy nem kamu
ezt nem igazän tagadhatjäk meg, ha meg megtagadjäk akkor panaszlevél, utäna nem fogjäk.
az meg hogy müszakilag nem azonosithato nem 3 ho utän szokott kiderülni, max akkor ha valamiért okozot nem tudnka megnézni, mondjuk az ott mär eleve nem ment ha rakomäny nem volt, de ehhez kellett 3 ho?
elég amatörök.
kérnék a helyedbe lehet egy együttes szemlét, ha nem lehetetlen a dolog (mert mondjuk mäsik orszägban van az okozo)
aztän azonositsäk
helyszinen ahol voltatok, kiällo anyagot tenni okozora, odatolatni ahogy volt az ügy aztän szépen fotozgassa, abbol ki kell derüljön hogy nem kamu
ezt nem igazän tagadhatjäk meg, ha meg megtagadjäk akkor panaszlevél, utäna nem fogjäk.
mex8612-02-2014 14:32:03 // 47837
jófej egy apósod van :D
Csabi12-02-2014 14:14:01 // 47836
Nem semmi....de szerintem érdemes futnod még egy kört a károkozó vallomásával, mert ha jól értem a rakomány ("kiálló vasanyag") okozta a sérülést nem pedig a gépjármű, így azon nem lett sérülés, és több hónap elteltével lehet a kárszakértőnek ez lett fura, lehet a károkozó is már mást mondott a nyomozónak...
Vermacy12-02-2014 13:34:18 // 47835
Részvétem. Apósom járt így a Vectrával csak Ő nem papírozgatott, hanem a román kamionostól kért egy tizest. Megkapta, elköltötte, az ajtót meg fizethetem Én, mert az Én nevemen van a verda...
Pityukoma12-02-2014 13:32:06 // 47834
Basszukulcs :-( ezt nem semmi. Ennyi idő elteltével megállapítják... Vigyen az ember magával HD minőségű kamerát, mérőlécet, két hatósági tanút? Szomorú vicc ez az egész:-( Drukkolok neked nagyon!
Dömpi (il dottore)12-02-2014 13:24:14 // 47833
Nekem végül is nem fizetett az Önkormányzat. Mint utóbb kiderült, a biztosításukat rosszul kötötték meg és nincs benne a kátyúkár-okozás. Ergo saját zsebből kellene fizetniük amit meg nem akarnak.
Úgy döntöttem nem harcolok, mert nincs időm rá.
Úgy döntöttem nem harcolok, mert nincs időm rá.
ValeRossi4612-02-2014 12:59:50 // 47832
Hát épp parkoltam,és mire kimentem már előrébb állt...
Erhard 242 (Pure Energy)12-02-2014 12:57:50 // 47831
fasza :((( Baleset van nem szabad félre állni egyből kamerázni kell úgy ahogy össze ment a két autó stb, stb... mert köcsög a biztoító
ValeRossi4612-02-2014 12:49:44 // 47830
ja és legjobban az utolsó mondat tetszik :)
Vegyem tudomásul......hát hol élünk?
Vegyem tudomásul......hát hol élünk?
ValeRossi4612-02-2014 12:47:06 // 47829
Csak hogy Dr.Dömpi ne legyen egyedül a kárkifizetések küzdelmében...
Tavaly októberben egy autós neki tolatott az alfának és a kiálló vasanyag megtörte a lámpát és a csomagtér ajtaját.(kép) annak rendje és módja szerint,betétlap,biztosító felhív,szakértő kijön....tehát ment minden a maga útján. Kaptam egyességet 104ezer forintra,amit nem fogadhattam el a lízingcég miatt,mert nekik csak a számlás jó. Ok,akkor
úgy lesz. Egyeztettem a karosszériással,január első hétvégéjén leadom,és csinálják.
Ez is megvolt. Jön egy telefon,h ez és ez vagyok a biztosító megbízásából. Mint kiderült nyomozó volt,mert gyanúsnak találták az esetet. Kérdeztem h 3 hónappal később?
Végig járt mindent,beszélt mindenkivel stb. ...közben klsz lett a kocsi,kifizettem,h eltudjam hozni,mindennel együtt 120e pénz. leadtam a számlákat,h utalják a pénzt....
és itt lesz érdekes....
tegnap kaptam a levelet :
Most az Öcsém,aki jogi úton dolgozik,írja a levelet....nem akarok negatív lenni,de félek,sosem fogom látni a pénzt....
Haddel12-02-2014 11:03:28 // 47828
Tolatólámpa izzó helyett kellene nekem valami erősebb .Mit javasoltok? Vmi gyorsan elérhető ,boltban megvehető led izzóra gondoltam .
.......................12-02-2014 07:53:28 // 47827
A bontók tele vannak 159 hez bölcsőkkel
És nem is drága
És nem is drága
Ákos (dewvil)12-02-2014 07:33:27 // 47826
elvileg a telitettseg 52% es a nyomaskulonbseg is jo alapjaraton 1mbar, fordulaton meg 148mbar. bar erdekes hogy par napja 18% volt.
Erhard 242 (Pure Energy)12-02-2014 07:17:46 // 47825
no nekem mikor gondom volt a DPF-fel takarítás alatt csak egy érték nem stimmelt az a LMM-őé meg nem is nagyon akart menni az autó... nézzétek meg mennyire van eltömődve
Dömpi (il dottore)11-02-2014 23:42:49 // 47824
Ma jött a telefonhívás: felvettek :-)
Mivel nem maradtam még le semmiről, nincs okom passzív félévvel kezdeni.
Pénteken lesz órarendem, akkor majd kiderül hogyan alakul nekünk a VTT.
Szurkoljatok!!!
Mivel nem maradtam még le semmiről, nincs okom passzív félévvel kezdeni.
Pénteken lesz órarendem, akkor majd kiderül hogyan alakul nekünk a VTT.
Szurkoljatok!!!
Dömpi (il dottore)11-02-2014 23:37:45 // 47823
Réka csak annyit mondott: Kislányom, nem mondtam előre, úgysem hallgattál volna rám. De most a saját bőrödön megtanultad, hogy ha a fiúk kocsit próbálni mennek, ne menj velük.
Nincs miért szégyelld magad, élményekben gazdag volt.
Hazaúton pedig nem győztem elnézést kérni szegény Gabriel-től, és megígérni neki, hogy droberto soha nem ül többé a volánja mögé.
:D :D :D :D :D :D
Nincs miért szégyelld magad, élményekben gazdag volt.
Hazaúton pedig nem győztem elnézést kérni szegény Gabriel-től, és megígérni neki, hogy droberto soha nem ül többé a volánja mögé.
:D :D :D :D :D :D
Ákos (dewvil)11-02-2014 22:13:00 // 47822
na igen.
veszett szép auto.
a fogyasztásomra gondoltam meg a kocsimra....csak vergődök.....
ha azt mondják hibátlan a kocsi na akkor baj van.
veszett szép auto.
a fogyasztásomra gondoltam meg a kocsimra....csak vergődök.....
ha azt mondják hibátlan a kocsi na akkor baj van.
droberto11-02-2014 22:02:12 // 47821
A csavarok bevonatáról már ne is tegyünk említést.
droberto11-02-2014 22:00:29 // 47820
A gyerkőcök elárultak a Rékának? Többet nem ülhetnek be mellém.
Utána szégyelltem magam. Dalma mondta is, hogy gyerekkel nem vezethetek így majd.
Kb ilyen fejük lehetett.
Utána szégyelltem magam. Dalma mondta is, hogy gyerekkel nem vezethetek így majd.
Kb ilyen fejük lehetett.
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2014 21:59:13 // 47819
a bölcső ...nincs ott keret :P
GTPeti11-02-2014 21:59:04 // 47818
A bölcsőről olvastam már én is. Igen klassz a korrózióvédelme. A Q4-es barátom ilyenkor azt szokta hajtogatni, hogy egy ilyen remek autó és a kidolgozást ennyire elrontották... Ja meg felhozza a CRV-jüket, hogy abban még a legeldugottabb helyen is rozsdamentes csavar van. (Ez a ma esti idézet volt.)
droberto11-02-2014 21:56:23 // 47817
:)))
Viszont a motor alatti keretet az szívesen kicserélném. :)
Viszont a motor alatti keretet az szívesen kicserélném. :)
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2014 21:55:50 // 47816
mi lenne? kinéztem egy Brera-t remélem ez már össze jön :P
Ákos (dewvil)11-02-2014 21:54:39 // 47815
hát gyerekek nem tudom mi lesz :( ....
Dömpi (il dottore)11-02-2014 21:50:12 // 47814
Te??? Nagy könyv szerint?
A múltkor úgy elállítottad (lesüllysztetted/hátratoltad/hátrabillentetted) az ülésemet, hogy majd 100 km alatt mindig igazgattam, mire megtaláltam a régi pozíciómat :-)
Feleségem végig azt nevette, hogy mit össze szenvedek. :-)
A múltkor úgy elállítottad (lesüllysztetted/hátratoltad/hátrabillentetted) az ülésemet, hogy majd 100 km alatt mindig igazgattam, mire megtaláltam a régi pozíciómat :-)
Feleségem végig azt nevette, hogy mit össze szenvedek. :-)
GTPeti11-02-2014 21:49:52 // 47813
A fene, pedig már készültem egy szaftos kis blogposztra. :)
Dömpi (il dottore)11-02-2014 21:44:25 // 47812
így
droberto11-02-2014 21:42:49 // 47811
Csak műszaki kíváncsiság. :)
GTPeti11-02-2014 21:34:09 // 47810
Miért, cserélni akartad? :)
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2014 21:34:02 // 47809
jó a meglátás egy 33-as siófoki cartárs kb 2 hete anyázott, hogy eltörött a kuplung munkahengerre menő csöve gyári kéne... hát nincs, gyártassa le, mondta már kettőt legyártatott de szar, most mi legyen? Mondtam három a magyar igazság...
droberto11-02-2014 21:30:14 // 47808
Ez jó. Pont most néztem: az alváz ami már nem kapható az ePer szerint. :(
GTPeti11-02-2014 21:29:25 // 47807
Majd ő elmagyarázza. B)
Chianti11-02-2014 21:28:01 // 47806
igazából csak eljátszottam a gondolattal mi lenne ha... abból indultam ki hogy a mi topicunk a legfiatalabb...azért ahogy nézem pl. 33-as tulajok bőven vannak még az Amorén...meg gondolom azon kívül is...akkor ők mit szólnak ha alkatrész kell? ...persze tudom a régebbi modellek jóval egyszerűbb konstrukciók, talán valamivel strapabíróbbak is...na de a legfiatalabb 33-as is pont 20 éve gördült ki a gyárból... :o)
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2014 21:15:08 // 47805
azt írta a fosvágenhez van minden szaré-hugyé ...mire mond ellent? :DDD
GTPeti11-02-2014 20:53:24 // 47804
Spec. pont ellentmondott neked a cartárs. :))
GTPeti11-02-2014 20:51:16 // 47803
Én is benthagynám. A házát... B) :PPP
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2014 20:50:30 // 47802
régen a szekér volt a divat ma már ez :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2014 20:49:58 // 47801
ennyi :P
Piritu - 1.000.00011-02-2014 20:49:05 // 47800
" max mindből ki kell herélni a dpf-et... " - az oldtimer lényege, hogy gyári állapotú, tehát herélésről szó se lehet.
mex8611-02-2014 20:44:10 // 47799
mi lenne a modern turbódizelekkel?
az első EDC adagolós TDI-k meg TDS-ek stb-k 22-23 éven is túl vannak, és mégis mennek még mindig, ha meg kell, van hozzá fillérekért porlasztó, adagolóhoz felújítókészlet stb...
amikor kijött az is űrtechnika volt a korábbiakhoz képest...
úgy ahogy 98ban a jtd mikor kijött, az se tegnap volt aztán mégse követnek el tömeges öngyilkot a tulajaik.... pedig lassan-lassan 20 éves lesz az is.
a ratyibb konstrukciók is kiforrják előbbutóbb magukat, max mindből ki kell herélni a dpf-et... :D
az első EDC adagolós TDI-k meg TDS-ek stb-k 22-23 éven is túl vannak, és mégis mennek még mindig, ha meg kell, van hozzá fillérekért porlasztó, adagolóhoz felújítókészlet stb...
amikor kijött az is űrtechnika volt a korábbiakhoz képest...
úgy ahogy 98ban a jtd mikor kijött, az se tegnap volt aztán mégse követnek el tömeges öngyilkot a tulajaik.... pedig lassan-lassan 20 éves lesz az is.
a ratyibb konstrukciók is kiforrják előbbutóbb magukat, max mindből ki kell herélni a dpf-et... :D
Piritu - 1.000.00011-02-2014 20:39:56 // 47798
GTPeti11-02-2014 20:36:00 // 47797
Értem amit mondasz.
De az állítás, miszerint, ahhoz, hogy valamiből oldtimer legyen biztos alkatrészellátás kell, egyszerűen nem állja meg a helyét. Mert nem ezen múlik. Lásd jelenlegi oldtimerek. Ennyit tudok hozzátenni.
De az állítás, miszerint, ahhoz, hogy valamiből oldtimer legyen biztos alkatrészellátás kell, egyszerűen nem állja meg a helyét. Mert nem ezen múlik. Lásd jelenlegi oldtimerek. Ennyit tudok hozzátenni.
Ákos (dewvil)11-02-2014 20:35:47 // 47796
rádugtam ma egy légtömegmérőt egy másikról, de azzal is ugyanazt produkálja 3000nél marad 700on az érték 1200 helyett. de ahogy néztem, emelem a fordulatszámot a kivánt és tényleges is növekszik, aztán 3000nél a kivánt érték felmegy 1200ra a tényleges meg marad, lehet azért mert üresjáratban pörgetem?
Egr működött kivezéreltem, működött nem szorult de ha már lent volt ki is pucoltam.
Lenulláztam a boardot hazafele sikerült is 9.5öt kiiratni vele.
Egr működött kivezéreltem, működött nem szorult de ha már lent volt ki is pucoltam.
Lenulláztam a boardot hazafele sikerült is 9.5öt kiiratni vele.
Ákos (dewvil)11-02-2014 20:29:45 // 47795
igen kettő van. Oxid? ahhoz nagy szerencse kéne. Majd kap jó öreg plusz minuszt aztán megnézzük mit csinál. az a legbiztosabb.
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2014 20:28:23 // 47794
az a baj Te nem érted, szívem szerint vennék egy 164-et is V6TB-t de nem veszek mert ahhoz sincs semmi, tudom gyártassam le kis pistinél hát ha harmadikra eltalálja drága pénzért ...zsír hasonló jő 5let? :P
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2014 20:23:43 // 47793
reszelj :) még pár bontóban van hozzá aztán ha nem lesz akkor meg max kitolod a garázs elé és gyönyörködsz benne aztán este meg vissza tolod ....esetleg ültethetsz benne muskátlit :P
GTPeti11-02-2014 20:19:27 // 47792
Megértem. Ha van hol tárolni, ez a legolcsóbb megoldás.
Piritu - 1.000.00011-02-2014 20:18:19 // 47791
Erősen gondolkodom egy újabb évjáratú, mondjuk motorhibás Spider beszerzésén, alkatrésznek.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
398
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?