Forum >> 159

Shadin25-05-2015 21:56:41 // 67783
Lambda 900...
Liquid25-05-2015 21:51:31 // 67782
ráizgultál a V6-ra ? :D
Liquid25-05-2015 21:51:16 // 67781
no, és mi volt a baj? :)
Dömpi (il dottore)25-05-2015 21:46:44 // 67780
Shadin25-05-2015 21:45:44 // 67779
Na nekem pont ez volt a jelenség. Légtömegmérő cserélve, nem az a baj. Van egy a polcon ki tudod próbálni.
Liquid25-05-2015 21:44:05 // 67778
érdekes hogy 5-ösben is csinálta de kisebb fokozatokban nem
Liquid25-05-2015 21:43:32 // 67777
gondolom produkálnom kéne a hibát és közben monitorozni, mit csekkoljak?
Erhard 242 (Pure Energy)25-05-2015 21:28:11 // 67776
légtömegmérő első blikkre...nézd meg ecuval melyik érték nem a gyári
Liquid25-05-2015 21:21:11 // 67775
ma valami zavar támadt az erőben. 6-osban 1800-2000 körül padlózva felmegy a turbonyomás épp megindulna, amikor visszaesik 0.8-ra majd újra felmegy és kezdődik előről. Ugyanez 2500 felett vagy nem teljes padlónál nincs.
Szóval rángatva gyorsul, és erőtlenebbnek érződik.
Van valakinek tippje?
Norby25-05-2015 20:07:51 // 67774
Igen, nekem van is 2 db. Az egyik eladó :-) 2 db jött e-bay-ről
Erhard 242 (Pure Energy)25-05-2015 18:50:24 // 67772
no úgy néz ki elviszik a Bravo-t ezért hát mi más lesz az utód, mint 159 :))) Keresésben vagyok csak sajnos elég kicsi a kínálat ...addig is TBi-zem...
Apropó TBi
Egy 7 sebességes automatával vagy DSG-s rendszerrel enne 8-8,5L-et a kigyorsítások emelek meg durván a fogyit mondjuk egy tartós 90-nél egyenes úton 6,5-7,5L 1400-as fordulaton, szóval egy olyan automata ami 1500-nál elváltogat simán hozna 1,5L-et...
Teszt folytatódik tovább :D
Giuntini25-05-2015 12:57:57 // 67771
Ebben igazad van, valamit fog javulni a fogyasztás. Most már 5 ezer km. van benne, már valamivel jobban odaléphetek. Azt nem szabad elfelejteni de az automatànak minden uzemmódban magasabb a fogyasztàsa. Gyanítom belejàtszik az is, hogy a vàltó védelmében a max. nyomaték megmaradt 2000-nél. Az rendben van hogy nagy tempónàl halk, de szinte alapjàraton és menet közben megmondhatatlan a dízel működés. A VTT-n hihetetlen volt de igaz, amikor nyitott motorhàztetővel odaàlt mellé màsik 2,4 az enyém teljes csrndben dolgozott. Ez a vadi uj szelepeknek is köszönhető. Ez a halksàg nem csoda, hiszen a blokkon a főtengelyen kìvül minden vadiúj. Csapàgyak dugók stb.
.......................25-05-2015 12:54:47 // 67770
Elm 327 mini bluetooth os(az átlátszó kék müanyagházas) Androiddal AlfaODB vel garantáltan mükszik
Erhard 242 (Pure Energy)25-05-2015 12:51:24 // 67769
ami jó annak ára van ...
Giuntini25-05-2015 12:24:33 // 67768
'Én az enyemet vettem 2,4 millàert, lassan két éve. Akkor tökéletesnek hittem apróságoktól eltekintve mint búgó agycsapàgyak, és törött hátsó rugó ami sajnos típushiba.
Azt hogy az osztràkok szemét módon szervizelik az autóikat arra később jöttem rá. A kasztni szinte tökéletes volt. Most hogy vadi új motor van benne érzem először tökéletesnek a gépet. Lekopogom!!! Amilyen állapotban van az autó papírokkal számlákkal kint min. 10-12 ezer €. Ki adna ezért kis hulladékokkal megbolondított hazànkban 4 milliót. Pedig igy nekem annyiban van. Megmondom őszintén nincs is szandekomban eladni. Ha már ennyit költöttem rá élvezem hogy van egy fantasztikus autóm.
Shadin25-05-2015 12:06:46 // 67767
Szerintem a sárgával kihúzott lesz az.

De nem újonnan akarod :-D
RH:


Küldd el a cikkszámot Tatára, hátha mondanak rá jó árat.
W.25-05-2015 12:02:19 // 67766
166-nál detto...sőt....😠
Shadin25-05-2015 11:54:29 // 67765
Nem Lali75-nek szólt pesze, hanem mellette...
Giuntini25-05-2015 11:52:49 // 67764
Teljesen egyetértek!
Shadin25-05-2015 11:43:52 // 67763
Van az a pénz amiért van eladó kvázi kifogástalan 159. Bár azért a kifogástalan, makulátlan, csalódásmentes, fényezésmentes (!), törésmentes stb... szavakkal vigyáznék...
Az enyém pl., de talán sokaké itt a fórumon, rendesen karbantartott autó és rohadtul tele van a tökünk azzal, hogy az előbb emlegetett szavakkal aposztrofált szar fos hulladékkal töltik meg a magyar picot bagóért, degradálva ezzel a típust a béka segge alá!!!

Az enyém eladó 2.4 milláért. Óra szerint 153k, valójában 224k ja és ""kifogástalan, makulátlan, csalódásmentes, fényezésmentes (!), törésmentes stb... ""

:-)
Shadin25-05-2015 11:36:05 // 67762
Újonnan boltban, használtan bontóban :-(
Shadin25-05-2015 11:34:47 // 67761
Új volt az autó, mérmint nálam volt friss, és egy Lancia Y 1.2LS-bő ültem át. Talán a második utam volt ez a 164-gyel, de tényleg annyit evett. Tankolva. Soha többé nem volt ilyen kevés. A 159 is az ismerkedési időben 6,8-at evett, aztán soha többé :-DDD
Lali7525-05-2015 06:35:57 // 67760
Nem akar valaki eladni 59-est,ami kifogástalan? Nem hiszem el,hogy Ennyi a szívás az autóvétellel.Vagy ami jó,azt nem adják el?
Dömpi (il dottore)25-05-2015 00:00:00 // 67759
Sedan nincs, berlina van!
Liquid24-05-2015 23:22:37 // 67758
Az ELM327 minden 159-hez jó, az hogy USB-s, WIFIs, Bluettoth-os, ebből a szempontból mindegy.
Joel24-05-2015 23:09:40 // 67757
Szép jó estét! Azt szeretném megtudakolni, hogy az elm 327-es Wifi-s obd2 kiolvasó működik-e a 2006-os évjáratú 159-el?
Wasco24-05-2015 23:02:59 // 67756
Az enyémnek se hallani 180-nál se a hangját max. tényleg a gumi és 220e km-ert súrolja lassan a megtett km. (minden gyári még benne). Nekem 150-nél majd egy literrel kevesebbet eszik. Nyilván a tied is javul még hisz nemrég lett felújítva.
Jossi24-05-2015 22:22:37 // 67755
Sziasztok!! Hol lehet beszerezni 159 sedan-hoz jobb oldali kipufogó dob és a kaszni közötti hőterelő lemezt!??
Jossi24-05-2015 21:47:59 // 67754
Köszi, de megjavult magától!!Pedig nem csináltam vele semmit!!
yani🍀24-05-2015 21:29:19 // 67753
Valamelyik CAN-BUS egység nem csatlakozik a rendszerhez, Nekem pl. a B&M csinált ilyet. FES-MES-el ki kell olvasni a rendszert, mi hiányzik!
Erhard 242 (Pure Energy)24-05-2015 21:24:24 // 67752
az idő mindent megszépít :) Ez még a múlt évezredben volt :P
Shadin24-05-2015 20:33:41 // 67751
Komolyan. De tényleg. Én és párom ültünk benne. Normál tempó, nem hajtottam, de nem is finomkodtam.
Erhard 242 (Pure Energy)24-05-2015 20:24:58 // 67750
ne túlozz a 64 sosem eszik 8L-et :)
Don Gombóc24-05-2015 20:13:41 // 67749
Mikor hogy sikerül. :-)
Ezért jó Nigériában mert ott olcsó az üzemanyag. :-)
Shadin24-05-2015 20:00:08 // 67748
Én a 164 V6TB-vel tudtam simán 8-as átlagot BP- Zalaegerszeg - BP viszonylatban, nem tojásgázon. BP IX. és XXI. között ingázva meg 16 :-D
Don Gombóc24-05-2015 19:35:20 // 67747
Hát igen. :-(
A környezetvédelmi besorolás megöli az autózás élményét. :-(
8 litert akkor fog enni ha sima közúton kb. 90 és 120 között betartod a szabályokat, és mivel a gyorsítás és lassítás egyenlő arányban vannak így nem eszik sokat.
Az autópálya egy viszonylag magas sebességnél az arányok tekintetében meglepően magas fogyasztást produkál, mivel a a légellenállás plusz az állandó tartós gáz, és turbónyomás megteszik a magukét. A legszarabb fogyasztása az autópályázásnak van eltekintve a városi használattól.
Persze ahogy írod, a város ezeknél már meglehetősen kevés fogyasztással bír.
A 166 V6 TB-nél a nyugger stílusban is, ami 50, max. 60 as sebességet takar, ( No meg az életkort) :-) az 12-13 liter alsó hangon. Népautósokat és bímereseket, vagy kondásokat idegelve, városban simán 18-19 liter volt. Persze euro2, és szarok az üzemanyagra formátumban, de érte a dolog. :-)
Érdekes volt az a honnan indul meg nagyon dolog.
Amikor friss volt a 166 akkor az is 1500-as fordulattól megindult már rendesen, de egy idő után feljebb került a léc, pedig kapott új légtömegmérőt stb, és még is.
Igazából 3500 felett kezdte a hátadat froclizni, de akkor nagyon.
Biztos hogy ezek az euro 5-ös tünemények másként vannak hangolva, itt némi program átírással és egyéb tuniggal lehetne többet kihozni, de sajna felesleges. ( Szerintem. )
Nekem speckó ez az 1,8 ra Audizálás, vagy nevezzük downsizingnek nem tetszik.
Még a 2,0 V6 TB-t is inkább 2,5 V6 TB ként gyártottam volna, pedig így sem volt gyenge.
Jossi24-05-2015 17:59:54 // 67746
Sziasztok!! Megtudja valaki mondani,hogy mi a probléma?? Ugyanis egyik pillanatról a másikra elkezdett villogni a kiló méter óra számlálója!!
Giuntini24-05-2015 17:43:01 // 67745
Én 150-el végig Balatonig 9.5l-es fogyasztást produkáltam. Először léptem oda jobban az új motornak. 150-nél sincs semmi hangja! A gumikat lehet hallani.
Invisible24-05-2015 14:17:28 // 67744
Szido24-05-2015 10:54:36 // 67743
Sziasztok!
Megjelent a "change engine oil" felirat. Természetesen cseréltem én olajat benne, csak nem lett nullázva a számláló. Rákötöttem a kábelt, és az ecuscan-nel próbáltam nullázni, de kiírta, hogy a free verzióval nem lehet. Van valakinek esetleg olyan, ami nem free?
Liquid23-05-2015 22:00:12 // 67742
Nekem valamivel 100 feletti átlagsebességgel 10,4 lett a hazafele átlagom. Siettem :D
G-MANN🍀23-05-2015 21:53:41 // 67741
BP városban nálam evett 12-13-at is simán 😊
Dömpi (il dottore)23-05-2015 21:42:32 // 67740
az enyém meg ennyi...ma Velence-Abony (VTT-ről haza), megállás nélkül:
Erhard 242 (Pure Energy)23-05-2015 21:37:36 // 67739
TBi tapasztalatok...
Ez 8L-et sosem fog enni :)))
Viccet félre téve tényleg dízeles a feeling, csak halkabb és 1200-1300-tól húz 6000-ig szóval nincs az 1800-2100 tartománytól a seggberugós érzet de egységesen húz tiltásig, olyan 4000-től már kezd halkan duruzsolni is, mondjuk hangolhatták volna sportosabbra kipufogóját...kb úgy mehet, mint egy 230 lóra felhúzott 2,4 csak előbb megindul viszont 100-tól kb ugyan azt produkálja, mint egy 2,4, a sperrdifi jól jön a kanyarban...egyenlőre ennyi..
Fogyasztás
Furcsa volt benzint tankolni 8 év után, tempósan előzgetve haladva a városban elkéri a 10-11L-t, városon kívül 2000 alatt elváltva 90-110-es tempónál eszik 8,6-9L-et ezt a 9-es átlagot lehet tartani normál városi tempóval 1400-1500-nál elvált és kis forgalomban, ami nem tetszik a TBi-nek a sok megállás, elindulás és a 3000-es és feletti fordulat...autópályán még nem próbáltam ki majd az is következik...
A Bravo 2.0 dejzel beéri 6-6,4-gyel ugyan úgy hajtogatva a TBi 10-11...
Lexlutor23-05-2015 21:04:14 // 67738
VTT3: Jó móka volt...
GTPeti23-05-2015 19:10:39 // 67737
Nem Opel, max. GM. Vagy Holden. És nekik a Cossworth fejlesztette. Szóvalazé'... 8|
norbi040923-05-2015 17:09:14 // 67736
Ugyan ez a jelenség ha az én barátnőm vezet :) nekem 50-ből egyszer fordul már csak elő...ráálltak a lábaim :)
Greentimus23-05-2015 14:36:22 // 67735
Vezetéstechnikai kérdés:
Nem régóta van jogsim, barátnőmenk régebb óta, de eddig benzinest vezettünk.
Az miért lehet, hogy ha kicsit pörgeti fel 1500-ig vagy akár 2000 fölé jobban egyesben indulásnál a motort a barátnőm, akkor a kuplung benyomásra kicsit visszaránt az autó? Mielőtt 2-esbe rakná. Nálam ritkábban jelentkezik. Szerintem a lábmunkában lehet a hiba, de még nem jöttem rá mi okozza.
Benzinesnél ilyen sosem volt.
Piritu - 1.000.00023-05-2015 13:42:33 // 67734
Mint a betett képem is írja: "Leergewicht" - tehát az üres súly minden folyadékkal és 90%-os tankkal.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.