Forum >> 159

Piritu - 1.000.00001-11-2015 10:32:42 // 72633
A fehérre kíváncsi leszek (Giu), utoljára a Daciám volt fehér akkor nem zavart. A fekete gyakorlatilag döglött. Tiszta fekete autóval még AlfaCity-be se sikerült eljutnom :-(
Az ezüst 156SW-vel Barcelonából megfordultunk kocsimosás nélkül.
.......................01-11-2015 10:07:13 // 72632
735 és diesel?
Ez magas labda ám:)
Don Gombóc01-11-2015 09:42:40 // 72631
Van aki a feketét kedveli. :-)
Mondjuk az a Grigio titanio szürke pont kurva szép szín, de melyik nem?
Azt mondják a sötét színű verdán nagyon látszik a kosz.
Hát a fehéren is ugyan úgy. Tehát mindig mosni kell. :-)
Talán tényleg a jürgensilbermetál az ami egy kicsit kevésbé kényes.
norbi040901-11-2015 09:41:41 // 72630
Az nem baj. Majd megoldom máshogy. :-) Csak nálam van még az antenna, meg a patentok amikre szerencsére nem volt szükség :)
'''''01-11-2015 09:36:50 // 72629
Most megharagszol ha azt mondom,ez szebb mint a régi? :-) Gratula hozzá!
Shadin01-11-2015 09:35:46 // 72628
Köszke!

Sajna már nem tudunk fejet cserélni a próbához :-(
norbi040901-11-2015 09:32:39 // 72627
Azt a leborult.... :-)
Gyönyörű példány, Gratula! Majd valamikor találkozhatnánk ;-)
Haddel01-11-2015 09:27:17 // 72626
Hogy egy régi közmondást idézzek: sunáznám!!😃
Don Gombóc01-11-2015 09:23:03 // 72625
Megértem. :-)
Shadin01-11-2015 09:21:46 // 72624
Köszönöm!

Bocs, hogy így fel vagyok dobódva, de FEL VAGYOK DOBÓDVA!!!
Don Gombóc01-11-2015 09:15:02 // 72623
Ablaktörlő lapát dilemmába kerültem én is, mert csak maszatolt már, a gumi éle teljesen elpunnyadt.
Jó áron kapható darabok vannak, gondoltam megnézem milyen is a lapát maga.
Majdnem dobtam egy hátast, mert ebben sima régi hagyományos gumicsík van, mint a Lada korszakban.
Gondoltam kicserélem a csíkot és megnézem mit produkál. Egy független maszek autósboltban kaptam gumit 470 ft/db áron.
A lapát végéről a zárókupakot lehúztam egy kis feszegetéssel, a régi gumit kihúztam a lapátból, a sínt beszilikonoztam az új gumit behúztam, az egy kicsit nehézkes mert jó passzos, és láss csodát tökéletesen töröl.
Akinek ilyen fajta a lapátja, érdemes megpróbálni. Viszont simán ablaktörlő gumit a nagyok nem árulnak már.
Don Gombóc01-11-2015 09:06:01 // 72622
Szép az a letűnt korból való szarolasz kályha, csak még mindig nem tudták überelni a fazont a népautóék, viszont dízelben előrébb vannak, szoftverben legalább is biztosan. :-)
Gratula a verdához, jól néz ki !
Shadin01-11-2015 08:58:22 // 72621
Köszi!

Bár egyesek szerint ez már csak egy letűnt korból való olajkályha :-)
bbzoli01-11-2015 08:38:47 // 72620
pompás darab!
Shadin01-11-2015 08:09:38 // 72619
Jó reggelt :-)

Shadin01-11-2015 08:08:27 // 72618
Pisti! Töröld a mobile.de-t a kedvencek közül :-)
Martin Kovacs01-11-2015 00:48:31 // 72617
Nálunk itt hevesben katasztrófa..... :/
Haddel01-11-2015 00:19:48 // 72616
Kátyukat érdemes elkerülni az tuti😃
Martin Kovacs01-11-2015 00:03:35 // 72615
Na srácok !

Túl vagyok az első nálam elkövetett cseréken ! :D

2.4 jtd

-vezérlés
-olajak
-szűrők
-egr off (régebben)
-fékbetétek
-jobb első doblemez javítás


Mindent egy némethez képest potom pénzért !! :D

Alfa Romeo ;)

Másik nektek is nagy kompromisszumot követel a 19-es ti felni ? Én szinte lépésben járok vele autópályán kívül.....

Peace
Pityukoma31-10-2015 23:02:17 // 72614
TI + Q4 + Q-Tronic + V6 + 2012.12 Hmmmm... fincsi lehet :-)
Pityukoma31-10-2015 22:33:03 // 72613
Ja :-) ezért kérdeztem én is hogy biztos hiba?
Pityukoma31-10-2015 22:31:29 // 72612
Csak egy 5let: nekem anno a Multipla csinálta az alapjárati rázást. Ha a szíjat leszedtem akkor nem rázott. Cseréltem feszítőt, görgőket...nem lett jó. A generátor szabadonfutója volt beállva. Akkor 130ezer volt benne.
A 2.0-án nehéz leszedni a hosszbordást? Esetleg egy próbát megérne hátha.
Erhard 242 (Pure Energy)31-10-2015 22:28:29 // 72611
nem tudom, nekem nem rázott a 2.0, ellenben ette a vizet akkor rángatott ...rázhat porlasztó, váltó, féltengely...vagy ismerve téged semmi, mert autóhipochonder vagyol :D
emGéza31-10-2015 22:23:49 // 72610
ZAR93900007005234 erre mit mond az eper ?
Shadin31-10-2015 22:16:21 // 72609
Mi mást? Ha Tibi lett volna akkor is megveszem. Így is jó lesz :-)
Tehát mi rázhat?
Erhard 242 (Pure Energy)31-10-2015 22:03:37 // 72608
az a baj, hogy dejzel, mondtam válts TBi-re sosem hallgatsz az emberre, egyik sz@rból a másikba :P
Erhard 242 (Pure Energy)31-10-2015 22:02:05 // 72607
11X-e nél minek nézel bakot?
Shadin31-10-2015 21:54:07 // 72606
Furi érzés. Rezonál. Végignézem az összes bakot.
Shadin31-10-2015 21:50:35 // 72605
Gondolom, hogy a gyári sem rázta.? Amikor visszaejtem a fordulatot, zörög is hátul valami.
Piritu - 1.000.00031-10-2015 21:09:09 // 72604
Az enyém egyáltalán nem rázza a kasznit. Hidegen csak a harkályok kopácsolnak hangosabban.
Piritu - 1.000.00031-10-2015 21:06:27 // 72603
Ilyen a gyári 2.0 dob :-((
Pityukoma31-10-2015 20:56:40 // 72602
Ne hagyd kihűlni :-)))

Biztos hogy hiba? Nem csak más a 2.0 járás kultúrája? Meg kéne hallgattatni más 2.0 tulajjal.
Liquid31-10-2015 20:43:22 // 72601
kenőanyag ügyben felejtsd el az Unix-Láng-Bárdi szentháromságot, Elaforg vagy valamely olasz specifikus alkatrészes, aki valszeg szintén tőlük veszi :)
Haddel31-10-2015 20:37:16 // 72600
Igen a kémény elég gáz😃
Shadin31-10-2015 20:30:22 // 72599
Más autó, más gond :-(

Hidegen alapjáraton a motor rázza a kasztnit, mintha hozzáérne valahol, vagy a kipufogó. Amikor először néztem a kereskedésben, meg amikor elhoztam, sem csinálta, bemelegszik és jó(bb) lesz a helyzet. Hideg alapjárati korr. +-0,9

Van ötlete valakinek? eLearn utód nélkül halott vagyok bakker...
Alejandro31-10-2015 20:18:13 // 72597
Sziasztok!
A váltóban tervezem az olajcserét.
Bárdiban érdeklődtem a Tutela Matryx után, mire mondja a gyerek, hogy nincs, rendelni sem tud, csak Tutela Technyx-et tud adni, ami elvileg jobb.
Ha másban nem is, ebben maradni akartam a gyári ajánlásnál...

Szerintetek mehet bele a Technyx, vagy maradjon a Matryx mshonnna?
Pityukoma31-10-2015 20:16:33 // 72596
Basszus, ez mifelénk használhatatlan lenne :-D



Azért azzal a rozsdás kályhacsővel is csinálhatott volna valamit......
Haddel31-10-2015 20:12:39 // 72595
Erhard 242 (Pure Energy)31-10-2015 20:09:55 // 72594
a forgalomba helyezés számít nem a gyártási dátum...onnan kezdik el használni végül is
Pityukoma31-10-2015 19:58:00 // 72593
Nálunk is (munkahelyemen) vannak még raktáron 2014-ben gyártott autók. 2013-as azért nincs, mert ott volt a váltás euro5 és 6 között. Így az összes 5-öst elkapkodták. Visszatekintve simán voltak 2-3 éve raktárkészletre rendelt autók. Ez olyan mint a piac ahol azt mondja a kofa ha 3 csomag retket vesz kedves akkor csak ennyi. Ugyanígy működik az importőr és a dealer között :-)
Shadin31-10-2015 16:30:04 // 72592
Valami által fűtött szélvédőalj :-)
Shadin31-10-2015 16:27:56 // 72591
Nem nyert :-) Gyári szélvédő, törős vacakok a helyén...
Giuntini31-10-2015 16:18:38 // 72590
Kezemben a Quattroruote 2013 májusi száma. Sedanból csak 136 lovas 2,0 jtdm volt prog és super felszereltséggel 27230 és 29250 € áron. SW volt 136 és 170 lóval prog dist és super felszereltséggel 28440-tól 33180 €-ig. Ha azt vesszük hogy az enyém új ára 45000 € környékén mozgott akkor a végén valóban nagyon olcsón lehetett hozzàjutni, de legalàbb még 2013 -ban is lehetett vàsàrolni. 2014 elején lehetett utoljára rendelni.
Piritu - 1.000.00031-10-2015 15:13:37 // 72589
A 2002 körül az asszonynak nézegettünk autót. Találtam egy 33-ast, ami nem volt még forgalomba helyezve, pedig már jó pár éve legyártották. Még rajta volt a gyári védőzsír réteg. Az is gyári túltárolt kocsi volt, mégis vadonatúj. Mostani fejjel gondolkodás nélkül megvenném...
Tibcsi16631-10-2015 15:06:13 // 72588
Amúgy pedig megnéztem az ELUM-ban és az alvázszám szerint 2011 májusi forgalomba helyezés. Tehát a hirdetés valós lehet, a forgalmiban biztos ez van.
Tibcsi16631-10-2015 14:45:58 // 72587
Miért is nem lehet így? Mint Giuntini is írta 2013-ban simán lehetett még venni 159-est, pedig 2011- ben befejezték a gyártását. És a forgalmiba pedig mindig az kerül bele amikor első alkalommal forgalomba helyezték. Szerintem ez mindenhol így van. Az hogy mennyiért lehet megvenni az ilyeneket az más téma. Nyilván 2013-ban jó nagy kedvezménnyel (1-2 milliós) adták ezeket az utolsó darabokat. Még én is nézegettem ezeket egy szalonban. Ott meg is mondták, hogy 2011-ben jöttek le a futószalagról azért ennyire olcsók. Tehát simán lehet 1-2 év a gyártás és a tényleges eladás között.
.......................31-10-2015 13:59:39 // 72586
Persze ,mesében
Veszek egy autót és 2 évig térolom,és eladom vadi újként?
Ez sehol sincs így
Ezek a raktáron ragadt kocsik
Nagy kedvezménnyel lehet megvenni,mert ha egy éves a kocsi akkor már nem adható újautóként el.
Hisz egy éves,ergo használt
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.