Forum >> 159

Lexlutor07-01-2016 20:27:03 // 75983
Neten találtam... Fehér számlap annyira nem tetszik, de a 300 skálázás jó...
Hardy07-01-2016 20:21:43 // 75982
En így csináltam a 156 ba: Aux
Hardy07-01-2016 20:03:43 // 75980
A CD tár helyébe kell berakni. Jobb bal meg test kábelt. Azt hiszem s kék szinűbe.
Piritu - 1.000.00007-01-2016 19:48:56 // 75979
Azt nem tudom, de nekem anno egy tankolás V-púder rendbe tette.
Alfonis07-01-2016 19:48:04 // 75978
itt maradtam le ... :D
Nekem most csak rádió van meg a kesztyűtartóban usb alj. Hogy lesz ebből aux? :D
Alfonis07-01-2016 19:45:22 // 75977
na akkor legalább fejlődnek a technikával és már olvassa az újabbakban....
mi az a loudlink ? :P
annak a kábelnak jónak kéne lenni nem amit linkeltem!?
berobbantam07-01-2016 19:23:23 // 75976
http://wirings.info/wp-content/uploads/2015/07/Blaupunkt-Alfa-937-mid-CR-Alfa-937-GTA-CD-Alfa-937-High-CD.jpg
C13-at kell c14-el összezárni.Bekapcsolás után átvenni gyorsan cd-re,és akkor már az aux szól mintha cd tár lenne.Ez 147-ben és 156-ban működik a gyári cd-s fejjel.
Lexlutor07-01-2016 19:13:19 // 75975
Lehet csak elírták és nincs is különbség.
Benézte..
.......................07-01-2016 19:01:41 // 75974
Csak aux bemenetes loudlinkel lehet egyszerűen
(Valaki anélkül is rájött hogy valamit összezár és lesz aux)
.......................07-01-2016 19:00:04 // 75973
Cd re kiírva sem olvas minden kódolású mp3 at a Brera nekem se
A Mito gyári blaupunkt meg simán azt is
Alfonis07-01-2016 18:33:03 // 75972
http://www.streetlegal.hu/?page=webaruhaz&ceg_id=58&termek_adatlap=13522
ilyen lenne?
Alfonis07-01-2016 18:31:35 // 75971
ma egész nap úton voltam és felrobbant az agyam, hogy a tegnap este letöltött zenéket már megint nem olvassa ez a hiperszuper windows mobile usb fos... Aux ot akarok... :P
Van valakinek ilyen kábelja amit a rádióba kell dugni ...? hová lehet az aux kimenetet vezetni?
dev16607-01-2016 18:23:07 // 75970
én először az injektorok mennyiségi korrekcióit nézném meg meleg alapjáraton.
Alfonis07-01-2016 18:20:57 // 75969
nekem a turbo nullán van mindig alapjáraton. Kivéve ha regel. akkor az első beosztásnál van.
menet közben 1,5 ig vagy talán egy icipicivel feljebb megy. motorféknél első beosztásig ha regel akkor meg teljesen nulláig.
'''''07-01-2016 18:18:52 // 75968
2.1 körül már nagyobb map szenzor kell.Nekem nagyobb,azaz olyan van ami tovább mér.Így nem dob hibajelet a nagyobb nyomás miatt.
@kos07-01-2016 17:55:45 // 75967
Alapjárat ingadozás mitől lehet? 2.0 jtdm
Liquid07-01-2016 17:49:52 // 75966
az enyém ilyen (facelift TI), nem látok különbséget
Shadin07-01-2016 17:47:15 // 75965
Nem tűnt fel különbség.

Viszont most, hogy kézi két pálcikás kompresszor nélküli fűtés megy reggelente, aránylag hamar bemelegszik az autó és 1 literrel kevesebbet fogyaszt.
Pityukoma07-01-2016 17:06:30 // 75964
Nekem is mindkettő úgy jelzi/te (FL előtti SW + FL utáni Berlina)
Lexlutor07-01-2016 16:51:10 // 75963
3D-s ábra nekem is van, pedig nem Ti.
159 Indigo Gray 2.4 Monster07-01-2016 16:30:51 // 75962
Az nekem is van és az enyém nem TI :)
David | Centocinquantanove07-01-2016 16:16:34 // 75961
Szerintem a TI-ben vannak a "3D"-s ábrák az autóról, hogy mikor melyik ajtó van nyitva pl.
Vagy nem?
Lexlutor07-01-2016 15:59:29 // 75960
Ti erről tudtatok? A Ti-nek más a logója? Vagy mi lehet a különbség?
Lexlutor07-01-2016 15:56:52 // 75959
Ez tényleg király. Én is mindig duplán tekergettem. Használatiba én se láttam ezt. Szerintem nincs benne.
David | Centocinquantanove07-01-2016 15:51:41 // 75958
Van olyan is, hogy passzív regen. Mondjuk hidegben ritkábban fordul elő, de nyári melegben egy hosszabb úton külön regen nélkül is úgy felforrósodhat a DPF, hogy elkezd kiégni és tisztulni...
Liquid07-01-2016 15:49:53 // 75957
2.3? wow nem tolod gyengén :)
bár neked a turbod is más.
Az enyém a MES szerintbő 1.8-at megy
'''''07-01-2016 15:41:48 // 75956
A mutató csak tájékoztató jellegű.Nekem 1.6-ig sosem megy fel pedig a mostani progi is 2.3baron dolgozik nálam.
ProdyG07-01-2016 10:23:04 // 75955
Az én 2.4-esemben a turbónyomást mutató műszer pont 0-ban áll mindig alapjáraton. Csak ha elindulok, akkor mozdul el.
ribipeti07-01-2016 09:33:30 // 75954
A 3.2V6-ban biztos van, gondolom a 2.2-ben is ott kellene lennie.
Kolci07-01-2016 09:30:11 // 75953
Nekem mindig 1 mutatószélességgel az első osztás alatt van.
Teljesen mindegy, hogy regenezik e, vagy milyen a motorhőmérséklet.
Ha padlózom akkor kopra kilendül, majd kisvártatva lejjebb ereszkedik 1-3 mm-t
Ha megy a regen azt csak a pillanatnyi fogyi szokta mutatni.
Néha van olyan, hogy semmin nem veszem észre a regent, se a hangján, se a fogyin, s füst sincs, csak mikor kiolvasom, akkor 88%-ról már csak mondjuk 8%-ot mutat.
Bár az arány az olyan, hogy minden 50 regenből 1 ilyen, és akkor egy hosszabb etapot kell mennem a pályán. (1.9 16V, egr on, DPF on, 225000 körüli futás :) )
Liquid07-01-2016 09:24:08 // 75952
a kábel a tuti, mert ott a vezetéknélküliségből adódó esetleges problémák nincsenek.
Amúgy egy BTs is teljes értékű szerintem, átalakító kábel kell hozzá.
itt a kompatibilitási lista
A 159-nél a VAGcom csak a motorhoz jó, ELM 327 kell. Azzal elérsz minden vezérlőt, csak a xenonhoz illetve az ABS-hez kell az 1-es adapter kábel (piros ha jól emlékszem)
.......................07-01-2016 09:21:56 // 75951
1 butyúk is jó ,de az usb s a legjobb laptoppal,nekem az a kis kék bluetyúkos van ,alfaODB app al,androidra ,tökéletes talán még jobb is mint a Multiecuscan a laptopon
(Bár az olajcsere intervallumot csak azzal töröltem eddig)

2 ,mindennel tud komunikálni,kell az elm 327 hez szines adapter kábel

3 a jtdm hez elm 327 kell,(vag kom a vw ekhez ,és régebbi alfákhoz ,fiatokhoz kell)
De a multiecuscan weblapon megtalálsz minden infót,h mi mihez jó
Giuntini07-01-2016 09:18:23 // 75950
Bár nekem 2.4-em van, de alapjáraton az a normális, ha 0-n van a turbónyomás. A fordulat emelésével, vagyis 1000 rpm-nél kellene elkezdeni emelkednie. az hogy a műszer mit mutat, az teljesen tájékoztató jellegű, és sok mindentől függ. Nálam regenerálásnál azt lehet észrevenni, hogy a mutató gázelvételnél rögtön visszaesik 0-ra. A turbonyomás mérő műszer eléggé unikum a hétköznapi autók között. Az Alfánál is gondolom csak azért rakták be, hogy így is kifejezzék a márka sportos (cuore sportivo) imázsát. Tulajdonképpen hasznos, mert a turbonyomásmérő legalább ad valami plusz tájékoztatást a DPF működéséről.
Laosz15607-01-2016 09:06:43 // 75949
szoval akkor nem kell aggodnom,h az elso egysegen all a mutato? csak az a fura,h ezt a jelenseget most vettem eszre...emlekezetem szerint idaig alapjaraton 0-an szokott allni a mutato. vagy lehet csak rosszul emlekszem? :)
teljesitmenyben semmit sem vettem eszre,ugyanugy megy mint maskor...padlogazas kigyorsitasnal picivel 1,5 bar fole szok menni...
Shadin07-01-2016 08:58:57 // 75948
Nekem mindkettőn 0 volt az alap, 1.9 1,5-ig ment fel, 2.0 pedig kifekszik.
Grega40407-01-2016 08:57:41 // 75947
Segítségeteket kérném! Napok óta böngészem a netet, hogy milyen ELM327 interface-t vegyek. Ezzel kapcsolatban lenne kérdéseim:

1. Bluetooth, Wifi-s, vagy vezetékes cuccot érdemes venni? A Wifi kapcsolatot stabilabbnak írják a neten.

2. Valós, hogy ezekkel a bluetooth és Wifis cuccok csak motordiagra alkalmasak és ABS, légzsák, stb. olvasására nem alkalmasak?

3. Találtam a neten egy VAG-COM USB-s interface-t ill. FiatEcuScan kábelekkel, amivel elvileg mindent lehet olvasni+diagnosztizálni. Erről vélemény? Ez ahogy olvastam profibb cucc és több mindent tud.
David | Centocinquantanove07-01-2016 08:50:39 // 75945
Regeneráláskor ilyet kell, hogy tapasztalj: video.

Pont elcsíptem a regen végét, az első 10 másodpercben ez látható, és utána már abbahagyta.
David | Centocinquantanove07-01-2016 08:48:27 // 75944
Ez sem teljesen igaz, nekem amióta csak megvan már beindítás után az első osztás közepén áll, de erről korrábban már értekeztünk sokat.

Gyújtáson még 0-án áll, indítózáskor fellibben, és mikor jár a motor így áll meg...
Dömpi (il dottore)07-01-2016 08:44:06 // 75943
Szinte mindenkinél picit más, a turbó mutatója inkább tájékoztató jellegű, nem mutat pontos értéket.
Dömpi (il dottore)07-01-2016 08:43:02 // 75942
Nekem is 8V, és nekem sincs 0-án, nekem is alapjáraton az első osztás közelében van.
Szerintem ez a normális, legalább is nekem mindig is így volt.
pettinke07-01-2016 08:36:45 // 75941
alapjáraton akkor szokott a turbo mutatója 1/2 v. 1 egységet felkúszni, ha éppen DPF-et regenerál. de ezt ugye abba kéne hagynia egy jó 1/4 óra után ...
Laosz15607-01-2016 07:00:27 // 75940
sziasztok. egy olyan kerdesem lenne,h kinel hogyan all a turbo mutatoja alapjaraton? mert nekem csak akkor megy vissza 0-allasba ha besoglesztem...alapjaraton is stabilan az elso egysegnel all,hideg es meleg motornal egyarant. eddig siman vissza szokott esni 0-ra alapjaraton. lehet vmi gond? 1.9jtdm 8v
segitseget elore is koszonom.
(egr on,dpf on, km: 215 000 )
Chianti06-01-2016 23:02:06 // 75939
A benzineseknél mindegyikben van olajhőmérő? Gondolom a turbónyomás helyére rakták.
gpek06-01-2016 23:01:27 // 75938
Na erre én a JTS-nél nem vállalkoztam :)
.......................06-01-2016 22:56:53 // 75936
A kúpgörgőkről nem lőttél fotót?
A mágnes "szőrös" volt?
Hardy06-01-2016 22:45:06 // 75935
Így igaz. Mi 5 évesen adtuk el a Ladát es az új ingyen volt.
Dömpi (il dottore)06-01-2016 22:38:37 // 75934
Nos, ma este megnéztem a váltómat darabokban.
A 3 db hátsó csapágyat kell csrélni, ki van kopva a persely, ez adta a hangot. Kérdeztem a szakit, hogy még ráért volna, vagy akut a dolog, ergo épp jókor kaptam el a dolgot. Válasza, hogy egyértelműen az utóbbi. Ha tovább várok, szétrágja a perselyt, elszabadulnak apró fémdarabok és azok már rombolnak a fogaskerekek között. Amúgy a váltóm többi része kifogástalan. Véleménye szerint, a váltó állapota alapján helyes lehet a tippem, miszerint a kocsi futott kilométere az óra szerinti plusz 50-60e km. Persze nehéz így megmondani, de annyi biztos, hogy nem 200e km-ről lett anno visszatekerve.
Egyébként meglepett, hogy milyen szépen megtakarította kívülről. Holnap beszerzi a szükséges csapágyakat, utána belülről is kitakarítja, átmossa, és úgy rakja össze.
A csapágyak darabja várhatóan 10k Ft lesz, de holnap kiderül.
És íme a fotók:
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.