Forum >> 159

GTPeti20-10-2014 20:28:44 // 60267
(Amíg kint 18 fok körül van napközben és min. 10 éjjel, addig én sem teszem fel a téliket.)
droberto20-10-2014 20:27:52 // 60266
A csavarok a kamuhorganyukkal monnyanak le! :)
Dömpi (il dottore)20-10-2014 19:51:37 // 60265
Máááár? Én a minap azon töprengtem, hogy egyáltalán van-e értelme? Tavaly is milyen tél volt? 1 hét? 2 hét?
Giuntini20-10-2014 16:50:03 // 60264
Ami a motort illeti, készen van a hengerfej, a blokk kivéve, remélem a bemaródásokat el lehet tüntetni hónolással. Ha fúrni kell, akkor megharapom magamat. A dugóknak semmi bajuk, ha túlméreteseket kell betenni az szerintem egy vagyon. A hengerfej javítás sem két fillér, új vezérlés, új szívósor és egyebek. De most már az a vágyam, hogy visszakapjam, és remélem az ára nem az egekben lesz.
Piritu - 1.000.00020-10-2014 16:41:09 // 60263
Holnap mennek fel a téli kerekek a Párducra.
Shadin20-10-2014 16:09:31 // 60262
Az a tankfíling szilent szakadt nekem körbe. Mindkettő :-D
Tavaly lekezeltem a as-is a bölcsőt. Tök felesleges munka, semmit sem ér, csak ha kiszeded és normálisan mekkcsinálod.

Patentek terén már-már bajor, de a csavarok rohadnak/törnek.
gpek20-10-2014 16:09:01 // 60261
Sajnálatos amúgy ami a kocsival történt. Jó nagy szívás, de tényleg kevés az olyan eset (én nagyon kevésről tudok) ahol nem szakszervizben javítanak kint, ugyan is van pl biztosítás is erre a célra. Ott a szomszédom belga ő csak kint javítja a kocsit nem érdekli hogy 800 euró egy kis horpadás javítása, mert a bizt. fizetni neki mindent.
gpek20-10-2014 16:00:46 // 60260
Én németektől hoztam, nekem jobban megérte, most is van kellemes árú autó kint. Német v. osztrák kocsinál a konkrét negatívum kb egy, az pedig hogy a só megeszi a kocsikat 10 év után. Viszont, általánosságban írom hangsúlyozom: Jobban karbantartott, nincs buhera Balázs gumipókos szerelés. Jobbak az utak. Magasabb a felszereltség. Az árat nem nagyon befolyásolja pl a felni, mivel minden kocsin van, rendszerint gyári. Igen is ki lehet fogni jót is de persze rosszat is. Olasz autóktól azért már tartanék. De pl Belga is jó még. Nálunk amúgy nincs egyáltalán az a kifejezett olcsóság, sőt.
Giuntini20-10-2014 15:58:02 // 60259
A nyáron egyik ügyvéd haverom mondta, hogy a legtöbb probléma a sógoroktól behozott autókkal van. Ő ezt leginkább jogilag értette, állítólag rengeteg autónak az eredete nem legális. Én amikor megvettem az enyémet, kimondottan örültem, hogy Salzburgból van, a kasztni karcmentes, nem nyikorog rajta semmi a belsejében az illesztések tökéletesek. Olaszok mondták nekem, hogy amik a németekhez ill. az osztrákokhoz mentek, azok voltak a legjobban összerakva. Nem tudom ez mennyire igaz. Azt tudom, viszont, hogy a hengerfej rosszul volt megjavítva, és ezzel megszivattak. Ezt az autót olcsóbban megvették motorhibásan, ami nem lett volna baj, ha normálisan megjavítják.
Giuntini20-10-2014 15:43:26 // 60258
Ebben igazad van. Én is Olaszországból akartam tavaly hozni kocsit, ott olyan mint az enyém mi. 10ezer €-be került volna. Csak ez a hengerfej nem volt bele kalkulálva.
tdemeter20-10-2014 14:13:03 // 60257
Ez milyen sujos app mar?

Barmilyen autohangod lehet a kocsiban, szol a hangszorokbol, csak egy ilyen odb2 cucc kell hozza meg egy telefon:))))))
Liquid20-10-2014 13:06:08 // 60256
alapvetően az itteni eladhatóságra gondoltam én is, csak valszeg rosszul fogalmaztam.
Amúgy anno én is gondolkodtam külföldi vásárláson, de tokkal vonóval jóval drágább lett volna mint egy itthonit megvenni.
tdemeter20-10-2014 12:49:12 // 60255
A helyzet az, hogy mo-on annyira olcso az auto, hogy kulfoldrol is ide jarnak vasarolni.
Persze csodak nincsenek, ha ezek behozott gepek akkor valahonnan hozni kell oket, tehat kulfoldi arak vannak.
Egyetlen dolgot tudok elkepzelni az olcsobb arakra: A licitalast.
Az en kocsim pl licites volt. Azt meselte az elado, hogy rendszeresen vesznek kulfoldrol aukcios helyeken autokat. Marpedig elkepzelheto, hogy idonkent lehet igy olcsobban is hozza jutni.
Ezek jellemzoen lizing cegek 3 evesnel idosebb,100e km-ert kifutott auto amelytol a lizing ceg igy szabadul meg.
Nekem rendesek voltak es adtak telefon szamot is, fel is hivtam oket a kocsimrol erdeklodni, igy derult ki az is, hogy a 2006-ban gyarott autom 3 ev varakozas utan csak 2009-ben lett uzembe helyezve...
Dömpi (il dottore)20-10-2014 12:41:19 // 60254
Ha érdekel, elküldöm priviben. Vagy hívj fel!
Giuntini20-10-2014 11:41:51 // 60253
Szia Liquid!
Lehet hogy tévedsz. Nézd meg a kinti Auto Scout hirdetéseket. 2010-es 2.4 Dist. ennyi kilométerrel 17-18 ezer €-ért vannak. Egy TI-ért tökéletes állapotban gar-al ennyi kilométerrel simán elkérnek 20ezer €-t. És az már 6millió. Az más kérdés, hogy Magyarországon ennyiért nem lehet eladni.
yani🍀20-10-2014 11:33:13 // 60251
az alappal működött.
tdemeter20-10-2014 11:30:32 // 60250
Oke, koszi:)
Le is megyek megnezni mindjart..
A beallitasokban neked kellett barmilyen interface beallitast modositani, mint az alap?
yani🍀20-10-2014 11:29:52 // 60249
Azt a mezőt nem kell használnod.
Nekem sincs kártyám.
tdemeter20-10-2014 11:29:11 // 60248
Ja bocs beneztem :)
yani🍀20-10-2014 11:28:54 // 60247
nekem egy hónapja benne van folyamatosan.
tdemeter20-10-2014 11:28:29 // 60246
Ezt ertem, de nincs kodkartyam, ez baj?
yani🍀20-10-2014 11:28:03 // 60245
Az elő a diesel CF4 a második a Diesel CF5
Addig amíg ki nem írja, hogy a vezérlőegység csatlakoztatva, addig nem tudsz kiolvasni semmit
tdemeter20-10-2014 11:27:06 // 60244
Egyebkent az egyseget benne szabad hagyni a kocsiba? Okoz ez barmilyen problemat neki? Pl lemerul az akku vagy rendellenesseget okozhat?
tdemeter20-10-2014 11:26:00 // 60243
Nekem 1.9-es van, 8 szelepes.
A cf5-nel nalam 1.8-as van ami nalam benzinest jelent.
A c4-bol viszont ketto is van, az igaz, hogy ott 1.9-es es 2.2-es is latszik, de a masiknal 3.2-es ami valszeg megint nem en vagyok.
En eddig az elso kettovel probalkoztam....
tdemeter20-10-2014 11:23:26 // 60242
Es mindez kod nelkul lehetseges?
yani🍀20-10-2014 11:20:02 // 60241
- ELM327-et bedugod a az OBD csatlakozóba. Típustól függő színű lednek világítania kell.
- A telefonon bekapcsolod a BT.
- A kulcsot beteszed a helyére, de nem szükséges beindítanod.
- Elindítod az Alfa OBD alkalmazást.
- A kezdő oldalon az Interfész résznél két ikon található ( BT és Wifi). A BT ikont válaszd ki. Feldob egy listát milyen BT eszközöket talál a közelben. Értelemszerűen az OBD-ét válaszd! Fog kérni kódot:1234
A mennyiben sikeresen csatlakozott az ELM327-hez az ikonok melletti mezőben az " Interfész csatlakoztatva" felírat jelenik meg.
- Ezután válaszd ki az autó típusát, a lekérdezni kívánt részt, és a megfelelő vezérlőegységet. Szerintem neked a CF4-es egységed van, de ha nem jársz sikerrel, próbáld ki a CF5-öt.
- ha ez megvan, akkor csatlakoznod kell a vezérlőegységhez. Ha sikerül kiírja, hogy "vezérlőegység csatlakoztatva"
- Az alkalmazás alján az eddig nem aktív ikonok aktívak lesznek. A másodikra kattints és ott válaszd az adatok beolvasását. Szépen kiolvas minden adatot a motorvezérlőből.
Természetesen, ha olyan értékeket akarsz nézni, amihez működnie kell a motornak, akkor be kell indítani.
tdemeter20-10-2014 10:51:19 // 60240
Az alfa odb-rol beszelsz?
Engem is erdekelne. Kodom nincs sajnos, ebben az esetben mire van lehetosegem?
Honnan tudom, hogy melyik motorvezerlo elektronikam van nekem?
A leirasban olvastam, hogy MAR allasba kell a kulcsot hagyni.
Kulcs hianyaban ez hogy tortenik egy 159-esen?
Mennie kell a motornak parositas elott?
tdemeter20-10-2014 10:49:05 // 60239
Szia!

Megkerdeztem egy fiat szalont, a kod lekerdezheto, 15000 ft kornyeken van, be kell menni es kerni. Online lekerdezik, euro arofolyam fuggo, hogy mennyibe fog kerulni.
tdemeter20-10-2014 10:44:58 // 60238
Hella!
A linken nem jon be semmi nekem.
ValeRossi4620-10-2014 10:13:58 // 60237
Én kimegyek és megnézem milyen a hó osztrákiába :D
Bilux20-10-2014 09:58:16 // 60236
Hétvégére a hegyekbe ígérik már nálunk is.
Dömpi (il dottore)20-10-2014 09:03:56 // 60235
Ha valakit érdekel, van 4 db eladó acélfelnim 16"-os, felcsavarozható dísztárcsával.

klatty
.......................20-10-2014 08:18:10 // 60234
Üdv, újra itt
Mennyi km er van a barátod 2,4 es ében ,hogy generátort kell cserélni?
GTPeti19-10-2014 23:54:45 // 60233
'estét!
Régen nem voltam. Ez a munka nevű izé meg a net hiánya az új helyen eléggé kedvezőtlen hatással van a netezési szokásaimra. :(

Tegnap végre nekiálltunk a német barátom SW-jének. Már idétlen idők óta szórakozik az EGR-je, és itt-ott kifúj a motortérben. ("Korombevonatos felületkezelés.") Most még a generátorja is elszállt, úgyhogy muszáj volt nekiállni.

A 159-et most láttam először ilyen közelről. Tulajdonképpen tovább javult a megítélése a szememben, egyszerűen látszik rajta, hogy sokat finomítottak az amúgy sem rossz 156-on. A kasztni elég jól tartja magát, pedig eddig a 7 év alatt semmi ápolást nem kapott egy kis sima waxon kívül. A szerelhetőséget szinte már dícsérném is. Pl. mert a lökhárítók felfogatása sokkal emberbarátabb, mint a 156-nál. A könnyen levehető zárhíd és a csavarozott keresztmerevítő is tetszik. Az sem rossz, hogy a generátor elöl van és nem hátul. A külön kis szíja érdekes. Az szintén, hogy nincs külön feszítője. (Vagy van vmi trükk, amit még nem vettünk észre.) És akkor felébredtem. :)
A generátor csavarja nem jön ki, mert a turbó útban van. Nem baj, úgyis leszednénk a többi probléma miatt... Mondjuk azt nem vártuk, hogy muszáj is lesz. :)
És akkor kezdődtek a csavar letörési-gondok. Hogy a fenéért nem tudják normális anyagból csinálni ezeket és/vagy rézpasztával bekenni a gyárban?
A rozsdásodó bölcső egyszerűen nem szép dolog. Azt a pár eurót nyugodtan kiadhatták volna galvanizálásra.
Az első-alsó lengőkarok bazi szilentje elég vicces. Amolyan tank feeling. :)

Egyenlőre itt tartok a 159 közelebbi megismerésében. A barátom meg ott, hogy az autó elölről Mad Max-esen néz ki és még egy csomó időt igényel... B)
Piritu - 1.000.00019-10-2014 22:33:09 // 60232
Jó éjt mindenkinek! Léptem.

(Remélem még sokáig nem tudunk ilyen képeket készíteni az idén.)
Piritu - 1.000.00019-10-2014 22:25:55 // 60231
Amúgy anno 2001-ben az a 33-as nagyon elgondolkodtatott. Egy gyári túltárolt autó volt, még a gyári védőzsír is rajta volt. Aztán a 146 mellett feltűnt, hogy egy generációval régebbi konstrukció, még egy ABS sincs benne. Hobbiautónak király lett volna, de az asszonynak kerestünk kocsit.
droberto19-10-2014 22:21:23 // 60230
Meg most is. :)
Liquid19-10-2014 22:20:15 // 60229
nem mondom, hogy lehetetlen, csak majd nem az :)
droberto19-10-2014 22:18:06 // 60228
Jahh, több mint fura. De van azért rá példa, főleg ha magyar. Lásd a Tomit.
Ezt egy tapasztalt cartás könnyen alátámaszthatja/cáfolhatja.
Egyébként mi az hogy full bőr (igazi)? Van nem igazi bőrös is?
Nekem egyébként pont ezért az esetlenség miatt tűnik hitelesnek és magyar magánszemélynek a hirdető.
Piritu - 1.000.00019-10-2014 22:15:01 // 60227
Miért ne?
FGP most vett 9 éves 156 mjet-et 85 ezerrel. Anno 33-asból találtam tizeniksz éveset 5ezerrel.
A nagy számok törvénye alapján lehet.
Piritu - 1.000.00019-10-2014 22:12:56 // 60226
Mivel 2011-től nem lehetett forgalomba helyezni, csak euro 5-öt nem is csoda, hogy nincs sok.
droberto19-10-2014 22:12:20 // 60225
No igen. Pl az előbb én is elb@sztam, hogy nem csevegtem. Bár az én olvasatomban a saját hsz-aimban minimális az OFF. :) Bár az is tény, hogy ilyen téren elkurvult szeretett Topic-unk, amiben van jó és rossz is egyaránt.
Liquid19-10-2014 22:10:29 // 60224
4 évesen 50k :) ehe
Liquid19-10-2014 22:10:07 // 60223
attól még Mo-n, nem fogja megfizetni senki
droberto19-10-2014 22:07:23 // 60222
Finom ám az az 50k km. :)
Meg ritka a 2.4, 2010 től felfele. A Mobilén 15 db van csak, TBi-ből meg 44!
Piritu - 1.000.00019-10-2014 22:06:05 // 60221
Szerintem nem jó megoldás, mert nem elég fegyelmezett a csapat, és nincs mindenki tisztában a jalantésével. Meg hát ki-ki másképp ítéli meg azt is, hogy mi az OFF és mi az ON az adott topikban. Semmi értelme.
droberto19-10-2014 22:01:56 // 60220
"Ha kikapcsolod a csevegés mutatását értelmetlen lesz az összes topik :-))" - No pont ezért kérdeztem.
Liquid19-10-2014 20:59:52 // 60219
ez hülye :)
leagább 1.5x annyiért hirdeti mint amennyit ér
Csabi19-10-2014 20:53:28 // 60218
Tessék "csak" egy kicsit drága... :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.