Sziasztok!
Valaki hozzáértő segítségét, tanácsát kérném! Gyári MP3as fejegységre lehet-e valamilyen módon csatlakoztatni, pl MP3 lejátszót vagy Usb-s eszközt zene lejátszásához?!
Az alábbi képeken a fejegység hátulja látható.
Tippeket, segítségeket előre is köszönöm!

Hella!
Ma ugy jartam, hogy mikor hazaertem akkor vettem eszre, hogy a balelso kodlampam betort...:( nemtom mi tortenhetett, valszeg felpattant valami ra..
Csak egy izzo van benne meg egy rakas uvegszilank.
Felhivtam Ofit es ajanlott egy utangyartottat. Igy latatlanban megrendeltem, nemtom jol tettem-e?
utangyartott vs eredeti kodlampa kerdesben van valakinek tapasztalata?
Haddel09-02-2015 18:48:37 //
64461
Jól áll neki a hó :)
Tegnap voltam az egyik nagy üres parkolóban csúszkálni,de rá jöttem ,jövő télre kell egy hátsó kerekes alfa a 159 mellé..
A sarat holnap fogjuk, mikor tökig gázolunk a 15 centi dzsetvás latyakban.
Álljuk a sarat, vagyis akarom mondani havat!

GTPeti09-02-2015 15:20:09 //
64458
"hogy ne legyen szégyenkeznivalóm" Ha egy belülről rozsdásodó kopóalkatrészen kívül is egy szem rozsdát találunk, akkor dühbe jövünk. :D
Már csak nyolcat kell aludni. :)
Nem híres az, hanem már hírhedt. :)))
Már csak a hires rendszám kell. Akkor áll helyre 😃
Csak nem a
Perma Film-re gondolsz? :)
Egy véges volt igen.
Most már csak a kipuff bevonatot kell helyreállítani, hogy ne legyen szégyenkeznivalóm.
GTPeti09-02-2015 01:18:35 //
64453
A 3. és 7. képen látható csillogás ismerős. :)
Jól sejtem, hogy a 159-ed régen 1-csövű volt?
Holnap beviszem neked CD-n a munkahelyre.
Az olajcserék számából elvileg kiszámítható, hogy kb. menyi a km a kocsiban. Feltéve, ha a júzer 30 ezrenként vitte olajcserére...ami azért elég valószínű. Az olajcserék számát meg nem hiszem, hogy módosítgatnák.
Haddel08-02-2015 20:51:12 //
64449
Szöges gumi? :)
mi is éppen gyönyörködünk bennük :)
yani🍀08-02-2015 20:42:48 //
64447
Most megy az RTL-en az Angyalok és démonok, tele 159-esekkel
Amíg automatikusan tisztít, addig nem veszel észre semmit.
A múltkor sikerült elcsípnem egy
normál tisztítást.
A javítás körbe belefér még egy un. kényszerített tisztítás, amit megfelelő szoftverrel (MES) is elő lehet idézni.
Liquid08-02-2015 20:38:38 //
64445
ajjaj, nem néz ki jól :(
boli11108-02-2015 20:36:59 //
64444
Vagy pedig hagyni az automatikus tisztítást?
Filozófia kérdése.
Az egyik vélemény szerint át kell fúrni, vagy egy csővel helyettesíteni, majd kiírni a vezérlő programból.
A másik, hogy megjavítani, esetleg nem kis pénz befektetésével.
Na gyerekek utolért a klasszikus téli nyűg. Autó forgat kettőt és katt katt. Péntek éjjel és szombat délelött töltöttem, hát eldőlt a kérdés vennem kell újat 😞Franc
Csabi08-02-2015 20:32:37 //
64441
Téli gumi felavatva

Remélem megéli a reggelt normális guminyomással...
Vagy úgy! Szóval egy gyári antennát akarsz beépíteni. Így más a szitu. Marad a kapcsolási rajz megkeresése, vagy az antenna szétszedése.
Shadin08-02-2015 20:27:18 //
64439
A kapcsolási rajz nem jelzi, hogy mi adja fel, de az urh-t kell erősíteni :-)
boli11108-02-2015 20:25:45 //
64438
Mi a megoldás ilyenkor? Gondolom szakszerviz nélkül is megoldhatjuk. :)
'''''08-02-2015 20:16:46 //
64437
Részecskeszűrő.Hajlamos a 2.4 és 1-9-nél eltömődni.
Csabi08-02-2015 20:16:37 //
64436
boli11108-02-2015 19:55:13 //
64435
Sokat írtatok a DPF-ről, illetve annak ki- vagy beszereléséről. Mi az a DPF?
UI: MZO, Piritu köszi a váltós segítségeket.
yani🍀08-02-2015 19:54:33 //
64434
Utólag is!
yani🍀08-02-2015 19:53:18 //
64433
Előre is köszönöm.
Shadin08-02-2015 19:52:03 //
64432
Az URH-n adja fel sztem itt is fantomtáppal...
Shadin08-02-2015 19:47:37 //
64431
Az alap antenna talp erősítős, és a Blau fej koaxon adja fel a tápo, megnézem a navist.
mzo08-02-2015 19:28:48 //
64430
Röviden: az automata kényelmesebb. Hosszabban: Az automatával nagyobb egy picit a fogyasztás városban, viszont országúton, pályán már nem. Nem lesz soha kuplung ill kettőstömegű problémája, van viszont vezérlőtömbje ami ha beszarik, akkor ugyanúgy költséges tétel mint az előbbiek cseréje. Azonkívül más az áttétele, 6-nál legalábbis biztos, mert az automata 140-nél kerek 2000 forog, a kézi már valahol 2500 körül. Sportos vezetésre nem igazán való az 59-es Q-Tronicja, bár lehet vele menni húzósakat, lehet sietni vele, de valahogy mégis inkább a nyugodtabb hétköznapi stílus áll neki jól. Ezenkívül a turbólyukat el lehet felejteni az automatánál.
a Bravo-n is 90e-nél szállt el...
yani🍀08-02-2015 19:00:50 //
64428
Az antennán 3 csatlakozó van. Az egyik az URH, a másik a GPS, a harmadik pedig a GSM.
Valamelyiken keresztül kap tápfeszt

boli11108-02-2015 18:54:30 //
64427
:))))
Ezekszerint automatánál nem tud a kuplung elromlani. :D
Fogyasztásban van/lehet jelentősebb különbség?
Az automatát nem kell kapcsolgatni és nincs kuplung, a kézit meg kell és van :-DDD
Amúgy a témára van külön
topik is...
Tuti, hogy nem az antennakábelen.
A régi rádió megfelelő pontjába menő vezetéket kell összekötni az új rádió kimenetével. Innentől tökmindegy, hogy hogyan megy, ha korábban eljutott, ezután is el fog.
boli11108-02-2015 18:35:52 //
64424
Mit gondoltok:
automata váltó kontra manuális váltó.
Melyiknek mi az előnye és hátránya?
yani🍀08-02-2015 18:32:15 //
64423
Azt tudom, hogy a rádió hol adja ki a tápfeszt, A kérdés az, hogy a gyári antennában van-e erősítő és korábban az antennakábelen kapta-e a tápfeszültséget?
Nézem is a szintet szinte naponta. :-)
Hidegen és melegen is. :-)
yani🍀08-02-2015 18:29:40 //
64421
Olvass vissza a 64273-as hozzászólástól.
Lehet.
Az biztos hogy én a négy évszaknak megfelelően negyedévente pucoltam a bőrt, és a Dm- ben, Drogerie markt-ban kapható Erdal bőrápolóval lekezeltem. garantált seggcsúszkálás egy ideig, de éri, mert a bőrt rendben tartotta. :-)
A minőség romlása meg a tervezett amortizációval van összefüggésben.
De azért ha jól megnézem a Bíemdabljú, Ódi, Mörszídesz típusok bőrös cuccait, a Momohoz képest húzhatnak a csába. :-)
Többször is. Mindkét 156-omban és a 159-ben is. A rádió tetején ott van, hogy melyiken kapja a tápot az antenna.

Az új rádió is ad ki (pl. a végfokot lehet kapcsolni vele), csak meg kell keresni, hogy hol. Esetleg 2 vezetéket össze kell forrasztani.
A MES-ben van egy utolsó dpf csere óta megtett távolság pont. Meg a tisztítások száma.
A 156-omon ott buktak le, hogy a szeviz számlálót felejtették el tekerni. A compban minden meg volt oldva profin.
Hopp a vége lemaradt.
Pont ezért tartom fontosnak, hogy aki 2,0-t vesz járjon ennek utána.
Egy marha hideg, több jégesős viharral tarkított májusi napon, több liter vizet rátöltve.
Ha a 600 km-es út előtt nem nézem végig a szinteket, esélyem se lett volna.
Amit meg kell tudni, hogy mindez hogyan történt és hogyan javították. Csodálom, hogy a műanyagos még nem jött szóba.
A kérdés az, hogy egy tényleg rottyant motort hogyan hoznak össze az eladásra. Volt már rá példa, hogy csak annyira, hogy el lehessen adni.
A gyártás végén a 159 GT Brera silányabb minóségű bőrt használ
Facelift előtt senkinek nem repedt vagy szakadt a bőr,utána igen
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.