Forum >> 159
Grega40428-12-2015 20:15:41 // 75469
Upsz, most olvasom blogodban, hogy az injektor cserén már túl vagy.
159 Indigo Gray 2.4 Monster28-12-2015 20:14:06 // 75468
Még szerencse hogy messze van az Audi minőségtől. Nagybátyámnak van egy 2008-as a4 2.0 cr vadi újan vette és szét bassza az ideg hogy most van benne 120.000km az ülés kiszakadt, a kormány váltógomb ronggyá kopva. Ha el akarná adni az autót ezeket ki kell neki cserélnie mert nem hiszik el hogy valós a km.
yani🍀28-12-2015 20:13:52 // 75467
Ez valóban gáz. Én is most cseréltem olajat, szűrőt és levegőszűrőt. Összesen 23K volt az anyagköltség. Én személy szerint biztosan nem közlekednék világító motorkontroll lámpával, pláne úgy nem, hogy nem tudnám mi az oka.
Grega40428-12-2015 20:06:21 // 75466
Mérjetek ki az akksit. Ha sokat városozol, nem biztos, hogy a generátor vissza tudja tölteni a sok hidegindítás után, ha nem sok km-t tesz meg az autó. Töltsd fel akkutöltővel, ha jó az akksi. Ha jó akkuval is nehezen indul akkor cserélj izzítógyertyákat. Ez az olcsóbb tétel. Ha ez sem oldotta meg, akkor én beméretném az injektorokat padon. Hideg vagy meleg motornál nem érezni, h sokat korrigál, enyhén bedadog, megdöccen a motor járása?
Más! Mi a JVC fejegységed típusa? Az enyém is Hollandiából származik és a képeid alapján nagyon hasonló JVC cucc van benne. A térképeid milyen frissek?
Más! Mi a JVC fejegységed típusa? Az enyém is Hollandiából származik és a képeid alapján nagyon hasonló JVC cucc van benne. A térképeid milyen frissek?
tirex28-12-2015 19:53:55 // 75465
Kedves cartársak! Szeretnék megosztani egy rövid történetet tanulságul. Nyáron a balatonfüredi Alfa találkozón nyertem egy ingyenes olajcserét egy budai szervízben. Reggel nyolcra mentem, mert ezer dolgom volt,mondom gyorsan összedobják, aztán tipli. Na akkor rendelte meg a főnökasszony a cuccot,de szólt hogy az olajcserében csak az olaj meg a szűrő van benne,ha mást is akarok cserélni akkor az fizetős. Jó mondom, összes szűrőt szoktam cserélni rendeljen azt is.Valamiért világít a motorkontroll lámpám már egy éve, mondták amíg megjön a cucc addig megcsinálják. Fél óra múlva jött a futár. és elkezdődött az olajcsere. Délután 1 !!! óráig tartott baszki. A motorkontroll ugyanúgy világít, hozzá se szagoltak, plusz bónusznak elszakították a kézifékkötelemet. És most jön a csúcs. Az ingyenes olajcseréért fizettem 55ezret! Más szervízben egy komplett olajcseréért fizetek 35ropit, 1 óra alatt kész van és akkor már beszélgettünk is egy fél órát. A kézifékkötelet ma volt időm kicserélni, hála Pityukoma blogjainak 3 óra alatt összedobtam. Ennyit az ingyenes olajcseréről és a szuper alfa szervízről.
Hardy28-12-2015 19:47:23 // 75464
Szerintem ez attól függ ki hogyan használta. Az enyémben semmi nem lóg nem zörög a bőr teljesen hibátlan. Olyan mintha új lenne. Aki idáig látta nem hitte el hogy közel 200000 van benne.
tirex28-12-2015 19:33:03 // 75463
Nekem 330ezer van az autóban, belül teljes csend, nem zizeg nem zörög semmi.
tirex28-12-2015 19:31:01 // 75462
Ajjajj, sajnálom....
Laci8228-12-2015 19:27:20 // 75461
Nálam is minden okés az autóval.Sehol semmi nem zizeg,nyekereg pedig elérte már a 200 ezret.Lehet az is közre játszott,hogy 90%-ban osztrák utakon volt vezetve. 🚗🚚 🚢
Greentimus28-12-2015 19:10:47 // 75460
Próbáltam, nem lett jobb...
Shadin28-12-2015 19:09:22 // 75459
Minden bizonnyal csak az én kettőm ilyen és Luigi velem akart személyesen kibaszni, vagy igényesebb lennék ezekre :-(
tirex28-12-2015 19:06:50 // 75458
Hali! Csak annyit reagálnék erre az indításra hogy 10 fok alatt én mindig kétszer izzítok, vagyis be a kulcs és mikor beáll a rendszer kihúz és újra be. Indul mint a doxa ha egy hétig áll akkor is. Csak infó.
Greentimus28-12-2015 18:59:57 // 75457
Köszi srácok!
Haverral bemérjük az aksit rendesen és lehet ránéz a gyertyákra is. :) Vagy marad Zé.
Haverral bemérjük az aksit rendesen és lehet ránéz a gyertyákra is. :) Vagy marad Zé.
Csabi28-12-2015 18:49:11 // 75456
Ezek teljesen jó értékek,a töltőfesz így alakul a hőmérséklet függvényében:
Többnyire a gond az, h nincs elég hőmérséklet/kompresszió a hengerben és ezért indul nehezen.... Érdemes az izzítógyertyákra rámérni, vagy akár cserélni őket...Ha az sem hoz eredményt akkor , OMV prémiumot tankolj és mindig azonnal indulni fog..:) /tapasztalat, és sok cserélgetés után írom/
Többnyire a gond az, h nincs elég hőmérséklet/kompresszió a hengerben és ezért indul nehezen.... Érdemes az izzítógyertyákra rámérni, vagy akár cserélni őket...Ha az sem hoz eredményt akkor , OMV prémiumot tankolj és mindig azonnal indulni fog..:) /tapasztalat, és sok cserélgetés után írom/
NGéza28-12-2015 18:20:11 // 75455
Üdv.!
Én is hasonló cipőben járok most mint te. Hidegben nagyon nyögvenyelősen indul a motor. Először izzításra tippeltem, de izzítás jelző nem világít, tárolt izzítás hibakód nincs. Bár nem feltétlenül akkor nem tökéletes az izzítás, ha már halott az izzítógyertya, mert az is "elöregszik" és nem úgy izzít ahogy kellene.
A 12,004 V kicsit kevésnek tűnik. A feszültségérték alapján ilyen az állapota az akkumulátoroknak:
Idézet: ... A töltés befejezése után fél órával mérhető ún. nyugalmi feszültség 12,72 Volt, cellánként 2,12 Volt. Ez a mérsékelt és hideg éghajlati viszonyokra, pl. hazánkra igaz. Az elektrolit sűrűsége ilyenkor, teljesen töltött állapotban, 25 C° külső hőmérsékleten kb. 1,28 kg/köbdeciméter.
A kifogástalan állapotú, teljesen töltött akkumulátorok esetében a nyugalmi, vagy üresjárati feszültség értékét cellánként a sűrűség + 0,84 Volt figyelembevételével kapjuk meg.
Esetünkben: 1,28 + 0,84 = 2,12 Volt, cellánként.
6 x 2,12 = 12,72 Volt.
Ha az akku pólusai között 12,4 V mérhető, a töltöttségi szintje: 75%
12,2 Voltnál már csak 50%, 12,0 Volt esetén pedig már csak 25%, ha 11,7 Voltot vagy kevesebbet mutat a műszer, az akku lemerültnek tekinthető. Természetesen bizonyos célokra ilyenkor még használható: tovább éghet pl. a belső világítás, működhet a rádió, de az akkumulátor a motor indítására már aligha képes.....
Persze az üresjárati feszültség méréséből nem lehet teljes mértékben megállapítani az akkumulátor állapotát. Ahhoz több vizsgálat szükséges. De 12,004 V érték elég kevésnek tűnik első ránézésre.
Itt az egész leírás ha érdekel:
akksi vizsgálat
Én is hasonló cipőben járok most mint te. Hidegben nagyon nyögvenyelősen indul a motor. Először izzításra tippeltem, de izzítás jelző nem világít, tárolt izzítás hibakód nincs. Bár nem feltétlenül akkor nem tökéletes az izzítás, ha már halott az izzítógyertya, mert az is "elöregszik" és nem úgy izzít ahogy kellene.
A 12,004 V kicsit kevésnek tűnik. A feszültségérték alapján ilyen az állapota az akkumulátoroknak:
Idézet: ... A töltés befejezése után fél órával mérhető ún. nyugalmi feszültség 12,72 Volt, cellánként 2,12 Volt. Ez a mérsékelt és hideg éghajlati viszonyokra, pl. hazánkra igaz. Az elektrolit sűrűsége ilyenkor, teljesen töltött állapotban, 25 C° külső hőmérsékleten kb. 1,28 kg/köbdeciméter.
A kifogástalan állapotú, teljesen töltött akkumulátorok esetében a nyugalmi, vagy üresjárati feszültség értékét cellánként a sűrűség + 0,84 Volt figyelembevételével kapjuk meg.
Esetünkben: 1,28 + 0,84 = 2,12 Volt, cellánként.
6 x 2,12 = 12,72 Volt.
Ha az akku pólusai között 12,4 V mérhető, a töltöttségi szintje: 75%
12,2 Voltnál már csak 50%, 12,0 Volt esetén pedig már csak 25%, ha 11,7 Voltot vagy kevesebbet mutat a műszer, az akku lemerültnek tekinthető. Természetesen bizonyos célokra ilyenkor még használható: tovább éghet pl. a belső világítás, működhet a rádió, de az akkumulátor a motor indítására már aligha képes.....
Persze az üresjárati feszültség méréséből nem lehet teljes mértékben megállapítani az akkumulátor állapotát. Ahhoz több vizsgálat szükséges. De 12,004 V érték elég kevésnek tűnik első ránézésre.
Itt az egész leírás ha érdekel:
akksi vizsgálat
Grega40428-12-2015 18:06:10 // 75454
A 159 bőrkárpitja kitűnő. Nekem anno a Mazda 6-ban kb. 200e km után nézett úgy ki, mint most az Alfában ~280e-nél és a konkurens autókban már a 100-150e km is erősen meglátszik. Mondjuk spec én minden tisztítás után, de minimum havonta átkenem bőrápolóval.
Grega40428-12-2015 17:55:12 // 75453
Hááát, aki kuplung nélkül indít és állít le az szégyellje magát :) De télleg....ez alap szvsz.
Grega40428-12-2015 17:49:35 // 75452
Az még nem jelent semmit, hogy a gyertyára nem panaszkodik, lehet nincs megszakadva, de már nem izzik be végig és nem ad akkora hőt.
Erhard 242 (Pure Energy)28-12-2015 17:35:58 // 75451
nálam szépen fut a konzol díszcsíkja az ajtóéval, nem lóg sehol sem a kárpit, nem kopog, lötyög, pattog sehol semmi kuss van bent....egyedül a bőr ülésem van kirepedve a ki-be csúszkálás miatt...lehetne jobb minőség a bőrkárpit
A4-nél 200e-nél le van kopva az összes kapcsoló, ajtófogantyú, a lengőkarjai egy klumpet fos, a 2.0 dejzelük szintén egy szar, az 1,4TFSI-n kívül az összes benyás motor is egy szar...ergonómiailag meg sem közelíti az 59-et és műszakilag sem...
A4-nél 200e-nél le van kopva az összes kapcsoló, ajtófogantyú, a lengőkarjai egy klumpet fos, a 2.0 dejzelük szintén egy szar, az 1,4TFSI-n kívül az összes benyás motor is egy szar...ergonómiailag meg sem közelíti az 59-et és műszakilag sem...
Akosbow28-12-2015 17:29:31 // 75450
Sziasztok!
JTD tulajoknak ajánlom a figyelmébe az új oldalam. Részletes munkafolyamat is le van írva részletekben.
https://www.facebook.com/JTDCleaning/
JTD tulajoknak ajánlom a figyelmébe az új oldalam. Részletes munkafolyamat is le van írva részletekben.
https://www.facebook.com/JTDCleaning/
Greentimus28-12-2015 17:24:42 // 75449
Ezek jó értékek? Akkor milyen hibalehetőség maradt? Generátor? Haver mintha úgy hallotta volna indítás közben, hogy a 4 henger nem egyszerre izzított volna. Lehet gyertya lesz? Viszont nem hibakód.
Hardy28-12-2015 17:09:35 // 75448
Win 10 hez is van illesztoprigram ELM hez? Nekem is kene vennem. Illetve mi a különbség a barna vagy narancssárga- kék illetve a zöld- kék között. A színen kívül persze. :-)
Shadin28-12-2015 16:39:17 // 75447
Próbáld csak free, ha megy akkor sw gond, ha nem megy akkor hw gond :-)
Zolibácsi28-12-2015 16:38:13 // 75446
nem, de akkor leszedek egy frisset, max veszek egy licencet hozzá
Shadin28-12-2015 16:36:04 // 75445
Nem tudom biztosan, én is néztem pár hete egy pirate verziót, de tudott csatlakozni. Próbáltad a free MES-sel is? Az is ezt csinálja?
Shadin28-12-2015 16:34:34 // 75444
Én a 2.0-nál mértem 14,2 voltos töltést MES és a multiméterrel egyaránt. Gyári akku van benne. Érdekes, hogy az elődnél sose mértem többet 13,8-nál. Három akku járt benne a 4,5 év alatt és egyikkel sem volt tökéletes. Már aktivátort is szereltem bele, hogy ne rohadjon le 0 fok körül egy 7vége alatt.
Állítom, hogy az a 4 tized hiányzott a töltésből és az okozta a gondokat. ABS/ESP hiba indításkor a magas fesz. esés következtében. Valószínűleg szar volt a töltésem.
Állítom, hogy az a 4 tized hiányzott a töltésből és az okozta a gondokat. ABS/ESP hiba indításkor a magas fesz. esés következtében. Valószínűleg szar volt a töltésem.
Zolibácsi28-12-2015 16:33:43 // 75443
Perpill egy kalóz van fenn, mert ez is elég volt az olajcsere nullázásra. lehet ez lenne a gond?
Shadin28-12-2015 16:27:07 // 75442
Kalóz FES-sel próbálod, vagy free MES-sel?
Greentimus28-12-2015 16:26:39 // 75441
Ránéztem ELM-en keresztül Multicuscannel az aksimra, alias Parameters->Battery Voltage.
Gyújtás ráadva, helyzetjelző ég, rádió megy (klíma nem!): 12,004 V (ekörül volt minden mérésnél)
Minden állandó az előzőből+jár a motor is: 13,959 V
Önindítózás közben a feszültség leesik 10-11 V körülire és beindítás után 14 V-ra jött vissza. Viszonylag hamar beindult, hideg indítós értékeket 2 nap múlva, 1 nap állás után tudok mérni (alaphelyzet, indítás, motor járás), ezeket a számokat üzem melegen produkálta.
A mérés hazajövet után mértem közvetlenül (kb. 20 km).
Gyújtás ráadva, helyzetjelző ég, rádió megy (klíma nem!): 12,004 V (ekörül volt minden mérésnél)
Minden állandó az előzőből+jár a motor is: 13,959 V
Önindítózás közben a feszültség leesik 10-11 V körülire és beindítás után 14 V-ra jött vissza. Viszonylag hamar beindult, hideg indítós értékeket 2 nap múlva, 1 nap állás után tudok mérni (alaphelyzet, indítás, motor járás), ezeket a számokat üzem melegen produkálta.
A mérés hazajövet után mértem közvetlenül (kb. 20 km).
Zolibácsi28-12-2015 16:18:38 // 75440
ELM327 sima átlagos narancssárga-kék matricás. Mint modul felsorolja de nem tud csatlakozni hozzá csak ez "engine"-hez. Ha nyomok egy modul keresést is csak a "engine"-t találja meg.
Shadin28-12-2015 16:16:59 // 75439
Én is Alfát vettem. Másodszorra is 159-et. Imádom. DE lóg a kárpit, ebben sem fut a műszerfal dekorja az ajtóéval, gagyi műanyagokkal van tele pl. első ajtó tükörháromszög, nyikorognak a középkonzolok oldal elemei, az automata kulissza takarója szintén gagyi, az illesztési pontosságról fogalmuk sincs az olaszoknak, a tolótető roló minden buckán csattog. És pont ezek azok amiket leszarok, mert egy gyönyörű autó, de nem kéne elmenni mellettük. Sajnálom, bennem is Alfa vér csörgedez, kemény magos 159-esnek tartom magam, de ne legyünk már ennyire elvakultak :-( És nem valószínű, hogy az én autóm ilyen csak, akármiért is.
Piritu - 1.000.00028-12-2015 15:42:26 // 75438
Milyen adaptered van? Az ELM327-nek látni kell mindent (persze bizonyos dolgokhoz kell a színes átalakító).
Zolibácsi28-12-2015 14:27:54 // 75437
Na rádugtam a gépet, de csak a ez "engine" modult találja a FES. Látom hogy van olyan opció amit a kormány elektronikát ellenőrizné, de ahhoz nem tud csatlakozni. MES-sel lehet hogy megy?
Te azért tesztelgettem és biztos vagyok benne, hogy ez lesz a hiba. Nyomok egy hangerőt, semmi. Elkezdem a kormányt forgatni és egyből elkezdi a hangerő emelést.
Szóval tuti ez a clock spring a rossz.
Erhard meg tudnád mondani mennyibe kerül egy ilyen clock spring?
köszi
Te azért tesztelgettem és biztos vagyok benne, hogy ez lesz a hiba. Nyomok egy hangerőt, semmi. Elkezdem a kormányt forgatni és egyből elkezdi a hangerő emelést.
Szóval tuti ez a clock spring a rossz.
Erhard meg tudnád mondani mennyibe kerül egy ilyen clock spring?
köszi
Erhard 242 (Pure Energy)28-12-2015 13:55:53 // 75436
teljesen jó korrekt fogyasztás, bár ha dízeled lenne akkor most spóroltál volna 6 kilót, ha 1,3 puntód lenne akkor 1,2 millát, ha gyalog járnál akkor meg 2,1 millát plusz az autó árát minden költségével :DDD
ethanol28-12-2015 13:30:06 // 75435
Mivel sokatokat érdekel a TBI fogyasztása, megosztom 3 év (64187 km) alapján: 9,64 L/100 km. Olyan 80-90% autópálya.
Martin Kovacs28-12-2015 13:25:57 // 75434
Teljesen osztom a véleményed !
Martin Kovacs28-12-2015 13:25:32 // 75433
Egyik ismerősöméknek Audi A4- van 2010-es.... Hát szerintem egy fokkal nem jobb autó....
Zajos belül, puritán a mászerfal, átlagos külső. Hozzá tennék S line
Az ülések kényelmetlenek, nem annyira jól tartanak, a műszerfal és a kapcsolók összességében nem rosszak de engem nem fogott meg annyit.
Egy biztos ha választanom kellene 100%, hogy az Alfát venném !!
Ugyanígy a 3-as bömössel is. Ott annyi a jó, hogy hátul hajt. 200.000-nél a bőr ki van kopva, az ajtó fogantyúkról kopik ez a vaj színű anyag...
Mindenféle elfogultság nélkül írom, a jó autókat el kell ismerni.
Ha újra választanom kellene csak ismételni tudom önmagam, biztosan az Alfát venném !
Zajos belül, puritán a mászerfal, átlagos külső. Hozzá tennék S line
Az ülések kényelmetlenek, nem annyira jól tartanak, a műszerfal és a kapcsolók összességében nem rosszak de engem nem fogott meg annyit.
Egy biztos ha választanom kellene 100%, hogy az Alfát venném !!
Ugyanígy a 3-as bömössel is. Ott annyi a jó, hogy hátul hajt. 200.000-nél a bőr ki van kopva, az ajtó fogantyúkról kopik ez a vaj színű anyag...
Mindenféle elfogultság nélkül írom, a jó autókat el kell ismerni.
Ha újra választanom kellene csak ismételni tudom önmagam, biztosan az Alfát venném !
Erhard 242 (Pure Energy)28-12-2015 13:19:29 // 75432
audi minőségtől? mármint miben? mesélj nekünk, miben jobb egy A4 minőségileg? kíváncsivá tettél
Don Gombóc28-12-2015 13:15:25 // 75431
Az Audiban dolgozó fejlesztő barátom, aki szintén A4-el szív, nem osztaná ezt a véleményedet. :-)
Hardy28-12-2015 13:14:14 // 75430
Nem tudok róla hogy létezne. Mar akartunk a kamionokra is de ezt mondtak nincsen. Amit én használok kártyát annak annyi az előfizetése. Nem véletlenül.
Shadin28-12-2015 13:10:15 // 75429
Tök igazad van, csak komplexusunk van :-)
A 159 összességében egy jó kompozíció, vannak nagyon jó részletek benne és vannak igénytelenségek is sajnos. Szép, sallangmentes, nekem/nekünk tetszik, de rohadt messze van egy Audi minőségétől, ha közelebbről nézzük.
A 159 összességében egy jó kompozíció, vannak nagyon jó részletek benne és vannak igénytelenségek is sajnos. Szép, sallangmentes, nekem/nekünk tetszik, de rohadt messze van egy Audi minőségétől, ha közelebbről nézzük.
Shadin28-12-2015 12:43:37 // 75428
Autós társkártya már nem létezik? Egy sim(a) kártya miért lenne 20000Ft?
Csabi28-12-2015 12:42:19 // 75427
Rögtön az indítás utáni fehér füst, az nem vízgőz, hanem el nem égett gázolaj füstje... Könnyen összekeverhető ugyan...
Csabi28-12-2015 12:40:45 // 75426
Ha nem nyomod ki a kuplungot indításkor akkor eléggé piszkálja a kettőstömegűt. Főleg ha így is állítod le.. Szóval azért nem mondott akkora hülyeséget, mert sokan indítanak, és állítanak így le motort...(nem a műszaki vonalból...:))
forrasr28-12-2015 12:33:05 // 75425
A minőség érzetre gondolsz? vagy valóban a minőségre? mit is értünk minőségen belső tér tekintetében, újonnan kopog,szakad, recseg törik-e vagy kibír-e 10 évet úgy, hogy még mindig szép? (napi szintű kérdés, hogy ékeljék ki házilag a középkonzol oldalát-ez kicsit ellentmondásos.) Nem értem miért kell mindig párhuzamba állítani a németekkel-napi szintű téma minden internetes "fórumon" mint egyfajta bizonyítási kényszer, nehéz lenne minden tényezőjükben összehasonlítani őket, meg nem is kell ezt tennünk, hiszen mi az Alfát szeretjük és kész, nekünk az a legkedvesebb, még akár akkor is ha nem mindenben a legjobb, de vele van a Cuore Sportivo-érzés.
Hardy28-12-2015 12:30:02 // 75424
Az a baj hogy a kártya a telefonba van. Napi 20-30 alkalommal át rakni nem éppen szórakoztató. Még egy kártya 20000 Ft ért megint nem éri meg. Nekem pl a telefon a csomagtartóba van onnan sugároz.
.......................28-12-2015 12:25:20 // 75423
A nagy connect nav + hoz minek blu and me?
SIM kártyás telefon van benne
Simán lehet a navin telefonálni
Külső GSM antennával,ami nem a koponyádba sugározza a mikrohullámot
SIM kártyás telefon van benne
Simán lehet a navin telefonálni
Külső GSM antennával,ami nem a koponyádba sugározza a mikrohullámot
Liquid28-12-2015 12:24:55 // 75422
próbáld meg, hogy 2x izzítasz, vagy miután gyújtásra tetted vársz 10 másodpercet. Az enyém is hasonló sajna hidegben, eddig nincs meg az oka
Giuntini28-12-2015 11:23:31 // 75421
A belső tere biztos, hogy nem jobb a 159-nél. Múltkor Piritu is ezt írta. Csomó dologban biztos korszerűbb, de a 159-nél pont az volt a lényeg, hogy anyagminőségben lenyomják a németeket, ami sikerült is a 3-as BMW-vel összehasonlítva.
Hardy28-12-2015 11:07:14 // 75420
Érdeklődnék, hogy valakinek nincs e esetleg állófűtés a kocsijába? Esetleg egy két képet megköszönnék róla hogy hova van beszerelve, hol fér el.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
525
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?