Forum >> 159

Manky95613-08-2015 09:21:29 // 70270
üzemanyag mennyiségtől és fordulatszámtól függ, most egy 1,9esét nézem az 50mm3 felett , szval ha terheled pld futózol ,csak nagyobb terheléssel tudod húzni igen akk valószínű lezár :)) amúgy 3750es fordulattól már minden üzemanyag mennyiségnél zárva van.
Liquid13-08-2015 08:49:39 // 70269
Isten hozott! :)
spaza13-08-2015 08:44:40 // 70268
Jóreggelt!
Gondoltam becsekkolok, mint újonc. Immáron kerek 1 hónapja birtokol engem az SW-m. :)
Biztos lesznek hülye kérdéseim, előre is bocs. :)
Üdv, Mindenkinek.
Dömpi (il dottore)12-08-2015 23:10:32 // 70267
de egy kis optimalizálással... :)
Jupiter15512-08-2015 21:37:30 // 70265
Szivargyújtó apdét:
Működik az Apple-hez való és a kocsiban felejtett töltő, de a telefon kiiírta, hogy ez bizony lassú lesz, úgyhogy vettem egy Nokia-töltőt. Sokkal jobb lett :)

Akit érdekel: az emag-on most akciósak a Nokia-telefonhoz való szivargyújtós töltők ingyenes házhozszállítással. Gyanítom, hogy minden kompatibilis mikró USB-s teelfonhoz jók.
Ricsi 14712-08-2015 21:15:03 // 70264
Az igaz, hogy az enyém manual, automatának jobb étvágya van az biztos.
Ricsi 14712-08-2015 21:11:43 // 70263
Cáfolnám a 2.4-re tett kijelentésedet :) én általában mindig "sietek" ;) 140-180 kozott megyek altalaban es van egy jo kb 10 km-es 4 2X2 sávos szakasz ott meg 200 vagy felette es klímával 7.4-et eszik. Ez a het 5 napjara igaz, ugyan azon a szakaszon, elozesek stb... Városban 9.5 ez teny, de ez az auto es ez a motor nem is varosozni valo :)
Erhard 242 (Pure Energy)12-08-2015 20:21:54 // 70262
5000-8000-ig márkaszervizben
KollerT12-08-2015 18:07:00 // 70261
Bár belegondolva elég drága munkadíj volt. Egy computeres "change motor oil" kiütése mennyibe kerül normál áron?
KollerT12-08-2015 18:03:55 // 70260
Végül találtam egy bontottat, 10000,- volt. Így a beszerelés volt drága, majdnem 12000Ft.
Csabi12-08-2015 16:20:16 // 70259
ezért írtam, h bizonyos motorterhelés fölött, nem a sebesség a meghatározó. csak körülbelül ott zár...ha húzol egy lakókocsit, akkor már 80-nál zárva lesz...:)
.......................12-08-2015 16:13:35 // 70258
szerintem nem
ha ELM el nézed menet közben 120 kmh nál simán nyitva van az egr
ha padógázt adsz egyböl lezár
Csabi12-08-2015 16:06:38 // 70257
vagy egy bizonyos motorterhelés fölött, gondolok itt pl 2,4-re ami 120km/h óra körül zárja az EGR-t.... az 6.-ban 2200 f/perc talán....
GTPeti12-08-2015 15:37:44 // 70256
Ezt jó hallani. B)
David | Centocinquantanove12-08-2015 15:18:58 // 70255
Ez nagyon baba, egyszer úgy kipróbálnék egy ilyen selespeedet... :)
Erhard 242 (Pure Energy)12-08-2015 14:46:28 // 70254
hááát, ha nem vagy műszaki analfabéta akkor nem olyan nehéz kicserélni...1-2 óra...
David | Centocinquantanove12-08-2015 14:39:14 // 70253
Szedd le az ajtó belső burkolatát, hogy lásd mi az ami nem kafa. Általában csak 1-1 műanyag szar fárad el a szerkezetben, amit otthon is lehet orvosolni, és pl. az ablakemelo.hu -ról sokkal olcsóbb mint venni egy komplett szerkezetet!
.......................12-08-2015 14:37:29 // 70252
igen, 3000 ford felett az EGR zárva van
David | Centocinquantanove12-08-2015 14:37:11 // 70251
Ellenben a majd' 2 tonnához viszonylag karcsú.
Nem azt mondom, hogy nem lehet haladni vele, mert autópályán is jól teljesít, csak hát valamivel lomhább mint a 150-170 lovasok.
Egyébként mint 8V tulaj azt mondom, hogy bőven bőven együtt lehet élni vele még így is.
norbi040912-08-2015 14:36:18 // 70250
Az az érdekes hogy tök simán mozgott amikor kézzel mozgattuk.
Giuntini12-08-2015 14:22:00 // 70249
Tegnap egy kicsit odaléptem a szentemnek az M7-en, 185-nél 3000-et pörög. EGR-nek jót tesz úgy tudom. Ennel a temponal is hihetetlenül halk.
Piritu - 1.000.00012-08-2015 14:10:54 // 70248
Autópályázni én is tudom ajánlani a 2.0-t.
Csabi12-08-2015 13:48:40 // 70247
Nem normális, szorul/akad az EGR-ed, azért látod a 90%-os nyitottságot, ami persze csak a működtető feszültéség nagyságát jelzi, nem a szelep tényleges helyzetét.
Akkor jó, ha max 55-60%ig nyit ki...
KollerT12-08-2015 13:34:28 // 70246
Az a baj, hogy nem 100%, hogy a motor romlott el.

De találtam egy bontottat, viszont az is csak péntekre érne fel Budapestre, amikor már nem lesznek szamosiék. :S
Liquid12-08-2015 13:30:35 // 70245
mindig az, amelyik a legegyszerűbb felépítésű :)
Erhard 242 (Pure Energy)12-08-2015 13:02:06 // 70244
a 8V-be nincs változó szívósor se...
.......................12-08-2015 12:57:05 // 70243
melyikre a megbízhatóbb?
az 1,9 8V
vagy az 1,9 16V ?
Erhard 242 (Pure Energy)12-08-2015 12:50:16 // 70242
a szerkezet nem egy drága jószág...a motor dobja meg az árat
KollerT12-08-2015 12:46:49 // 70241
Rendben van, akkor első körben felhívom az összes bontót. :S Nem gondoltam, hogy ilyen drága.
Erhard 242 (Pure Energy)12-08-2015 12:44:04 // 70240
bontó vagy új komplett szerkezettel 39000...
.......................12-08-2015 12:41:05 // 70239
az is jó lehet
kijárni elég ám

lényegesen könnyebb szerelni a 4 hengeres 159 eket,mint az 5 hengerest!!
Erhard 242 (Pure Energy)12-08-2015 12:39:02 // 70238
dejzelből a legmegbízhatóbb bizony az 1.9-es....
Haddel12-08-2015 12:35:02 // 70236
2.0 jtdm-et én is tudom ajánlani autópályázni elég kafa.
alfaszabi12-08-2015 12:33:26 // 70235
Nem csak automata érdekel.Köszönöm szépen a választ.néztem 56 is,kicsit sokkalom az árát:http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=212205297&fuels=DIESEL&zipcode=19055&zipcodeRadius=100&sortOption.sortOrder=ASCENDING&isSearchRequest=true&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&ambitCountry=DE&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=1
KollerT12-08-2015 12:30:55 // 70234
Sürgős problémám lenne, elromlott a bal első ablakemelőm, valószínűleg a motor.

Szamosiék holnap után szabadságra mennek, szóval sürgősen kéne szereznem egy motort. Hová forduljak? (A gyári 47000, amit kicsit drágállok.)

Egyébként az ablak nem esik le, felhúzva maradt.
.......................12-08-2015 12:30:15 // 70233
akkor csak a 2,0 jtdm emeket nézd:

a 2,4 8,5..9 et bekepja ha nagyon sietsz akkor 10

a 170 lovas 2,0 jtdm meg 6,5..7 böl megáll

ugyanakkora dinamika mellett (autópályán)
Liquid12-08-2015 12:25:44 // 70232
akkor viszont tényleg célszerűbb egy dízel.. ha nem kell a nagy erő akkor esetleg az 1.9 automata is szóba jöhet
Liquid12-08-2015 12:24:49 // 70231
Ennyire nem sötét a kép, szosza mindig kidomborítja a negatívumokat. :)
Az injektorok kopóalkatrészek, a DPF nem szereti a városozást, de akinek nem nyírta ki az előző tulaj annak most sincs vele gondja a tapasztalataim szerint.
Az automata felújítása költségben mérhető egy kuplung-kettőstömegű ésatöbbi cseréhez, csak kevesebben értenek hozzá.
A szívósor és EGR ugyanúgy problémás az 1.9-nél is.
Az tény hogy szerintem a 159-hez az egyik legjobb motor a 2.4, mivel van kellő ereje. Esetleg egy TBI mérhető hozzá, ha belefér a nagyobb ár. Az nyilván többet fog enni valamivel (a 2.4-es automata 159 se egy fogyasztásbajnok) cserében viszont kicsit kevesebb az esetlegesen problémás összetevője.
alfaszabi12-08-2015 12:22:25 // 70230
Németország-Magyarország között használnám.
.......................12-08-2015 12:20:39 // 70229
egyébként volt a 159 es 2,2 jts selespeed el is
az is egy alternativa lehet
185 ló,két kipuffal


talán nem is ilyen költséges mint a 2,4jtdm autom
tdemeter12-08-2015 12:20:03 // 70228
Nem a bluetooth kapcsolat volt a gond. Az osszejott, de az alfaodb ettol meg nem tudott semmit se kiolvasni a kocsibol. Raadasul a masodik cuccnal feketen feheren kiirta, hogy az eszkoz egyszeruen nincs a tamogatottak listajan, ezert o nem hajlando hasznalni.
Ja es ajanlotta, hogy vegyek tamogatottat, ami persze sokkal dragabb.
En nem vettem....

Mas szoftverek (pl torqueue) siman mukodtek az ocso kinai gagyival is.....
Liquid12-08-2015 12:19:09 // 70227
ezek igazak bármely dízelre politikai hovatartozástól fügetlenül
alfaszabi12-08-2015 12:14:26 // 70226
Köszönöm szépen:)
norbi040912-08-2015 12:09:08 // 70225
EGR-hez nem volt. De úgy tudom csak akkor dob ha végleg megadta magát.
.......................12-08-2015 12:05:33 // 70224
Berlina ,és SW a hátsó ablak mechanika hiba nagyon gyakori

maga a 159 egy jó konstrukció

de én ma 2015 ben a 2,0 jtdm et venném ,
vagy a TBi motorost manuállal
David | Centocinquantanove12-08-2015 12:04:43 // 70223
EGR-hez tartozó hibaüzenet nem volt?
.......................12-08-2015 12:03:35 // 70222
ha szeretsz szerelni ,és van sok jó szerelelö kapcsolatod akkor OK a 2,4jtdm autom.

sajnos sok dolog van ami nem örök:(nem biztos hogy ezek rosszak ,de gyakori hibák)
motor:
injektorok
egr
szivosor
generator
DPF

automata :
konverter
szeleptömb

kaszni futomü:
kormánymü
kerékcsapágyak
norbi040912-08-2015 11:11:55 // 70221
Szép napot Cartársak! :)

Ma volt EGR takarítás...vagyis lett volna (???)
Szerintetek ez normális viselkedés egy EGR-től?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.