Forum >> 159
Shadin01-08-2015 19:40:19 // 69880
	Ha már pótkerék környéki téma. Szerintetek a kompresszoros verzióban a patron "megromlik"?
	
Shadin01-08-2015 19:38:34 // 69879
	Kerékcsavar kitekerő mőanyag kézi készülék, asszem gyári alukerékkel szerelt jószágokhoz...
	
Don Gombóc01-08-2015 18:54:30 // 69878
	Szép ! Gratula ! 
A felnidet meg ellopom egyszer. :-) A legszebb felni szerintem 159-ben.
	
A felnidet meg ellopom egyszer. :-) A legszebb felni szerintem 159-ben.
Peeeti8501-08-2015 18:49:41 // 69877
	
	
Don Gombóc01-08-2015 18:26:50 // 69876
	Közben azért írok, mert ma kerültem elő.
Ez mind rendben van hogy a technika érdekel mert ez a szakmád, és elfogadod a más dolgokat is. Ezzel így vagyok én is. Csak túl nagy az ismeretségem autós berkekben függetlenül típusoktól, és hát aki nem tudja, a nagy prémium márkák is szopnak rendesen a beépített amortizációval. Úgy hogy ma csak szar autókat gyártanak sajnos, aminek a legfőbb oka a környezetvédelmi besorolás. :-( Ami megöli az autózást.
Amúgy meg az Alfa az Alfa. Imádom a mosóban és egyéb helyeken látni azt amikor ránéznek a spagetti taximra, és meghökkennek a formájától, a szépségétől, és azután ha rám néznek ott látom az irigységet és az utálatot a szemükben. Na ez a Cuore Sportivo.
Ezt nem érti meg a Passatos PDTDI-is akinek Gyémántos Goo ! matrica van a hátulján.:-)
	
Ez mind rendben van hogy a technika érdekel mert ez a szakmád, és elfogadod a más dolgokat is. Ezzel így vagyok én is. Csak túl nagy az ismeretségem autós berkekben függetlenül típusoktól, és hát aki nem tudja, a nagy prémium márkák is szopnak rendesen a beépített amortizációval. Úgy hogy ma csak szar autókat gyártanak sajnos, aminek a legfőbb oka a környezetvédelmi besorolás. :-( Ami megöli az autózást.
Amúgy meg az Alfa az Alfa. Imádom a mosóban és egyéb helyeken látni azt amikor ránéznek a spagetti taximra, és meghökkennek a formájától, a szépségétől, és azután ha rám néznek ott látom az irigységet és az utálatot a szemükben. Na ez a Cuore Sportivo.
Ezt nem érti meg a Passatos PDTDI-is akinek Gyémántos Goo ! matrica van a hátulján.:-)
Don Gombóc01-08-2015 18:15:50 // 69875
	Köszönöm szépen ! :-)
Csak sajna Szosza nem értette akkor amikor írtam. :-)
	
Csak sajna Szosza nem értette akkor amikor írtam. :-)
emGéza01-08-2015 17:30:25 // 69874
	Ott nekem sincs semmi .
Lehet a "kormosoknak" opcióóó ? :-)))
	
Lehet a "kormosoknak" opcióóó ? :-)))
Piritu - 1.000.00001-08-2015 16:59:00 // 69873
	Szóval te voltál! Üdv itt is! :-)
	
David | Centocinquantanove01-08-2015 16:50:04 // 69872
	Azért ez komoly...
	
emGéza01-08-2015 16:01:21 // 69871
	Pótkerék környéke , ott keresd.
De szerintem kiszedték , ennyi.
	
De szerintem kiszedték , ennyi.
Peeeti8501-08-2015 15:56:17 // 69870
	
	
emGéza01-08-2015 15:54:35 // 69869
	Annak itt lenne a helye :-)
	
Haddel01-08-2015 15:52:37 // 69868
	A kép is hiányzik😃
	
Haddel01-08-2015 15:51:45 // 69867
	Bakker:( megrágta a kis rohadék..
	
Peeeti8501-08-2015 15:47:32 // 69866
	Sziasztok. Lenne egy olyan kerdesem, hogy a kepem lathato ures helyrol mi az ami hianyzik? (igy vettem az autot) Sajnos meg az elsosegely csomagot es az elakadas jelzo haromszoget sem talaltam meg, azoknak hol "lenne" a helye? ☺Valaszaitokat elore is koszonom. Udv.
	
Dömpi (il dottore)01-08-2015 14:00:31 // 69865
	
	
Dömpi (il dottore)01-08-2015 13:57:42 // 69864
	
	
Pzk01-08-2015 13:54:08 // 69863
	Meg nem akarom, hogy valaki reggelre leszedje... :)
	
Pzk01-08-2015 13:52:56 // 69862
	Sokat áll az utcán, 18-nál nagyobbat nem tennék rá, csak szét fogom csapni, akárhogy kerülgetem a kátyúkat. ;)
	
Erhard 242 (Pure Energy)01-08-2015 13:20:49 // 69861
	lehet megdöglött az O2 szenzor é nem bír puccantani...
	
Erhard 242 (Pure Energy)01-08-2015 13:15:19 // 69860
	
	
Dömpi (il dottore)01-08-2015 12:13:58 // 69859
	Sziasztok!
Ma reggeli indításkor kaptam a check engine-t.
Három hibakód:
P0111 - légmennyiségmérő hőmérséklet jel NO SIGNAL
P0101 - légtömegmérő jel NO SIGNAL
P2081 - hőmérséklet érzékelő az előkatalizátor kimenetén SIGNAL HIGH; FATAL
A P0111-et és a P0101-et tudtam törölni, nem is jött vissza, de a P2081-et nem engedi törölni a FES.
VTF?
Találkozott valaki hasonlóval? Mire számítsak? (szerelőm egyenlőre nem veszi fel a telefont)
Amúgy a kocsival mentem egy kört a városban, semmi rendkívülit nem tapasztaltam.
A FES alapján az előkatalizátor hőmérséklete 999,96 fok C. Gondolom nem kap adatot az ECU ezért bedob egy ilyen értéket....vagy tényleg ennyi?
	
Ma reggeli indításkor kaptam a check engine-t.
Három hibakód:
P0111 - légmennyiségmérő hőmérséklet jel NO SIGNAL
P0101 - légtömegmérő jel NO SIGNAL
P2081 - hőmérséklet érzékelő az előkatalizátor kimenetén SIGNAL HIGH; FATAL
A P0111-et és a P0101-et tudtam törölni, nem is jött vissza, de a P2081-et nem engedi törölni a FES.
VTF?
Találkozott valaki hasonlóval? Mire számítsak? (szerelőm egyenlőre nem veszi fel a telefont)
Amúgy a kocsival mentem egy kört a városban, semmi rendkívülit nem tapasztaltam.
A FES alapján az előkatalizátor hőmérséklete 999,96 fok C. Gondolom nem kap adatot az ECU ezért bedob egy ilyen értéket....vagy tényleg ennyi?
Piritu - 1.000.00031-07-2015 22:58:50 // 69858
	A lényeg a részletekben van :-))
	
Liquid31-07-2015 22:15:19 // 69857
	felismerem a járólapot meg a csápost :D
	
Piritu - 1.000.00031-07-2015 22:03:53 // 69856
	Miből gondolod? :-D
	
Liquid31-07-2015 21:44:24 // 69855
	na, csak nem Csöriéknél jártál? :)
	
Piritu - 1.000.00031-07-2015 21:25:10 // 69854
	Aki még nem látta, holnap okvetlenül nézze meg!!
Semmi értelme, hogy ott legyen. Annyira Alfás megoldás!
No, ezért szeretem ezt a márkát :-)))))))
	
Semmi értelme, hogy ott legyen. Annyira Alfás megoldás!
No, ezért szeretem ezt a márkát :-)))))))
Piritu - 1.000.00031-07-2015 21:23:45 // 69853
	
	
Haddel31-07-2015 21:18:59 // 69852
	Ez a fényszóró házán van,tudom ,mert én letörtem az egyiket kiszereléskor :(
	
norbi040931-07-2015 21:05:57 // 69851
	Szépestét Srácok! Egy szívességet szeretnèk kérni!
Valaki, akinek van ideje nem mérne egy korrekciót a napi első hideg indítás pillanatától mondjuk 2 percig? De szó szerint az indítástól. Összehasonlításhoz kellene.
Egy szerelő azt mondta a porlasztóim miatt van az indítás utáni 10 mp-es dadogásom. Indításkor 3, majd gyorsan megy lefelé és beáll 0.7 körülire.
Èn valahogy nem hinném hogy a porlasztókkal lenne gondom, márcsak azért is mert egy másik kedves ismerősöm azt mondta, hogy indítás után azonnal nem is érdemes mérni, hanem kb 1 perc múlva. De kíváncsi lennèk más autójának korrekciójára, mégis hogy mi a helyzet másnál.
Egy az egyben erre a ploblémára hallottam olyat is, hogy az illető lehúzta az lmm csatiját és megszűnt a dolog. Erről mi a véleményetek?
	
Valaki, akinek van ideje nem mérne egy korrekciót a napi első hideg indítás pillanatától mondjuk 2 percig? De szó szerint az indítástól. Összehasonlításhoz kellene.
Egy szerelő azt mondta a porlasztóim miatt van az indítás utáni 10 mp-es dadogásom. Indításkor 3, majd gyorsan megy lefelé és beáll 0.7 körülire.
Èn valahogy nem hinném hogy a porlasztókkal lenne gondom, márcsak azért is mert egy másik kedves ismerősöm azt mondta, hogy indítás után azonnal nem is érdemes mérni, hanem kb 1 perc múlva. De kíváncsi lennèk más autójának korrekciójára, mégis hogy mi a helyzet másnál.
Egy az egyben erre a ploblémára hallottam olyat is, hogy az illető lehúzta az lmm csatiját és megszűnt a dolog. Erről mi a véleményetek?
Piritu - 1.000.00031-07-2015 21:05:03 // 69850
	
	
.......................31-07-2015 17:56:46 // 69849
	
	
Erhard 242 (Pure Energy)31-07-2015 17:56:12 // 69848
	100e...mint minden opelnél is
	
Peeeti8531-07-2015 17:29:50 // 69847
	Ahh ertem. Es esetleg arrol nincs infod, hogy a 2 lancszettet milyen idokozonkent kell cserelni?
	
Alejandro31-07-2015 16:26:09 // 69846
	csak szólok: 2 láncszett van benne! :) 
egy a vezérműtengelyhez, egy balanszhoz.
nálam mindkettő szett cserélve lett.
láncot magában úgysem fogsz cserélni, csak szettben, lánckerekekkel...
	
egy a vezérműtengelyhez, egy balanszhoz.
nálam mindkettő szett cserélve lett.
láncot magában úgysem fogsz cserélni, csak szettben, lánckerekekkel...
norbi040931-07-2015 15:57:55 // 69845
	Igen szoktam érezni azt a jellegzetes szagot, de ez valahogy más, és csak addig érezni míg jelen van az a kis fehér füst.
	
norbi040931-07-2015 15:56:19 // 69844
	Marmint a fehéres halvány füst az elégetlen diesel? Mitől lehet, hogy nem ég el? A pillangószelepek miatt? Ha igen az hogy okozhatja, nem kap elég levegőt?
	
David | Centocinquantanove31-07-2015 15:00:21 // 69843
	Vízgőzt szerintem ilyenkor nyáron - bár nem tudom felétek hány fok van - nem szabadna hogy láss. Téli hidegben hamarabb...
A kipuffnak eleve van egy savanyú szaga, úgytudom hogy az a DPF miatt van... talán.
	
A kipuffnak eleve van egy savanyú szaga, úgytudom hogy az a DPF miatt van... talán.
.......................31-07-2015 14:55:21 // 69842
	az kérlek elégetlen diesel
ha csak 20 fok körül csinálja és hidegen tökéletesen indul akkor ez normális(ez ilyen)
ha hidegen is ,akkor a szívósor kis pillangók kampec
	
ha csak 20 fok körül csinálja és hidegen tökéletesen indul akkor ez normális(ez ilyen)
ha hidegen is ,akkor a szívósor kis pillangók kampec
norbi040931-07-2015 14:13:53 // 69841
	Sziasztok! 
A napi első indítás után enyhén, halvány fehér füst jön a kipuffból (ekkor van az alapjárati dadogás is) aminek szúrós szaga van. Majd amikor a dadogás elmúlik a fehér füst is abba marad. A fehér füst vagyis vízgőz még talán normális is lenne, de ilyen szaggal nemhinném h vízgőz :(
A motortérben ma fényképeztem ezt, a motor tetején az egyik szélső hengernèl:

Tömítés csere érhet?
	
A napi első indítás után enyhén, halvány fehér füst jön a kipuffból (ekkor van az alapjárati dadogás is) aminek szúrós szaga van. Majd amikor a dadogás elmúlik a fehér füst is abba marad. A fehér füst vagyis vízgőz még talán normális is lenne, de ilyen szaggal nemhinném h vízgőz :(
A motortérben ma fényképeztem ezt, a motor tetején az egyik szélső hengernèl:

Tömítés csere érhet?
emGéza31-07-2015 11:23:31 // 69840
	A kenés csak javíthat ! A súrlódás csökkentés mindig jótékony 6ású .
Sőt a bovdent és a "babafejeket" is meg lehet kenni .
A kézifék bovden is szereti a pár csepp olajat .
Régen a Zsiguli gépkönyv , ábrákkal , mikor , hova , mennyi olaj vagy zsír ... igaz azóta
eltelt 30 év(!) . A súrlódás nem követi a mai módit , le van maradva .:D
Ami mozog kenni kell ...
Ma mindenek kihordási ideje van , cseréld ki a csapágyat 60E Km után ! Régen , zsírozd
be 10ezrenként , így "kiment a világbó" .
De én nem tudom ! :D
	
Sőt a bovdent és a "babafejeket" is meg lehet kenni .
A kézifék bovden is szereti a pár csepp olajat .
Régen a Zsiguli gépkönyv , ábrákkal , mikor , hova , mennyi olaj vagy zsír ... igaz azóta
eltelt 30 év(!) . A súrlódás nem követi a mai módit , le van maradva .:D
Ami mozog kenni kell ...
Ma mindenek kihordási ideje van , cseréld ki a csapágyat 60E Km után ! Régen , zsírozd
be 10ezrenként , így "kiment a világbó" .
De én nem tudom ! :D
gpek31-07-2015 11:14:10 // 69839
	Na megjöttem több mint 2000km mentem pár nap alatt Hamburgig, nagyon jól ment az autó, szépen felvette az Autobahn utazóját :)
Wolfsburgba láttam egy ugyan ilyet (Nem tudtam lefotózni), az azért érdekes, mert ott 20 VW-re jut egy más fajta autó. kb 100-ra jut egy olasz, az is általában Fiat 500-as.
Észak németeknél szinte nincs Alfa. talán összesen ha 10-et láttam, sok a régi 56-os.
	
Wolfsburgba láttam egy ugyan ilyet (Nem tudtam lefotózni), az azért érdekes, mert ott 20 VW-re jut egy más fajta autó. kb 100-ra jut egy olasz, az is általában Fiat 500-as.
Észak németeknél szinte nincs Alfa. talán összesen ha 10-et láttam, sok a régi 56-os.
Liquid31-07-2015 11:11:47 // 69838
	16-os kerékre tervezték? Ez komoly?
	
.......................31-07-2015 10:56:53 // 69837
	nem lenne gond a 19 se,ha egy kicsit lágyabb lenne a gátló
sajna ,nincs eltérés a lengécsillapítók müszaki adataiban
így a 16 os ra tervezett feszes gátló(és tudjuk az eLearn ból hogy 16 os kerékre tervezték a 159 est)
túl kemény a 19 hez ,mert nincs kompenzálva a gumi merevsége
	
sajna ,nincs eltérés a lengécsillapítók müszaki adataiban
így a 16 os ra tervezett feszes gátló(és tudjuk az eLearn ból hogy 16 os kerékre tervezték a 159 est)
túl kemény a 19 hez ,mert nincs kompenzálva a gumi merevsége
Liquid31-07-2015 10:56:04 // 69836
	semmi gond nincs a 19-essel, még TI-nél se
	
.......................31-07-2015 10:48:49 // 69835
	ezt mindenkinek magának kell érezni
nem akarok senkit rábeszéni
megértem és tisztelem azokat is akik 16 oson járnak
	
nem akarok senkit rábeszéni
megértem és tisztelem azokat is akik 16 oson járnak
Erhard 242 (Pure Energy)31-07-2015 10:46:45 // 69834
	én meg érzek...lehet nem a gyári mérettel szaladgálsz...a 19 üt akkorát mint állat, a 18-on siklik a hajó
	
.......................31-07-2015 10:45:36 // 69833
	érdekes ,én semmmi külömbséget nem érzek a 18 és 19 között
bár a 18 téli,
mind a kettö ugyanúgy üt a rossz úton
	
bár a 18 téli,
mind a kettö ugyanúgy üt a rossz úton
Ricsi 14731-07-2015 09:53:16 // 69832
	Sziasztok. Elado lett a gep: http://m.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.4_jtd_20v_distinctive-9212813
	
Zsombor31-07-2015 09:52:12 // 69831
	Nekem eddig nyáron 18-as volt fent, télen 17-es és soha nem bántotta a futóművet. nagy elánnal elszántam magam a méretváltásra, de a 19-es Zsuniornál pl elég szépen fogyasztja a lengőkarokat. Az a benyomásom, nagyon nem mindegy, hol használod. Én az esetek 90%-ban Pest, pedig most megtetszett a 19-es nagyon.
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
0
		Guests0
374
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?








