Forum >> 159

Dömpi (il dottore)12-01-2016 09:02:43 // 76283
Most fogok a héten, vagy a jövő héten.
David | Centocinquantanove12-01-2016 08:38:51 // 76282
Komplett kézifék bowdent cserélt már valaki? Egy blognak rettentően örülnék.
Köfi
droberto12-01-2016 07:39:05 // 76281
Persze ezt modtad, de vajon miért?
Elhasználódott/megcsappant olaj? Sok hideg üzem? Durva váltókar kezelés? Nem megfelelő kuplung használat?
norbi040911-01-2016 23:54:34 // 76280
Majd lesz róla blog, hogy kinél stb stb...történt a műtét? :) Csak mert ha idáig fajulok, én is hozzá vinném... :)
Giuntini11-01-2016 23:48:34 // 76279
Ennek nagyon örülök!
Dömpi (il dottore)11-01-2016 23:07:16 // 76278
elkopik a csapágypersely
droberto11-01-2016 23:02:29 // 76277
Szuper! Akkor most újra falhatod a km-eket. :)

Azért kíváncs lennék, hogy mi csökkenti a váltó élettartamát...
Chianti11-01-2016 23:01:22 // 76276
Uraim, jelentem sikerült orvosolni a B&M problémákat. Akkusaru le, vár 30 mp-et, majd vissza. Ennyi kellett neki. Újra lehet telefonálni és zenéket keresni a multikormányról. Az igazat megvallva kétszer is levettem a sarut, mert először nem nyomtam rá eléggé a visszarakásnál és könnyedén tudtam mozgatni jobbra balra. Gondoltam hogy ez így nem lesz jó, aztán másodszorra már erősebb voltam. :o)
A riasztó gondok is megoldódni látszanak. Valszeg az volt a baj, hogy valamelyik ajtó nem volt rendesen bezárva, kívülről nem látszott és a kijelző sem jelezte, viszont amikor lenyomtam a központi zár nyomógombját, ezért pittyent még egyet lezárás után. Ez jelenti azt, hogy egy ajtó, vagy a csomagtartó, nincs rendesen bezárva. Egyébként meg a riasztó teljes kikapcsolását sem jól csináltam, mert nem lezárni kell a fémtollas kulccsal, hanem kinyitni. Egyelőre nem nagyon riogat, meglátjuk tényleg ezek voltak-e a valódi gondok.
Chianti11-01-2016 22:42:41 // 76275
Örülök, hogy sikerült a project és megoldódott a váltó probléma. Minden Alfa olyan tulajt érdemelne mint amilyen te vagy. No meg olyan szerelőt, mint a tied. :o)
Shadin11-01-2016 21:51:34 // 76274
Belefért a megyeibe;-)
'''''11-01-2016 21:48:36 // 76273
Nem győzöm kivárni.Lehet,addig félrelépek valami offossal de a spider megmarad.
Dömpi (il dottore)11-01-2016 21:44:31 // 76272
Tesztkör megvolt. Mit ne mondjak, egy hét és egy nap nélkülözés után felért egy orgazmussal vezetni a saját autómat.
A váltó pöpec, mikor megvettem, akkor nem volt ilyen jó. A hangok is megszűntek. Sőt, mintha dinamikusabban menne.
😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
droberto11-01-2016 21:39:01 // 76271
Nyugi, küszöbön a Giu 510 jóféle maranellói lovacskával! :)))
droberto11-01-2016 21:37:18 // 76270
Akkor most megbüntiznek a nagyfék miatt? :)))
Giuntini11-01-2016 20:35:55 // 76269
Amit ráköltöttél, töredékét sem fogod visszakapni! Senki sem fizetné meg nekem, hogy új motor van benne, és nem egy bontóban talált hulladék. Tartsad meg, és KUL-on ismét tolod neki!
Liquid11-01-2016 20:26:51 // 76268
:D helyes
Kolci11-01-2016 20:23:25 // 76267
Nálam rosszabb a helyzet, az enyém sokkal nehezebb, és még gyengébb is :)))))
Shadin11-01-2016 20:21:02 // 76266
El is mentem a következő pálya kihajtóig :-)
Dömpi (il dottore)11-01-2016 20:20:00 // 76265
Én sem válnék meg sajátomtól, pedig hol van a tiédhez teljesítményben...
SZVSZ tartsd meg!
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2016 20:19:10 // 76264
Kaposújlakig tartsd meg bakker, mostanában fog megjönni a dobozocska...kicsit erősödünk :P
Liquid11-01-2016 20:10:05 // 76263
soha sem egyszerű eladni értelmes árban, ilyet meg még kevésbé
'''''11-01-2016 20:08:03 // 76262
Már abba is beleuntam kicsit.Programot még így is finomítani kellene.Nem kezdeném újra.A kocsira tavaly 800.000Ft-ot költöttem.Összesen 2.3M-et.Minden alkatrész új már lassan.Tudom,hogy ezt senki nem fizetné meg.Törve sosem volt,valós 105.000km.Egyetlen hibája,hogy a vezetőülés fűtése nem megy. Talán valamelyik ismerős aki tudja mi van benne és mit tud,az talán elvinné.Nem tudom,mennyivel kéne kezdjem a hirdetését. :-(
Liquid11-01-2016 19:59:38 // 76261
faragj bele egy GTA motort a 159-be és azt is meg lehet piszkálni kicsit, aztán dokumentáld hogyan kell és én is megcsinálom :D
Dömpi (il dottore)11-01-2016 19:52:57 // 76260
Koszosan nem akartam visszarakni a mptorvédőt, így 200 Ft-tal a zsebembem a vállamra kaptam és elsétáltam 300 métert a mosóba szakadó esőben.
Hát normális vagyok?
'''''11-01-2016 19:51:43 // 76259
Nagyon agyalok,hogy meghirdetem de fájna a szívem.Az kicsit vigasztal,hogy maradna még kettő a garázsban.:-)
Rákattantam arra a hülye GT-R-re de sajna kívülről elbújhat a 159 mellett.
Dömpi (il dottore)11-01-2016 19:48:53 // 76258
Jelentem, kész az első etap. Mindjárt lekerül a csáposról és indul a teszt.

Második etapra marad a kézifékkötél és a ködlámpa-projekt.
Liquid11-01-2016 19:47:22 // 76257
mi? :D rájöttél, hogy nem kell fékezni, hanem inkább gázt nyomni? :)
Shadin11-01-2016 19:39:46 // 76256
Előbb megijedtem, aztán eszembe jutottál :-)
Liquid11-01-2016 19:38:48 // 76255
na, tesztelted ? :)
Shadin11-01-2016 19:35:33 // 76254
Jó ez a nagyfékes fékezés esőben :-)
Shadin11-01-2016 19:34:47 // 76253
Működik.
Hardy11-01-2016 19:04:39 // 76252
Az ELM 327 Windows 10 el működik használja valaki?
emGéza11-01-2016 18:13:10 // 76251
Azért ne temessük még a "kétmillaalatti159et" ... :-P
Kazes☻11-01-2016 15:59:15 // 76250
Ez nem avvocato cartársé?
Liquid11-01-2016 15:07:30 // 76249
az a baj, hogy az övé súlyban is több mint az enyém :) lóerőben meg sokkal több :)
Kolci11-01-2016 15:01:57 // 76248
Hiába a súly lóerő arány a meghatározó :)
Liquid11-01-2016 14:53:17 // 76247
ezért tud mindig első lenni a KUL-on :D
Kolci11-01-2016 14:33:32 // 76246
Akkor már mindent értek :))))
Shadin11-01-2016 14:26:06 // 76245
Kollégámnak mondtam, hogy ez az újév legnagyobb lehúzása, vagy a legjobb vétele :-)
Shadin11-01-2016 14:23:30 // 76244
Alfa 159 NoFear NyistaMajré :-)
'''''11-01-2016 13:23:42 // 76243
18-as kerékkel mértem3/4 tankkal.Az igaz,hogy pótkerekem nincs (meg dpf és kipuffdobok sem.)
.......................11-01-2016 13:17:03 // 76242
Városba minek 185lóerő?
És a 159is túl nagy városba
Én városi kocsinak Grande Puntot vennék 1,4Tjettel ennyi pénzből,
Az is bőven elég
Liquid11-01-2016 13:08:58 // 76241
az 1.9, nem mindegy milyen 1.9...
Ha olyan, hogy efölött van kerete az esetleges javításokra, szervízre, akkor elvben még jó is lehet, de ha ebben már a tartalék is bentvan, akkor felejtős a 159.
David | Centocinquantanove11-01-2016 13:00:58 // 76240
Pedig képről egész korrekt autónak tűnik.
Az ára nincs elgurulva, ha figyelembe veszem akkor elnézhető ha mondjuk vannak hibák az ülésen.
Az hogy hátul fújva van annak ezer és egy oka lehet, simán lehet, hogy semmi komoly.
Kulcsot kb 50k-ért lehet hozzá rendelni gyárit...
A km állása érdekes, simán lehet, hogy a bevallottat szorozhatod majdnem 2-vel...

Ettől függetlenül részemről az ár miatt kompromisszumképes lennék - bár ezt úgy mondom, hogy nem láttam élőben.
Dömpi (il dottore)11-01-2016 12:53:23 // 76239
Hát 1,9 MFt keret esetén felejtse el a 159-et, hacsak nem akar venni egy hulladékot, amire alsó hangon fél millát kell költeni.
Ilyen keretösszeggel én inkább néznék egy FL 147-et. ennyiből olyat kap, hogy megszólal.
(Ez a saját véleményem)

Amikor kibukott nálam a váltóhiba, én es elgondolkoztam a cserén. Meg is néztem néhány hirdetést a német-hollan-olasz oldalakon, de amiért lecseréltem volna az Arkangyalt, az 4-4,5 milla lett volna.
Ekkor döntöttem el, hogy inkább ráköltök a szeretett vasamra kb. 3-400 ezret és fog úgy kinézni, mint a 4-millás. Persze nem 2011/2012-es évjárat, de legalább tudom mi lett benne kicserélve és mikor, ráadásul úgy gondolom gondos gazda módjára óvom, fejlesztem, javíttatom. Így inkább maradt és fejlesztem.
KisP11-01-2016 11:33:34 // 76238
Szosza:
Ezt már megnézte, azt mondja, hogy műszakilag rendben van, de az ülések le vannak hamuzva,kiégetve. Egy kulcsa van, olaszból behozott és hátul festve van.
Nyilván nem tökéleteset keres, nincs hibátlan autó ebben az életkorban ezzel tisztában van, csak valószínű úgy összességében nem jött be neki.

Yani: 1,9 millió a keret.
Kolci11-01-2016 11:33:11 // 76237
Azért van olyan, amikor a fagyi visszanyal.
159 sw piaci ár alatt 500-al, elmentünk megnézni a barátom kérésére.
Tip-top, de az autó nem megy. Gyönyörű hang, váltó ok, kuplung ok, de csak 3500-tól húz, de ott keréknyikkantással, a többi tartományban a biciklista lehagy.
Kereskedő mondja, hogy ezek ilyenek, és hát szokásos duma nagymama születéséről, hogy ezért ennyi.
Megbeszéltük, hogy max 100-ból tuti, hogy meg lehet csinálni, mert nem nagy baja van, ezért a barátom nyélbe ütötte az üzletet és hazavittük.
Otthon nézegetjük a motort, hogy milyen tiszta, s ekkor valami gyanús lett.
A turbó vákuum csöve nem gyári, a szövetváz alatt elmállott a gumi, és a turbót alaphelyzetben hagyta. Az alaphelyzetben meg csak kb 3000-es fordulat közelében van olyan gázáramlás, hogy tölteni tudjon.
Két nap múlva mentem egy két papírért a kereskedőhöz, mert a barátom nem ért rá.
Kérdezi, hogy milyen a kocsi, erre én adtam neki. Mondom, hogy ja, majd el felejtettem, egy 200 ft-os csövet kellett cserélni, s most tökéletes, az arca csodás volt, az én autóm mellette fehér.
Pár napra rá hív a barátom, hogy beadta autókozmetikába a kocsit, s amit találtak azt bezacskózták neki. Mondja menjek át mutat valamit. Találtak egy árajánlatot 500-700 e forintról, amiben a turbó és a motor felújítását jelölik meg a hiba forrásaként.
A mai napig hiba nélkül megy a kocsi.
Csodás szerelők vannak, és még becsületesebb kereskedők, tisztelet a kivételeknek.
KisP11-01-2016 11:21:17 // 76236
Azt mondja, hogy csak városba lesz használva, ugye, oda talán jobb a benyás.
Hardy11-01-2016 11:11:18 // 76235
Én mikor megvettem az enyémet még csak nézegettem őket hogy rahangoldjak meg betájoljam magam milyen a felhozatal. Az előző kettőnél nagyon lehangoló volt. Több mint fel évig kerestem. Mikor megláttam hogy hirdetik kicsit elkeseredtem mert gondoltam azonnal elviszik. Nekem meg még a másik is megvolt. Azért ritka az olyan autó amiről 0 km s kora óta fényképes blogok vannak. De nem. Azért nem mert a Magyar önamitasban él. Tudja jól a lelke melyen hogy atqrják a fejét de megis azt nézi hogy ilyen autót lehet venni akar 1.5-2 millióért "kevés" km vel. Pedig józan ész kene. Vedd le az árból a behozatal költségeit meg a nepper hasznát. Aztán nézd meg hogy kint ezért az összegért mit kapsz. Több százezer km t futott törött szarokat. Es megis ez kell. Volt olyan nepper aki megmondta látom értesz hozza ne raboljuk egymás idejét. Ez 250000 rol 140000 re a másik meg 185000 rol 95 re lett tekerve.
Kolci11-01-2016 11:11:06 // 76234
Sajna nem. Mikor hitelesítették a padot, akkor etalon súllyal ellenőrizték, majd gyorsan ráálltam, és utána ismét ellenőrizték. Teljes padfelújítás volt és pont súlymérési probléma miatt döntöttek az idő előtti felújítás mellett. A kocsin nincs semmi átalakítás, mármint az EGR szűkítőn kívül. Nem lehet, hogy a tiedben nem volt üzianyag, meg mondjuk defektjavítód van, mert akkor naggyából kijön :)
A tankban kb 40 lityó volt cirka 40 kg, s a kerék meg kb 30 kg nagyságrendileg.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.