Forum >> 159
Nivan8413-02-2016 13:59:13 // 78365
Szia! E-mailben küldtem neked. Üdv köztünk! :)
Laca6213-02-2016 12:41:10 // 78364
Sziasztok !
Jövő héten tulajdonosa leszek egy 159 2.4 JTD szépségnek. Sajnos az autónak nincs meg a kezelési könyve. Ha valaki megtenné,hogy eljuttatja hozzám egy másolás erejéig,azt nagyon megköszönném !
Ő lesz az : http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.4_jtd_20v_distinctive-9511067
Jövő héten tulajdonosa leszek egy 159 2.4 JTD szépségnek. Sajnos az autónak nincs meg a kezelési könyve. Ha valaki megtenné,hogy eljuttatja hozzám egy másolás erejéig,azt nagyon megköszönném !
Ő lesz az : http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.4_jtd_20v_distinctive-9511067
Lexlutor13-02-2016 12:35:29 // 78363
Tapadó koronggal szedd le. Simán feszítve eltörik. Nincs neki szinte semmi kerete. Én Gps tartóval szedtem le. Alányúlva simán eltörtem az első szerelésnél.
Haddel13-02-2016 12:27:37 // 78362
Igen.Úgy is szokták ,hogy a tükörállítóval leforditják ,és felül ujjal benyúlni és meghúzni .De a tapadókorong sokkal jobb szerintem.Nekem is meg kéne már csinálni,rezegnek a tükörlapok,gondolom elengedte magát hátul a ragasztás.
mizooo13-02-2016 10:52:24 // 78361
Ezt a fos időt!!!! Itt vannak az asztalon az új külső tükörlapok, de nem tudok nekiállni és egész hétvégére ezt a szart mondja.....
Amúgy tapadókoronggal ha középen meghúzom lepattan a tükörlap?
Amúgy tapadókoronggal ha középen meghúzom lepattan a tükörlap?
droberto13-02-2016 08:22:26 // 78360
Tegnap nagy volt a csend. Gondoltam, hogy mindenki készült valamivel.
Én fel tudok mutatani .... ö .... izé.... egy.... egy téli kerék cserét. :)))
Én fel tudok mutatani .... ö .... izé.... egy.... egy téli kerék cserét. :)))
droberto13-02-2016 08:18:27 // 78359
11-től indul az obrák szakkör! :)
Remélem esni fog, ha már úgyis össze kell b@szni az vas oldalát.
Remélem esni fog, ha már úgyis össze kell b@szni az vas oldalát.
droberto13-02-2016 08:05:23 // 78358
Én is az elején többször félbeszakítottam, mert azt hittem, hogy a regent sárga lámpa fénye jelzi. Utána nekem nem produkált füstöt. Még kényszerített regenkor se nagyon füstöl. A szagát is később vettem észre. Viszont ha városban regenezel a hangja picit más lesz, elindul a venti is és érzed is, hogy most tisztít.
Hardy13-02-2016 07:45:22 // 78357
Lesz.
Dömpi (il dottore)13-02-2016 00:16:22 // 78356
holnap ugye lesz valakinél laptop és MES? ekem nem műkszik újabban (olajcserét kellene kiütni)
Dömpi (il dottore)13-02-2016 00:14:08 // 78355
holnap nekem is lécciiii
Dömpi (il dottore)13-02-2016 00:13:13 // 78354
kész a ködlámpa+nappali menetfény projekt😀
blog hamarosan, de most fáradt vagyok, most jöttem a műhelyből.
blog hamarosan, de most fáradt vagyok, most jöttem a műhelyből.
Pityukoma12-02-2016 23:41:15 // 78353
akarom mondani: /100km :-)
Pityukoma12-02-2016 23:35:29 // 78352
Az átlag távolságnál beleszámolja a sikertelen (elkezdett, de be nem fejezett) regeneket is. Valószínű hogy leállítással megszakítottál párat így drasztikusan csökkent az átlag táv. Mihelyt van rá módja újrakezdi. Ez megmagyarázza a jelentős füstöt is amit láttál. Amikor először láttam az enyémen ilyet azt hittem itt a vég. Úgy füstölt mintha felgyújtották volna. Nagyon megijedtem hogy baja lett. De mint később rájöttem ez csak a megszakított regen eredménye. Normál (első próbálkozás) regenkor nem láttam soha füstöt. Aztán kipróbáltam hogy direkt nem hagytam befejezni neki. Másnap ismét elkezdte, de akkor már füsttel járt. Egyszer kipróbáltam hogy két egymást követő alkalommal nem hagytam neki. Nos ezt követő 3.-nál jött ismét elő a gyárkémény szerű füst gomolyag. Ahogy írod 10/10km+rohangálni való, én pont ugyanígy használom mint te. Nekem mindig akkor kezdett regenerálni mikor megálltam a kapuba, vagy előtte pár száz méterrel. Ilyenkor már hajlamos az ember kevésbé figyelni az elkezdett regen apró jeleit. Nálam az első jele a furcsa égett szag volt mindig, ekkor kapcsoltam a pill. fogyira, ami olyan ~15és30l/10km közé ugrott fel. Ha meg álltam akkor a turbó nyomás mérő nem "0"-át mutatott hanem némi kis nyomást alapjáraton is. Van akinél érezni ezt az égett szagot, van akinél nem. -nálam mindig volt- szóval NO para. Kapcsold be állandóra a pill fogyi kijelzést és szép lassan megszokod, megismered, megtanulod az apró jelekből a regenerálást és nem fogod leállítani közben.
Erhard 242 (Pure Energy)12-02-2016 20:14:59 // 78351
én sem egyedül voltam, nagy bevásárlás után kiscsajjal, aki élvezte a gyorsulást :D
Erhard 242 (Pure Energy)12-02-2016 20:13:49 // 78350
4-ben indulva nem kell váltani, 3-ból indulva 140-nél kell egyet...
Shadin12-02-2016 20:11:58 // 78349
Az jó eredmény. Egyet v. kettőt váltottál? Nekem nem sikerült azóta egyedül ülnöm az autóban :-(
Erhard 242 (Pure Energy)12-02-2016 20:10:18 // 78348
ismét mértem, most 4-ből indulva 80-80-ig 13mp, 3-ból indulva repülőrajttal 12,78mp járok
Shadin12-02-2016 20:10:14 // 78347
Becenevem MacGyver :-)
droberto12-02-2016 19:33:44 // 78346
Zoli! Biz' Isten, hogy én egy életre megfogadtam a Tipo után, hogy többet nem hajlítgatok se ablaktörlő lapátot, se ablaktörlő kart! De komolyan, mondom, holnap szanaszét foglak ölelgetni, mert úgy néz ki, hogy most már nem pattog a lapát felfele menet. :)
Élég volt annyira megcsavarni a karokat, hogy a lapát tengelye párhuzamos legyen a szélvédővel. :)
Lehet, mégsem az Aerotwin volt a hunyó és nem kell új lapátot vennem. :)))
Élég volt annyira megcsavarni a karokat, hogy a lapát tengelye párhuzamos legyen a szélvédővel. :)
Lehet, mégsem az Aerotwin volt a hunyó és nem kell új lapátot vennem. :)))
Kolci12-02-2016 19:28:22 // 78345
Igen igen, ha csak az AF van bekapcsolva, akkor csak ugyanabból az erősebbet keresi meg.
emGéza12-02-2016 18:16:49 // 78344
Szia!
Én csak az AF-et kapcsolóm be , a többit (TA ,TP , REG ...) kikapcsolom .
Nálad a TA vagy a TP lehet bekapcsolva és , ha a rádió adó nem TP akkor keres .
Az AF is keress , de ugyanazt az adót .
Ezek általános beállítások , nem fejegység függő .
Én csak az AF-et kapcsolóm be , a többit (TA ,TP , REG ...) kikapcsolom .
Nálad a TA vagy a TP lehet bekapcsolva és , ha a rádió adó nem TP akkor keres .
Az AF is keress , de ugyanazt az adót .
Ezek általános beállítások , nem fejegység függő .
gery14712-02-2016 17:56:03 // 78343
Sziasztok!
Navis fejegységnél van arra lehetőség, hogy kikapcsoljam az automata állomáskeresést? Van, hogy jól szól az adó ő mégis úgy gondolja hogy keres nekem jobbat, amivel már kezd nagyon kiakasztani :D
Köszi szépen !
Navis fejegységnél van arra lehetőség, hogy kikapcsoljam az automata állomáskeresést? Van, hogy jól szól az adó ő mégis úgy gondolja hogy keres nekem jobbat, amivel már kezd nagyon kiakasztani :D
Köszi szépen !
Haddel12-02-2016 17:36:57 // 78342
Jól bele nyúltál.😃 De igy a jó ,ha megkapja a törődést az autó.
David | Centocinquantanove12-02-2016 14:43:03 // 78341
Ja igen, ez igaz, de most erről nem szólt a fáma... :)
Piritu - 1.000.00012-02-2016 13:27:42 // 78340
Nem az 5W40-el van a gond, hanem azzal, ha nem C2/C3 minősítésű.
thePupill12-02-2016 12:19:47 // 78339
Már tegnap meg gyógyult a verda, csak az Egr szelep volt a gond elég durván elvolt tömődve.
Nivan8412-02-2016 10:58:15 // 78338
Visszakaptam az autómat! :D
Pici karbantartás
Pici karbantartás
Liquid12-02-2016 10:37:03 // 78337
a 106 azért elég karcsú szerintem, ott valami nem kerek
Zolibácsi12-02-2016 10:32:10 // 78336
tegnap amikor a gépet rádugtam azt mondta hogy átlagosan 106 kilométerenként regenerál átlag 460 s.
pár hónappal ezelőtt még 160 km-ént.
Anyám multiplája 480 kilométerenként regenerál.
Nekem napi munkába járás 10km oda +10km vissza (külváros egyenletes 80-120 km/h)+ minden napra jut még valami rohangálni való.
multipla munkába járás 20-25 km oda ugyanennyi vissza (külváros egyenletes 80-120 km/h)+ egyéb rohangálás.
Érdekes hogy ekkora különbség van.
pár hónappal ezelőtt még 160 km-ént.
Anyám multiplája 480 kilométerenként regenerál.
Nekem napi munkába járás 10km oda +10km vissza (külváros egyenletes 80-120 km/h)+ minden napra jut még valami rohangálni való.
multipla munkába járás 20-25 km oda ugyanennyi vissza (külváros egyenletes 80-120 km/h)+ egyéb rohangálás.
Érdekes hogy ekkora különbség van.
David | Centocinquantanove12-02-2016 10:14:03 // 78335
Én a motornál lévő nagy ventilátorból szoktam érezni (vibrációba kezd, amit álló helyzetben érezni), valamint enyhe gázolajszag.
Nekem regen alatt sem füstöl semmitse. Vagy ha füstöl is, akkor is csak olyan kevéskét, hogy a menetszél egyből szétcsapja, és a tükörben semmit nem látni belőle.
Egyébként a legtutibb jele a tubo óra.
Szerintem meg nem igaz, az a kijelentés, hogy az 5W-40 direkt szétb*szná a részecskeszűrőt. az enyém közel 80k km óta tutira 5W-40 olajjal megy, ráadásul a régi szoftver miatt csak 800-1000 km ciklusban regenerál és az égvilágon semmi baja a még gyári DPF-nek.
Nekem regen alatt sem füstöl semmitse. Vagy ha füstöl is, akkor is csak olyan kevéskét, hogy a menetszél egyből szétcsapja, és a tükörben semmit nem látni belőle.
Egyébként a legtutibb jele a tubo óra.
Szerintem meg nem igaz, az a kijelentés, hogy az 5W-40 direkt szétb*szná a részecskeszűrőt. az enyém közel 80k km óta tutira 5W-40 olajjal megy, ráadásul a régi szoftver miatt csak 800-1000 km ciklusban regenerál és az égvilágon semmi baja a még gyári DPF-nek.
Shadin12-02-2016 09:58:17 // 78334
Így f@sza egy autó életútja :-D
Shadin12-02-2016 09:57:48 // 78333
A hideg érték nekem is stimmel...
Melegen meg valami(ke)t kompenzál
Melegen meg valami(ke)t kompenzál
Hardy12-02-2016 09:35:15 // 78332
Most 0.1-0.3 között van melegen.
Piritu - 1.000.00012-02-2016 09:25:25 // 78331
Tél, hidegindítás.
Shadin12-02-2016 08:37:52 // 78330
Ekkor volt a kocsidban ~160k. Az első képen akadt meg a szemem, a korr. milyen kondíciók mellett volt ilyen?
Hardy12-02-2016 07:22:24 // 78329
Hát ez a tükörfűtés érdekel. Legközelebb ha elkapom rámérek vagy ideiglenesen rakok rá egy kis lámpát. Ha tényleg csinálja meg állandósítom.
Piritu - 1.000.00012-02-2016 07:04:22 // 78328
A 2,0 kicsit másképp teszi. A jelek kevésbé feltűnőek...
mzo12-02-2016 06:35:14 // 78327
Azért kapcsolja be a tükör és ablak fűtést, hogy nagyobb terhelés érje a motort. Egyébként a turbónyomáson és a pill fogyasztáson is jól nyomon követhető. Nekem is volt már hogy 60 fokos víznél elkezdte a regent, pont most 1 hónapja, de akkor 3-om hétig csak városban használtam az autót.
Zolibácsi11-02-2016 23:00:53 // 78326
megnyugtató, hogy nem csak én vagyok szerencsétlen.... :-)
Hardy11-02-2016 22:39:05 // 78325
Akkor nem vagyok egyedül. A lámpa aljába szokott beleesni. Ha leveszed a távolsági kupakját is könnyű kihalászni a maradványt. Még azokat is megtaláltam amit Piritu ejtett bele. Múltkor belejtettem a drót, majd a másikat is amivel ki akartam szedni a drótot, azt meg a motorvédő lemezre, amivel azt akartam kiszedni meg beleakadt valami csőbe. A végén már sírtam kínomba, de kiszedtem az izzót.
Hardy11-02-2016 22:26:22 // 78324
Ez meg mire jó hogy bekapcsol a tükörfűtés? Mondjuk valami visszajelző tényleg jó lenne. Mondjuk egy zöld fa felgyulladna a műszerfalon :-)
Elvileg 70 fokon már csinálhatja. Én onnan veszem észre, hogy morog az autó alja ha megállok. Mindig meghallgatom és ha csinálja megyek még egy kört.
Elvileg 70 fokon már csinálhatja. Én onnan veszem észre, hogy morog az autó alja ha megállok. Mindig meghallgatom és ha csinálja megyek még egy kört.
Lexlutor11-02-2016 22:24:52 // 78323
Én ezt hányszor eljátszottam.....
Laci8211-02-2016 20:46:01 // 78322
Székesfehérvári cartársak!!! Tud valaki valami panziót ajánlani egy éjszakára? Mert szeretnék menni a szombati alfás talira,de lehet éjszaka nem vezetnék vissza 400 kilométert és ott éjszakáznánk valahol...... 😊
'''''11-02-2016 19:31:54 // 78321
Csinálok én is egy normális mérést majd,vidivel.Sajna holnap már esőt mondanak.
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2016 19:09:41 // 78320
majd szombaton megnézem a pályán :D
'''''11-02-2016 17:55:58 // 78319
Mértem ma egy 80-180-as sprintet.12-13mp lett úgy,hogy 80-ról tartva indultam.Ha folyamatosan gyorsultam,pl 60-ról akkor simán hoz egy másodpercet.
A nagyobb turbóm miatt 200,220-ig is simán ugyan azt a gyorsulást tudja.
Közúton,autópályán lehetne igazán kihasználni amit tud.
A nagyobb turbóm miatt 200,220-ig is simán ugyan azt a gyorsulást tudja.
Közúton,autópályán lehetne igazán kihasználni amit tud.
mzo11-02-2016 17:14:53 // 78318
Offos autóknál (pl az enyémnél is) bekapcsolja a tükörfűtést regen alatt. Én pl beépítettem egy kis piros ledet a tükörházba, rákötöttem a tükrlap fűtés csatlakozóira és kész. Ha piros fényárban úszik a tükörlap mögötti rész akkor tudom hogy regenerál. Meg a morgó hangról is persze, de így egyértelműbb. Sztem ez a megoldás Alfánál is működik.
Giuntini11-02-2016 17:06:09 // 78317
Csakis 5W30 PE. Más olaj tönkreteszi a részecskeszűrőt.
Chianti11-02-2016 16:33:11 // 78316
Ha nem lennék Amore tag, sose tudtam volna mi az a regen, és mik a jelei. Mondjuk nálam mindig fehér füsttel indul a műsor, így nagyon könnyű kiszúrni. Amikor látom a tükörben a füstjelet, csak nyomok 1 pillanatnyi fogyasztást, és addig megyek vele, amíg vissza nem áll normál értékre. Véletlenül pont ma délután takarított a drága, elég sokáig csinálja - olyan 10-15 km-en keresztül - és brutális fogyasztási adatokat produkál. Amióta rövid etapokat megyek, tutira hamarabb eltömődik a DPF, így jóval sűrűbben - olyan 500 km-enként regenerál. Teljesen logikus és intelligens ahogy viselkedik, mindig csak akkor kezdi el, amikor ideálisak a körülmények. Ha még lenne 1 visszajelző piktogram a műszerfalon, az maga lenne a tökély!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
465
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?