Forum >> 159
156er28-07-2014 12:46:01 // 56319
156er28-07-2014 12:45:01 // 56318
13-at látok én is, mert egy oldalon 10-et jelenít meg, így van 2 oldalam.
és van fehér is.
és van fehér is.
vzsiros28-07-2014 12:38:03 // 56317
itt az a gond, hogy 1 oldal van csak, és fehér egyáltalán nincs köztük...
:)
én 13 db autót látok a keresés eredményeképpen... te mennyit?
:)
én 13 db autót látok a keresés eredményeképpen... te mennyit?
156er28-07-2014 12:23:07 // 56316
Én, ha nem vettem volna másik autót még akkor a második oldalon lévő másodikat nézném meg!! Annak idején tőle vettem a 156-ot 8 évvel ezelőtt, most meg hirdeti a fehér 159-et!! De hát sajnos már van másik autó..... :(((
Második oldal első, felejtős!! Néztem korábban.
Második oldal első, felejtős!! Néztem korábban.
Dömpi (il dottore)28-07-2014 11:37:02 // 56315
nem, egyik kollégámat fertőztem meg :)
Liquid28-07-2014 11:32:17 // 56314
veszel mégegyet? :)
Dömpi (il dottore)28-07-2014 11:21:26 // 56313
A 7. is kerülendő, nem is TI!
Dömpi (il dottore)28-07-2014 11:20:40 // 56312
Sziasztok!
Ezek közül melyiket lenne érdemes megnézni, és melyik kerülendő messziról?
A 2. kerülendő, azt tudom!
Ezek közül melyiket lenne érdemes megnézni, és melyik kerülendő messziról?
A 2. kerülendő, azt tudom!
tdemeter28-07-2014 11:14:25 // 56311
Az enyem is futyul de csak hidegen, es csak kb az elso 2 percben, utana mar nem.Nem is az ido, inkabb a bemelegedes segit rajta, 70 fok felett mar oke.
Engem nem zavar, a szomszedomnak turbofelujito cege van:)
Engem nem zavar, a szomszedomnak turbofelujito cege van:)
vzsiros28-07-2014 10:29:42 // 56310
Ha kiderül a fütyülő hang oka, írj róla... Az enyém is fütyörészik - de csak hidegen...
Wasco28-07-2014 08:59:41 // 56309
Üdv. Nekem is van hasonló problémám valószínű ugyan ez lehet az ok. Hogyan kell csinálni azt az újra kalibrálást...Én kormánykapcsolót cseréltem és nem volt egyenesben a felrakáskor, gondolom okozhatta ezt a hibajelenséget...törölni nem lehet..azóta ezt írja ki nekem is indítás után és a műszerfalon meg is marad a hibajelzés piktogramja.
Shadin28-07-2014 08:55:42 // 56308
MES-sel lehet kalibrálni, de nekem kétszer kormány tól-is végigtekerve és hibakiütés után eltűnt.
atesssz28-07-2014 04:52:23 // 56307
a kormányműben van elfordulás érzékelő, az valószínűleg nem volt 0 foknál beépítéskor, vagy eltérő fokszámon volt a két kormánymű. Újra kell kalibrálni 0 fokra az új kormányművet. Gyorsan ennyit találtam
mizooo27-07-2014 22:49:42 // 56306
Húúha :) én valami szolidabbra gondoltam :) konkrétan meg is van az 55-ös rozsdamentes cső, azt tervezem egyenlőre csak le lesz fújva matt feketére mindkettő.
Liquid27-07-2014 22:35:03 // 56305
úgy emlékezem nekem se éri el az 1.6-ot, valószínűleg kicsivel alatta "letilt" az óra :)
mzo27-07-2014 22:16:29 // 56304
Nekem is max 1,55 a max, de oda is csak kilendül, tartósan nem marad ott soha.
Géb27-07-2014 20:23:18 // 56303
'''''27-07-2014 20:16:14 // 56302
Shadin27-07-2014 19:51:26 // 56301
Olyan mint a vízhőfok mérő :-D
'''''27-07-2014 19:05:51 // 56300
Beszéltünk róla itt a fórumon is,hogy kinek-meddig megy fel a turbónyomás órája.Nekem még mindig nem megy fel 1.6-ra pedig jóval felette jártunk a hétvégén is.Olyan 1.55-ön áll max nyomáson is.
GTPeti27-07-2014 18:22:35 // 56299
Az idézett mondat, azonban nem tőlük származik, hanem Göbölyös úrtól.
Ellenpéldának felhoznám a TÜV-engedélyes chiptuningokat, amire szép számmal van példa No-ban. Márpedig itt a Dekra, stb. embereinek nagyrésze igencsak kompetens. (Nem összehasonlítható az NKH-s "haverok" nagyrészével. T. a kivételnek, akit a szakmaszeret vitt oda.)
Ellenpéldának felhoznám a TÜV-engedélyes chiptuningokat, amire szép számmal van példa No-ban. Márpedig itt a Dekra, stb. embereinek nagyrésze igencsak kompetens. (Nem összehasonlítható az NKH-s "haverok" nagyrészével. T. a kivételnek, akit a szakmaszeret vitt oda.)
droberto27-07-2014 15:46:35 // 56298
Pontosan ezek miatt (is) kell általánosítani a gyártónak.
Sajnos a miféle, autóikat féltő műszakik vagyunk kisebbségben. Ha gyár oldalán állnék én is hasonlóan tennék.
Gondolj csak a sok sportkocsi tűzesetre. Ugye itt a gyárak többet "adnak" a technikából és nagy pénzeket tennék rá, hogy a probléma itt is az antitalentumokkal van.
Sajnos a miféle, autóikat féltő műszakik vagyunk kisebbségben. Ha gyár oldalán állnék én is hasonlóan tennék.
Gondolj csak a sok sportkocsi tűzesetre. Ugye itt a gyárak többet "adnak" a technikából és nagy pénzeket tennék rá, hogy a probléma itt is az antitalentumokkal van.
Erhard 242 (Pure Energy)27-07-2014 13:55:33 // 56297
pedig mindenki azt hiszi ezek a gyenge pontok.... pedig amik nem bírják inkább a váltó, a kuplung, lendkerék, féltengelyek ...
GTPeti27-07-2014 13:46:06 // 56296
"A chiptuning a gyárból nézve nem más, mint orosz rulett"
Ez így általánosítva nettó hülyeség szerintem. A gyárból nézve egy nem hozzáértő által elkövetett chiptuning, na az orosz rulett. Lásd gyárközeli tuningcégek, illetve ésszel készített remap, ésszel vezetett autó esetén. A gyárban valószínűleg kénytelenek antitalentumok számára is valamennyire biztonságossá (hosszúéletűvé) tenni a technikát.
Ez így általánosítva nettó hülyeség szerintem. A gyárból nézve egy nem hozzáértő által elkövetett chiptuning, na az orosz rulett. Lásd gyárközeli tuningcégek, illetve ésszel készített remap, ésszel vezetett autó esetén. A gyárban valószínűleg kénytelenek antitalentumok számára is valamennyire biztonságossá (hosszúéletűvé) tenni a technikát.
Manky95627-07-2014 09:39:33 // 56295
Persze nálatok is bőven nem kell bántani a gyári üzemanyag kalibrációs táblát.
Okés várom :)
Okés várom :)
Shadin27-07-2014 09:35:23 // 56294
Hi Manky! Ha jól emlékszem nálam sem kellett babrálni a gyári limitereken, azon belül is volt/van elég mozgástér?! Lassan írok egy kis összefoglalót, már van elég tapasztalat...
Manky95627-07-2014 09:22:38 // 56293
Utána járok milyen kell bele , és akkor már esetleg kaposon is tudunk vele foglalkozni.
Manky95627-07-2014 09:21:57 // 56292
A chiptuning a gyárból nézve nem más, mint orosz rulett" - by GK
Véleményem szerint ez csak akkor igaz ha azt sem tudják mit állítanak, ha ésszel van csinálva valami akkor ott nem lehet hiba. Sok autót csináltam nem csak Alfázok , egy motorhiba még nem volt, hajtáslánccal akadnak csak problémák azok is nagyon ritkán.
Első írt autóm Fateromé , 70ezerrel vettük most van benne 320ezer . Motornak ,turbónak semmi baja.
159 (2,4) gyári progija 500nm ig van megírva :) csak limiterekkel van fogva.
Véleményem szerint ez csak akkor igaz ha azt sem tudják mit állítanak, ha ésszel van csinálva valami akkor ott nem lehet hiba. Sok autót csináltam nem csak Alfázok , egy motorhiba még nem volt, hajtáslánccal akadnak csak problémák azok is nagyon ritkán.
Első írt autóm Fateromé , 70ezerrel vettük most van benne 320ezer . Motornak ,turbónak semmi baja.
159 (2,4) gyári progija 500nm ig van megírva :) csak limiterekkel van fogva.
'''''27-07-2014 09:18:02 // 56291
Addig szerzek egy másik map szenzort! :-)
droberto27-07-2014 09:05:18 // 56290
"A gyárban miért nem lövik feljebb?" - Mert nekik nem a teljesítmény a fő cél. A motortervezés során folyamatosan kompromisszumot kell kötni megannyi dologban. Csak a legfontosabbak: Élettartam, teljesítmény, fogyasztás, emisszió.... Az eltérő üzemeltetési paraméterekről nem is beszélve.
Témába vágó TC cikk, és a másik Göbölyös Úrtól.
"A chiptuning a gyárból nézve nem más, mint orosz rulett" - by GK
Témába vágó TC cikk, és a másik Göbölyös Úrtól.
"A chiptuning a gyárból nézve nem más, mint orosz rulett" - by GK
Shadin27-07-2014 08:25:27 // 56289
De telhetetlen valaki :-D
mizooo27-07-2014 07:26:38 // 56288
Ha padlógázon jársz egy húzott motorral, nagyobb az igénybevétel mint amire hosszú távon tervezve van. De ha nem folyamatosan használod ki a többlet teljesítményt, hanem csak néha-néha akkor nem hinném, hogy észreveszed mert a motor normál üzemben nincs nagyobb igénybevételnek kitéve.
Dömpi (il dottore)27-07-2014 00:05:36 // 56287
Ez mennyire jó a motornak? Úgy értem, ez okoz valami kárt hosszú távon?
Ha nem, akkor miért tud kevesebbet a gyári progi?
A gyárban miért nem lövik feljebb?
Nem kekeckedem - az enyém is írott - csak egyszerűen kíváncsi vagyok.
Ha nem, akkor miért tud kevesebbet a gyári progi?
A gyárban miért nem lövik feljebb?
Nem kekeckedem - az enyém is írott - csak egyszerűen kíváncsi vagyok.
Erhard 242 (Pure Energy)26-07-2014 21:22:10 // 56286
nekem még csak a gyári progi van csak nálam a súly a nyerő...1350kg az autó
Manky95626-07-2014 21:15:51 // 56285
Halihó, turbó tud többet , csak be kell nevezni egy nagyobb map sensorra. Utána mehetünk feljebb , most vagy 2baron , ennek a turbónak tudni kell a 2,5 bart.
100-180 spritbe 13mp (nitro nélkül). Most kap az autód 100mm3 és 1720Baros rail nyomást, minden teljesül , szerintem 270 le megvan. sajnos egyelőre füsttel ,de közel nem annyival amennyi volt és a hullámzás is elmúlt. Igaz mikor elindultál és végig forgatva azért volt füst, de mikor simán gyorsítasz ki 3800ig alig van , nitróval nincs is füst. Majd kaposon meglátjuk sebességbe meddig fogsz felmenni.
100-180 spritbe 13mp (nitro nélkül). Most kap az autód 100mm3 és 1720Baros rail nyomást, minden teljesül , szerintem 270 le megvan. sajnos egyelőre füsttel ,de közel nem annyival amennyi volt és a hullámzás is elmúlt. Igaz mikor elindultál és végig forgatva azért volt füst, de mikor simán gyorsítasz ki 3800ig alig van , nitróval nincs is füst. Majd kaposon meglátjuk sebességbe meddig fogsz felmenni.
'''''26-07-2014 21:11:31 // 56284
Még növelnem kéne a levegőt valahogy mert az anyagot még tudná növelni.4000-től kéne még oxigén.A nagyobb coolert annyira nem érzem.Hullámzó gyorsulás elmúlt.Talán kicsit jobban gyorsul 100-ig de az felett tuti,hogy sokkal rugalmasabb most.
Persze még mindig nem elég. :-)
Persze még mindig nem elég. :-)
'''''26-07-2014 21:03:11 // 56283
Ma engem is többször bekóstoltak.Volkswagen fekete napot tartottam. :-)
Shadin26-07-2014 20:58:58 // 56282
Nekem előtte nem ment 200 fölé, most telepakolva is simán és 140-160 környékén is tök fickósan meg tud lódulni :-D És most Manky szoftosabb sw-je van rajt, előtte kértem tőle egy brutált, de attól nagyon izgága volt alacsonyabb fordulaton, túl soknak tartottam. Manky is azt mondta, hogy az már káros lehet DPF-re meg a gyengécske fl előtti kuplungra, ezért gyengítettünk rajta. Annyit még, hogy Drobertó boxát és Manky progiját egymás után teszteltük Robival, és hát szerinte is erősebb volt az progi mint a box. Abba pedig nem mentünk bele, hogy melyiktől lesz vagy nem a motor hosszabb életű...
Shadin26-07-2014 20:51:07 // 56281
Ezen felbuzdulva le is töltöttem a friss 2.0R2-őt.
Shadin26-07-2014 20:49:55 // 56280
Yani, akár bolgár is lehet. És mindenki köpködhet, de ez a program 50 Euróért lókuki, nekem ugyan olyan tartozék mint a pótkerék. Ja nincs is :-D Két hibatörlés ára. Az olajcseréket meg a szervizeket sem ütögetik ki az esetek 80 százalékában...
Erhard 242 (Pure Energy)26-07-2014 20:37:40 // 56279
zsír, ma versenyzős napom volt az 59 sokkal provokatívabb az elől menekültek, ez elől nem ...mind1, egy TT próbálkozott 90-től 170-ig 4-ben sima ügy volt pl :)
majd én is megyek hozzá :DDD
majd én is megyek hozzá :DDD
'''''26-07-2014 20:29:22 // 56278
Ma voltam Mankynál.Jobb lett a program megint de még vannak ötleteim.:-)
Érdekes,hogy 160-nál még elég nagyot tól.
Érdekes,hogy 160-nál még elég nagyot tól.
Erhard 242 (Pure Energy)26-07-2014 19:48:49 // 56277
nálam olyat csinált hogy semmit nem csinált, nem is világított a kijelző sem....
Piritu - 1.000.00026-07-2014 19:38:55 // 56276
Próbáltam én is, nem segített :-(
mizooo26-07-2014 19:37:08 // 56275
Nekem is volt ilyen, klímavezérlőt ki-be kapcsoltam és hűtött megint.
Erhard 242 (Pure Energy)26-07-2014 19:32:51 // 56274
a klímavezérlő hülyül meg....
Piritu - 1.000.00026-07-2014 18:59:40 // 56273
A Párduc ma megint igazi olasz hisztérika volt.
34 fok, napsütés. Győrtől Pápáig kényelmesen 24 fokban üldögélve élveztük a nyugalmat. Aztán megálltunk az Aldinál. Hazafelé indulva csak nem akart hűvös lenni. Minden arra mutatott, hogy nem indult el a klíma kopresszor. Egyszer már jártam így Bp-en. Kétszer is leállítottam a motort, vártam egy percet, majd újra indít, de semmi. Klíma ki/be kapcsolgatás, kompresszor ki/be, semmi.
Aztán megálltunk az utca végén a fagyisnál. Kétszer két gombócot vettünk, indítva minden oké. Hűt, ahogy kell.
Most akkor mi van? :-OO
34 fok, napsütés. Győrtől Pápáig kényelmesen 24 fokban üldögélve élveztük a nyugalmat. Aztán megálltunk az Aldinál. Hazafelé indulva csak nem akart hűvös lenni. Minden arra mutatott, hogy nem indult el a klíma kopresszor. Egyszer már jártam így Bp-en. Kétszer is leállítottam a motort, vártam egy percet, majd újra indít, de semmi. Klíma ki/be kapcsolgatás, kompresszor ki/be, semmi.
Aztán megálltunk az utca végén a fagyisnál. Kétszer két gombócot vettünk, indítva minden oké. Hűt, ahogy kell.
Most akkor mi van? :-OO
Dani2626-07-2014 14:20:42 // 56271
Helo Cartársak. segítségeteket szeretném kérni tempomat utolagos beszerelésről.ha valaki csinált már ilyet az kérem írjon már.Köszi
GTPeti26-07-2014 12:57:55 // 56270
Én úgy emlékszem bolgár. És nagyon egyetértek. 50 euró egy ilyen remek programért nem sok. Cserébe nem kapsz beépített trójaikat, ami tört programok közös jellemzője 2014-ben...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
602
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?