Forum >> 159

.......................18-12-2014 11:05:47 // 62433
Honnan vetted a 1550kg ot?
a gépkönyvben 1395 kg van a Qv julisnál
.......................18-12-2014 11:03:13 // 62432
Kétlem ,hogy a Juli Qv 1550 kg lenne
Cde a Q4 159 álmodban volt 1600kg
Van az 1800kg is
ami a gépkönyvben van az kamu
'''''18-12-2014 10:02:16 // 62431
Semmi bajom a benyással ilyen lóerőkkel! :-) Nekem mindegy mennyit eszik,évi 5-7000km-nél.
Liquid18-12-2014 08:23:50 // 62430
1554kg a Julis QV? az durva
Csak egy 100-assal könnyebb mint egy 159 Q4 :(
droberto18-12-2014 05:36:02 // 62429
1554 Kg-os tehén, alsó közepes létére.
Mentem ilyennel, hàt nem is ájultam el a menetteljesítményétől. :(
.......................18-12-2014 00:23:49 // 62428
Gulietta Qv
Pont ezt tudja ami neked kell
droberto17-12-2014 22:30:40 // 62427
Én beérném 200 lóval, csak ne legyen több 1200 kilónál. :)
Na jó, legyen 1400. :)
droberto17-12-2014 22:28:53 // 62426
Megnyílott ma a játszóterem:

Édes kettesben voltunk déltől kilencig. :)
Erhard 242 (Pure Energy)17-12-2014 22:12:56 // 62425
biztos lesz...bár lesz 480lovas benyás is...semmi esélyünk :D
'''''17-12-2014 22:07:38 // 62424
Remélem,lesz 3.0 mert akkor én már keresem is rá a nagyobb csigát. :-)
Haddel17-12-2014 21:25:27 // 62423
Egy régi megrendelőm mondeojában 7 évet bírt a gyári aksi.
Haddel17-12-2014 21:21:11 // 62422
Enyémet is Manky csinálta, már nem is emlékszem mennyiért,de a blogomban benne van:-) Csak ajánlani tudom! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)17-12-2014 20:57:25 // 62421
mire elkészülsz addigra talán lesz 3.0-ás Alfám :)))
MatthewGT17-12-2014 20:45:49 // 62420
OFF -os

Ledesíteni akarom a belső teret azt tom h c5w a foglalat, de hány mm-es kell belőle?? Most rendelném a gép meg a garázsba...SOS :)
'''''17-12-2014 19:30:22 // 62419
Csabiii,ma sikerült úgy megírni a progit,hogy nem hullámzik.Most még gyengébb kicsit de ezen az úton kéne feljebb menni.Kérdezz rá Marcinál.
Shadin17-12-2014 19:12:00 // 62418
Csak sw kérdése, a többi egyforma.
Shadin17-12-2014 19:07:59 // 62417
Az 1.9 esetén a különbség a 136 és a 150 között itt látható:

Az enyém 136-os gyárilag, jelenleg jóval több köszönhetően Manky956 kollégának.
Piritu - 1.000.00017-12-2014 17:39:02 // 62416
Hmmm, a Spideré csak nyáron van használva. 4 éves múlt. Az előző, ami benne volt 8 évet szolgált.
Erhard 242 (Pure Energy)17-12-2014 15:42:25 // 62415
már semmi sem :)
Liquid17-12-2014 15:35:59 // 62414
akkor már ez sem igaz :)
Erhard 242 (Pure Energy)17-12-2014 15:33:59 // 62413
59-be 3 évesen, a Bravoban 3 évesen, az 56-ban is 3 évesen döglött meg a gyári akkum...ennyit a leggagyibb is kibír...
Wasco17-12-2014 15:33:25 // 62412
Köszönöm, akkor jól sejtettem. A gumis aki centrírozta gondolom magasról letojta mikor visszarakta. Amúgy is egy oldalon emelte, hogy mindkét kerék talaj fölött legyen, elöl olyan magasan volt, így akadhatott ki. A hátul levő is bal oldalon van? Akkor már megnézem azt is.
Liquid17-12-2014 15:09:40 // 62411
az az általános tapasztalat, hogy a gyári aksi sokkal jobban bírja mint az utána belerakott bármilyen. 3 max. 4 év aztán kuka.
tdemeter17-12-2014 14:50:37 // 62410
Regi citroen xara picassot 8 evesen a gyari akksijaval adtam el...
Suzuki Ignisben masfel eves koraban tonkrement.
mzo17-12-2014 14:41:38 // 62409
Nekunk a kis Corsankban meg mindig a gyari (talan Varta) aksi teljesit szolgalatot pedig mar 7 eves az auto! Es 90% csak varosban van hasznalva az auto 0-12 kilometeres tavokra, telen-nyaron naponta.
Es ahogy neztem meg az Alfaban is az eredeti akkuja van pedig az is 2008-as auto.
.......................17-12-2014 14:18:41 // 62408
Az pont a xenon tompított szintszabályzó érzékelője
CSak az egyik oldalon van,ja és van hátul is
Wasco17-12-2014 13:48:51 // 62407
Tudja valaki, hogy a képen látható 'bigyó' ami egyik végén a lengőkarhoz a másik végén valami érzékelőhöz van rögzítve az mire szolgál. Csak a bal oldali keréknél láttam ilyet. Kerékcserénél lecsúszott az egyik oldala de nem vettem észre, hogy valami nem úgy működne ahogy kell. Talán mintha a tompított nem világítana olyan messzire mint eddig...lehet azzal összefüggés, vagy ez teljesen mást szabályoz.
Pityukoma17-12-2014 12:07:02 // 62406
OFF:
Ma reggel csörög a telóm: "gyere szívem, mert defektet kaptam". Ugrás az ALFA-ba irány a Punto után. Kriszti áll a letérdelt kocsi mellett az út szélén vészvillogózva. Mindenki kerülgeti türelmesen, csak a kétszínű emblémásból szóltak ki neki dudálás után hogy nem látja a megállni tilos táblát :-( Persze hogy nem fog nekiállni kereket cserélni szoknyában, magassarkúban, a lakkozott körmeivel. (Még ha már látta is hogyan csinálom).
Erről eszembe jutott az a TV reklám mikor a nőcinek nem indul a kocsija és a mögötte lévő rádudál. Majd ő szépen hátrasétál és udvariasan megkéri hogy indítsa be a kocsiját, addig ő nyomja a dudáját :-D
On:
mex8617-12-2014 10:53:56 // 62404
6 éves varta silver még mindig megy az exautomban...
dizel auto manapsäg ritkän hasznälva.
még én vettem bele anno.
igaz kicsit nagyobb kapacitäsu mint a gyäri de nem sokkal.
Csabi17-12-2014 10:43:04 // 62403
Szerintem a márka majdnem mindegy(a prémiumok között)... Sokkal fontosabb h mennyit állt a polcon a vásárlás előtt és, h mennyire volt karbantartva (havi töltés)....+ nem mindegy élettartam szempontból, h milyen kapacitásút raksz bele, ergo mennyire használod ki, mennyire gyakran használod...
Hallottunk már ~2éves exide-ról , bosch-ról, varta-ról stb, amik idő előtt haltak meg....
Mindig mondom AGM akksit kell venni az nem hal meg egyik napról a másikra-nem tud zárlatos lenni- Exide esetében 30helyett 40e-be kerül...nem vagyunk egyformák , de szerintem megéri...
Skodra17-12-2014 10:25:31 // 62402
Szia! Én az Exide Premiumot használom már az ötödik éve,ez ideág tökéletes,csak ajánlani tudom, remélem így is marad még 1-2 évig!
.......................17-12-2014 10:08:30 // 62401
Ja ,amit a gyárban beraknak az nem ugyanaz
Mint amit a boltban veszel,
Hiába van ugyanaz ráírva

Érdekes pl.a gyári szerelésű lengőkarok is 2 szer annyit bírnak mint az utángyártottak
David | Centocinquantanove17-12-2014 09:44:29 // 62400
Érdekes dolog ez, mert a gyári magnetimarelli az enyémben is ketyegett 6 évig, de a mostani Banner PowerBull ennyit biztos vagyok benne hogy nem fog bírni pedig ez sem volt olcsó...
Ha hidegebb reggelen indítózok, beindítja ugyan pöccre elsőre, de ahogy forgatja más a hangja...
Wasco17-12-2014 09:34:26 // 62399
Biztosan a kivétel erősíti a szabály, de a feleségem kocsijában a 10 éves gyárban berakott Exide aksit most cseréltem. Ez az autó egyébként új korától nálunk van azért biztos (1.4-es benzines és inkább nem írok típust). Ja és nem azért lett cserélve mert bedöglött, hanem mert már én éreztem hogy itt az ideje és kicsit gyengélkedik (lehet még kihúzta volna ezt a telet is).
.......................17-12-2014 09:21:24 // 62398
6 Évig csak stacioner üzemben bírja egy ólom akku
4év és kuka,ezzel kell számolni
.......................17-12-2014 09:18:54 // 62397
Az akkut a nyári meleg öli meg, jobbal szulfátosodik
tévedés hogy a hideg árt neki
Azért bírt csak ennyit mert meleg volt télen is...
tdave00817-12-2014 08:59:52 // 62396
hol írták meg neked és mennyiért?
Laci.7317-12-2014 08:57:47 // 62395
Sziasztok!

Mielőtt cseréltem volna az akksit az autómban, itt a fórumon sokan ajánlották a Zip akksit. Napra pontosan 2011.11.21-én le is cseréltem a gyári akksit egy ilyenre:
Na tegnap el is halálozott. Élt: 3év 26 napot! Nekem csalódás! Ahol az új aksit vettem ott az eladó azt mondta hogy 3év után minden nap ajándék! Nekem 26 nap ajándék jutott! Ennyi pénzért ez kevés. Én legalább 5-6 évre terveztem. Ráadásul az elmúlt 3 évben még minuszok sem voltak! Most megvettem bele a legdrágább Exide Premium aksit. Remélem hogy legalább 5 évig jó lesz! Éljen a fogyasztó társadalom!!! Ezer köszönet Pityukomának a segítségért!!!!
Haddel16-12-2014 22:50:00 // 62394
Szerintem adóügyi megfontolásból lehetnek ezek a teljesítménylépcsők.
Nekem gyárilag 163 lovas volt,most kicsit több :-)
tdave00816-12-2014 22:26:59 // 62393
Igen, a legtöbb 3M értékű 136LE általában belga vagy német. Fontos lenne tudni, hogy ugyanazt tudja-e mint a 170Le csak computeresen van-e butítva, illetve ki tudna segíteni a megírásán. Neki állok feltúrni a blogod! :)
Piritu - 1.000.00016-12-2014 22:22:11 // 62392
A 136 lovas az az ECO változat. Amúgy létezik 163 lovas is belőle. A különbséget a fene tudja. Meg kellene nézni az ePER-ben, de most nincs nálam a legújabb.
A 2,0-ról így 156e km után csak annyit mondhatok hogy király. Bővebben a blogomban :-)
Liquid16-12-2014 21:59:37 // 62391
nekem ilyen volt:
tdave00816-12-2014 21:55:22 // 62390
Sziasztok,

159 vásárlása előtt állok és láttam több helyen hirdetik a 2.0JtdM 16V-t de van ahol 136Le-ként, hiába 16V.

Kérdésem az lenne, hogy ez a lebutított verzió valahogy felhúzható a gyári 170LE-re?

Illetve mik a tapasztalataitok ezzel a motorral, illetve az alapból 170Le-sel?

Köszi előre is a válaszokat!
Dömpi (il dottore)16-12-2014 21:48:38 // 62389
ámúgy így van...ez nálam tapasztalat
Piritu - 1.000.00016-12-2014 21:32:58 // 62388
Nekem 64-es:

Szerintem, ami a polcon volt, az került bele :-DD
David | Centocinquantanove16-12-2014 19:53:01 // 62387
Nekem 64-es MagnetiMarelli volt a gyári akksi... WTF?
'''''16-12-2014 19:39:50 // 62386
Ja,egyébként a spider nála áll a garázsban.Múltkor le is bukott.Mentem le a városba ő meg jött szembe a vassal. :-)
'''''16-12-2014 19:36:51 // 62385
Nézett mostanában már pár brerát de most egyenlőre építkezésbe ölte a tartalékot.A cégessel jár.Tele is van a töke az xc volvóval.Már megint kiír valamit és ha beviszi a volvóhoz a kiolvasásnál nem mutat hibát.Totál káosz annak az elektronikája.
Egyébként volt már 147,156 2db,166 és 159 is neki-nekünk a fiatos korszak után.Amíg létezett itt helyben a barátja Fiat kereskedése,addig minden típust kipróbáltunk és meg is kaptuk olcsóbban sőt, utána be is számolta őket mindig.
droberto16-12-2014 19:22:17 // 62384
Van esély, hogy faterodnak is újra Alfája legyen? :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.