Forum >> 159

Haddel06-08-2014 20:14:11 // 56633
Köszi az infót ,akkor jól működik :-)
Haddel06-08-2014 20:11:30 // 56632
Upsz ,de én csak 18-án megyek haza ,akkor tudnám átvenni.
Erhard 242 (Pure Energy)06-08-2014 19:45:35 // 56631
oksa a 7en vagyok utána szabi :)
Haddel06-08-2014 19:34:43 // 56630
Erhard ,holnap hívlak, 19-én megy az autó nagyszervízre ,megrendelném a maradék cuccot :-)
Erhard 242 (Pure Energy)06-08-2014 19:32:35 // 56629
jó nyaralást nektek :)
Erhard 242 (Pure Energy)06-08-2014 19:30:06 // 56628
döntsd el Te :) Mazda 6 hosszbordás szíjfeszítő 59e csak a görgő 26e, vezérlésszett komplett mindennel vízpumpa nélkül 62e, egy lendkerék 2 kiló, a kuplung annyi, mint az 59-re, a kerékcsapágy szintén zenész...EGR szelep csak gyári 100e felet....stb, stb
Shadin06-08-2014 19:23:20 // 56627
7végén nem vagyok Pesten :-(
David | Centocinquantanove06-08-2014 19:14:24 // 56626
Normális.
A fék felengedése után addig tartja, amig le nem telik ez a néhány pillanat, vagy el nem éri azt a nyomatékot, ami már előre hajta az autót (vagy R-ben hátrafele).
Pityukoma06-08-2014 18:46:17 // 56625
Ok köszönöm. Esetleg hétvégén?
Haddel06-08-2014 18:45:51 // 56624
Nekem is igy müködik,1-2 másodpercig tartja.Már én is akartam kérdezni ,hogy ez így normális?
Pityukoma06-08-2014 18:45:13 // 56623
Horvátország - Istria déli csücske -Premantura.
Konkrétan itt:
Nagyon jó volt. Már a kisfiam is akkora hogy el mertünk vele indulni ilyen hosszabb útra. Mondjuk este 11-kor indultunk és reggel 7-re voltunk ott két megállással. Így pont végig aludta az utat :-)
Shadin06-08-2014 18:22:48 // 56622
Ja. Alfa megpakolva 2 hétre, feleség, 3 gyerek. Simán elférünk. Aki nem az másban sem, mert mindig kényszeresen tele fogja pakkerolni :-D
Shadin06-08-2014 18:21:19 // 56621
Össze röffenhetünk valamikor ha nem szakad ránk az ég
droberto06-08-2014 18:04:48 // 56620
Hol voltatok?
Pityukoma06-08-2014 17:47:47 // 56619
A múlt héten a Sportwagon-ból a wagon funkciót használtam :-) Bepakolva: 1asszony, 3 gyerek, 1db 18nm-es sátor, 5szék, 1asztal, 2 hűtőtáska, gázfőző, napernyő, gumimatracok, kempingfelszerelés...stb. Mondja valaki hogy kicsi az 159 :-D

Szóval a terhelés próba is meg volt. Szépen tette a dolgát a vas. Ami az érdekesség hogy idáig nem vettem észre hogy van benne dombsegéd. Egy nagyon meredek utcában parkoltam orral felfelé, szűk helyre. A váltó 1-ben és fékkel akartam hátra engedni. Mikor elengedtem a féket, az autó nem gurult, majd kb 1-1.5mp múlva elengedte a féket. Megint megnyomva ismétlődött a jelenség. Azóta többször próbáltam. Nektek is így működik?
Mikor hazaértem és megáltam a kapu elött, figyelmeztetett hogy most már aztán aktuális a szervíz látogatás:
A gondom ezzel csak az hogy elszállt a laptopom és vele együtt a FES is. Tudna segíteni valaki hogy eltűnjön ez a villáskulcs?
Dömpi (il dottore)06-08-2014 17:00:36 // 56618
Bizony!!!

Amúgy 1.9 8V vagy 16 V? ... az utóbbi alázna itt mindenkit a 147 súlyával :)
Dömpi (il dottore)06-08-2014 16:56:50 // 56617
Vagy éppen ellenkezőleg! Ha túl sok a gáz, és nem autóúton/pályán döngetsz, ahol van menetszél, hanem városban tötymörögsz, akkor hirtelen felmegy a nyomás, a kompresszor védelme letilt, és ráindít a ventillátor.
Ezt az is okozhatja, ha pont megfelelő a gáz mennyisége, csak éppen tele van bogárral, így nem tud megfelelően hűteni.

Nekem tavaly ez utóbbi volt. Óvatosan ki lett fújatva, és picit kevesebbre lett véve a gázmennyiség...előbb utóbb viszont hűtőcsere lesz belőle :(
Dömpi (il dottore)06-08-2014 16:49:01 // 56616
összevetve a 159 és mondjuk egy bömös alkatrészáraival, drágábbak vagy olcsóbbak?
Pityukoma06-08-2014 16:33:12 // 56615
Gratulálok :-) Asszony mikor regisztrál? :-) Fotókat kérünk:-)
Giuntini06-08-2014 16:15:18 // 56614
Jól mondod , mert valóban vannak elektromotorok, amik vezérlik a beáramló levegő irányát és mennyiségét. Ez a hang valóban van.
Shadin06-08-2014 15:18:44 // 56613
Hát jól kicseréljük az enyémmel...
droberto06-08-2014 14:38:49 // 56612
Grat!
Fotó a vasról? :)
droberto06-08-2014 14:37:22 // 56611
A vákumszelep síktömítése fossa el magát a 100k km után.
3K Ft a gyári! Cseréje egyszerű. :)
ValeRossi4606-08-2014 14:21:38 // 56610
aztaaa,de szép :) és honnan fogo tudni melyik a rossz ?
Shadin06-08-2014 14:17:12 // 56609
Vákuum szivattyú és VGT szelep. Elektropneumatikus izé :-D
ValeRossi4606-08-2014 14:12:45 // 56607
üdv Mindenkinek :)
a képen bekarikáztam két dolgot,indításnál ciriprlő-sziszegő hangot jön onnan de 2-3 gázfröccs és megszűnik. ha a kis vákumcsövet lehúzom a motornál lévő karikánál akkor abba hagyja. Mi az a szelep?

Más.
Bővült a család egy 1,9JTD 147-es géppel :) 2007 es évjárat fekete mint a nagytestvér :D
Shadin06-08-2014 12:49:53 // 56606
Én speciel itt voltam.
David | Centocinquantanove06-08-2014 11:58:56 // 56605
Budapesten én speciel nem, de biztos van itt aki tud.
norbi040906-08-2014 11:19:44 // 56604
Az biztos :D
Esetleg nem tudsz Budapesten vagy környékén jó klímást aki normálisan feltöltené gázzal és olajjal is? :)
Többiek? :)
David | Centocinquantanove06-08-2014 11:15:07 // 56603
Jó kis tuning lenne :) Én elbírnám, csak ne kéne utána ilyen horror pénzeket fizetni :))
norbi040906-08-2014 11:13:40 // 56602
Köszi Neked is! :)
Most néztem én is...jogos a kérdés...valszeg elírtam, javítva :D
Mondjuk, nem lenne rossz a 250 :D
norbi040906-08-2014 11:11:58 // 56601
Köszönöm a segítséged! :)
David | Centocinquantanove06-08-2014 11:04:39 // 56600
Közben megnéztem az autód adatlapját és szemet szúrt a Teljesítménye... Elárulod hogy jött ez ki? :))
David | Centocinquantanove06-08-2014 11:00:13 // 56599
Nekem is hasonló volt, halk kerregést lehetett hallani bekapcsolt klímánál. Gáznak már csak a töredéke volt benne, olaj egy csepp se. A kevés gáz okán elkezdte azt csinálni, hogy csak az anyósülést hútötte, a bal egybe és hátra már semmi nem jutott.
Ahogy Shadin mondja, fel kell tölteni mindkettővel az előírt mértékig és egycsapásra meg fog szűnni (jóeséllyel), és 2 évente szezon előtt tanácsos ellenőriztetni, akkor is ha látszólag semmi baja.
Shadin06-08-2014 10:55:37 // 56598
Én tudom én tudom tantó bá....
Menj klímáshoz, olyanhoz aki ért hozzá, üríttesd ki a rendszert és töltesd fel rendesen gázzal és olajjal, vagy hamarosan kompresszor csere lesz, és ha azt mondja hogy olajat nem kell tölteni akkor keresd a következő klímást...
norbi040906-08-2014 10:52:28 // 56597
Köszi szépen a DPF regennel kapcsoaltos felvilágosításokat :)
Neharagudjatok, hogy ennyit kérdezgetek, csak szeretnék tisztán látni :D

A klíma használata közben már egy ideje feltűnt egy jelenség, gondoltam, most leírom, hátha valaki tudja miért van és mi a megoldás rá:)
Szóval...Bekapcsolt klímánál időközönként (kb 20-30 másodperc) fura hang hallható a műszerfalból. Hogy pontosan honnan, nem tudom meghatározni, de csak bekapcsolt klímánál jön elő. Olyan hang, mint ha egy kis elektromotor beindulna 20-30 másodpercenként 4-5 másodpercre. Mi lehet ez? Meg lehet szüntetni? :)
Erhard 242 (Pure Energy)06-08-2014 09:57:12 // 56596
nekem a leguccsó a bármilyen japán autó ... a híres minőségük már rég megkopott ellenben rohadt drága minden hozzá...a sokak kedvence mazda 6-hoz kifejezetten vicces árak vannak ...
David | Centocinquantanove06-08-2014 09:19:44 // 56595
Ha japán autóra gondolok kb. a mazda a legutolsó a sorban, bár kétségtelenül a mazda 6 egy kimondottan szép autó, már-már 159-i magasságokban jár e tekintetben, de mégis alulmarad. :)
Ha már japán akkor talán lancer evo x, de egészen szép megjelenésű volvók is vannak már a piacon, nem is túl drágán a teljesség igénye nélkül.
Persze egy 169 lenne az igazi, ez kétségtelen.
David | Centocinquantanove06-08-2014 09:09:18 // 56594
Ez nem mindenkinél játszik, mint ahogy nálam sem. Lehet, hogy van némi emelkedés, de az valószínűleg mindenkinél máshol, például a max töltést is majdnem mindenkinek máshol jelzi.
Láttam olyan videót a neten, ahol regen közben a turbónyomás fel le ugrál folyamatosan a max és a min között.. Az miaz? Az valami új fícsör?
Haddel06-08-2014 00:10:56 // 56593
Szerencsére én is maximálisan elégedett vagyok az autommal,eszembe se jutna még cserélni.De lehet ha 5 év mulva rám jön a kapuzárási pánik ,veszek mellé egy 4C-t :D
Buddha05-08-2014 23:52:43 // 56592
Erre gondoltam a szivattyú hibájával! :-)
Chianti05-08-2014 23:07:37 // 56591
Nagy dilemma... bár még korai lenne az utódon gondolkodni, de ha most kéne lecserélni... olasz vonalon nem hiszem hogy találnék más alternatívát.
A mostani felhozatalból nekem is a Mazda 6 a legszimpatikusabb, de még nagyon új és amilyen sikeres - valahol olvastam hogy európában több mint 1 hónapot kell rá várni - egy darabig biztosan nem lesz belőle elérhető árú használt kocsi.
Piritu - 1.000.00005-08-2014 21:52:07 // 56590
Biztos arra gondolt, hogy a dugóban nem hűti le a menetszél a dpf-et :-))
Piritu - 1.000.00005-08-2014 20:51:52 // 56589
Esetleg a vízpumpa lapátja elforog a tengelyen...
Buddha05-08-2014 20:28:37 // 56588
Levegős hűtőrendszer, hűtő részleges dugulás, termosztát, vízszivattyú hiba... Hengerfejtömítés. Esetleg, de persze ezek csak fikciók! Látni kellene szakembernek... Lehet, hogy egyszerűen az érzékelő rossz. ;-)
Pityukoma05-08-2014 19:48:34 // 56587
Erre tényleg ráérez a vas mindig hogy mikor kezdje el. Múlt héten mentem vele ~1500km-t. Hát nem a zágrábi fizető kapu előtti 1/2 órás araszoláskor jött rá az inger:-(
St.Tomi05-08-2014 19:07:23 // 56586
Üdv Urak!

Ma furcsa jelenséget produkált Romeo:
Szeged-Pécs közt normál tempóban jöttem..gond nélkül-aztán
Furkótelep után egy kicsit toltam neki felfelé az emelkedőn(120km/h)
és túlmelegedett hűtővíz hibát írt ki-és meleg is volt(120fok)
Megálltam és 5perc múlva megint 90fokon volt.
Sokáig semmi baj-de a következő nagy emelkedőn megint toltam jobban...megint túlmelegedett-1perc múlva már 90fok.Ennyi idő alatt nem hűlhet ki szerintem?!
Járt már így valaki?
Mitől lehet szerintetek?
Holnap indulnánk tovább a Balatonra
Köszönet
Shadin05-08-2014 18:59:33 // 56585
Ezeken felül alapjáraton a turbónyomás megemelkedik valahová az első osztás alá.
Haddel05-08-2014 18:14:38 // 56584
Lehet én fakezü vagyok ,de még sosem vettem észre a regenerálást.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.