"Az UV-s folyadék annyival jobb, hogy ha szerencséd van meg is mutatja a helyet, ahol szökik a gáz, ellenben kb 10-k-ért fel kell tölteni a rendszert - talán feleslegesen."
Megtörtént... Egy darabig jó volt aztán kisüvített a gáz pillanatok alatt.
A klímacső a ludas, ahol a klímagenerátorhoz csatalkozik ott ereszt. A klímás szerint csőcsere oldja csak meg.:( Kérdeztem, hogy ott nem lehet-e csak tömítést cserélni, de szerinte nem. Az új cső csere tippjére 100 ezer Ft is lehet. Azt ajánlotta, hogy olyan helyre vigyem, ahol javítanak is csövet és az olcsóbb...
Alfadepoból bontott cső nem lenne megoldás? Bár az a srác szerint lutri, hogy nem lesz-e hasonlóan "jó" állapotban.
A képen a 77-es számú cső a rossz:

vzolee11-06-2015 15:50:19 //
68282
A XV. kerületben, a Szerencs utcai vasúti átjárótól nem messze. De napközben a XIII. kerületben, a Dévai utcában állok, egy piros 147 és egy piros 156 sw között :)
The Chrysler 300 also features a double wishbone front suspension that is derived from the W220 Mercedes-Benz S-Class.
söt ez elsö az S osztály futómüve!!
The Chrysler 300 is based on the rear-wheel drive Chrysler LX platform which features components derived from the W211 Mercedes-Benz E-Class of 2003 to 2009.[6]
pödig a 300C egyaz egyben E merci futómüvileg ám
pl a Voyager-hez, Explorer-hez, Ranger-hez nem nagyon visznek semmit vagy kb pont annyit, mint az európai társaihoz....
ebből így nem indulnék ki az 56-os alfához is viszik a lengőkarokat...
Ebben a futóműves elméletben lehet valami.
Itt a munkahelyemen van egy 8 éves Chrysler 300C SRT8, asszem 6.1 Hemi V8 dohog benne, ami valamivel több mint 400 paci.
A lényeg, hogy 255 széles R20 gumikon járkál vele, de első futómű miatt szinte minden évben szervizbe kell vele menni. Vadulás is van vele olykor de csak a jó utakon.
A gazdája elmondása szerint a motornak akkora súlya van, hogy a futómű sokszor nem bírja az igénybevételt a magyar utak miatt...
2012 töl kötelezö az ESP az új autókban az USA ban is
bár nem tudom an e olyan kormányrántásos stabilitas teszt mint az EURONcap ESC
Nem a Corvette-ròl beszéltem. Az amerikai utak miatti alacsony sebességhatàrok miatt nincsenek olyan kovetelmenyek a fekekkel es a futóművekkel.
Liquid11-06-2015 14:25:20 //
68273
automatával, ésszerűen használva szinte állandóan alapjáraton ketyereg
"Azon kívül azokksl a futóművekkel normàlisan európában nem lehetne autózni"
az AMI futómü milyen ?
hogyhogy nem lehet autózni az euban vele?
mikori évjárat az a peug? egy német fuvarozó cég nem hinném, hogy 7-8 éves hdi-vel mászkál ...
Meg az alacsony fenntartàsi költségek. Ezért találták ki a hosszú karbantartàsi periódust. Az Usa-ban a vàrosokban gyakran 25 mérföld a megengedett sebesség, mit gyorsuljon. Egy ancsi autó 300 le-s teljesít ménye jó esetben megfelel egy Eu autó 200 le-s teljesítményének. Másként mérik a teljesítményt. Azon kívül azokksl a futóművekkel normàlisan európában nem lehetne autózni. Nem egy Usa autót vezettem, tapasztalatból tudom. Aki pl. ott venne 4C-t normàl utakon soha nem tudná normálisan használni.
a a konstrukció is szar pl a BMW motorokat nem lehet felújítani,
a a Blokk alu ,és van egy 1,5mm es öntöttvas persely a 320d ben például
vagy pl az is gond hogy az Alfa egyszerüen kifuttatja az 5 hengeres motort ,így késöbb megszünik az alkatrészellátás is
ezek mind a használt korukban jelentenek majd gondot
másik gogy mentális oldala is van
de európai embernek egy 10 éves autóban utazni "zsanás"
az eur3-as sőt az eur4-es 66-ok DPF nélkül minden hiba nélkül elmennek 400-500-et, ott nincs HF repedés és társai...
Furcsa nem? :)
A kisebbik gyerek müncheni székhelyű fuvarozó cégnél dolgozik és a városban illetve a környékén végeznek kiszállítást. Ő konkrétan egy Peugeot Partner 1,6HDi-vel jár ami Euro4-s. (Ma például pont a belvárosban.) Megkérdezte a német főnökét, hogy mi igaz ebből. Felhívták az ottani TÜV állomást és Euro4-re a zöld matricát adják még most is, amivel be lehet hajtani a belvárosba.
Egyébként nem vagyok róla meggyőződve, hogy egy 6.2-es V8 autónak a mindennapi használatban nagyobb a károsanyag kibocsájtása mint egy átlag dízelnek... Sőt!
igen ez a Tervezett élettartam
európában mindenhol a Lechtbau ,meg a gyorsulás a fontos,
egy mai gyár sem mond olyat hogy hosszútávú nagy teherbírású motort tesz bele
az USA ban meg minden Pick Up a "Durability" Tartós jelzövel eledható csak
Csináltass nyomástesztet! Kicsit tovább tart, de 1-2.000 Ft csak és utána ha tömítetlen a rendszer akkor nem töltöd fel hiába klímagázzal többezerért!
Leszívják a klímagázt, jó kis nyomás alá helyezik a rendszert nitrogénnel, és kb 30 percig figyelik, hogy van egy nyomásesés. Ha valahol tömítetlen a rendszer, akkor így nagyon könnyen kiderül.
Az UV-s folyadék annyival jobb, hogy ha szerencséd van meg is mutatja a helyet, ahol szökik a gáz, ellenben kb 10-k-ért fel kell tölteni a rendszert - talán feleslegesen.
Totálisan igazat adok neked. Az autógyárak nem akarják a nagy élettartamot. Rég a Cromàhoz hét és fél ezer km olajcsre periódust írt elő. Így el lehetett futni 500 ezer km-t. Ha valaki a 159-ben lecserelne az olajat 10ezrenkent gyanítom elmenne ennyit.
pontosítsunk: "A tervezett minimális (!) élettartam, amit Európában az autónak rendszeres karbantartás mellett (!) komoly meghibásodás nélkül (!) ki kell bírnia, gyártótól függően 150-300 000 km, illetve tíz év."
Itt is van egy saját video erről a jelenségről (regen + turbo bar mérő viszonyáról)
Először még regeneráláskor visszadobja 0-ra a nyomást az óra, majd mikor végzett, akkor úgymond alapjárati helyzetbe engedi csak vissza, nem pedig nulláig:
KLIKK
a BMW 300ekm re tervezi a diesel motor élettartamot,
a Fiat az 1,3 multijetben 250ekm es tervezett élettartamot adott meg
ezeket simán tudják,
és ha a dupláját elfutja akkor nagy szerencséd van
a gond ott van ,hogy az országba közel ennyi km errel kerülnek az autók
Azért az USA-t ne vegyük màr példának. Azokhoz az autókkal normalis eu utakon nem is lehetne normalisan kozlekedni. V8 már nemigen van, a Cadillac és a Lincoln a csúcs modellekben V6 turbot használ. A kornyezetvedelemről meg annyit, hogy annyira alacsonyak a sebességhatàrok hogy csak igy lehet teljesíteni a környezetvédelmi szabàlyokat. Kérdem én mit szólna egy európai ember ha rá lenne kenyszerítve, 105 km-es sebességgel menjen az autópàlyàn. És az a maximum. Ha 15%-al túlléped a sebességet az bűncselekmény. Tehàt ha 130-al mész akkor szinte gyilkoskent tekintenek rád. A mentalitàs olyan hogy nemcsak a törvények, hanem az emberek is elitélnek.
denil111-06-2015 12:15:56 //
68257
Ha az egérmozid úgy van beállítva,h lásd a pillanatnyi fogyit, akkor amikor látod,h irreális értékeket ír ki a regen miatt, akkor sasold a mutatót és láss csodát menni fog :D
Köszi! :)
Az 1 év alatt, amióta nálam van a csoda...egyszer sem láttam így viselkedni a turbónyomást. Na de majd akkor innentől kezdve jobban figyelem :)
ezt honnan informáltad ez a München belvárosba nem lehet behajtani?
nem lehet ,hogy amit mi 200.300ekm nek látunk az valójában 450..550ekm ?
tekergetás népsport manapság
autópályás vagy városi autók voltak ezek?
denil111-06-2015 10:57:28 //
68251
https://www.youtube.com/watch?v=16s6CZMcBkA
Így fog viselkedni a tiéd is.
hf reped, dugó átég, dpf kuka...stb
Aztán mi döglik meg bennük?
Hmmm. Ez igen !! :D Mondjuk ettől függetlenül egy jó benzines hangjánál nincs jobb !! :D
élnék ott bakker....kint azt sem tudják mi az a dejzel...
itthon egyenlőre lesz@arják szerencsére vagy is akkor megszűnne a tömegközlekedés ha beveztnék
yani🍀11-06-2015 08:31:49 //
68245
Szerintem jó
válasz a kérdésedre.
Amerika miert nem akar ilyen korlatozast a 7-8000 kobcentis v8 asokra ?
Tiszta vicc, hogy lassan az.ember nem mehet semerre egy Euro 4 !!!! Es autoval....
München belvárosába már nem...meg egyre több helyről tiltják ki...
Tudomásom szerint a zöld matricával be lehet hajtani.
A matrica rendszert eredetileg a Diesel-motoros járművekre vezették be, akár csak az EURO-1, 2, 3, 4 megjelöléseket is. Ezek a szabványok a kipufogón át távozó por (korom) mennyiségét szabályozzák.
A Diesel-motoros autóknál a zöld matricát Euro-4, vagy Euro-3 szűrővel ellátott, míg a benzines autók esetében azok kaphatnak, melyek Euro-1-es motorral rendelkeznek és el vannak látva katalizátorral.
Szerintem a 4-es "Feinstaubplakette"-re gondolt.
Bejuthat, főleg ha le van engedve az ablak. Ha hátramész a kipufogóhoz, érzed azt a büdös égett szagot. Nem csoda, mert égeti ki a kormot. Most, hogy megint sokat autópályázom, a regenek közötti intervallum felmegy 1000km-re. Meg gondolom az is számít, hogy új motor van az autóban, szívósorral, és minden egyébbel.
Ezt a müncheni euro 4 storyt megerősíthetnéd
Nemár ,a fiat is?
Alfa is?
Ha "elfogyott" a gáz, akkor ereszt a rendszer. Az évi 150-200gr mértékű gázszivárgást igen nehéz detektálni. Azt szokták javasolni hogy töltsük fel UV adalékkal együtt majd használjuk. A szivárgást UV fénnyel + a színszűrős szemüveggel így már könnyebben meg lehet találni.
azért eléggé szomorú képet fest, hogy ezek a részecskeszűrős autók 2006-tól amikben van 200-300e km kezdenek kidögleni, márkától függetlenül...szerintem nagyon rossz irány ez...Münchenben a belvárosba már az eur4-ek sem engedik be....hmm
a 2.0-nál nem látod a pillanatnyi fogyin...álló helyzetben a fordulatszámmérő ugrál 800-1000 között....
Elég, ha figyeled a pillanatnyi fogyasztást. Kell kis gyakorlat, de és már 100-ból 99-szer megmondom regenerál-e.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.