Forum >> 159

Piritu - 1.000.00009-03-2014 08:50:16 // 49816
Szerintem az eddigi Alfáim (és OFF-jaim) közül a 159 ködlámpája a legjobban használható. Látni vele.
Ákos (dewvil)09-03-2014 08:39:37 // 49815
eeees johet a jol megerdemelt pihenes, irany genf:-) remeles sok szep alfa lesz kint:-) :-) :-)
Norby09-03-2014 07:52:10 // 49814
Hello mindenki!
Van ez a nemindulás problémám 50 Cfokos vízzel.(2.4) Azt javasolták,hogy a motorban van valami homérséklet érzékelo,azt kellene megnézni. Van ilyen?Ha van,akkor hol?
Koszi a segítséget!
Dömpi (il dottore)08-03-2014 23:58:22 // 49813
Ez tetszik!
Erre lecserélném a fényfüzérem!
mzo08-03-2014 23:08:20 // 49812
Jól néz ki, de azért nehéz lehet kimagyarázni a rendőrnél hogy nem a ködlámpa az ami világít.
Pityukoma08-03-2014 23:01:22 // 49811
Jó éjt, léptem.
Erhard 242 (Pure Energy)08-03-2014 22:59:28 // 49810
bakker én sem száguldok mindig, főleg nem ködben :) a hátsót viszont használom a mögöttem jövőnek segítség ... ma száguldoztam igaz a 100 lovas dejzel puntesszal egész jól viszi a 1,1t-t
Liquid08-03-2014 22:58:51 // 49809
a 205 nem ekkora méretű /súlyú gépre való ez tény, még akkor se ha történetesen (véletlenül) szerepel a gépkönyvben. Ez egy olcsó méret ezért van benne, de nem jó.
Alfonis08-03-2014 22:56:25 // 49808
ne fikázd már. még mindig full rá való :D aki autópályán megy 99 % banmint én meg faszagányos utakon és nem kutykurikunban lakik vagy pesten :D annak igenis jó a 205/55 r16 :P Télinek :D nyárinak magasabb kell az tény mert kitudja hova vet a sors :P
Pityukoma08-03-2014 22:50:50 // 49806
:-) Én az elsőt szoktam használni. A hátsót viszont nem, csak igazán kivételesen nagy ködben, de ahogy utolér valaki akkor lekapcsolom.



Na ezt nem kellett volna írnom :-) főleg neked nem :-) egy ALFA-t utolérni? :-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)08-03-2014 22:45:27 // 49804
sosem használok első ködlámpát, ha köd van rosszabb vele, mint nélküle..nem is értem minek találták ki tán félködre, vagy kincskereső kisködömre ...
Pityukoma08-03-2014 22:41:09 // 49803
Ezt nem tudtam. De az a "helyett" az nem jó. Nem akarom a ködlámpát megszüntetni. Trumpf (NagyVad) cartárs a 166-ban megoldotta. Ő mondta hogy létezik 159-be való is.
Erhard 242 (Pure Energy)08-03-2014 22:35:20 // 49802
a TI-ben a ködlámpa helyett ledes nappali menetfény lakik
Liquid08-03-2014 22:26:36 // 49801
nem jártam arra 2 hete :)
Pityukoma08-03-2014 22:21:18 // 49800
Sziasztok:-)
Valami ilyenen agyalok:DRL 7V 5W ködlámpa/nappali fény kombón agyalok. Van valakinek tapasztalata erről? Esetleg link? Nem találok 159 specifikus kivitelt, pedig állítólag létezik. A gyönyörű formát semmiképpen nem akarom csorbítani ilyen-olyan befaragott utólagos nappali fénnyel. Ez az egyetlen opció ami nálam szóba jöhet. Így "két legyet egycsapásra" efekt lenne:-)
Pityukoma08-03-2014 22:02:47 // 49799
Örülök neki nagyon:-)
Dömpi (il dottore)08-03-2014 22:00:41 // 49798
Nem is értem miért nem nálad kezdett a szerelő helyett :-)
Liquid08-03-2014 21:58:38 // 49797
Ma ismét vontattam, ezúttal Sógor 147-ese volt a szenvedő alany.
Egész jól gyorsul a gép úgy is hogy lóg rajta egy 1200 kilós másik autó :)
A tavalyi hűtő cserénél valszeg rosszul rakta össze a szerelő a hútőre felül csatlakozó csövet, és 2 hete lenyomta neki, elfolyt a víz. Öszerakták valahogy aztán go ismét szerelő, mondták neki nézze meg, azt mondta jó az. Na ma ismét elélvezett. Hazavontattam és összeraktuk rendesen. Nem volt egyszerű, de szerintem most már jó lesz.
Pityukoma08-03-2014 21:47:14 // 49796
A kipufogó gáz nyomását figyeli. Abból következtet a DPF tömődés fokára. Nem a hőfok emelkedés indítja el a folyamatot.
Pityukoma08-03-2014 21:44:14 // 49795
Szerintem a 2453 a 1205 következménye.
Próbáltam alvázszám alapján keresni az eperben, évjárat és tip. alapján is, de mindkét esetben ide lyukadtam ki:

Pedig az enyém egycsöves szenzorral van szerelve. Lehet hogy a grafika nem követi a valóságot, de attól még a cikkszám jó? Nem vágom a kérdést, elakadtam a témában. (a 2-es számú szenzor és a 10-es számú cső)
Ezt az Eper-ben keresést erőteljesen gyakorolnom kell még:-)
Giuntini08-03-2014 21:42:32 // 49794
Ma visszafelé az autópályán kezdte el a regenerálást. Szerintem az érdi emelkedőn bp. felé 300 km-es út után indult el. De megint a lejtőn, utána a közös bevezetőn, ahol nagy a forgalom, és nem lehet egyenletesen nyomni. De most nagyon hosszan, vagy 15-20 percig csinálta. Mitől indítja be a folyamatot? Érdi emelkedőn felfelé 150-el mentem. Elérte azt a hőfokot, hogy beindult a korom égetése?
Pityukoma08-03-2014 21:14:52 // 49793
Én sem vettem észre hasonlót.
Pityukoma08-03-2014 21:14:21 // 49792
Nem látom, mert kicsi a kép. Nem tudom felnagyítani:-( biztos én bénázok:-D de nem vagyok egy computer mágus:-D
'''''08-03-2014 21:13:09 // 49791
Nálam hál istennek még ilyet nem csinált!
Dömpi (il dottore)08-03-2014 21:00:05 // 49790
Srácok!

Valaki találkozott m-r ilyen jelenséggel? ld. alábbi HSZ. Nagyon érdekelne a véleményetek!

Megint kezdi!!!
Az van, hogy ismét produkálta az Arkangyal azt a jelenséget, amit a váltóolajcsere óta nem. Azt hittem meg is szűnt.
A jelenség, hogy 2-ből felváltok 3-ba. Mikor felengedem a lábam a kuplungról és párhuzamosan kezdem nyomni a gázt, akkor nyekken egyet. Ha ilyenkor a forgalmi helyzet miatt nem tudok tovább gyorsítani 3-ban, majd váltani fel 4-be, hanem visszább kell engednem a gázt még 3-ban (lassítok, kisebb erővel nyomom), akkor hirtelen olyan hangot ad, mint mikor az ember 1x megköszörüli a torkát és ránt is egyet. Rendszerint alig érezhető, de ma elég nagyot rántott.

Mitől van ez?

Valamit én bénáznék a kuplungkezelés során? Csak mert akárki próbálta a vasam (szerelőm, droberto, Pityukoma) senkinek nem sikerült előhoznia ezt az effektust.
Piritu - 1.000.00008-03-2014 20:47:32 // 49789
Igazából most találtam és csak az érdekelt, hogy adott esetben tényleg működik az oldal. (Olyan hátsó ablakot találtam a Spiderbe itt is, amit a Cartárs kérdezett.)
Ezek szerint működik.
.......................08-03-2014 20:47:23 // 49788
Ne keverjük a 4 hengeres jtdm et az 5 hengeressel,
Hisz az 5 ik henger nek nincs párja
Így nincs értelme összehasonlítani
Shadin08-03-2014 20:34:11 // 49787
Nem értem. Beraktad a lemezt és csak holnap próbálod? :-D
pettinke08-03-2014 20:30:48 // 49786
én igen, rendeltem már tőlük veterán cuccot többször.
mit szeretnél tudni?
David | Centocinquantanove08-03-2014 20:20:23 // 49785
Shadin közben sikerült beraknom a szűkítő lemezkét, a 8-as furatokkal az M8-as csavaroknak csisszre épp jó lett, pont passzentos. Tényleg egy D10-es furat a két szélre kívánkozott volna.
Mindenesetre próbaút holnap, megpróbálok rángatást provokálni. Azért az imbuszkulcs készletet bedobtam, hátha mégis ki kell venni. :)

Ja és mégegyszer nagy köszönet a segítségedért!
Piritu - 1.000.00008-03-2014 20:19:21 // 49784
Skacok! Ismeri valaki ezt a boltot?
Giuntini08-03-2014 20:09:14 // 49783
Kíváncsi vagyok a tapasztalatotokra. Autópályán az M7-esen150 végig tempomattal, lehet hogy csak most tűnt fel, de csak egyszer csinálta. Szóval rápillantok a turbónyomás mérőre, 1.2-1.4-en van, adok gázt és visszamegy 0.8-1 közé. Ez máskor nem tűnt fel.
Piritu - 1.000.00008-03-2014 20:01:50 // 49782
"mert az lesz jobb" = mert az sem lesz jobb
Piritu - 1.000.00008-03-2014 20:01:00 // 49781
Van egy német cég, amelyik minden nyitott kocsihoz gyárt tetőt. Az Alfs árlistájuk itt van: klatty
Van olcsóbb megoldás is. Maga az ablak pár csavar és cipzár tartja a helyén. Ha sikerült kiszedni már csak egy ponyvást kell találni, aki a kamionok átlátszó ponyváját bevarrja a régi helyére. Nekem is ilyen van már pár éve.
Használtat szerintem nem célszerű venni, mert az lesz jobb. Idővel elöregszik az anyaga.
afla15908-03-2014 19:39:27 // 49780
Cartársak!

Ismét a segítségeteket kérném,viszont most nem magamnak. A keresztlányom barátjának van egy spidere vászontetős kabrió, de egy kedves ismeretlen k@cs@g a hátső "ablakot" plexit tönkretette. Egyenlőre sehol nem talál sem újat sem használtat. Kérlek benneteket segítsetek valami forrást találni, hogy egy "lkezdő" kolléga örömét lelhesse a gépezetbe. 2002-es 2000-es benzines.
Köszi a segítségeteket.
Dömpi (il dottore)08-03-2014 19:32:42 // 49779
Szerintem cserélhetsz nyugodtan, én a jövő héten cserélem mindkét alfán
Ildiko08-03-2014 19:27:32 // 49778
Nagyon szép lett, minden apró icipici karcocska is eltűnt. :)
Lesz még hideg? Téli gumit le lehet már cserélni vagy még várjak?
Piritu - 1.000.00008-03-2014 19:14:12 // 49777
Még nincs, holnap indul a projekt -)
Dömpi (il dottore)08-03-2014 19:09:26 // 49776
Most én is inkább Petivel értenék egyet.
Mikor nézegettem, hogy a 19"-os felnire mit vehetek a gyári méreten (235/40) kívül, én mindig a 215/55 R16-ot vettem alapméretnek, és ahhoz néztem.
Szerintem a 205/55 16 egy totál "low cost" megoldás azok számára, akik nem tudják megfizetni azt a gumit, ami tényleg a 159-re való.
Én a téli 215/55 16-tal is alacsonynak tartom a kocsit, a 205-öst el sem tudnám képzelni alatta. VIRSLI-gumi

Egy ilyen autó alá nyáriban szerintem az alap a 225!!!

Mellesleg kétlem, hogy az "alapfelszereltségből" adtak volna el legtöbbet kerékméret szempontjából.
Szerintem legtöbbet 215/55 R16-ból és 225/50 R17-ből adtak el.
Alfonis08-03-2014 19:09:09 // 49775
nekem is csereérett. párezer km és aktuális. milyen tárcsa fékbetét kombináció a jó? nemrég volt téma de nem jegyzeteltem :D de asszem fordulok szakértőnkhöz Erhardhoz! :P
Dömpi (il dottore)08-03-2014 18:53:13 // 49774
Megint kezdi!!!
Az van, hogy ismét produkálta az Arkangyal azt a jelenséget, amit a váltóolajcsere óta nem. Azt hittem meg is szűnt.
A jelenség, hogy 2-ből felváltok 3-ba. Mikor felengedem a lábam a kuplungról és párhuzamosan kezdem nyomni a gázt, akkor nyekken egyet. Ha ilyenkor a forgalmi helyzet miatt nem tudok tovább gyorsítani 3-ban, majd váltani fel 4-be, hanem visszább kell engednem a gázt még 3-ban (lassítok, kisebb erővel nyomom), akkor hirtelen olyan hangot ad, mint mikor az ember 1x megköszörüli a torkát és ránt is egyet. Rendszerint alig érezhető, de ma elég nagyot rántott.

Mitől van ez?

Valamit én bénáznék a kuplungkezelés során? Csak mert akárki próbálta a vasam (szerelőm, droberto, Pityukoma) senkinek nem sikerült előhoznia ezt az effektust.
mizooo08-03-2014 18:38:56 // 49773
Amúgy ahogy raktam fel a kerekeket, megnéztem jobban az első féket, 3-3 mm es betétek, rommá kopott tárcsa, ezt cserélni kell. Lesikáltam a féknyerget is. Jól látom, hogy 4 dugattyús Brembo fék van elöl? A héten a cimborám is megvizsgálta és szólt, ha látok ilyet eladót szóljak neki mert kellene a WRX-re :)
Zsolt15508-03-2014 18:26:30 // 49772
Gratula! Szépen megjavították a sérülést? :-))
Ricsi 14708-03-2014 18:25:14 // 49771
Ezt megcsináltuk, hogy felcseréltük őket. Mondta is a szerelő, hogy ha marad a hiba a jó injektornál is akkor szerkezeti gond lesz, de hát nem maradt...! Azt is mondta, hogy nem az a gáz, hogy kormos hanem, hogy szemcsés korom lerakodás volt rajta, ami szerinte nem jó...!
mizooo08-03-2014 18:22:00 // 49770
Urak fent van a nyári pacsker szett. A téli, letakarítva elcsomagolva. Én ugyan nem koptatom a télieket, egy nyár alatt simán elhasználnám őket :D
mzo08-03-2014 17:59:06 // 49769
A nagy korrekicós érték nem feltétlenül injektor hiba. Ugyanis a korrekciós érték, inkább motor egyenletes alapjáratáért felel. Lehet követni kellene Novoth Tibi útmutatását és felcserélni a egy rossz korrekciós értékkel rendelkező csúcsot egy jó értéket produkálóval, és ha a jó értéket produkáló hirtelen rossz értéket kezd el nyomi a rossz helyén akkor nem a csúccsal van a baj. Akkor ez csak az okozata valami másnak problémának.

Itt egy jó cikk ezzel kapcsolatban
Ricsi 14708-03-2014 17:34:35 // 49768
Hat sajnos nem oldotta meg, dadogas viszont elmult...! 5-bol kettonel van nagyobb elteres tehat olyan 2 es 4 kozott ugral, nem 0,2 hanem inkabb 4,2... :S az egyiknel 1,5 kornyeke es ketto van amelyikek max 0,8 ig ugranak fel...!
Alfa GT-Csaba08-03-2014 17:33:11 // 49767
Nekem is többet mutat a porlasztó értékem még sem remeg soha!Amúgy meg prsze hogy kormos ,az lenne az érdekes ha nem lenne az!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.