Forum >> 159

mex8603-04-2014 21:59:35 // 51116
ja meg csapágyakat is cseréltek anno
mex8603-04-2014 21:58:24 // 51115
perpill ez is kidobott pénznek tűnik ebben a formában, ezt már beettem...
jó megoldásnak tűnt polcra, de aztán mikor már megvolt láttam hogy a helye miatt számomra felejtős a csere házilag.

a felújítás ott elég hosszú listát jelentett, szabadonfutót, szénkeféket, valami (talán forgórész) felszabályozást, diódasort stb, nem annyira vágom a generátort de ilyenekre emlékszem.
30at fizettem anno az egészre, tekintve a szabadonfutó nem csekély árát önmagában nem sokalltam.

lehet most új lesz a vége...
Erhard 242 (Pure Energy)03-04-2014 21:52:57 // 51114
bontottra nincs gari, tehát kidobott pénz ha tönkre megy ...a felújítás attól függ mit takar de általában elég keveset...
mex8603-04-2014 21:52:21 // 51113
rázás eltűnt?
Dömpi (il dottore)03-04-2014 21:51:02 // 51112
Megvannak az új gummák és a futómű is be lett állítva. (blog)

Beszéltem a futóművessel az állóhelyzteben darados kormányról. Szerinte ez lehet annak az előjele, hogy majd lassacskán megadja magát a generátor szabadonfutója.

éleménye szerint ne bolygassam a dolgot, majd idővel, ha rosszabb lesz, akkor kell csak lépni, mert akkor már mutatja magát, hogy mi az ok.
mex8603-04-2014 21:50:37 // 51111
mondom ezt szinte újként árulták és úgy is néz ki, csak ezért vettem meg meg egyszerűbb lett volna ezt betenni.
én a felújítást is pártolom ha teljeskörű és garis meg szakműhelyben megy
mex8603-04-2014 21:49:10 // 51110
az elvileg párezer km-et futott csak, szemre szinte új, és mégis beállt... lehet az állástól ilyet még nem láttam.
Erhard 242 (Pure Energy)03-04-2014 21:48:54 // 51109
nekünk 470e km-et élt a generátorunk... sosem vennék belőle bontottat, én az újra voksolok
mex8603-04-2014 21:47:35 // 51108
ezért is vettem meg a tartalékost... dehát úgy tűnik nem nyert...
pár off-omon volt szintén halott nekem is a gen, volt amivel tudtam menni én is meg ami rángatva de ment.
ez menni ment, csak nem láttam semmit...
Haddel03-04-2014 21:42:52 // 51107
Nagyon tetszik ez a piros bőr.
GTPeti03-04-2014 21:42:41 // 51106
A generátor-exitusnak esetenként különböző stádiumai vannak. Ha szerencséd van tölt valamennyit. Ha nincs, akkor nem. Vagyis addig jutsz el, amíg az akku táplálni tudja a befecskendezést (beleértve a legnagyobb fogyasztót, az AC-t).
Az Uno-mban halt már meg a gen. valahol Passau felé. Nem volt őszinte a mosolyom. Azóta max. 150e-nél szigorúan generátor felújítás. 200e fölött szerintem minden méter ajándék. Legalábbis én külföldre nem indulnék ilyennel. De ez sok egyéb alkatrészre is vonatkozik. (Igen, itt pl. a főtengely-jeladóra gondolok.)
mex8603-04-2014 21:35:17 // 51105
szép lett a vas!
mex8603-04-2014 21:34:41 // 51104
amúgy lehet hazajött volna lábán, csak hát este 10kor nem volt vicces világítás nélkül....

ja kérdés, ezekben nincs ilyen töltésjelző vagy valami?
mert a fura az hogy nem világított, és most nem is emlékszem rá hgoy volt-e benne.
abból gondoltam már elsőre hogy generátor lesz hogy dobálta el sorra az ABS VDC stb.-t és sokan írtátok hogy lemerülő akku esetén is ezt játssza.

a 166osomban anno vétel után 1héttel halt le a generátor, az jelezte szokásos módon hogy nincs töltés, de vicces módon még tudtam vele helyben közlekedni, Ő saját lábán ment el a szerelőhöz, utána elvittem felújíttatni a generátort, 30ért csinálták garival és többet nem volt vele probléma.
mex8603-04-2014 21:31:33 // 51103


így kell üzemanyagot spórolni :D :(
mex8603-04-2014 21:29:56 // 51102
ezek sztem szalonból szerezték az árat.
ebayen 270 ojro a Denso, gyári is az.
ha nem jön össze a felújíttatás a hétvégén otthon (kollegám elvitte M.o.-ra) akkor veszek egyet gyorsban, húsvétkor 159el mennénk hazafele.... :(

Sajna nekem az első nyárikerekes képeim nem olyanok lettek amilyennek szerettem volna...

Remélem aztán más probléma nem lesz, meg a munkadíj sem lesz horror mert ezek nem sok Alfát láttak itt Wolfsburgban....

Erhard 242 (Pure Energy)03-04-2014 21:14:37 // 51101
kb 100e az új generátor...
Erhard 242 (Pure Energy)03-04-2014 21:10:25 // 51100
Trakesz kuplung :DDD
mex8603-04-2014 21:04:18 // 51099
nálam nem állt meg a pechszéria, napközben hívott a szerelő hogy be van állva a Ruszitól vett generátor....
szóval vagy hoznak bele 570 euroért vagy intézzek bele....
Shadin03-04-2014 20:54:10 // 51098
Akkor buli van, meg csodák is :-D
Giuntini03-04-2014 20:42:25 // 51097
Én is bár időnként kitérőkkel (Goodyear) de mindig a Michelinekre szavaztam.
Piritu - 1.000.00003-04-2014 20:34:09 // 51096
A jövő héten dobom le a második garnitúra Michelint. Egy rossz szavam se lehet rájuk. Jó választás.
Giuntini03-04-2014 20:25:12 // 51095
Tegnap megígértem, hogy felteszek fotókat. Tegnap szépítés volt polírozás, takarítás, bőrtisztítás és bőrápolás. Ma pedig felkerültek az új papucsok. Egy szóval fantasztikusak. Ezek az első benyomások, de csendesek, és iszonyatosan tapadnak.
Piritu - 1.000.00003-04-2014 20:11:04 // 51094
Ő még 97-ben itt készült a kapu mögött:
Giuntini03-04-2014 19:18:25 // 51093
Igen, ez mind így igaz, sajnos Milanoban megszűnt (jobban mondva Areseben) az Alfák gyártása, bár Marchione fogadkozott a múltkoriban, hogy visszaviszi.
David | Centocinquantanove03-04-2014 18:56:14 // 51092
Shadin! Talán hihetelen, de a motorlámpa reggel már nem jött elő és egész nap színét sem láttam. Nem értem teljesen a dolgot, de örülök neki.
afla15903-04-2014 18:41:27 // 51091
Üdv Cartársak!

Lehet, hogy csak nekem újdonság, illetve érdekesség, de hátha valakit még érdekel.:) :)



Alfa Romeo

Nem csak az autóbolondok körében cseng jól a Fiat konszernhez tartozó olasz gyártó neve, amely két cég egyesülésével jött létre. Logóját mindenki ismeri, de emlékezetből csak kevesen tudnák lerajzolni. Gyökerei 1907-be, a Darracq Italiana megalakulásához vezetnek, amelyet Alexandre Darracq, a francia autógyáros honosított meg Nápolyban Ugo Stella közreműködésével. Az együttműködést három év után felbontották, így Stella átköltöztette a vállalkozást Milánóba, ahol ALFA (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili), vagyis névtelen lombardiai autógyár néven kezdték meg a működést.

Forrás: Alfa Romeo
Sokat változott, de ugyanaz maradt az Alfa emblémája

Ebben a formában is csak az évtized végéig léteztek, amikor Nicola Romeo felvásárolta, és Alfa Romeo névre keresztelte, majd a háború alatt átmenetileg fegyverek és lőszerek termelésére állította át a gyárat. A míves emblémát egy mérnök tervezte, az ő ötlete volt, hogy milánói szimbólumokat használjanak fel. Éppen villamosra várt a Piazza Castellón, amikor megpillantotta a Filarete torony tetején lévő, embert lenyelő, koronás, sárkányfejű kígyót, a Visconti család címerállatát, amely a kerek alakú logó közepébe, Milánó város zászlaja, a fehér alapon piros kereszt mellé került.

Forrás: [origo]
A Visconti család címere

Az 1910-ben tervezett embléma kék keretébe arany betűkkel felülre az Alfa, alulra a Milano szavakat írták, a kettőt pedig a Savoyai-dinasztiára utaló csomóval választották el. Az egyesülés után a feliratot fehérrel írt Alfa Romeóra cserélték, majd 1925-ben babérkoszorúval vették körül, melynek formáját 1946-ban megváltoztatták, a csomót pedig hullámvonallal helyettesítették. 1972-től a kígyó rajzát stilizálták, a betűket ismét arany színnel írták, de elhagyták a koszorút és a Milano nevet.
ValeRossi4603-04-2014 16:20:34 // 51089
Ugy is megemlitik h nem baj ha pont egy Alfa talakozo is pont akkor van :D
hivd fel oket nyugodtan ;)
Liquid03-04-2014 15:58:57 // 51088
Robival kell megbeszélni, mert elvben Ő lefoglalta amit kell...
Ildiko03-04-2014 15:31:29 // 51087
Május 24. szombatra? Kell valamire hivatkozni vagy csak annyi, hogy alfás tali?
Dömpi (il dottore)03-04-2014 15:25:15 // 51086
Szállást én is lefoglaltam a VTT-re :)
Liquid03-04-2014 10:17:54 // 51085
ez sokat segített :D
a másodikat éreztem, bár lehetett volna becsapós is
Erhard 242 (Pure Energy)03-04-2014 10:04:39 // 51084
annyit elárulok hogy LUK és dejzel :)
Liquid03-04-2014 10:01:50 // 51083
bakker, gugliztam egy csomót de kép alapján se találja az intercarshoz meg regisztráció kell :)
Erhard 242 (Pure Energy)03-04-2014 10:00:25 // 51082
az alap de lesz különlegesség is :P
Liquid03-04-2014 09:50:36 // 51081
ha nem mondom meg már nem is kínálsz meg? jóvan... :)
mex8603-04-2014 09:31:08 // 51080
Üdv Hölgyek-Urak!

Tegnapi napom kicsit hosszúra sikerült, szerintem titeket is érdekel miért.
A sztori majdnem vége az, hogy a 159 trélerhátra került...

Délután elmentem vele tankolni mert már porzott a tank elötte nap volt egy 200km-es etapunk autópályán és pont igy jött ki hogy már nem tudtam akkor tankolni (tudom nem vitamin kifogyasztani de igy jött ki, kb 2 liter volt még benne), feltünt hogy az alapjárat magasabb lett.
Ezután hazamentem vele, lecseréltem a téli kerekeket.
Majdnem este 9 lett mire végeztem (itt még világos van) mondom az asszonynak menjünk próbakörre. Fujatás, csavar utánhúzást megejtjük közben.
Mentünk 20km-t, közbe meg-megálltunk fujatni meg utánhúzni, le is volt állitva, de az alapjárat csak nem akart lemenni, ilyen 1000en tanyäzott a megszokottal szemben.
Aztán egyszer csak éreztem hgoy nem megy a gép... hiába nyomtam mintha nem lenne turbo gondolom kiment vészüzembe de a falazott EGR miatti sárgalámpátol nem láttam hgoy uj üzenet lenne.
Utána nem sokkal kilötte az ESP ASR VDC stb kombót na itt már tudtam hogy valami nem vicces következik.
Ezután 2 perccel lelötte a navit is, na mondom szép, igyekezzünk haza, még jó hogy közel vagyunk.
Igyekeztünk volna de a vaksötétben lelötte a tompitottat is!!!!!
Ekkora már az alapjárat 1500ra ment fel, kidobtam a vészvillogót de egy perc múlva ezt is kilötte!!!!! Tehát álltunk töksötétben külterületen, vészvillogó meg tompitott nélkül... (helyzetjelzö lehet volt de bentröl abbol nem észleltünk semmit)
Ki konstruál ilyet hogy kilövi a vészvillogót????
Nagy nehezen koromsötétben félreálltunk egy bekötöutra szerencsére nem hajtottunk árokba meg semmi szerencsére...

Aztán hivtuk az ADAC-ot....
Majd le akartam ällitani és kb a 15. gombnyomásra engedte csak leállitani, utána meg nem adta ki a kulcsot 10 percig, ezt sem tudom mire vélni.
Ezután már engedte a vészvillogót újra, persze csomagtartót nem engedte nyitni ha kellett volna a kampó...

Aztän megérkezett az ADAC trélere, bebikäzta a szaki a vasat, saját lábán állt fel a trélerre, töltés viszont nincs, kimértük, szóval egyértelmüen generátor baj.
Ezután elvittük a falunkba a szerelöhöz akivel reggel konzultáltam is hogy generátor csere lesz meg vittem neki a Januárban elörelátóan Ruszi-tól megvett 1000km-et futott generátort....

11re haza is értünk....

Namost ha ez 2 hét mulva történik mondjuk Prága külsön telepakolt autóval éjjel, finoman szólva nem lettem volna boldog....

a konzekvenciákat vonja le mindenki maga....
lényeg hogy a 166omban is vétel utáni héten halt le a generátor, meg több offomnäl is, de ilyet hogy igy kilövi a dolgokat még sosem tapasztaltam, kb azt hittem belénk száll majd valaki a prérin vaksötétben mikor kilötte a tompitottat meg a vészvillogót.
Erhard 242 (Pure Energy)03-04-2014 09:17:19 // 51079
minden napra van újdonság nekem is, aki megmondja mihez jó vendégem egy kis pálinkára a talin :P
Erhard 242 (Pure Energy)03-04-2014 08:33:50 // 51078
szerszám készlet tasakban....nincs rá kedvezmény azaz 1% :)))
Ildiko03-04-2014 08:05:10 // 51077
Idén mindenki külön foglal szállást?
afla15903-04-2014 00:34:20 // 51076
Hali!

Május 24-25 természetesen Velencén legalábbis remélem, mert mi már Valerossi barátommal foglaltunk mobil házat.
156er02-04-2014 22:48:50 // 51075
Nálam így működött. Chrome-mal!
Haddel02-04-2014 22:43:34 // 51074
Ja tényleg ,kicsit félrenyomtam :-)
Dömpi (il dottore)02-04-2014 22:37:36 // 51073
nincs is ködlámpája
Piritu - 1.000.00002-04-2014 22:36:54 // 51072
A link mögött nem látok semmit, amire hivatkozna. Ha a hivatkozást kimásolom, üres a vágólap.
156er02-04-2014 22:25:52 // 51071
Töröld ki a www előtti részt. Úgy megy.
Piritu - 1.000.00002-04-2014 22:20:24 // 51068
Nekem nem megy a link :-(
Haddel02-04-2014 22:19:04 // 51067
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.