Forum >> 159
Manky95613-08-2015 09:21:29 // 70270
üzemanyag mennyiségtől és fordulatszámtól függ, most egy 1,9esét nézem az 50mm3 felett , szval ha terheled pld futózol ,csak nagyobb terheléssel tudod húzni igen akk valószínű lezár :)) amúgy 3750es fordulattól már minden üzemanyag mennyiségnél zárva van.
Liquid13-08-2015 08:49:39 // 70269
Isten hozott! :)
spaza13-08-2015 08:44:40 // 70268
Jóreggelt!
Gondoltam becsekkolok, mint újonc. Immáron kerek 1 hónapja birtokol engem az SW-m. :)
Biztos lesznek hülye kérdéseim, előre is bocs. :)
Üdv, Mindenkinek.
Gondoltam becsekkolok, mint újonc. Immáron kerek 1 hónapja birtokol engem az SW-m. :)
Biztos lesznek hülye kérdéseim, előre is bocs. :)
Üdv, Mindenkinek.
Dömpi (il dottore)12-08-2015 23:10:32 // 70267
de egy kis optimalizálással... :)
Dömpi (il dottore)12-08-2015 22:57:12 // 70266
azt hiszem 11111
Jupiter15512-08-2015 21:37:30 // 70265
Szivargyújtó apdét:
Működik az Apple-hez való és a kocsiban felejtett töltő, de a telefon kiiírta, hogy ez bizony lassú lesz, úgyhogy vettem egy Nokia-töltőt. Sokkal jobb lett :)
Akit érdekel: az emag-on most akciósak a Nokia-telefonhoz való szivargyújtós töltők ingyenes házhozszállítással. Gyanítom, hogy minden kompatibilis mikró USB-s teelfonhoz jók.
Működik az Apple-hez való és a kocsiban felejtett töltő, de a telefon kiiírta, hogy ez bizony lassú lesz, úgyhogy vettem egy Nokia-töltőt. Sokkal jobb lett :)
Akit érdekel: az emag-on most akciósak a Nokia-telefonhoz való szivargyújtós töltők ingyenes házhozszállítással. Gyanítom, hogy minden kompatibilis mikró USB-s teelfonhoz jók.
Ricsi 14712-08-2015 21:15:03 // 70264
Az igaz, hogy az enyém manual, automatának jobb étvágya van az biztos.
Ricsi 14712-08-2015 21:11:43 // 70263
Cáfolnám a 2.4-re tett kijelentésedet :) én általában mindig "sietek" ;) 140-180 kozott megyek altalaban es van egy jo kb 10 km-es 4 2X2 sávos szakasz ott meg 200 vagy felette es klímával 7.4-et eszik. Ez a het 5 napjara igaz, ugyan azon a szakaszon, elozesek stb... Városban 9.5 ez teny, de ez az auto es ez a motor nem is varosozni valo :)
Erhard 242 (Pure Energy)12-08-2015 20:21:54 // 70262
5000-8000-ig márkaszervizben
KollerT12-08-2015 18:07:00 // 70261
Bár belegondolva elég drága munkadíj volt. Egy computeres "change motor oil" kiütése mennyibe kerül normál áron?
KollerT12-08-2015 18:03:55 // 70260
Végül találtam egy bontottat, 10000,- volt. Így a beszerelés volt drága, majdnem 12000Ft.
Csabi12-08-2015 16:20:16 // 70259
ezért írtam, h bizonyos motorterhelés fölött, nem a sebesség a meghatározó. csak körülbelül ott zár...ha húzol egy lakókocsit, akkor már 80-nál zárva lesz...:)
.......................12-08-2015 16:13:35 // 70258
szerintem nem
ha ELM el nézed menet közben 120 kmh nál simán nyitva van az egr
ha padógázt adsz egyböl lezár
ha ELM el nézed menet közben 120 kmh nál simán nyitva van az egr
ha padógázt adsz egyböl lezár
Csabi12-08-2015 16:06:38 // 70257
vagy egy bizonyos motorterhelés fölött, gondolok itt pl 2,4-re ami 120km/h óra körül zárja az EGR-t.... az 6.-ban 2200 f/perc talán....
GTPeti12-08-2015 15:37:44 // 70256
Ezt jó hallani. B)
David | Centocinquantanove12-08-2015 15:18:58 // 70255
Ez nagyon baba, egyszer úgy kipróbálnék egy ilyen selespeedet... :)
Erhard 242 (Pure Energy)12-08-2015 14:46:28 // 70254
hááát, ha nem vagy műszaki analfabéta akkor nem olyan nehéz kicserélni...1-2 óra...
David | Centocinquantanove12-08-2015 14:39:14 // 70253
Szedd le az ajtó belső burkolatát, hogy lásd mi az ami nem kafa. Általában csak 1-1 műanyag szar fárad el a szerkezetben, amit otthon is lehet orvosolni, és pl. az ablakemelo.hu -ról sokkal olcsóbb mint venni egy komplett szerkezetet!
.......................12-08-2015 14:37:29 // 70252
igen, 3000 ford felett az EGR zárva van
David | Centocinquantanove12-08-2015 14:37:11 // 70251
Ellenben a majd' 2 tonnához viszonylag karcsú.
Nem azt mondom, hogy nem lehet haladni vele, mert autópályán is jól teljesít, csak hát valamivel lomhább mint a 150-170 lovasok.
Egyébként mint 8V tulaj azt mondom, hogy bőven bőven együtt lehet élni vele még így is.
Nem azt mondom, hogy nem lehet haladni vele, mert autópályán is jól teljesít, csak hát valamivel lomhább mint a 150-170 lovasok.
Egyébként mint 8V tulaj azt mondom, hogy bőven bőven együtt lehet élni vele még így is.
norbi040912-08-2015 14:36:18 // 70250
Az az érdekes hogy tök simán mozgott amikor kézzel mozgattuk.
Giuntini12-08-2015 14:22:00 // 70249
Tegnap egy kicsit odaléptem a szentemnek az M7-en, 185-nél 3000-et pörög. EGR-nek jót tesz úgy tudom. Ennel a temponal is hihetetlenül halk.
Piritu - 1.000.00012-08-2015 14:10:54 // 70248
Autópályázni én is tudom ajánlani a 2.0-t.
Csabi12-08-2015 13:48:40 // 70247
Nem normális, szorul/akad az EGR-ed, azért látod a 90%-os nyitottságot, ami persze csak a működtető feszültéség nagyságát jelzi, nem a szelep tényleges helyzetét.
Akkor jó, ha max 55-60%ig nyit ki...
Akkor jó, ha max 55-60%ig nyit ki...
KollerT12-08-2015 13:34:28 // 70246
Az a baj, hogy nem 100%, hogy a motor romlott el.
De találtam egy bontottat, viszont az is csak péntekre érne fel Budapestre, amikor már nem lesznek szamosiék. :S
De találtam egy bontottat, viszont az is csak péntekre érne fel Budapestre, amikor már nem lesznek szamosiék. :S
Liquid12-08-2015 13:30:35 // 70245
mindig az, amelyik a legegyszerűbb felépítésű :)
Erhard 242 (Pure Energy)12-08-2015 13:02:06 // 70244
a 8V-be nincs változó szívósor se...
.......................12-08-2015 12:57:05 // 70243
melyikre a megbízhatóbb?
az 1,9 8V
vagy az 1,9 16V ?
az 1,9 8V
vagy az 1,9 16V ?
Erhard 242 (Pure Energy)12-08-2015 12:50:16 // 70242
a szerkezet nem egy drága jószág...a motor dobja meg az árat
KollerT12-08-2015 12:46:49 // 70241
Rendben van, akkor első körben felhívom az összes bontót. :S Nem gondoltam, hogy ilyen drága.
Erhard 242 (Pure Energy)12-08-2015 12:44:04 // 70240
bontó vagy új komplett szerkezettel 39000...
.......................12-08-2015 12:41:05 // 70239
az is jó lehet
kijárni elég ám
lényegesen könnyebb szerelni a 4 hengeres 159 eket,mint az 5 hengerest!!
kijárni elég ám
lényegesen könnyebb szerelni a 4 hengeres 159 eket,mint az 5 hengerest!!
Erhard 242 (Pure Energy)12-08-2015 12:39:02 // 70238
dejzelből a legmegbízhatóbb bizony az 1.9-es....
alfaszabi12-08-2015 12:37:12 // 70237
Köszi:)
Haddel12-08-2015 12:35:02 // 70236
2.0 jtdm-et én is tudom ajánlani autópályázni elég kafa.
alfaszabi12-08-2015 12:33:26 // 70235
Nem csak automata érdekel.Köszönöm szépen a választ.néztem 56 is,kicsit sokkalom az árát:http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=212205297&fuels=DIESEL&zipcode=19055&zipcodeRadius=100&sortOption.sortOrder=ASCENDING&isSearchRequest=true&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&ambitCountry=DE&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=1
KollerT12-08-2015 12:30:55 // 70234
Sürgős problémám lenne, elromlott a bal első ablakemelőm, valószínűleg a motor.
Szamosiék holnap után szabadságra mennek, szóval sürgősen kéne szereznem egy motort. Hová forduljak? (A gyári 47000, amit kicsit drágállok.)
Egyébként az ablak nem esik le, felhúzva maradt.
Szamosiék holnap után szabadságra mennek, szóval sürgősen kéne szereznem egy motort. Hová forduljak? (A gyári 47000, amit kicsit drágállok.)
Egyébként az ablak nem esik le, felhúzva maradt.
.......................12-08-2015 12:30:15 // 70233
akkor csak a 2,0 jtdm emeket nézd:
a 2,4 8,5..9 et bekepja ha nagyon sietsz akkor 10
a 170 lovas 2,0 jtdm meg 6,5..7 böl megáll
ugyanakkora dinamika mellett (autópályán)
a 2,4 8,5..9 et bekepja ha nagyon sietsz akkor 10
a 170 lovas 2,0 jtdm meg 6,5..7 böl megáll
ugyanakkora dinamika mellett (autópályán)
Liquid12-08-2015 12:25:44 // 70232
akkor viszont tényleg célszerűbb egy dízel.. ha nem kell a nagy erő akkor esetleg az 1.9 automata is szóba jöhet
Liquid12-08-2015 12:24:49 // 70231
Ennyire nem sötét a kép, szosza mindig kidomborítja a negatívumokat. :)
Az injektorok kopóalkatrészek, a DPF nem szereti a városozást, de akinek nem nyírta ki az előző tulaj annak most sincs vele gondja a tapasztalataim szerint.
Az automata felújítása költségben mérhető egy kuplung-kettőstömegű ésatöbbi cseréhez, csak kevesebben értenek hozzá.
A szívósor és EGR ugyanúgy problémás az 1.9-nél is.
Az tény hogy szerintem a 159-hez az egyik legjobb motor a 2.4, mivel van kellő ereje. Esetleg egy TBI mérhető hozzá, ha belefér a nagyobb ár. Az nyilván többet fog enni valamivel (a 2.4-es automata 159 se egy fogyasztásbajnok) cserében viszont kicsit kevesebb az esetlegesen problémás összetevője.
Az injektorok kopóalkatrészek, a DPF nem szereti a városozást, de akinek nem nyírta ki az előző tulaj annak most sincs vele gondja a tapasztalataim szerint.
Az automata felújítása költségben mérhető egy kuplung-kettőstömegű ésatöbbi cseréhez, csak kevesebben értenek hozzá.
A szívósor és EGR ugyanúgy problémás az 1.9-nél is.
Az tény hogy szerintem a 159-hez az egyik legjobb motor a 2.4, mivel van kellő ereje. Esetleg egy TBI mérhető hozzá, ha belefér a nagyobb ár. Az nyilván többet fog enni valamivel (a 2.4-es automata 159 se egy fogyasztásbajnok) cserében viszont kicsit kevesebb az esetlegesen problémás összetevője.
alfaszabi12-08-2015 12:22:25 // 70230
Németország-Magyarország között használnám.
.......................12-08-2015 12:20:39 // 70229
tdemeter12-08-2015 12:20:03 // 70228
Nem a bluetooth kapcsolat volt a gond. Az osszejott, de az alfaodb ettol meg nem tudott semmit se kiolvasni a kocsibol. Raadasul a masodik cuccnal feketen feheren kiirta, hogy az eszkoz egyszeruen nincs a tamogatottak listajan, ezert o nem hajlando hasznalni.
Ja es ajanlotta, hogy vegyek tamogatottat, ami persze sokkal dragabb.
En nem vettem....
Mas szoftverek (pl torqueue) siman mukodtek az ocso kinai gagyival is.....
Ja es ajanlotta, hogy vegyek tamogatottat, ami persze sokkal dragabb.
En nem vettem....
Mas szoftverek (pl torqueue) siman mukodtek az ocso kinai gagyival is.....
Liquid12-08-2015 12:19:09 // 70227
ezek igazak bármely dízelre politikai hovatartozástól fügetlenül
alfaszabi12-08-2015 12:14:26 // 70226
Köszönöm szépen:)
norbi040912-08-2015 12:09:08 // 70225
EGR-hez nem volt. De úgy tudom csak akkor dob ha végleg megadta magát.
.......................12-08-2015 12:05:33 // 70224
Berlina ,és SW a hátsó ablak mechanika hiba nagyon gyakori
maga a 159 egy jó konstrukció
de én ma 2015 ben a 2,0 jtdm et venném ,
vagy a TBi motorost manuállal
maga a 159 egy jó konstrukció
de én ma 2015 ben a 2,0 jtdm et venném ,
vagy a TBi motorost manuállal
David | Centocinquantanove12-08-2015 12:04:43 // 70223
EGR-hez tartozó hibaüzenet nem volt?
.......................12-08-2015 12:03:35 // 70222
ha szeretsz szerelni ,és van sok jó szerelelö kapcsolatod akkor OK a 2,4jtdm autom.
sajnos sok dolog van ami nem örök:(nem biztos hogy ezek rosszak ,de gyakori hibák)
motor:
injektorok
egr
szivosor
generator
DPF
automata :
konverter
szeleptömb
kaszni futomü:
kormánymü
kerékcsapágyak
sajnos sok dolog van ami nem örök:(nem biztos hogy ezek rosszak ,de gyakori hibák)
motor:
injektorok
egr
szivosor
generator
DPF
automata :
konverter
szeleptömb
kaszni futomü:
kormánymü
kerékcsapágyak
norbi040912-08-2015 11:11:55 // 70221
Szép napot Cartársak! :)
Ma volt EGR takarítás...vagyis lett volna (???)
Szerintetek ez normális viselkedés egy EGR-től?
Ma volt EGR takarítás...vagyis lett volna (???)
Szerintetek ez normális viselkedés egy EGR-től?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
517
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?