Forum >> 159
Erhard 242 (Pure Energy)15-12-2014 20:11:05 // 62317
egyébként a minap jártam így a punteszen raktam volna vissza a porlasztókat fax egy megoldás mivel 2 porlasztót fog le egy sin amit egy kiálló menetes szárra kell lefogatni egy imbusz anyával ... na én húztam, húztam mondtam is mennyire könnyű és a végén eltörött a menetes szár...faxa volt a többit inkább a szerelőre bíztam aki cefet örült nekem gyári csavarra nem akartunk várni így megoldotta ...mindent meg lehet oldani :)))
Erhard 242 (Pure Energy)15-12-2014 20:04:52 // 62316
mivel nem kettőstömegű a lendkerék semmi extra nem kell ....
GTPeti15-12-2014 19:52:50 // 62315
Őket is meg kéne kérdezni, egyedi csavarok gyártásával foglalkoznak.
GTPeti15-12-2014 19:50:40 // 62314
A kérdés már csak az, hogy az esztergált csavar megteszi-e ott? Vagy feltétlenül mángorolt kell...
David | Centocinquantanove15-12-2014 19:48:06 // 62313
Igen, ebben tök igazatok van, nem rosszból mondtam...
Csak arra akartam rávilágítani, hogy lehet gyártatni ilyen speckó csavart, de iszonyat költséges, ne érjen senkit meglepetés az árak hallatán. A csavar bonyolultságától függően egy egy garnitúra szerszám 500+ euró is lehet és akkor ez még csak szerszám, a gyártási és egyéb költségek nincsenek benne.
Sok darabot kell rendelni, hogy fajlagosan olcsóbbra jöjjön ki, és akár tényleg feltenni ebayre.
De mondom egy jó esztergályos is meg tudja oldani lényegesen olcsóbban ha kell Giuntini akkor a csavarok hőkezelésében, bevonatolásában is tudok Neked segíteni.
Csak arra akartam rávilágítani, hogy lehet gyártatni ilyen speckó csavart, de iszonyat költséges, ne érjen senkit meglepetés az árak hallatán. A csavar bonyolultságától függően egy egy garnitúra szerszám 500+ euró is lehet és akkor ez még csak szerszám, a gyártási és egyéb költségek nincsenek benne.
Sok darabot kell rendelni, hogy fajlagosan olcsóbbra jöjjön ki, és akár tényleg feltenni ebayre.
De mondom egy jó esztergályos is meg tudja oldani lényegesen olcsóbban ha kell Giuntini akkor a csavarok hőkezelésében, bevonatolásában is tudok Neked segíteni.
Erhard 242 (Pure Energy)15-12-2014 19:45:20 // 62312
én is ezt tanácsoltam neki ...maszek CNC-sel vagy esztergással (esztergályossal? magyar nyelv szépségei :) le kell gyártatni..max 10 rugó vagy 15e....a gyári csavar is van 1500-2000ft
GTPeti15-12-2014 19:42:07 // 62311
Ha 1+ hónapja állna az autóm pár vacak csavar miatt, akkor én asszem még 100e-ért is legyártatnék belőle 1000db-ot és szettekben feltenném az ebay-re, mondjuk 10 euróért a 6db-ot. Ha tényleg hiánycikk, vinnék.
Giuntini15-12-2014 19:36:15 // 62310
Köszönöm a segítséget. Holnap beszélek Szatyival és kikérem a véleményét. Lefényképezem meg hàt a méretek is fontosak.
David | Centocinquantanove15-12-2014 18:22:52 // 62309
Jogos! :)
Csak én úgy gondolom, mint szakmabéli, hogy egy egyedi csavar legyártása nem olcsó dolog. Azért is írják sok helyen, hogy min. rendelési mennyiség 10.000 darab. Itt viszont már többszáz euróról beszélünk.
Ami olcsóbb megoldás lehetne, hogy esztergával megcsináltatni azt a 6-8 darabot ami kell, leedzeni, bevonatolni. De összességében ebben az esetben is repkednek a tizenezrek.
Csak én úgy gondolom, mint szakmabéli, hogy egy egyedi csavar legyártása nem olcsó dolog. Azért is írják sok helyen, hogy min. rendelési mennyiség 10.000 darab. Itt viszont már többszáz euróról beszélünk.
Ami olcsóbb megoldás lehetne, hogy esztergával megcsináltatni azt a 6-8 darabot ami kell, leedzeni, bevonatolni. De összességében ebben az esetben is repkednek a tizenezrek.
Piritu - 1.000.00015-12-2014 18:08:27 // 62308
Igen.
Piritu - 1.000.00015-12-2014 18:07:40 // 62307
40. oldal:
"S.B.R biztonsági öv
hangjelzés visszakapcsolása
(Seat Belt Reminder)
(Beep Cint.)
(egyes változatoknál/piacokon)
Ez a funkció csak akkor jelenik meg a
kijelzőn, ha elvégeztettük a rendszer kikapcsolását
egy Alfa Romeo márkaszervizben."
"S.B.R biztonsági öv
hangjelzés visszakapcsolása
(Seat Belt Reminder)
(Beep Cint.)
(egyes változatoknál/piacokon)
Ez a funkció csak akkor jelenik meg a
kijelzőn, ha elvégeztettük a rendszer kikapcsolását
egy Alfa Romeo márkaszervizben."
Laosz15615-12-2014 18:07:11 // 62306
Sziasztok. Egy olyan kerdes,h ha az EGR-rol le van huzva a csati,akkor bedobja a kocsit veszuzembe? es dob hiba lampat?
Liquid15-12-2014 18:01:17 // 62305
most így már elbizonytalanítottatok :) emlékszem, hogy van ezzel kapcsolatos pont. Holnap megnézem.
Dömpi (il dottore)15-12-2014 17:58:39 // 62304
Én ismerek egy megbízható, kiváló esztergályost.
Ő tutira legyártja azt a pár darabot, ha van méret és rajz.
Ő tutira legyártja azt a pár darabot, ha van méret és rajz.
Piritu - 1.000.00015-12-2014 17:41:06 // 62303
Tudtommal a menübél CSAK visszakapcsolni lehet.
Piritu - 1.000.00015-12-2014 17:38:12 // 62302
Velem már kétszer is eljátszotta a 2.0. (blog)
Egyszerűen így jelzi, hogy olajat kellene cserélni. Valami oknál fogva az olaj fenn marad a kartergáz lecsapatóban.
Egyszerűen így jelzi, hogy olajat kellene cserélni. Valami oknál fogva az olaj fenn marad a kartergáz lecsapatóban.
GTPeti15-12-2014 17:35:44 // 62301
Itt jegyezném meg, hogy a ZAP Silver 80Ah-s akksi nagyon meggyőző még mindig.
GTPeti15-12-2014 17:29:59 // 62300
Nálam nem szokott gond lenni, pedig nem mindig teszem rá a töltőt. Pl. a 156-on most sincs rajta, és szó nélkül be fog indulni. (Remélem. :) )
norbi040915-12-2014 17:19:48 // 62298
Az probléma, hogy addig nem tudom vezetni :D...mert imádom vezetni:P
Csak mondom azért megkérdezem, Ti mit tennétek, mert még soha nem állt ennyit :)
De akkor ezek szerint a 2 hét sima ügy :)
Csak mondom azért megkérdezem, Ti mit tennétek, mert még soha nem állt ennyit :)
De akkor ezek szerint a 2 hét sima ügy :)
GTPeti15-12-2014 16:25:30 // 62297
Ez komolyan akkora probléma? :))) Két hét? Az én autóim elég gyakran állnak ennyit.
A megy vele egy kört szerintem nem biztos, hogy jó (és most nem a hidegindítás okozta kopásra gondolok). Ha túl keveset mész, akkor gyakorlatilag még az indításnál elhasznált energiát sem tölti vissza az akkuba a generátor. Egy normális állapotú akksival 2 hét után simán beindul majd az autód. És utána ha teszel egy nagyobb n*100km-es utat, akkor fel is lesz töltve az akksi.
(Alternatív megoldás lenne az akksit csepptöltőre tenni, már ha van erre lehetőség. De, mint írtam szerintem ez nem elengedhetetlen 2 hét esetén.)
A megy vele egy kört szerintem nem biztos, hogy jó (és most nem a hidegindítás okozta kopásra gondolok). Ha túl keveset mész, akkor gyakorlatilag még az indításnál elhasznált energiát sem tölti vissza az akkuba a generátor. Egy normális állapotú akksival 2 hét után simán beindul majd az autód. És utána ha teszel egy nagyobb n*100km-es utat, akkor fel is lesz töltve az akksi.
(Alternatív megoldás lenne az akksit csepptöltőre tenni, már ha van erre lehetőség. De, mint írtam szerintem ez nem elengedhetetlen 2 hét esetén.)
norbi040915-12-2014 16:18:19 // 62296
Szépestét! :)
Egy olyan helyzet állt elő, hogy januárban 2 hétre ki kell mennem münchenbe a szállodalánc ottani szállodájába. A cég ragaszkodik a railjethez....így az autót nem fogom használni abban a 2 hétben.
Ti mit tennétek? Elég ha párom beindítja 1-2szer vagy megy vele egy-egy kört ez idő alatt? Vagy akkumulátor ki és fel a lakásba? :(
Egy olyan helyzet állt elő, hogy januárban 2 hétre ki kell mennem münchenbe a szállodalánc ottani szállodájába. A cég ragaszkodik a railjethez....így az autót nem fogom használni abban a 2 hétben.
Ti mit tennétek? Elég ha párom beindítja 1-2szer vagy megy vele egy-egy kört ez idő alatt? Vagy akkumulátor ki és fel a lakásba? :(
Erhard 242 (Pure Energy)15-12-2014 15:56:59 // 62295
egy autóbérlés mennyi naponta?
David | Centocinquantanove15-12-2014 15:15:24 // 62294
Ezt egy konkrét árajánlat alapján mondod?
Csak mert egy full egyedi csavart felszerszámozni az nem ennyibe kerül... :)
Ja, és 6-8 darabot biztos hogy ezek nem fognak legyártani.
Csak mert egy full egyedi csavart felszerszámozni az nem ennyibe kerül... :)
Ja, és 6-8 darabot biztos hogy ezek nem fognak legyártani.
droberto15-12-2014 15:13:53 // 62293
5-10k Ft már nem a vilàg az Ő helyzetében.
Ha meg lenne gyàri, szerintem az sem lenne olcsóbb.
Ha meg lenne gyàri, szerintem az sem lenne olcsóbb.
David | Centocinquantanove15-12-2014 15:05:43 // 62292
Rendszámtábla világítás izzók kicserélve... Nem kis fejtörés volt, mire sikerült kiberhelni a rendszámtáblát, csak azért, hogy aztán másfél perc alatt kicseréljem az izzókat :P :)
David | Centocinquantanove15-12-2014 14:57:49 // 62291
Menüből hogy? Nekem nincs ilyen menüm, vagy lehet hogy tévedek, de nekem egyáltalán nem rémlik!
Liquid15-12-2014 14:51:25 // 62290
megy az menüből is, de legalább szép a cucc :)
GTPeti15-12-2014 14:49:45 // 62289
Segítségével a szélvédő is sokkal könnyebben lefejelhető... :)
Pityukoma15-12-2014 14:47:24 // 62288
Öv csipogó kikapcsolása FES/MES nélkül:Klatty ide
akos15915-12-2014 14:01:35 // 62287
Üdv mindenkinek.
A következőt művelte ma a kis huncut... Reggel indul irány Pécs, Pécsen parkol, majd onnan fel a hegyre, még mindig semmi. A hegyre fel elég meredek az út, de nem küldtem neki, fent pedig orral lefelé parkolás. Na és most jön az érdekesség, mikor onnan akarok továbbmenni. Jelez a Computer, hogy nuku olaj. De egyáltalán. Arrébb álltam valami kis egyenes szakaszra. Motorháztető fel. Nézem a nívót félig... Aztán nézem jobban nívó alatt olaj, de úgy rendes mennyiségben. Irány ismerős. Nézegettük, lepucoltuk, semmi sehol, de azóta se mióta tiszta... Csak a szép duruzsolás normális vízhőfok, és a számítógép jelzése, hogy semmi olaj.
Esetleg valami ötlet?
A következőt művelte ma a kis huncut... Reggel indul irány Pécs, Pécsen parkol, majd onnan fel a hegyre, még mindig semmi. A hegyre fel elég meredek az út, de nem küldtem neki, fent pedig orral lefelé parkolás. Na és most jön az érdekesség, mikor onnan akarok továbbmenni. Jelez a Computer, hogy nuku olaj. De egyáltalán. Arrébb álltam valami kis egyenes szakaszra. Motorháztető fel. Nézem a nívót félig... Aztán nézem jobban nívó alatt olaj, de úgy rendes mennyiségben. Irány ismerős. Nézegettük, lepucoltuk, semmi sehol, de azóta se mióta tiszta... Csak a szép duruzsolás normális vízhőfok, és a számítógép jelzése, hogy semmi olaj.
Esetleg valami ötlet?
David | Centocinquantanove15-12-2014 13:47:32 // 62286
Horror összegbe fog kerülni!
Hege15-12-2014 13:37:17 // 62285
Üdv mindenkinek!
A hétvégén szalagavatón voltunk Békéscsabán. A nagy pakolás közepette a csomagtér roló beakasztó füle a bal oldalon egyszerűen eltört. Megnéztem a jobb oldalit is azt meg csak a lélek tartja meg van repedve a közeljövőben az is el fog törni. Járt-e már valaki így? Eddig még senkinél nem hallottam ezt. Sajnos ezt csak kompletten lehet cserélni az egész oldalsó műanyag kárpittal. A stilonál jártam így, hogy eltört a kalaptartó füle, de azon lehetett cserélni.
A hétvégén szalagavatón voltunk Békéscsabán. A nagy pakolás közepette a csomagtér roló beakasztó füle a bal oldalon egyszerűen eltört. Megnéztem a jobb oldalit is azt meg csak a lélek tartja meg van repedve a közeljövőben az is el fog törni. Járt-e már valaki így? Eddig még senkinél nem hallottam ezt. Sajnos ezt csak kompletten lehet cserélni az egész oldalsó műanyag kárpittal. A stilonál jártam így, hogy eltört a kalaptartó füle, de azon lehetett cserélni.
Vermacy15-12-2014 12:43:25 // 62284
Hétvégén felraktam töltőre az akksit, mert az állandó városi használat lemeríti. Már ki-kiírta a "heat plugin"-t hibára...
Liquid15-12-2014 11:59:23 // 62283
én megkérdezném a Fabory-t, hátha...
Pityukoma15-12-2014 11:55:09 // 62282
Méretet mondjál, vagy esetleg egy fotót tégy fel és az alapján megnézem neked csavarházban. Ha van akkor meg is veszem és eljuttatom neked :-)
Pityukoma15-12-2014 11:53:03 // 62281
"Ajánlott rendelési tételnagyság minimum 10 000 db." gondolom neki csak 6-8db kellene. Mondjuk én is megnézném csavarházban. Nem lehet valami szuperspéci kiképzése egy lendkerék csavarnak. Olyan 10v.12x1 menetű 10.9, max 12.9 vékony fejűre saccolnám.
droberto15-12-2014 10:50:39 // 62280
Csabesz15-12-2014 10:45:00 // 62279
Csao
Sajnos én is beleestem ebbe a hibába 3 hónap után cellazárlat lett a vége.Már lassan 2 hete oda van garanciáztatni.Még egyszer biztosan nem teszek ilyen márkájút a vasba.De sok sikert hozzá hátha neked beválik :D
Sajnos én is beleestem ebbe a hibába 3 hónap után cellazárlat lett a vége.Már lassan 2 hete oda van garanciáztatni.Még egyszer biztosan nem teszek ilyen márkájút a vasba.De sok sikert hozzá hátha neked beválik :D
Liquid15-12-2014 08:46:49 // 62278
nekem eddig nem volt gondom velük, pedig mindig én cserélek kerekeket
Giuntini15-12-2014 08:32:06 // 62277
Megmondom őszintén a tököm tele van az egésszel. Itt állok három hónapja kocsi nélkül, és fogalmam sincs, hogy jövök ki ebből.
droberto15-12-2014 07:28:55 // 62276
Úgy emlékeztem, hogy van bajuszkapcsoló világítás, de nincs. :(
droberto15-12-2014 05:38:25 // 62275
Csak a verdához képest mini. :)
3 t.
3 t.
Haddel15-12-2014 04:49:56 // 62274
Én bitumenes vízszigetelő lemezből vágtam két kis darabot, és azt raktam duplán az emelő fogazott részére.Persze a legelső emelésnél még nem,ott le is horzsoltam az alvázvédelmet: (
GTPeti15-12-2014 00:31:12 // 62273
Robi, mennyi a képen látható targonca terhelhetősége? Így ránézésre én nem saccoltam volna egy tonnánál többet, mert olyan kis mininek tűnik. (Persze tévedtem volna ezzel a tippel.)
droberto14-12-2014 23:19:26 // 62272
Nem tudom, de eltörött. Biztosan nem tudott az emelő utánagurulni és felléptek a nem kívánatos oldalirányú erők. (Most nem találom a képet róla...) Az autó ráesett egy tisztítóspray-re. (Másodszor...de nem lett baja). Innentől számíva én nem használom az emelőbakokat.
Véleményem szerint ezeket (vész)szükségben (gyári emelővel való), és nem rendszeres használatra tervezték. (Bár arra mindenképp jók, hogy nem sérül a védőbevonat.)
Véleményem szerint ezeket (vész)szükségben (gyári emelővel való), és nem rendszeres használatra tervezték. (Bár arra mindenképp jók, hogy nem sérül a védőbevonat.)
Liquid14-12-2014 22:54:10 // 62271
na ez használható ötlet
Liquid14-12-2014 22:53:25 // 62270
mitől tört le a csap? ha függőlegesen megemeled akkor hogy tud eltörni?
GTPeti14-12-2014 22:42:38 // 62269
...és az autó sem utolsó! ;)
Az én emelőm tányérját a köv.képpen oldottam meg: Leszedtem a rácsavarozott "koronát" a kör alakú "csészéről". Egy kapupántcsavarral csavaroztam oda egy kb. 10x10cm-s 3cm-s keményfa lapot, amire ráragasztottam 2 réteg "gumibelsőt". A csavar feje megvezeti az tányért, a gumi pedig kíméli az alvázvédelmet.
Az én emelőm tányérját a köv.képpen oldottam meg: Leszedtem a rácsavarozott "koronát" a kör alakú "csészéről". Egy kapupántcsavarral csavaroztam oda egy kb. 10x10cm-s 3cm-s keményfa lapot, amire ráragasztottam 2 réteg "gumibelsőt". A csavar feje megvezeti az tányért, a gumi pedig kíméli az alvázvédelmet.
droberto14-12-2014 22:37:35 // 62268
A 62272. hsz-ban a válasz. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
533
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?