Forum >> 159

Piritu - 1.000.00012-03-2014 21:36:30 // 50066
Tapasztalatom szerint a csikorgás attól függ, hogy van-e ilyen csillapító anyag a betét hátulján:

A Pókén anno nem volt, az nyikorgott, aztán ment rá rézpaszta és elhallgatott.
Dömpi (il dottore)12-03-2014 21:34:32 // 50065
ma este nagyinál voltam, beraktam a kocsiba a másik 2 nyári kereket - holnap mennek fel! :-)

Na szóval, lemértem az egyiket: 23,5 kg
Nekem 235/40 ZR19 96Y XL PIRELLI PZERO NERO van rajta...igaz a felni nem pont a gyári TI, csak majdnem...bár a gyártó ua.
Piritu - 1.000.00012-03-2014 21:32:21 // 50064
"uniroyal rainsport3 " - kíváncsi vagyok a tapasztalataidra, a Pókra szóba jött. Az feltűnt, hogy nincs belőle jobbos, meg balos? A két oldalon ellenkezőek lesznek a minták irányai.
Piros Madaaar12-03-2014 21:31:07 // 50063
Mazlista:-))
en nemfoglalkoztam vele fletekertem a hangerot.fogni fog rendesen az teny.nekem ragasztottak valamit a betetre utana elhalgatott.
mzo12-03-2014 21:30:39 // 50062
En azt olvastam, ( talan a Totalcaron ) hogy az talan a legjobb, ha azonos markaju a tarcsa es a betet is. Vegulis a gyarto a sajat termekeihez fejleszt pl egy Textar valszeg nem Brembo tarcsaval tesztel fejlesztes kozben.
Piros Madaaar12-03-2014 21:28:54 // 50061
Megneztem 110e ft volt az elso ket tarcsa es a yellow betet postaval.en akkor nagy ar kulonbseget nemlattam ezert vettem inkabb a dragabbikat.bevalt.iden jon meg a hatso csere mivel a tarcsanak annyi mar207e km:-)
ValeRossi4612-03-2014 21:28:13 // 50060
Ez jo kerdes.
Piros Madaaar12-03-2014 21:26:15 // 50059
En a gyari tarcsakat a bravon bemarattam 5.000ft volt/db iszonyu jo volt viszont 20.000km utan megette a betetet ami ferodo ds2000volt es utana mar a tarcsanak is annyi volt hirtelen elkopott.bar a fiatnal azzal kuzdottrm hogy ferden kopott a betet.a tarcsa szelenel mar alig volt betet mig az agynal meg boven.
Erhard 242 (Pure Energy)12-03-2014 21:20:41 // 50058
a punteszba Textar Bosch van a Phedraba Textar Textar nem sikít és jól fog
Shadin12-03-2014 21:18:20 // 50057
Ha anyagban megegyezik a sima és a mart tárcsa akkor persze hogy nem fizetem ki azt a felárat. Az sem tiszta hogy melyik fontosabb, a tárcsa v a betét. Yellow stuff a mostani Textar tárcsákkal elfogadható kompromisszum?
ValeRossi4612-03-2014 21:12:51 // 50056
Nem bantam meg az EBC-t.Erhardnak is igaza van. Bele kell maratni es sokal.olcsobb.de hihetetlen milyen a fekhatas. Biztos vab jobb is, brembosat meg nem is probaltam :)
Zsifi sw12-03-2014 21:12:12 // 50055
A Brembo Textar páros nekem is a kezdetektől sikított a Stilon.
Piros Madaaar12-03-2014 21:03:00 // 50054
En szemelyvszerint mar nemveszek textar a negykarikasba jo volt tehat vettem az bravomra is(sport valtozat) sikit a betet uj kora ota. Tarcsak brembo..
David | Centocinquantanove12-03-2014 21:01:03 // 50053
Textar lenne a tárcsa is és a betét is mert azt hallottam hogy ha nem ugyanaz a gyártó akkor lehetnek garanciális problémák adott esetben, illetve hallottam olyat is hogy sikíthat a fék...
Liquid12-03-2014 21:00:22 // 50052
mert? miért nem jó? Sztem abszolut nincs alulméretezve, brutálisat fog.
David | Centocinquantanove12-03-2014 20:57:19 // 50051
Egyelőre igen, azóta nem rángatott amióta betettem egyszer sem.
Erhard 242 (Pure Energy)12-03-2014 20:53:44 // 50050
egy fék nem csak attól lesz jó hogy hány dugattyús a féknyereg inkább raktak volna fel 36mm vastag tárcsát meg egy bazi nagy felületen fogó betétet és nem hullámosodna el
Piros Madaaar12-03-2014 20:51:20 // 50049
Bar nemtudom hogyan de nekem,ez olcsobban jott ki vagy valamit felre olvasok. Blogba benne van en vettem a fekmestertol EBC fekete tarcsat aszem sport vagy mi es yellow stuff betetet. Nyaron csereltem azaz augusztus korul azota letekertem vele kb 25-30e km valla tarcsanak semmi,betet mintha nem is kopna..hibaja ketto van azaz gyakran kell mosni a felniket:-) a masik hogy ha zavar a fekezesnel barmilyen hang is akkor nevegyel mart tarcsat ezek sajnos ha hosszab fekezes van akkor zugnak olyan mint amikor mar vallas a tarcsa es betet os kuka..pedig nem ez ilyen.viszont cserebe hatalmas a fekero hidegen melegen barmikor. Meg esoben is ami az elozorol nemmondhato el.
ha jovoheten felkerulnek a nyarik akkor lefotozom a kopasat es felrakom.
ui:ma megjottek a nyari papucsaim nagy az orom es mivel itt 7vegere meg havazast is josoltak ezert varunk:-) uniroyal rainsport3 lett a nyertes gumi idenre..kivancsi vagyok milyen..
Pityukoma12-03-2014 20:48:56 // 50048
Nem panaszkodok az ATE/Textar párosra, de azt hiszem nekünk be kéne szereznünk egy ilyet hogy megközelítsük a gyári Brembot :-D
Erhard 242 (Pure Energy)12-03-2014 20:47:13 // 50047
jah annyira ne legyél irigy a nagy Brembo-ra ha szváron jársz oda adom a TI-t nyugodtan vidd el egy körre és csalódni fogsz...
Erhard 242 (Pure Energy)12-03-2014 20:45:06 // 50046
nekem volt EBC-m még 5-6 éve az 56-on jó volt az 59-en Zimmermann sport tárcsák voltak ATE betéttel az is jó volt de most simán vennék ATE-t elvinném a tárcsákat a megmunkáló műhelybe és megmaratnám pár ezresért nem vagyok szarrágó ember de 50-70e a zsebemben maradna ...
Shadin12-03-2014 20:39:01 // 50045
Ez mád csak dili nálam, de sosem lesz olyan jó mit egy nagy Brembo sok dugattyús féke. :-( Irigy vagyok na!

Mi van akkor, ha sima tárcsákat veszek yellow stuffal. Vagy csak yellow stuff betéteket a mostani bakelit lemez kinézetű Textar tárcsákhoz?
Pityukoma12-03-2014 20:35:28 // 50044
Köszi.
A tiéd hogy viselkedik vele? Megszűnt a rángatás?
Erhard 242 (Pure Energy)12-03-2014 20:31:45 // 50043
nem úr aki nem herdál :)
Pityukoma12-03-2014 20:28:24 // 50042
2010-ben vettem, 55ezer volt a 4db 16-os. (A 17-est nem kérdeztem, de az is volt bőven)
Pityukoma12-03-2014 20:09:53 // 50041
Nekem ez az esti relax:-)
Shadin12-03-2014 20:09:17 // 50040
Pont azon vacilálok. ATE rendszerhez (FL előtt) ~100e a kompett készlet a sima EBC cuccokkal, a Yellow stuff és fekete groove tárcsák ~170e. Lehet h simán meg kellene venni a sárga készletet. De 170 ezerért rakhatok alá új első futóművet (kis) Bremboval :-(
Ákos (dewvil)12-03-2014 20:03:39 // 50039
egy kis nem 59 de alfa.
hát nagyon nagyon kéne új több modell az alfának, alig állítottak ki pár modellt. 4c és spider mito giulietta, mikor lesz már új 59? kevés:(
ValeRossi4612-03-2014 20:00:48 // 50038
Hat en most elfogult vagyok a fektarcsakkal.
EBC abbol van sima is nem.kell feltetlen sport. Fekmester.hu utana nezhetsz.
Pityukoma12-03-2014 19:55:53 // 50037
Újabb kiegészítés: ma cseréltem édesapám Stilo-ján a télit nyárira és mindkettőt lemértem.

Újabb kiegészítés:
Összesítve a méréseink:

215/55R16: 18.7kg (Pityukoma, súlyok nélkül, kukára kopva)
225/50R17: 22,3kg (Én, súlyokkal, nem néztem mennyi, ~60%-os)
235/40R19: 22,6kg (Liquid, nem tom :-))
205/55R16: 18.4kg (Stilo duplaküllős alu,~90%-os)
195/65R15: 14.9kg (Stilo lemez felni, ~60%-os guma)
Meglepő a 17-es súlya.

És egy kis kontraszt Liquid jóvoltából:

Panda 4,5" acélfelni 155/80R13 - 10,9kg
Panda 6x14 alufelni 185/60R14 - 15kg
GTPeti12-03-2014 19:47:36 // 50036
És képes voltál, mindenki oldalát belinkelni! :))
Pityukoma12-03-2014 19:45:44 // 50035
A 3.képen balról jobbra: droberto, Papajax, Éjfúria-Gáspár Tibe..Végül pedig én.
Az 5.képen a tükörben:ALFA159 Cartárs. A 6.képen: az első ezüstre sajna nem emlékszem, utána:Csosznorbert, majd jómagam, aztán megint ALFA159 Cartársunk. A 7.képen: ValeRossi46 intett át jókedvűen az AlfaCity bejáratánál.

Sajnos Papajax autója volt amit tavaly elloptak. Az utolsó infom hogy meg sem lett:-(((((( Úgy tudom most egy Marea-t terelget. Gondolom hogy befér a VTT-s csapatba mint tiszteletbeli 59 tulaj.
Shadin12-03-2014 19:45:14 // 50034
Sose kopott nekem össze, plötty az egész. Gagyi LPR betétek jobbak :-D
Shadin12-03-2014 19:43:06 // 50033
Nekem rohadtul nem jött be. Textar=Zimmermann négykarikásba való :-)
Ákos (dewvil)12-03-2014 19:41:34 // 50032
hát azóta már elmentem több ezret, félre értés ne essék megáll jól csak mintha amikor próbáltam először más érzés volt. de szerintem ez ilyen. végül is nem kevés súlyt kell megállítania.
másik kicsit offos, de tárcsa téma, előző kecskén febi tárcsa volt elől, 45e városi km után semmi válla nem volt a tárcsának, na az miből volt?:)
Piritu - 1.000.00012-03-2014 19:36:44 // 50031
Nem lehet, hogy csak azért, mert össze kell kopnia? Nálam kellett pár száz km, mire újra a régi lett a fék.
Ákos (dewvil)12-03-2014 19:20:57 // 50030
betét csere előtt harapósabbnak tűnt a fék. augusztus végén cseréltem már ugyan, nem most volt.
Piritu - 1.000.00012-03-2014 19:18:03 // 50029
"a betét nem a legmeggyőzőbb" - ezt hogy érted? Ugyan ezt a párost raktam fel nemrégiben (klatty), ez is volt eddig rajta gyárilag.
Ákos (dewvil)12-03-2014 19:14:04 // 50028
én brembo tárcsát és ferrodo betétet vettem, hát a betét nem a legmeggyőzőbb.
Bárdis haverom azt mondja szoktak textar tácsákat gariztatni nem is egykettőt:) Olyanbol már hajlott el nekem is tárcsa. de kinek mi a tapasztalat....
Piritu - 1.000.00012-03-2014 19:08:22 // 50027
Miután visszaraktuk a nyári kerekeket feltűnt, hogy valami nem kerek. A gumis szerint a leszedett első kerék kapott egy "pofont". Lehet, hogy a futómű is?
Szar úton riszálja is a kocsi a hátulját. (Érdekes, hogy a téli gumival nem tűnt fel.)
Szóval, pénteken megyünk futómű beállításra. Nagyon kíváncsi vagyok.
David | Centocinquantanove12-03-2014 18:42:45 // 50026
Első féktárcsát és betéteket kéne cserélnem, a szaki a Textart mondta, hogy ár/minőség arányában elég jó. Van valakinek konkrét tapasztalata ezzel a márkával kapcsolatban?
Dömpi (il dottore)12-03-2014 18:14:00 // 50025
elég bika gépek és jól mennek, ráadásul a hangjuk sem rossz...de azét nem kéne

- amúgy meg már az is kínai :-( (legalább is a tulaj, a többi meg csak idő kérdése)
mizooo12-03-2014 17:54:06 // 50024
Ma mentem egy új Volvo v40 D4 után? Előzött egyet jobbról, gondoltam kergessük meg egy kicsit. Hát sokkal rosszabbul megy az autó a nyári kerekekkel :( Éppenhogy mögötte tudtam maradni bár dombon mentünk felfelé. Megnéztem itthon 5 hengeres 2.0 motor van benne és 177 Le. A súlya kb annyi mint az 59-nek.
Zsifi sw12-03-2014 17:47:17 // 50023
És mennyiért vesztegeti a felniket? Bár én Stilos korszakom óta nem kerestem, mert már ott is problémáim voltak vele. Telefonon egyeztetek vele, majd (még jó, hogy arra szerveztem a melókat...) mikor odamentem, végül közölte, jaaa, olyan nincs... Illetve elég sok alkatrészt drágán adott. :(
Sajnos Tata nincs már olyan közel, hogy csak úgy "leruccanjak" :)
Chianti12-03-2014 14:59:12 // 50022
köszi! ... talán már említettem mennyire bejön nekem a 159 ebben a színben, pláne ha a belseje is a barna árnyalataiban pompázik...
Chianti12-03-2014 14:54:19 // 50021
bocsi, csak tipp volt...kicsit távoli a kép... :o)
David | Centocinquantanove12-03-2014 14:41:25 // 50020
Felrakom mégegyszer ezt a méretezett javított verziót, hátha valakinek szüksége lesz rá.

David | Centocinquantanove12-03-2014 11:41:08 // 50019
Nekem is ilyen volt még előző idényben a nyári! A bal elsőbe nem tudtam annyi levegőt fújni, hogy nem tűnjön laposnak. Nyomást nem eresztette el hetek alatt se, de a párja szemre sem látszott olyan laposnak alacsonyabb nyomás esetén sem. Aztán amikor szezon végén levettük, akkor kibújt a szög a zsákból. Egy abró szegbe hajtottam bele valamikor, ami ahogy átfúrta a palástot tömítette is, de valamiért az abroncs tartása megrogyott.
Dömpi (il dottore)12-03-2014 11:25:36 // 50018
nem, én ezeken nem vagyok rajta
Shadin12-03-2014 11:20:31 // 50017
Bizony a hideg levegőt szeretik, az sem baj ha párás is :-D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.