Forum >> 159

Szabolcs 15919-12-2014 03:52:54 // 62456
én erre cseréltem le
Wasco18-12-2014 21:44:27 // 62455
Totalcar-os cikk, .....http://totalcar.hu/tesztek/2014/04/22/ki_mond_nagyobbat/
Haddel18-12-2014 21:27:26 // 62454
A plusz lóerők mindig kellenek!:-)
'''''18-12-2014 21:18:39 // 62453
Beszélj Marcival.Próba ingyenes.Nem hullámzik és nem füstöl most,csak nekem kevés a 250körüli paci.
Liquid18-12-2014 21:17:27 // 62452
az erő mindig kell :) Sőt remélem jön végre egy kis hó és lehet kilinccsel előre erőlködni :)
Erhard 242 (Pure Energy)18-12-2014 21:05:02 // 62451
itt a tavasz :) nem kell nyárig várni:P
Csabi18-12-2014 20:31:00 // 62450
Várok tavaszig, addig nem kellenek a plusz lóerők:) Egyébként boxxal is csinálta nálam, fura...
Dömpi (il dottore)18-12-2014 19:59:24 // 62449
Liquid!

Holnap 9-körül Győrben vagyok a Batthány tér 6-ban (NewWawe). Összefutunk?

Ja, és 10-körül már indulok is vissza Budapestre.
Pityukoma18-12-2014 19:53:54 // 62448
Engem is kíváncsivá tettél, így hát megnéztem mi okozhatta a törést. Szerintem az ok elég prózai. Feláll a hajam amikor a fiaim lusták kiakasztani a rolót és csak megfogják a kemény véglapját és felbillentik, pláne ha lefelé. Persze mostanában már rég nem, mert tudják hogy rájuk szólok. Nos ilyenkor a roló két beakasztó füle ami az ellipszis és a téglalap keverékére emlékeztet az feszíti felfelé a fogadó füleket. Valószínűsítem hogy ez okozhatta a törését. Úgy képzeld el mintha egy kis téglalapot akarnál elfordítani egy nagyobban ami azért nem akkora hogy ez sikerüljön. Lehet hogy az előző gazda is sokszor így használta. Más értelmes magyarázat nem jut eszembe.
Nálunk a cégnél EZT használjuk műanyagok ragasztásához. Burkolatok, ajtókárpitok, repedések...stb. Kiváló anyag, szerintem ehhez is tökéletes lenne. Belülről kitöltve a letörött fülecskét (persze ha megvan) szilárd, megbízható kötést biztosít.
Hege18-12-2014 19:14:27 // 62447
Én is arra gondoltam, de miután elolvastam a hozzászólásokat úgy felhúzott, hogy mi a francot csináltak vele lementem a garázsba és szétbontottam megnéztem mit lehetne tenni. Arra jutottam megforrasztom, majd kiderül meddig bírja.
Hege18-12-2014 16:34:55 // 62446
Lehetséges amit mondasz. Én nem emlékszem, hogy ilyet kapott volna tőlem, de előttem aki használta az lehet, hogy nem vigyázott rá.
David | Centocinquantanove18-12-2014 15:53:40 // 62445
Szerintem be volt akarsztva a takaró, és valaki nekidőlt, vagy valamit odab*sztak neki és meggyengült ezért törhetett le mindkét oldalon, mást nem tudok elképzelni...
mzo18-12-2014 15:51:55 // 62444
Hát ez meg hogy? :O
Sztem bontóban érdeklődj utána, van e nekik ez a csomagtér oldalsó burkolat és csere.
Pityukoma18-12-2014 15:31:07 // 62442
Nem emlékszem hogy itt a topikban bárkinek is letörött volna. Ötletem sincs Te hogy járhattál így :-(
Liquid18-12-2014 15:24:26 // 62441
az kb. rendben van, neked mennyi van a forgalmiban?
Hege18-12-2014 15:18:29 // 62440
Már kérdeztem egyszer,de nem kaptam választ senkitől. Múlthéten eltört a csomagtérroló beakasztó füle. Járt-e már így valaki vagy csak én vagyok ilyen szerencsés. A másik oldali is el van repedve. Ez idáig fel sem tűnt , hogy van vele valamilyen gond.
'''''18-12-2014 14:27:41 // 62439
Az enyém üresen 1680kg.Én is lemérettem.
.......................18-12-2014 13:14:10 // 62437
mérted ugyanott az A8 ast?
lehet az 2 tonna
Erhard 242 (Pure Energy)18-12-2014 12:35:24 // 62436
jaja én is 1.8T méretem a mérlegen anno az 59-re ember nélkül....ezért írtam megtankolva egy személlyel 2T ...mint egy A8-as kb.........
.......................18-12-2014 12:13:52 // 62435
erre a cikkre iváncsi lennék
ki írta
Wasco18-12-2014 11:51:40 // 62434
A gépkönyvek tényleg kamuznak..(ez persze márkafüggő, volt is ilyen cikk már, az opel pl. eléggé szépít)
Jómagam megmértem..mérettem egy telepen a 2.4 SW-met kíváncsiságból. Üresen 1795kg-ot mutatott, ez meg se közelíti a 1635-öt. Alig hittem a szememnek..Na ehhez a súlyhoz kellenek a lóerők!!
.......................18-12-2014 11:05:47 // 62433
Honnan vetted a 1550kg ot?
a gépkönyvben 1395 kg van a Qv julisnál
.......................18-12-2014 11:03:13 // 62432
Kétlem ,hogy a Juli Qv 1550 kg lenne
Cde a Q4 159 álmodban volt 1600kg
Van az 1800kg is
ami a gépkönyvben van az kamu
'''''18-12-2014 10:02:16 // 62431
Semmi bajom a benyással ilyen lóerőkkel! :-) Nekem mindegy mennyit eszik,évi 5-7000km-nél.
Liquid18-12-2014 08:23:50 // 62430
1554kg a Julis QV? az durva
Csak egy 100-assal könnyebb mint egy 159 Q4 :(
droberto18-12-2014 05:36:02 // 62429
1554 Kg-os tehén, alsó közepes létére.
Mentem ilyennel, hàt nem is ájultam el a menetteljesítményétől. :(
.......................18-12-2014 00:23:49 // 62428
Gulietta Qv
Pont ezt tudja ami neked kell
droberto17-12-2014 22:30:40 // 62427
Én beérném 200 lóval, csak ne legyen több 1200 kilónál. :)
Na jó, legyen 1400. :)
droberto17-12-2014 22:28:53 // 62426
Megnyílott ma a játszóterem:

Édes kettesben voltunk déltől kilencig. :)
Erhard 242 (Pure Energy)17-12-2014 22:12:56 // 62425
biztos lesz...bár lesz 480lovas benyás is...semmi esélyünk :D
'''''17-12-2014 22:07:38 // 62424
Remélem,lesz 3.0 mert akkor én már keresem is rá a nagyobb csigát. :-)
Haddel17-12-2014 21:25:27 // 62423
Egy régi megrendelőm mondeojában 7 évet bírt a gyári aksi.
Haddel17-12-2014 21:21:11 // 62422
Enyémet is Manky csinálta, már nem is emlékszem mennyiért,de a blogomban benne van:-) Csak ajánlani tudom! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)17-12-2014 20:57:25 // 62421
mire elkészülsz addigra talán lesz 3.0-ás Alfám :)))
MatthewGT17-12-2014 20:45:49 // 62420
OFF -os

Ledesíteni akarom a belső teret azt tom h c5w a foglalat, de hány mm-es kell belőle?? Most rendelném a gép meg a garázsba...SOS :)
'''''17-12-2014 19:30:22 // 62419
Csabiii,ma sikerült úgy megírni a progit,hogy nem hullámzik.Most még gyengébb kicsit de ezen az úton kéne feljebb menni.Kérdezz rá Marcinál.
Shadin17-12-2014 19:12:00 // 62418
Csak sw kérdése, a többi egyforma.
Shadin17-12-2014 19:07:59 // 62417
Az 1.9 esetén a különbség a 136 és a 150 között itt látható:

Az enyém 136-os gyárilag, jelenleg jóval több köszönhetően Manky956 kollégának.
Piritu - 1.000.00017-12-2014 17:39:02 // 62416
Hmmm, a Spideré csak nyáron van használva. 4 éves múlt. Az előző, ami benne volt 8 évet szolgált.
Erhard 242 (Pure Energy)17-12-2014 15:42:25 // 62415
már semmi sem :)
Liquid17-12-2014 15:35:59 // 62414
akkor már ez sem igaz :)
Erhard 242 (Pure Energy)17-12-2014 15:33:59 // 62413
59-be 3 évesen, a Bravoban 3 évesen, az 56-ban is 3 évesen döglött meg a gyári akkum...ennyit a leggagyibb is kibír...
Wasco17-12-2014 15:33:25 // 62412
Köszönöm, akkor jól sejtettem. A gumis aki centrírozta gondolom magasról letojta mikor visszarakta. Amúgy is egy oldalon emelte, hogy mindkét kerék talaj fölött legyen, elöl olyan magasan volt, így akadhatott ki. A hátul levő is bal oldalon van? Akkor már megnézem azt is.
Liquid17-12-2014 15:09:40 // 62411
az az általános tapasztalat, hogy a gyári aksi sokkal jobban bírja mint az utána belerakott bármilyen. 3 max. 4 év aztán kuka.
tdemeter17-12-2014 14:50:37 // 62410
Regi citroen xara picassot 8 evesen a gyari akksijaval adtam el...
Suzuki Ignisben masfel eves koraban tonkrement.
mzo17-12-2014 14:41:38 // 62409
Nekunk a kis Corsankban meg mindig a gyari (talan Varta) aksi teljesit szolgalatot pedig mar 7 eves az auto! Es 90% csak varosban van hasznalva az auto 0-12 kilometeres tavokra, telen-nyaron naponta.
Es ahogy neztem meg az Alfaban is az eredeti akkuja van pedig az is 2008-as auto.
.......................17-12-2014 14:18:41 // 62408
Az pont a xenon tompított szintszabályzó érzékelője
CSak az egyik oldalon van,ja és van hátul is
Wasco17-12-2014 13:48:51 // 62407
Tudja valaki, hogy a képen látható 'bigyó' ami egyik végén a lengőkarhoz a másik végén valami érzékelőhöz van rögzítve az mire szolgál. Csak a bal oldali keréknél láttam ilyet. Kerékcserénél lecsúszott az egyik oldala de nem vettem észre, hogy valami nem úgy működne ahogy kell. Talán mintha a tompított nem világítana olyan messzire mint eddig...lehet azzal összefüggés, vagy ez teljesen mást szabályoz.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.