Forum >> 159

yani🍀04-02-2016 13:48:56 // 77833
Igen, ezt tapasztalom.
.......................04-02-2016 13:48:03 // 77832
ha jól értelmezem akkor a TBi ugynúgy megy mint a 2,0jtdm manky csippel?
érzésre persze
yani🍀04-02-2016 13:41:47 // 77831
Valóban igazad volt. A 2.0 január elején kapott egy optimalizált progit Mankytól. Nagyjából 215 Le és 420Nm körüli lett az autó. Érzésre a TBi ugyanezt tudja. Nyíregyházáról lábon hoztam haza, egy barátom 140lovas dízel Mondeo-val jött mögöttem. Meg sem próbált utánam jönni, amikor kigyorsítottam. Hatodikban, 90-nél lepadlózva is brutálisan megindul. Eddig nem akartam elhinni, pedig igaz:-)
Erhard 242 (Pure Energy)04-02-2016 13:26:05 // 77829
na és hogy tetszik?
yani🍀04-02-2016 13:12:01 // 77828
Nem kicsi az örömöm.:-)
yani🍀04-02-2016 13:11:15 // 77827
Csináltam friss képeket a TBi-ről
FireAlfa04-02-2016 13:09:56 // 77826
Tudsz esetleg nekem egy gyári cikkszámot adni?
Erhard 242 (Pure Energy)04-02-2016 12:57:14 // 77825
pontosítok a kinézetük ugyan az csak más a hosszúság...
Erhard 242 (Pure Energy)04-02-2016 12:08:30 // 77823
húzatópadon nem igazán melegítenek semmit a megfelelő ponton húzzák vissza amit kell a megfelelő ideig ...
FireAlfa04-02-2016 12:04:03 // 77822
Erhard segíts nekem. Motortartó bak ami hátul alul van (az autóval szemben állva) bal oldalt az ugyanolyan mint a váltótartó? Vagy az egy másik típusú. 159 1.9 16v jtdm sw 2006.
Köszi
.......................04-02-2016 11:50:11 // 77821
tény hogy így sosem lesz tökéletes a javítás ,
ezért igazad van
hogy kókánynak minősítettük a videót
.......................04-02-2016 11:47:46 // 77820
kaszni javítás eléggé sérült kocsikon

csak akit érdekel hogy miből mit lehet csinálni ,mégha törött is
.......................04-02-2016 11:44:42 // 77819
pedig valszeg igen
a váznyúlnányt mindíg így egyenesítik ki ,
csak nem teherautóval :)

profibb a cucc de az elv ugyanaz
yani🍀04-02-2016 11:39:34 // 77818
Gondolom egy ütközés következtében mozdult el a torony. Ez az ütés biztosan nem azon ponton érte, ahol vissza akarják rángatni.
.......................04-02-2016 11:26:56 // 77817
nem biztos hogy rossz amit csinálnak,
hisz hidegen alakítják a fémet,így nem lágyul ki
nem ég le a festék,stb.
még az is lehet hogy a gyári festék rajtamarad


a magyar karosszériások meg egyből nekiesnek lánggal mert úgy könnyebb
aztán jól leég az alapozó belülről ,meg a zink is,
aztán megy 2..3 év múlva szétrohad a hossztartó
Erhard 242 (Pure Energy)04-02-2016 10:33:37 // 77816
mobil húzatópad :D
Giuntini04-02-2016 10:25:27 // 77815
Made in Kelet Európa!
yani🍀04-02-2016 10:19:44 // 77814
Giuntini04-02-2016 09:39:11 // 77813
Nálam 150-nél 2500-at forog a motor, 185-nél 3000-et. a sport fokozatnak is van értelme, mert sokkal élénkebben reagál a gázadásokra, nem kell lepadlózni, hogy visszaváltson, alapból pörög. Igazából nem használom, csak ritkán egy jó hegyi úton, ahol élvezkedni lehet. A 2.4 ereje bőséges. A winter fokozat hóban nagyon hasznos, alapból kettesből indul, kevésbé csúszik meg, alacsonyabb sebességnél vált fölfelé.
Giuntini04-02-2016 09:33:47 // 77812
Én is így tudom, 200 ezer forint környékén van a szeleptömb csere.
Kolci03-02-2016 22:13:24 // 77811
Evvel egyet tudok érteni :)
Ha bele gondoltok, mondjuk Franciaországból Romániába megy egy kamion, akkor a vonat gyorsabb, meg hát egy mozdony elméletileg húzhatna 100 vagont is, azaz 100 kamiont. Ha csak a felével számolunk, amit mennyiségre el is húznak, akkor is sokkal több előnyt lehet felhozni, mint hátrányt. Összességében a környezetszennyezés kevesebb, hisz ha diesel vontatásról beszélünk akkor is kevesebbet eszik a mozdony mint ennyi kamion kb 300l óránként, ami olyan 80-130km megtételét jelenti. Azaz 6-7 kamion fogyasztása. És hát ilyen fogyi mellett nem 20-40 tonnákról beszélünk mint a kamionoknál. A sofőr pihenhet, az utak nem romlanak olyan gyorsan, s mi autósok akarom mondani ALFA tulajok jobban élvezhetjük az autóinkat. A zaj, rezgés, fény, gumi, ferodol, olaj, zsírok szennyezését már nem is számolom. A kamionok is lassabban amortizálódnak........ Mindenki happy , s ha nem vigyázok akkor engem meg kinyírnak, mert itt is bizti valami összeesküvés van :)))))
Dömpi (il dottore)03-02-2016 22:11:33 // 77810
nem neked szólt!
forrasr03-02-2016 21:24:06 // 77809
jellemzően törökök,amiket most még látni vonaton. Leegyszerűsítve, én sem adom el az alfát, és járok busszal vonattal, hogy aki autózik nekik annyival jobb legyen, önző nézőpont, de a kényelmen kívül egyfajta hobby is az autózás Alfa Romeo élménnyel fűszerezve
forrasr03-02-2016 21:21:31 // 77808
bocs az offért
Kolci03-02-2016 21:12:10 // 77807
Hát innét nézve igazad van, de a vonatokon látott rengeteg kamion a sógoroknál, és a németeknél észak dél irányban, bizti kiránduláson vesznek részt. A rokonok meg a sógoroknál akkor a szabadságos leveleiket szokták nézegetni, mert páran az ÖBB-nél dolgoznak. Az tény, hogy rengeteg mindenre lehet hivatkozni, hogy ne kelljen vonatozni, pl az egyik ilyen a célország (Magyarország az infrastruktúra miatt) vagy az árú milyensége.
Piritu - 1.000.00003-02-2016 21:04:23 // 77806
Szerintem megbízható, egy titkodat se fog elárulni másnak :-DD
Piritu - 1.000.00003-02-2016 20:57:13 // 77805
Kapaszkodnak a zenészek :-DD
yani🍀03-02-2016 20:23:10 // 77804
Köszönöm mindenkinek!
Remélem sok bajom nem lesz vele. Holnap elviszem egy alapos takarításra.A vezérlés 105K-nál volt cserélve, jövő héten megkapom Erhardtól a gyertyákat, az olajat, azokat még lecserélem és elvileg ennyi. Persze majd használat közben kiderül, hogy kell-e még cserélni valamit.
.......................03-02-2016 20:20:15 // 77803
kicsit szkeptikus vagyok az árakat illetően
mzo03-02-2016 20:18:58 // 77802
Nekem valtos mondta hogy nagysagrendileg 160-180 e ft a szeleptomb cserje. Ha mast is fel kell ujitani a valtoban akkor nagyjabol 250 korul van mindennel egyutt. De probalok keresni linket.
forrasr03-02-2016 20:15:54 // 77801
Tőlünk nyugatra egész pontosan mit jelent? Van szerencsém rálátni a fuvarozási szegmensre, és ez nem működik már sehol nyugat európában. Rugalmatlan drága megoldás volt, és lehetetlen volt normálisan ütemezni. Addig működött Sopron-Wels vonal innen Magyarországról még az Unióba lépés előtt, míg kellett úgynevezett közlekedési engedély egyik országból a másikba lépéshez, ami kvóta szerűen volt kiosztva adott szerelvényhez kiosztott tevékenységi engedélyre (ez is korlátozott számú volt-be volt határolva hány szerelvény mehetett nemzetközi fuvarba), így megvolt adott szerelvény hány fuvart tudott megtenni nyugatra,ami nem volt túl bő keret, viszont a vonattal való kijutáshoz nem kellett osztrák engedély, mert mentességet kapott, így csak a 3.országos fogyott, amiből jellemzően volt bőven. Cseh,Szlovák,Osztrák amiből erősen korlátozott volt a darabszám. Így volt piaca egyedül a ROLA közeledésnek, mert alapvetően több útiköltséggel járt, több ideig tartott, és ráadásul előre kellett foglalni, eleinte ha lekésted buktad az árát, később bizonyos része visszaigényelhető volt.
Unióba lépés után megszűnt a közlekedési engedély, és a tevékenységi engedélyek száma sem korlátozott, így nem használta már senki a vonatot tőlünk nyugatra jutáshoz.
mzo03-02-2016 20:14:44 // 77800
Igen, az igaz, hogy a 2,4 ben masok a fokozat kiosztasok. Azert annyit hozzatennek, hogy az 1.9 120 alatt valtja mar a 6-at, viszont a hosszabb 6-nak koszonhetoen 140-nel kerek 2000 forog a motor. A téli es a sport gomboknak hogy van e ertelmuk azt nem tudom, hiszem egyreszt van kiporgesgatlo az autoban, masreszt ha padlozik az ember vagy sportosan vezet akkor ugyis magasabb fordulaton tartja a valto a motort. Egyebkent se vegsebessegben se gyorsulasban nincs szamottevo kulonbseg a kezi es az automata kozott.
Giuntini03-02-2016 20:11:38 // 77799
Újabb benzines fenevad! Gratulálok!
Kolci03-02-2016 20:09:24 // 77798
Gratula
yani🍀03-02-2016 19:58:53 // 77797
Ma forgalomba került a TBi. -:)
mizooo03-02-2016 19:49:13 // 77796
Tudjátok mi jó módszer még ha valaki villog hátulról?
Ablaktörlő folyadékot neki... 100 Km/h és felette már szór rendesen hátrafelé :D
A fékezgetéssel csak a baj van....
Erhard 242 (Pure Energy)03-02-2016 19:41:46 // 77795
délután jó volt, aztán elindultam villogott a km számláló és ezt csinálja, mindjárt lekapom az akkusarut aztán meglátjuk, minden müxik csak a hang tesla rádió ...
tirex03-02-2016 19:37:48 // 77794
Korrekt.Nagyon köszönöm.
afla15903-02-2016 19:34:04 // 77793
Nem a pakolással volt..van a probléma...a hely hiánya a lábaknál mutatkozott...mi is voltunk olaszba öten...bőröndökkel tetőboxal...nem volt probléma.....megnőtt a gyerek...2 méter....
.......................03-02-2016 19:29:20 // 77792
mindenki mondja hogy a szeleptomb ugyanannyi mint egy kettőstöbegű+kuplung

légyszi linkeje be aki tud ilyet árral ,mert én sehol sem találom
.......................03-02-2016 19:27:44 // 77791
biztos nem bírta a nagy g erőket a gyorulás alatt amit a Novitec beletett :)
Erhard 242 (Pure Energy)03-02-2016 19:24:27 // 77790
no lehet megdöglött a fejegységem csak zúgnak a hangszórók, mint a mikrobi
Giuntini03-02-2016 19:13:02 // 77789
A 2,4-ben kicsit másképp viselkedik. Elsősorban nem 50-nél, hanem 35-nél teszi üresbe. Alacsonyabb fordulaton vált, finoman nyomva a gázpedált 60 alatt valamivel felvált. Finoman nyomva 100-nál felrakja 6-ba. Az 1,9 120-nál. A 2,4-nél lehet választani a programok között. Sportban átmegy brutálba, 3500-4000 között vált. A Winterben még alacsonyabban vált, és kettesben indul. A fogyasztása jóval nagyobb a kéziváltóshoz viszonyítva, a 2,4 gyári fogyija városban kézi váltóval 9,5, míg automatával 11,6.
mzo03-02-2016 18:42:32 // 77788
Nekem volt 1.9 16v Q-tronic. Japan Aisin valto van benne. Sok mas autoban is megtalalhato (pl opel, peug, citroen saab stb) Mechanikailag megbizhato, foleg ha 80-100 e kmerenkent cserelnek rajta olajat. Egy baja lehet a szeleptomb elkophat. Ilyenkor dobalva valt, vagy nem valt, vagy nem idoben valt, vagy leszakad a fejed olyat valt. Szoval ha nem valt szepen akkor szeleptomb csere, ami nagysagrendileg annyi mint egy kettostomegu kuplung csere a kezivaltonal. A szeleptomb nagyjabol 2-300 e km kozott szokott meghalni, nagyjabol annyit bir, bar ez nagyban fugg a korulmenyektol is. A lenyeg, hogy szepen rangatasmentesen valtson a valto es akkor meg sokaig jo lehet. Azert nem egyik naprol a masikra mennek ezek tonkre. Nekem pl soha nem volt vele semmi bajom, igaz alig volt tobb mint 100 e km az automban. Maga a valto egy jo kozepesen korszeru szerkezetnek mondhato, adaptiv, erzekeli a vezetesi stilusodat es annak megfeleloen valtogat. Pl Ha sportosan vezet az ember akkor kihuzatja a fokozatokat es fekezeskor kemenyen visszavaltogat-motorfekez. Nem egy modern ZF valto de ha szereted az automata stilust akkor teljesen jo. Varosban annyiban maceras, hogy 65-70 alatt nem hajlando 4-esbe valtani. Kb akkor forog 2000 fordulaton a motor. Egyebkent ez az a tartomany ahol igyekszik tartani a motort 1800-2200 kozott normal vezetesnel. Ha ilyen autot szeretnel a leglenyegesebb a proba. Szepen rangatasmentesen valtson. Nagyjabol ennyi.
Jorjie03-02-2016 17:44:19 // 77787
Nem lenne baj, ha egy autós fórumon nem politizálnál, főleg úgy, hogy szabályzat is tiltja.
tirex03-02-2016 17:24:06 // 77786
Sziasztok! Mennyire megbízható az alfa automataváltója?
Laci8203-02-2016 17:18:12 // 77785
Már én is gondolkoztam egy dashcam beszerzésen...
http://www.pearl.at/at-a-REF40819-4320.shtml;jsessionid=kaaNiaBm3fqE05JoauNkv?vid=972&wa_id=58&wa_num=4&utm_source=googleps_at&utm_medium=cpc&gclid=CNGO4oP_28oCFWj3wgod4dgGrw
Piritu - 1.000.00003-02-2016 16:59:32 // 77784
A Giuban beizzítottam a tavaly vett kamerát. Igaz nem HD, de hangot is rögzít, be lehet olvasni a rendszámot és megjegyzi...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.