Forum >> 159

Csabi23-11-2015 14:32:28 // 73833
nem volt benne...mert ugye az okmányirodás csak a csekk bizonylatot kérte, azt megkapta, de valós befizetés nem volt mögötte. Jól kitalált dolog volt ez, és tuti , h benne volt az autókereskedő is, vagyis kapott a pénzből, de ő jogilag tiszta volt.
Erhard 242 (Pure Energy)23-11-2015 14:23:43 // 73832
ebben az okmányirodás emberke is benne volt máshogy nem lehetett....
Erhard 242 (Pure Energy)23-11-2015 14:21:58 // 73831
jaja volt ilyen sztori azért ez nem semmi, főleg hogy 2 év után derül ki hiányzik a pénz...
Csabi23-11-2015 14:07:55 // 73830
Azért ez húzós, hogy lehet , h nincs konkrét adásvételi a kereskedő és közted...nem is értem ezt...rég vettem autót...:)
Az biztos, hogy soha többet nem bízom meg senkiben, főleg nem egy autókereskedőben! A mostani autómnál kétszer kellett befizetnem a vagyonszerzési illetéket(átírási díj), mert ugye a kereskedőt bíztam meg az autó átírásával, aki megbízott egy harmadik személyt aki az okmányirodában járt el a nevemben. Csak éppen ez a harmadik személy nem fizette be az illetéket, és egy kamu csekket mutatott be az okmányirodába, ott meg így is átírták a nevemre....A poén az egészben , h az adásvétel után 2,5évvel keresett meg a csodás NAV miszerint tartozásom van...A faszi sok embert átvert így, de mivel 3év után elévül a dolog, a nyomozást abbahagyták...
A vége az lett, h fizethettem be újra az illetéket...
Ez csak eszembe jutott azért, mert nem egy ismerősömet hívták be évekkel később a NAV emberei az elmaradt regadó, vagy épp illeték befizetésének az elmaradása miatt...
Bármennyire kényelmetlen, de jobb ha magunk intézünk mindent...
tdemeter23-11-2015 11:32:59 // 73829
Tegnap kaptam egy emailt egy .at-ben elo cartarstol, aki volt olyan kedves es megosztotta velem a tapasztalatait. Neki volt hasonlo gondja es a jobb oldali feltengely volt megkopva a vegenel. Szoval barmi lehet....
Shadin23-11-2015 11:20:07 // 73828
Így utólag tényleg bazi gáz, hogy a kereskedő akitől vettem nem szerepel semmilyen papíron. Mintha mindent én intéztem volna, regadó befizetés, adóhatározat, minden papíron, és van egy fake román adásvételim kvázi azonosíthatatlan eladóval :.-(
Giuntini23-11-2015 10:34:28 // 73827
Nekem ez nagyon futóműnek tűnik. Ha bármi más lenne, nem a karosszéria dőlés mértéke befolyásolná.
tdemeter23-11-2015 10:30:49 // 73826
Hát ez néha totál bonyolult. Pl Itt dunakeszin belül 1 olyan út sincs ahol lehetne hallani rajta, mert nincs olyan hely ahol 80-al tudnál élesebben kanyarodni.
Vagy ha van is akkor az elég gázosan sikerülne:)
Éppe ezért én itt a szerelőnek az m0 le és felhajtón mutattam meg ezt a jelenséget...
Giuntini23-11-2015 10:17:22 // 73825
Van nekem egy nagyon jó futóműves haverom. Ő nagyon sok mindent észrevesz, nagyon megbízom benne. Ha semmi nem jön össze, megbeszélünk egy időpontot, ha nagyon idegesít, akár holnap is, és megmutatjuk neki, megyünk vele egy kört is.
tdemeter23-11-2015 10:09:05 // 73824
Pityukoma!
Koszonom szepen, hogy esetleg idot szakitasz ram! Igazabol minden erdekel, hatha megtalaljuk a hibajat.
En amit leirtal nem csinalom meg, mert semmim sincs hozza, egy udvaron all a 159-es csomo masik auto mellett, nincs garazsom vagy helyem ahol ilyeneket csinalnek de leginkabb nincs batorsagom egyedul megcsinalni ilyeneket.
Ha tudunk talalkozni akkor mond meg mikor jo neked es probalok alkalmazkodni!

Koszi megegyszer.
Giuntini23-11-2015 09:22:47 // 73823
Mindenesetre érdekes az adás-vételi mostanában. Shadin autójával is ugyanaz volt mint az enyémmel. Nekem is, amikor vettem az autót, nyomtalan volt az itteni kereskedő. Odaadták a számlát, ami a kinti kereskedőé volt, azon ott volt euróban az ára, rendesen bélyegezve, kiállítva a kereskedő által, viszont az ittenieknek nyoma sem volt. Shadin autójával is ugyanez volt. Behozzák az autókat, nem akarnak sokat bajlódni vele, az a lényeg, hogy pörögjön a piac.
Giuntini23-11-2015 09:17:30 // 73822
Mert a Párduc jó! Piritu nem adja oda üveggolyókért. Ez meg valszeg olcsó volt. Legalábbis kint. Max. 4000€ leírások alapján. Aztán hogy mennyit fizetett érte, a jó ég tudja.
Erhard 242 (Pure Energy)23-11-2015 08:49:16 // 73821
a hit=hülyeség mikor azt hiszi valaki, hogy kurv@ olcsón, pikk-pakk állapotban lévő kevés méteres autót talált...ez a vevők elvárása csak elég messze van a realitástól
csAR23-11-2015 07:51:03 // 73820
És miért nem a Párducot vette meg az illető a kacat helyett?
Giuntini22-11-2015 22:37:50 // 73819
Természetes, hogy az eredeti eladó tudta, de hogy lehetett volna megtalálni, és egy év elteltével mi a fenét tehettem volna. Én hidd el, amit tehettem megtettem a vételnél, a kasztnit én néztem át műszerrel, a futóműves haverom feltárta a futómű hibáit, de a motoron semmi sem látszódott, Examiner is rá lett téve, DPF, minden jó volt, a kilométer is több mint valószínű, hogy valós volt. minden kilométert tudnak manipulálni, egyet nem a szervizt, és az úgy nézett ki hogy rendben volt. Szerintem ennél többet használt autó vásárlásnál nem lehet csinálni. Ja, a szerviz könyv csak 115ezerig volt vezetve. Gondolom akkor adta el a salzburgi bankár a második tulajnak, én a harmadik lehetek. Az eredeti tulajnak megvan a címe, biztosítása, mindene, de azzal sokra mennék.
Piritu - 1.000.00022-11-2015 22:25:06 // 73818
Visszatérnék az általam említett példányhoz. Az általam észrevett dolgok 90%-át egy kereskedő kell hogy lássa azonnal. (Azt ki is hagytam, hogy a generátor 11,9-12,1 Volttal tölt.) Innentől elég visszás azt bebeszélni, hogy nem kopott a kormány, hanem bőrfestékkel be lett festve és az fedi el a lyukakat.
A motorhibádat egyértelmű az eredeti eladó okozta, az ő golyóit kellene megropogtatni. Én nagy valószínűséggel megkerestem volna.
Giuntini22-11-2015 22:15:54 // 73817
Amikor vettem az autót, szerintem a kereskedő sem tudta, hogy mit csináltak vele. Nem volt olcsó, akkor az átlagos kategória volt. Vettem rá négy vadiúj nyári Misit 200ezret súrolta, nem volt pótkerék (osztrák), ezért találtam Trencsiknél egy vadiúj mankókereket. Felső lengőkarok cseréje, agycsapágy, hátsó rugók töröttek voltak, ezeket mind rendbe hoztam. Ezen kívül alapos szépészetnek vetettem alá, kicseréltem elöl-hátul az emblémákat, még a Giugiaro design matricákat is rátettem, mert hiányoztak, de nem azért, mert törve volt. Tehát, sejtheted, költöttem rá. Így már benne volt a gép három misibe. És kereken egy év elteltével megtörtént a motorbaj, mehettem volna a sóhivatalba. Mondjuk fogalmam sem volt, hogy a végén mennyiben áll meg. Ha eladom motorhibásan, szerintem még egymilliót sem adtak volna érte. Egy nagyon felszerelt autóért. Egyből kétmilliót buktam volna rajta. Biztos, hogy nem mertem volna még egyszer megvenni, egy hatéves autót. Tehát bukó padló! Ha veszek bele egy bontott motort, nem valószínű, hogy megbíztam volna benne. Tudjuk, hogy a bontott motoroknál ugyanaz van, mint a "keveset futott" autóknál. Nekiálltunk talpra állítani. Több mint egymillió, az egymillió kettőt súrolta. Jó, ebben minden benne van, nem csak maga a motor, vadiúj szívósor, generátor felújítás, önindító felújítás, nagynyomású bevizsgálása, az injektorok bevizsgálása. Tehát ebből a szempontból egy vadonatúj autó. Én járattam be, tehát nekem motorikusan valóban nullkilométeres lett. Mindenestül így az autó több mint 4 millióban van. Ha el akarnám adni, nagyokosok körberöhögnének, és azt mondanák, hogy két és fél millióért max. veszünk egy ilyet. Mit csinált volna az ellentábor? Valaki röhögve megveszi (ha hülye lettem volna) egymillió alatti áron motorhibásan, beletesz egy bontott motort 2-300ezer forintért, ami a halálán van, a tip-top állapotban lévő autót, hiszen egyébként minden tökéletes lett volna, visszapörget belőle legalább hatvanezret eladja közel 2millió 800ezer vagy három milliós áron. És ismét valaki hatalmasat szív vele. Na tehát így vannak ezek a tip-top csodaautók. Nekem most már eszem ágában sincs eladni, egyébként amúgy sem úgy vettem, ennek az autónak az értékét igazából nem lehet kifejezni, mert évjárat szerint 2007-es, de valójában új. Ha ez rendesen le van papírozva, a kinti értéke valahol 12-14ezer € körül lenne. Láttam ilyet, új motorral teljesen felújítva, kereskedő hirdette. Amikor beleülök, tudom, hogy ez csakis az én autóm, az értékét én ismerem, mert én láttam apró darabokra szétszedve.
Piritu - 1.000.00022-11-2015 22:12:07 // 73816
Sajnos nem te vagy a tipikus kereskedő...
Erről jut eszembe a külföld. 2009-ben, amikor a Spidert kerestem a németeknél volt szerencsém néhány kereskedést végigjárni. Volt ahol a potenciális vevőt 5-6 nagy darab "eladó" vette körbe és egymás túlkiabálva győzködte, hogy neki pedig ez az autó tökéletes. Ide be se mentem...
Erhard 242 (Pure Energy)22-11-2015 21:55:54 // 73815
ez sem igaz így teljesen, mi pl sosem beszélünk rá senkit semmire, oda adjuk a kulcsot, hozhatnak bármilyen Mes kiolvasót, nézzék meg és ha tetszik megállapodunk... valamihez kapunk minden dokumentumot, valamihez nem kapunk pl szervizkönyvet, de ettől még nem azt jelenti, hogy tekerve van, sajnos kint is hanyagok a gazdák sokszor nem tudják mit hova kevertek el...
Erhard 242 (Pure Energy)22-11-2015 21:47:20 // 73814
szerintem euróbán vicc az egész, sokan azt hiszik csak nálunk megy a manipulálás sajnos a kinti kereskedők sem kivételek ez alól :(
Akiket ez nem érint a kinti lízing cégek, meg van a hasznuk tekerés nélkül is ..
Piritu - 1.000.00022-11-2015 21:32:22 // 73813
A hit autóvételkor mindenkiben megvan arra, hogy ő fogja most a világ üzletét megkötni. A kereskedő meg meggyőzi...
Aztán kiderül - ha csak 4 új gumi/felni/fékbetét/féktárcsa kell - hogy miért is adták el.
Giuntini22-11-2015 21:23:25 // 73812
Csak az a baj, hogy ezeket amiket felsoroltál, mind 2011-12-es gépek. Ezeknek ennyi méterrel kötelességük jók lenni, ha megadtak nekik mindent. A baj a hat-hétéves dízelekkel van, amik ugyanúgy 100ezer km körül van a számláló, mint ezekben a hároméves gépekben. A kétmillió alatti csodaautók a kinti lepusztult kínálatból vannak. Erhard mondja, és teljesen igaza van, kint állapotot vesznek, és nem szervizkönyvet. Ami jó, kívül-belül jó állapotban van, hiába van benne sok méter, az kint is drága. Amit ma reg. adóval 2 millió alatt kínálnak, az 5000€, és alatti kategória. Ezek az autók olyan drágák, hogy az eltitkolt hibák, vagy megsumákolt autók súlyos százezreket jelentenek. Nem is tudom, hogy hiheti valaki azt, ha valamit nagyon olcsón veszek, az hogy lehet jó? Senki sem hülye, és senki nem adja oda a jót üveggombokért.
.......................22-11-2015 21:02:35 // 73811
A kereskedő csak kihadználja az állami hanyag jogi környezetet
Fogyasztóvédelem magyarországon nulla
Szavatosság felelőssége nulla
Ezért miden szart el lehet adni

A legnagyobb lehúzás a regado etedetiség illeték kombó
Az milyen már hogy uniósok vagyunk ,de ebben ám nem
Giuntini22-11-2015 21:02:09 // 73810
Igazad van, miután leírtam rájöttem, a tévedésemre hogy itt több lengőkaros első futómű van. A Crománál volt annak idején kicsit hasonló, a toronycsapágy miatt, és ott valóban Macpherson volt.
.......................22-11-2015 20:55:56 // 73809
Nincs toronycsapágy a 159 ben
Az csak macphersonban van
Az meg kattog ,ha szorul mikor a kormányt tekergeted,főként ha áll az autó
Giuntini22-11-2015 20:53:46 // 73808
Nagyon nem értem a szitut! Kerékcsapágyra elejétől kezdve nem kellett volna gyanakodni, mert az egyenesben is ugyanúgy adja a hangot, és elképzelhető, hogy bizonyos sebességnél jön meg a hangja, de akkor egyenesben is folyamatosan hallatszik. Féltengely csukló sem lehet, mert az ropogó hangot ad, és annak nagyon gyorsan kellett volna romlani. Nekem ez a dőlés furcsa! Nem akarok okoskodni, de szerintem ez futómű hiba lesz. Nem lehet a toronycsapágy? Ez az erős megdőlés utáni hiba ez nagyon gyanús.
Piritu - 1.000.00022-11-2015 20:44:20 // 73807
Régi vicc:
- Hogy lehet a kákán csomót keresni?
- Olcsón kell venni és drágán kell eladni!

Ha valamit úgy adnak el egy laikusnak, hogy ez a világ vétele, mert holland, meg, meg, meg, akkor ez sajnos nem sztereotíp hozzáállás kérdése, hanem a való világ, egyszerű átb@szás. (Arról nem is beszélve, hogy a kereskedő lecseréli a Ti felniket.)

A kereskedő is csak így tud "csomót" keresni.

Ellenpélda mindig lesz, ettől még az átlagos user bemegy a kereskedésbe és megveszi azt a kocsit, amiről jókat mondanak neki. Nem ODBII csatival járkál, nem fut ePER, FES/MES a laptopján és még nem is hallott az eLUM-ról.
Pityukoma22-11-2015 20:23:12 // 73806
Basszus miért nem a csavarra teszik? Ott egy olaj leeresztéskor azonnal látszik ha gáz van :-(
Shadin22-11-2015 20:23:10 // 73805
Kopp-kopp :-)

Második külföldi Alfám, remélem ennek sem lesz több baja mint az elődjének.
Liquid22-11-2015 20:23:04 // 73804
sztem kb. arra akart utalni, hogy amelyik úgy néz ki ahogy leírta abban a km se 112341, ahogy esetleg hírdetik. Az említett CarTársan gépei, nem az olcsó kategóriából valók...
csAR22-11-2015 20:17:59 // 73803
Ha meg megnézünk egy itthoni lehajtott/elhanyagolt járművet akkor meg arról lehet mondani hogy jól tükrözi az itthoni autók állapotát.
Ne haragudj,de szerintem ez egy kicsit sztereotip hozzáállás így.
Nem vitatom hogy sok szemét áramlik be,de ellenpéldának nézhetjük akkor Shadin,Pityukoma vagy Erhard gépét.Hogy csak a frisseket említsem.
.......................22-11-2015 20:05:09 // 73802
Nem ,a külön van mágnes az aluöntvénybe foglalva
Liquid22-11-2015 20:04:50 // 73801
egy kis info az EBC fékekről...
Kb. 5-600km-t mentem vele, az EBC-s ember szerint 1000-1500km-t szoktak javallani, bekoptatós távnak, de ez csak azt jelenti, hogy ne tegyük ki extrém terhelésnek (200-0, versenypálya, stb).
Fékhatás most is tökéletes, bár azért óvatos vagyok. Hangja szinte semmi. Amúgy ez a BlackDash valami új fejlesztés, kimondottan a hang minimalizálása volt a cél.
Szóval eddig nagyon tetszik.
Pityukoma22-11-2015 19:59:03 // 73800
A leeresztő csavaron? Vagy máshol? -nem tudom...
.......................22-11-2015 19:56:32 // 73799
Van mágnes a váltóházban
Zolibácsi22-11-2015 19:51:55 // 73798
A féktárcsa mellet lévő kosz/sár lehúzó/védő lemez?
Bnőm 156 ában is ilyen csiszoló fémes hangot ad erős kanyarodáskor, valamiért dől akkorát a tárcsa, hogy bele ér. Természetesen ezt csak az után hallottam ,hogy kicseréltem újra.
Kicsit alányultam csavarhúzóval és arrébb feszegettem. Nézd meg ezt is hátha
Pityukoma22-11-2015 19:45:57 // 73797
Én is gondolok a difire mint Szosza. Egy próbát megérne hogy oldalanként felemelve megjáratni 4.-ben alapjáraton v. picit felette és fülelni hogy van-e különbség a két oldal között. Kéziféket húzd be keményen, a földön maradt kerekeket ékeld ki és stabilan a bölcsőt bakold fel (legjobb rá egy nagy fatuskó)
Egyenes menetben a bolygó kerekek állnak viszont ívmenetben forognak a napkerekeken. A kúp-tányér kerék párosnak tök mindegy melyik oldal áll vagy forog. A jobb és bal forgás között a bolygó kerekek forgásiránya változik. Így kellene hallani valami különbséget a két oldal között ha a difinek baja van. Spén nem volt az olajban? Nem volt esetleg szürkés beütése az olaj színének?
Ha jövő hét végéig ráér, akkor szívesen segítek neked.
Piritu - 1.000.00022-11-2015 19:22:47 // 73796
Sok helyen van infó a megtett útról. pl a dpf számlálónál is. Ennél a kocsinál pár helyen átírták, de több helyen nem...
gpek22-11-2015 18:32:25 // 73795
Mahinálható, az előzőmnél is volt sajna és kintről jött én hoztam :p

Állításom szerint amit megéri regadóval együtt hozni az fos is. Na persze van az hogy pap nagybátyám kint él svájcban és ővette magának, de ritka.
Kint is azért adják el a kocsit mert költeni kell rá. A régi világ múlóban van.
.......................22-11-2015 18:25:56 // 73794
Nem kell félni ,van hozzá bőven alkatrész
tdemeter22-11-2015 18:16:00 // 73793
A comp tartalma resetellheto?
Szoval az holtbiztos, hogy az igazit mutatja, vagy az is mahinálható?
Piritu - 1.000.00022-11-2015 17:55:51 // 73792
Tegnap volt szerencsém megnézni egy holland import SW 1,9 Ti-t.
Szerintem jól reprezentálja a behozott autók állapotát.
Óra szerint: 252183 km (érdekes, hogy a "Service Interval Reset"-ben ezt az állást látja a MES.)
Comp szerint: 315788,8 km (A többinél meg ez látszik.)
P0380 - Izzítás vezérlôegység hibaüzenet aktív.
- emiatt vagy 10 mp-ig kell indítózni,
- tolatóradar nem működik, mind a négy érzékelőre szakadást ír (aktív hibaüzenet a kijelzőn),
- kuplung betonkemény,
- váltógomb "lötyög",
- kormányon gyakorlatilag nincs bőr,
- turbóból jön az olajat a szívó oldalon (nem kicsit),
- csomagtérajtó az emblémáról nem nyit,
- 19"-es Ti kerekek helyett 17"-es kerekek vannak fenn,
- kipuff vége erősen kormos, pedig a comp alapján rendszeresen regenerál.
...mindezt 10 perc alatt szedtem össze a garázsban.
Shadin22-11-2015 17:27:21 // 73790
tudsz küldeni egy szériaszámot?
KLeventeee22-11-2015 17:24:42 // 73789
Sziasztok. Sajnos arra az elhatározásra jutottam hogy eladnám az autómat. Gondoltam be linkelem a hirdetését, hátha valaki pont itt talál rá, garantáltan érdemes meg nézni, gondoskodva volt vele s vigyázva rá, ez meg is látszik rajta.

https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jts_progression-9575100
tdemeter22-11-2015 17:22:25 // 73788
Sajnos a diffitol enis felek
.......................22-11-2015 17:20:06 // 73787
Majd egyszer megsasolod nekem hogy a MOMO abroncs made in ...?
Vagyis hol készült?
.......................22-11-2015 17:18:08 // 73786
Még lehet a váltóban a diffi fogaskerék is

http://m.youtube.com/watch?v=ABco2ySQQn4
norbi040922-11-2015 16:40:03 // 73785
Sziasztok! Tegnap voltam Yaninál rádió csere tesztelés miatt projekt céljából. Secperc megtörtén a csere, majd amikor írnánk be az általa beszerzett rádió kódot...nem akarta elfogadni. Valószínűleg rossz a kód amit kapott. Van itt, aki tudna segíteni kódfeltárásban? Gyári mp3-as Bosch-ról van szó.
tdemeter22-11-2015 15:59:29 // 73784
De a kormánymű hogy (hol)?
Sajnos nem vagyok szerelő
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.