Forum >> 159

Shadin03-08-2014 17:25:58 // 56519
Ja. Nem éppen egy köcsögsuv kellene. Az nem fogja kihúzni a szarból, legalábbis nem Európában. Az amerikai terjeszkedést meg dugják fel maguknak. Akkor inkább veszek Jeep-et, nem Alfa emblémás majom autót.
Piritu - 1.000.00003-08-2014 17:08:56 // 56518
Mi köze egy ilyen sz@rnak az Alfához? Azt értem, hogy a világ meg van zavarodva a diszkóterepjárókért, de talán nem ennek kéne lenni a fő iránynak az Alfánál.
Hol van a már évek óta beígért 159 utód? Hol a Mazdával épített új Spider? Hol a 166 utódja? Hol a hétköznapi sportkocsi (GTV/GT/GTA-k) utódja?
Jelenleg annyira nincs Alfa, hogy már kínomban a Giu-val barátkozom, pedig a maciarc nagyon nembejövős...
Piritu - 1.000.00003-08-2014 17:02:40 // 56517
Pont emiatt állt le az 1,9-2,4 páros. Anno azt mondták,hogy az euro5-re való felkészítés miatt kell a dpf, aztán nem...
Vendel03-08-2014 15:09:34 // 56516
Bizony igazad van, ezt benéztem :(
Shadin03-08-2014 14:55:39 // 56515
Az 1.9-esek nem voltak EURO5-ösök felvarrás után sem sőt egyik motor sem, ha jól tudom akkor csak a 2.0 az meg a TBi
Shadin03-08-2014 14:50:14 // 56514
Vendel03-08-2014 13:39:37 // 56513
Sziasztok!
Tudnátok segíteni?
Amennyiben jól tudom 2009-től a Környezetvédelmi osztály: 5-ösbe tartoznak az 1,9-es 159-esek, de a régebbiek is?
Fontos lenne a számomra ez az információ, mert a cégem nevére venném, és most egy 2007-est néztem ki. Cégautó adó pedig Euro5-ösre lenne kedvező.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Haddel03-08-2014 12:15:07 // 56512
Jó reggelt :-)
Piritu - 1.000.00002-08-2014 22:40:49 // 56511
Onnan ez a kedvenc képem:

Vajon mit gondolhat Erhard pörköltjéről? :-DD
Liquid02-08-2014 14:16:30 // 56510
az tényleg jó volt
Haddel02-08-2014 12:40:28 // 56509
Én csináltam már ugy hosszú ,unalmas autópálya dugóban ülve hogy azt játszottam vonaton állok ,és abba kapaszkodtam :-) :-)
Szabolcs 15902-08-2014 10:55:01 // 56508
Ti felnik mennyiért menek manapsäg gumistol ,mennyit adhatok érte
Szabolcs 15902-08-2014 10:52:45 // 56507
[img1] mä meg jön kiväncsi vagyok èszre veszem e hogy benn van
Szabolcs 15902-08-2014 10:52:30 // 56506
mä meg jön kiväncsi vagyok èszre veszem e hogy benn van
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2014 08:20:12 // 56505
ami nagyon jo volt anno amit Alfi rendezett a Dunaujvarosi tali kar hogy nem alfazik mar :(
'''''02-08-2014 07:58:45 // 56504
Azt hittem,már végeztél!
Dömpi (il dottore)02-08-2014 00:10:39 // 56502
Köszi Robi! Nagyon tuti lett a képes beszámoló!
droberto02-08-2014 00:07:45 // 56500
Biztos lenne rá igény! :)
Említettem már a pizzázást, amit még lehet leszervezek. Sőt az talán szeptember közepén egy szombaton, amikor már mindenki hazatér nyaralásból még jobb is lehet, mint az augusztus.
Én egyébként a KUL-t nagyon várom. No, az még hasonlóan családias, mint a 159VTT. Nekem a fözős pl. nagyon olyan volt.
Illetve a tavalyi pécsi tali is ezek közé sorolható, gokartos versengéssel kiegészítve. Ez szerintem idén elmarad. :(
droberto01-08-2014 23:59:25 // 56499
Tegnap voltunk Pesten. Hátul jobb oldalt ült a Dalmának egy barátnője. Az első kanyarnál, kajak rendesen átcsúszott mögém. :)
Lett is egy lila folt a fenekén a bizti öv dugasztól. :)
droberto01-08-2014 23:59:12 // 56498
Jut eszembe... A bal egybe minek is van kapaszkodó?
Tegnap vettem észre...
droberto01-08-2014 23:59:08 // 56497
Ezer köszi még egyszer. Sajnos ezek a fiúk, szeretnek fotózni. :)
droberto01-08-2014 23:58:55 // 56496
Sajnos szűrni kellet az anyagot, így is elég terjedelmes lett.
Bazi sok jó kép született.
Egyébként cefet jó ez a kép. ;)
droberto01-08-2014 23:58:11 // 56495
Tudod... hozott anyag. :)
droberto01-08-2014 23:58:07 // 56494
Szerintem is jobb, de sokan kevésbé sportosnak, agilisnak mondják mint a felmenőkét. Gondolom a nagy tömeg és kevésbé direkt kormány miatt.
droberto01-08-2014 23:58:01 // 56493
Már a kispolákkal is sok embert leptem meg a városban. :)
A 159 a nagy Bridgestone-nal felfoghatatlanul irdatlanul tapad. Annyira, hogy hegyi szerpentines úton nem éred el a határokat. Pontosabban a nagy sebesség miatt, nehéz belőni, hol megy el a tapadás. Ha meg egyszer elmegy pont a sebesség miatt már nem lesz tér korrigálni.
Csak nehogy egyszer ne adja ki...
droberto01-08-2014 23:57:55 // 56492
A szalonokba sok minden nem is tudnak (vagy csak nem akarnak) megoldani. :(
Dömpi (il dottore)01-08-2014 23:35:11 // 56490
Nem, és idén sem fogok tudni menni :(
Erhard 242 (Pure Energy)01-08-2014 22:15:26 // 56489
hát igen ütök, vágok :p
Erhard 242 (Pure Energy)01-08-2014 22:14:49 // 56488
jó is volt a tali, lehetne rendezni még egyet ősszel
Liquid01-08-2014 22:11:50 // 56487
Robi király vagy! :) Nagyon jó lett ismét a beszámoló!
Liquid01-08-2014 22:11:14 // 56486
ez a kép üt-vág! :D
Piritu - 1.000.00001-08-2014 21:52:48 // 56485
Király lett! :-)
Bár, kicsit hiányoltam a minden alkatrész kereskedők főmuftijának csodálkozását a 159 alkatrészek láttán :-DD
Haddel01-08-2014 21:27:35 // 56483
Ezen az úton járok szinte minden reggel dolgozni Céges autóval is király ,de az Alfával baromi jó .Egyszer vittem egyik kollegámat ,kapaszkodott a kanyarokban ,de azt mondta élvezetes út volt :)
Shadin01-08-2014 20:18:19 // 56482
M6 érdi dombtető lehajtó utáni elsőn be elsőn ki kanyar 70 körül 3-asban mindig riadalmat kelt a környéken, mert ezt kb. padlógázas kigyorsítással teszem és a jobb kerék határon nyikorog, még nem fogja meg a fake Q2, a két hátsó meg az első a külső íven csikorog a csúszástól oldalirányban, és ezek után mikor pont kiérek a forgóból, még rántok egyet a kormányon jobbra és akkor már tényleg k. jól érzem magam. Asszem gumikat kell cserélnem, amit jövőre terveztem, de 2015.05.19-én lejár a hitel :-DDDDDD

Nem a legjobb a tavasz az autó vásárlásra...
Shadin01-08-2014 20:09:53 // 56481
Ez így van. Olyan autókat hagyok ott kanyarban akik szarrá vernének egyébként, de a kanyart csak kiegyenesítve tudják bevenni azt is csak lassan. Szánalom. Hozzátenném, hogy nem járatom az autót a határon...
Norby01-08-2014 19:59:04 // 56480
ehhez én is csatlakozom, még megnyikkantani sem tudom a gumikat. Előbb lépek a fékbe :D
Norby01-08-2014 19:54:51 // 56479
Az én alőzőm is 120 le volt, igaz doboz van benne, de azóta sincs semmi gondja a jelenlegi tulajnak. 5 éve van benne a doboz.
Piritu - 1.000.00001-08-2014 19:43:28 // 56478
"évek teltével...természetes módon csökken(het) a lóerők száma" - Több 100e km-es tartós tesztet olvastam már, ott általában a végén jobb a gyorsulási adat. pl. itt is a 2,4 tesztben.
David | Centocinquantanove01-08-2014 19:13:20 // 56477
Ezt mondom én is, lehet félreértelmezhetõ voltam. 120 hp-t én sem húznám 150 fölé, szóval a 148at teljesen jónak mondanám.
'''''01-08-2014 18:53:35 // 56476
Dömpi,te voltál tavaly?
Haddel01-08-2014 18:16:19 // 56475
Igy igaz! Pályán én se állok le oktáviásokkal versenyezgetni ,úgy vagyok vele ,a sas nem kapkod legyeket :-) A szerpentineket imádom .
Haddel01-08-2014 18:03:21 // 56474
Ez jó buli lehet ,de én inkább kanyargós pályát szeretnék.Lehet majd a következő Tc pályanapra benevezek .Ha addigra meglesz a remap meg az EBC fék.
Giuntini01-08-2014 16:17:05 // 56473
Én a mai napig elképedek, hogy mit tud az autóm. Az autópálya nem mérvadó (a magyarországiakról beszélek ahol nincsenek igazi emelkedők és kanyarok), ott a mai autók 90%-a képes 150-el menni. Bár az is kérdés, hogy milyen annál a tempónál az utazás minősége, és meg tud-e állni. Viszont a futóműve ennek az autónak a legjobb (kategóriájában) a világon. Simán veri a 3-as BMW-t. Igazából ez a futómű alapból tökéletes, és ehhez csak plusz a menetstabilizáló elektronika. A többi autó hókuszpók nélkül a kanyarokban elszállna mint a győzelmi zászló. Sokszor látom a kanyarokban a visszapillantó tükörben, hogy megpróbálnak követni, és jó esetben átsodródik a másik sávba. Vannak 200le-s autók, vannak amik így tudnak gyorsulni, vagy még nagyobb a végsebességük, de olyan amelyik így tud kanyarodni, olyan nincs. Ez ott tud menni, ahol a többiek már visszavesznek magukból. Egyszerűen elképesztő autó.
Giuntini01-08-2014 16:01:09 // 56472
Akkor a következő váltóolajcserénél ennek utánanézünk.
Shadin01-08-2014 15:51:14 // 56471
Dömpié több... vagy az enyém kevesebb :-( 711-es Kenese kerülőn rendesen ment.
Dömpi (il dottore)01-08-2014 15:44:54 // 56470
me' mé'?
Alapból 120 (feltéve, hogy nem balga belga), akkor az csak +23%!
U.a. a váltója, mint a 16V-nek, ergo a nagyobb nyomatékot bírnia kell.
A turbót nem tom...
...khm, Erhard! Lehet, hogy u.a. (méretileg) a turbója a 8V-nek, mint a 16V-nek? Erre kíváncsi lennék.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.