Forum >> 159

David | Centocinquantanove06-06-2014 18:49:34 // 54583
Erhard! Hozzád fordulnék egy kérdéssel, mivel te vagy ebben a szakember... :)

Ha rendelek tőled az EGR szelep kilépő oldalára azt a rombusz alakú normál (értsd nem falazós, nem szűkítős) tömítésnek használt lemezkét, az nálatok is így néz ki?
Ilyet rendeltem (így megfogalmazva) a Unixtól, robbantott rajz szerint, elvileg gyári alkatrész, és ezt kaptam, de ez nem ugyanolyan, mint ami nekem volt benne eredetileg...
Változtattak ezen az alkatrészen a gyárban azóta, vagy rosszat kaptam?

A régiben nekem középen 1 nagy (teljes áteresztő) furat volt, ebben 3 kicsi...
Zsunior06-06-2014 18:31:24 // 54582
Kedves Dízelmágusok! :)
Tapasztalatot igénylő kérdéssel fordulok hozzátok:
EGR szelepet milyen időközönként ajánlott tisztíttatni? Ráér olajcserénként, vagy van erre valami külön tapasztalat? Érdemes egyáltalán?

Második kérdésem, amikor a részecskeszűrő regenerálódik, hogyan érdemes használni az autót? Kicsit érdemes forgatni, vagy nem kell csinálni vele semmit? :)

Előre is grazie!
Giuntini06-06-2014 13:09:21 // 54580
De ez után a táv után megfogadtam, hogy többé nem teszem. Akkoriban, ez 92-ben volt Graz után nem volt autópálya, visszafelé Fehérvárig irtózatosan kellett figyelni, 13 óra vezetés után elég veszélyes volt. Ma már minden sokkal könnyebb, itt felmész a pályára, Nápolynál meg lemész róla. Velencénél annak idején vesztettél több mint egy órát a tangenzialén ma már ott az elkerülő.
Piritu - 1.000.00006-06-2014 12:05:21 // 54579
Tőlünk "csak" 1850 km :-)
Mondjuk a 156SW-vel is megtettük, de akkor aludtunk egyet éjjel. mindkét alkalommal meglepett, hogy meglett a 100-as átlag.
Liquid06-06-2014 11:00:21 // 54578
nekem ilyenem van, működik korrektül MES-sel, és az androidos Torque-kel is.
ValeRossi4606-06-2014 10:54:49 // 54577
Ezek kemény dolgok ám..Én 7,5 tonnással vettem érintőre a nullás korlátot. Akkor csak belföldet jártam vele,de pihenő nem igazán fért bele.Kihajtották az embert. Na utána ott hagytam a céget!
vzsiros06-06-2014 10:29:41 // 54576
Ezek az ODB 2 BT csatlakozók jók az 59-hez?
Használ valaki valami jó androidos app-ot ezen jelek értelmezésére?

ebay keresésem eredménye ;-)
Erhard 242 (Pure Energy)06-06-2014 10:26:06 // 54575
nekem nem tudom mennyi a rekord alvás nélkül de mikor futárkodtam Szfvár-Brugge onnan átküldtek Berlin fölé és és onnan haza egy huzamban hazafelé el is aludtam Bécs előtt a szalagkorlát ébresztett fel érintőre vettem :) azt tudom hogy több, mint egy napos vezetés volt....utána hagytam abba...
Volt kétnapos is alvással az meg Szfvár-Brugge itt alvás 4 óra aztán Lyon át a Mont Blanc alatt és Torino-Miláno-Home...
David | Centocinquantanove06-06-2014 10:15:26 // 54574
A Veyronnál is mondták valamelyik műszorban, hogy full sebességen (értsd 400 körül) kb 15 perc alatt issza ki a teljes tankot... :)
A dragster énis vagy 6x megnéztem egymás után, vicces :) A corvettnél már megadtam volna hamarabb is a 300-as időt, ha megnézed kb 298-nál váltott éppen sebességet, ezzel bukva 1-2 másodpercet!
vzsiros06-06-2014 09:11:47 // 54573
kénytelenek leszünk ;-)
Liquid06-06-2014 09:10:41 // 54572
valami V8-as állatot béreljetek :)
vzsiros06-06-2014 09:07:40 // 54571
de, megbeszéltük a menyasszonyommal, hogy végig megyünk a 66os úton, 2-3 éven belül. Csakhogy kint nem lehet 159-et bérelni... :( óriási szívfájdalom.
vzsiros06-06-2014 09:03:04 // 54570
aaaaz, szép.

nekem ez volt életem leghosszabb vezetése:
útvonal

de ez is 1 hét alatt, a szép helyeken megállásokkal
Erhard 242 (Pure Energy)06-06-2014 08:47:16 // 54569
18 óra? nekem 20 óra volt alvás nélkül 140 alatt nem igazán mentünk, egyszer álltam meg tankolni...szfvár--graz-velnce-brescia-genova-nice-nimes-perpignan-barcelona
vzsiros06-06-2014 08:22:34 // 54568
nekem 156-al volt egy Budapest - Brüsszel egyhuzamban. 1 ebéd / tankolás megállással összesen. Sajna az 59-el még nem mentünk ekkora távra. És a kora őszi tervezett Toszkána sem éri még el ezt a távot.
ValeRossi4606-06-2014 07:49:49 // 54567
Király videó! Hayabusát volt szerencsém kipróbálni...komolyan megijedtem attól az erőtől,ami azt a kb 300 kilót mozgatja. Nem is mertem megvenni! :)
Piritu - 1.000.00006-06-2014 07:28:55 // 54566
Szerintem teljesen felesleges. Ez az egész kicsit olyan, mint amikor tolómérővel tesztelnek a német autós műsorban. Ez a tulajok önigazolásához kell, hogy mondhassa: "enyém a hatodik leggyorsabb autó 300-ra!"
Ennél - szerintem - mindig komolyabb egy szerény kijelentés: "Ferrarim van."
:-))
Piritu - 1.000.00006-06-2014 07:25:56 // 54565
Ha nem csak 159 ér, akkor én a 200-es Barcelonába menetelt is betenném a 146-al. 18 óra menet plusz 6 óra alvás a kocsiban :-DD
Giuntini06-06-2014 07:22:08 // 54564
Annak idején Sorrento-Budapest 15 óra, kiszállásokkal (tankolás, ebéd , kávézás) , és akkor még Graz felé kellett menni, mert úgy volt rövidebb és biztonságosabb. Mindez egy Fiat Croma D-vel (75 LE szívódízel).
Giuntini06-06-2014 07:13:04 // 54563
Ha a kilométer óra szerint vannak, akkor nem biztos a sorrend. A másik, hol egy Ferrari? A La Ferrari az összes utcai sportkocsit agyonütné.
Piritu - 1.000.00006-06-2014 06:58:55 // 54562
Nincs ilyen rajz. Az ábrák csak tájékoztatóak, sokszor nem is úgy néz i az alkatrész.
Shadin06-06-2014 06:51:58 // 54561
.......................05-06-2014 23:24:40 // 54560
Ja az SLR hangja überbrutál animál
.......................05-06-2014 23:24:02 // 54559
Qurva jó a video ,
A dragster takmutató a 1/4 milen lemegy koppra ,like :)
.......................05-06-2014 23:14:06 // 54558
Ja egyik sem jó semmire,kis fos belül
Bár bugattiban még nem ültem
.......................05-06-2014 23:12:29 // 54557
Szereléshez az eLearn való
Liquid05-06-2014 23:05:06 // 54556
az a helyzet hogy a Bugattinál inkább a 0-200, illetve a 0-300 amire gyúrtak :)
vagy mint a Koenigsegg Agera 0-300-0 21s :)
GTPeti05-06-2014 22:51:46 // 54555
A német barátom szokta mondani, akinek 159 SW-je van:
Ha most lehetne kapni újonnan 159-et (ami nála a 2.4 SW TI Q4-et jelenti), akkor azonnal vennék egyet...
Chianti05-06-2014 22:45:32 // 54554
Bizony, bizony... még mielőtt elkezdtem nézelődni 159-es ügyben, letöltöttem. Sokat segített a hirdetések értelmezésénél. Azóta is megvan, néha jó ránézni.
Apropó katalógus... az eper-ben milyen műszaki rajzok találhatók? Nekem pl. a hátsó üléslap kiszereléséhez kellene segítség...
GTPeti05-06-2014 22:37:10 // 54553
Jaaa, akkor csak 1 hónappal kerültük el egymást. :)
Piritu - 1.000.00005-06-2014 22:27:27 // 54552
Dátum a linken :-)
GTPeti05-06-2014 22:20:34 // 54551
Utcai agresszorok éves találkozója. :)
Dömpi (il dottore)05-06-2014 22:06:34 // 54550
jó éjt
GTPeti05-06-2014 22:05:46 // 54549
Bakker, mikor voltál te ott? Én hétfőn és kedden. :)
Piritu - 1.000.00005-06-2014 22:03:51 // 54548
Az útitársam "csak" ült :-P
Dömpi (il dottore)05-06-2014 22:02:59 // 54547
de te vezettél...én csak ültem parkolás közben :)
Piritu - 1.000.00005-06-2014 22:01:52 // 54546
Hamburg 10,5 óra csücsülés volt mindkét irányba :-P
Dömpi (il dottore)05-06-2014 21:58:38 // 54545
valaki állított már fel 159-ben ülés rekordot?

Mióta járok vizsgázni, mindig a vizsga napján reggel felmegyek Pestre, leparkolok a suli előtt, majd tanulok, amíg csak nem kezdődik a vizsgám.

Ma pl. fent voltam 9-re, a vizsgám délután 3-kor kezdődött ... tök kényelmes bakker!
Dömpi (il dottore)05-06-2014 21:53:27 // 54544
bocsi, benéztem valamit, 3.2 (5:40-nél) video
GTPeti05-06-2014 21:47:40 // 54542
Bugatti Veyron 2,5s (azé' csak 1000+ LE-s a kicsike...)
Piritu - 1.000.00005-06-2014 21:32:37 // 54540
Ezt a 159 katalógust láttátok már?
Piritu - 1.000.00005-06-2014 21:31:29 // 54539
ÁÁÁááááh, ígéretekkel, fotókkal, modellekkel már tele a padlás. Majd, ha megjelenik az árlistán :-(
Piritu - 1.000.00005-06-2014 21:20:15 // 54537
Hát, nekem jobban kellene egy 159 utód...
Dömpi (il dottore)05-06-2014 21:16:26 // 54536
most néztem 0-100 km/h:

bugatti veyron 4,8
audi r8 4,6
alfa 4C 4,5

kell ennél jobb?
Dömpi (il dottore)05-06-2014 20:53:53 // 54535
a "szarolasz" kocsim elől mindenki húz ki a külső sávba :D

ma pl. az M0-án kihúzódott előlem egy 530d (a legújabb), egy A6 (a legújabb), egy Zafira meg először beindexelt, elkezdett befelé húzódni, majd mikor meglátta, hogy jön a 159 visszavette az indexet és visszahúzódott a sávjába...

...EZ A LÉNYEG! a duma meg sárga írígység!
Dömpi (il dottore)05-06-2014 20:46:35 // 54534
azért jobb, hidd el
amúgy más a tetőantenna formája
a lökhárítóban van plusz műa. betét a scudetto mellett
formásabbak a számok a műszerfalon

viszont a hjátsó ülés bénább lett
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.