Forum >> 159

beli2113-02-2016 20:04:08 // 78383
Na ez már reális... Köszönöm
Giuntini13-02-2016 20:04:01 // 78382
Egy pár fotó:
Liquid13-02-2016 20:03:36 // 78381
Pityukoma, köszönet a Tibi vezetésért :)
Majd a képeidet tedd közzé valamilyen formában légyszíves! Köszi!
Liquid13-02-2016 20:00:28 // 78380
Nagyon jó napot töltöttün együtt, örültem hogy láthatom az arcotokat! :)
Köszi a szervezést Dömpi!
Íme a csoportképek. Feltöltöm mindet, mert mindegyik más :)
ui. Piritu, nem a jó a Julis,, mert nyikorog a féke :D
yani🍀13-02-2016 19:59:29 // 78379
Már amennyire a 3-4 éves térképeken megtalálja az alagutat:-)
.......................13-02-2016 19:48:33 // 78378
Viszont van benne SIM kártyás telefon
És külső antennás navi ,ami akár alagutakban is műkszik
Dömpi (il dottore)13-02-2016 19:24:39 // 78377
pedig annyit mondott az újra a márkakereskedés alkalmazottja...bár szerintem ő már a ráncfelvarottra (B&M stb.) gondolt. DE BASSZUS, AKKOR IS!!!
Amúgy én azért kérdeztem utána, mert akadozott a CD-lejátszó, de végül a problémát megoldotta egy sima takarítás. Bár ehhez ki kellett venni, szét kellett szerelni. De jó lett.
yani🍀13-02-2016 18:58:24 // 78374
Sokkal jobban jársz egy márkás navis fejegységgel. A szolgáltatásaik nagyságrendekkel meghaladják a gyári szolgáltatásait. Arról nem is beszélve, ha most nem navis fejegységed van, akkor a középkonzolt is ki kell cserélni, mert a gyári navis fejegység mérete nagyobb, mint a sima rádióé.
Haddel13-02-2016 18:57:11 // 78373
Én tavalyelött nézegettem használtakat,mert azt hittem rossz az enyém ,és akkor olyan 100-150 e ft körül voltak .. Mondjuk nekem ráncfelvarrott van.
Pityukoma13-02-2016 18:52:34 // 78372
Szia, láttam többször is, használtan hirdették ~60-80 között mozogtak az árak.
beli2113-02-2016 18:39:10 // 78371
Gyhaaaaa. Azt kizártnak tartom. Mármint nem azt mondom hogy te kamuzol, hanem hogy annyi lenne egy gyári 159-esbe való nagy navi. Ebbe se Bluetooth nincs még se aux...
Dömpi (il dottore)13-02-2016 18:31:26 // 78370
nekem márkakereskedés 1 millát mondott...mármint egy újra
Dömpi (il dottore)13-02-2016 18:28:42 // 78369
köszi Hardy a segítséget!
majd privátban, vagy akár itt belinkelnéd hogy honnan vetted az adatszkennert?
köszi előre is!
beli2113-02-2016 17:42:37 // 78368
]Kedves márka társaim. Kérdésem lenne hogy egy ilyen nagy navi mennyiért megy manapság. 2006os autóból van.
Nivan8413-02-2016 17:00:21 // 78367
Igazán nincs mit!:)
Laca6213-02-2016 16:39:50 // 78366
Köszönöm !
Nivan8413-02-2016 13:59:13 // 78365
Szia! E-mailben küldtem neked. Üdv köztünk! :)
Laca6213-02-2016 12:41:10 // 78364
Sziasztok !
Jövő héten tulajdonosa leszek egy 159 2.4 JTD szépségnek. Sajnos az autónak nincs meg a kezelési könyve. Ha valaki megtenné,hogy eljuttatja hozzám egy másolás erejéig,azt nagyon megköszönném !
Ő lesz az : http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.4_jtd_20v_distinctive-9511067
Lexlutor13-02-2016 12:35:29 // 78363
Tapadó koronggal szedd le. Simán feszítve eltörik. Nincs neki szinte semmi kerete. Én Gps tartóval szedtem le. Alányúlva simán eltörtem az első szerelésnél.
Haddel13-02-2016 12:27:37 // 78362
Igen.Úgy is szokták ,hogy a tükörállítóval leforditják ,és felül ujjal benyúlni és meghúzni .De a tapadókorong sokkal jobb szerintem.Nekem is meg kéne már csinálni,rezegnek a tükörlapok,gondolom elengedte magát hátul a ragasztás.
mizooo13-02-2016 10:52:24 // 78361
Ezt a fos időt!!!! Itt vannak az asztalon az új külső tükörlapok, de nem tudok nekiállni és egész hétvégére ezt a szart mondja.....

Amúgy tapadókoronggal ha középen meghúzom lepattan a tükörlap?
droberto13-02-2016 08:22:26 // 78360
Tegnap nagy volt a csend. Gondoltam, hogy mindenki készült valamivel.
Én fel tudok mutatani .... ö .... izé.... egy.... egy téli kerék cserét. :)))
droberto13-02-2016 08:18:27 // 78359
11-től indul az obrák szakkör! :)
Remélem esni fog, ha már úgyis össze kell b@szni az vas oldalát.
droberto13-02-2016 08:05:23 // 78358
Én is az elején többször félbeszakítottam, mert azt hittem, hogy a regent sárga lámpa fénye jelzi. Utána nekem nem produkált füstöt. Még kényszerített regenkor se nagyon füstöl. A szagát is később vettem észre. Viszont ha városban regenezel a hangja picit más lesz, elindul a venti is és érzed is, hogy most tisztít.
Dömpi (il dottore)13-02-2016 00:16:22 // 78356
holnap ugye lesz valakinél laptop és MES? ekem nem műkszik újabban (olajcserét kellene kiütni)
Dömpi (il dottore)13-02-2016 00:14:08 // 78355
holnap nekem is lécciiii
Dömpi (il dottore)13-02-2016 00:13:13 // 78354
kész a ködlámpa+nappali menetfény projekt😀
blog hamarosan, de most fáradt vagyok, most jöttem a műhelyből.
Pityukoma12-02-2016 23:41:15 // 78353
akarom mondani: /100km :-)
Pityukoma12-02-2016 23:35:29 // 78352
Az átlag távolságnál beleszámolja a sikertelen (elkezdett, de be nem fejezett) regeneket is. Valószínű hogy leállítással megszakítottál párat így drasztikusan csökkent az átlag táv. Mihelyt van rá módja újrakezdi. Ez megmagyarázza a jelentős füstöt is amit láttál. Amikor először láttam az enyémen ilyet azt hittem itt a vég. Úgy füstölt mintha felgyújtották volna. Nagyon megijedtem hogy baja lett. De mint később rájöttem ez csak a megszakított regen eredménye. Normál (első próbálkozás) regenkor nem láttam soha füstöt. Aztán kipróbáltam hogy direkt nem hagytam befejezni neki. Másnap ismét elkezdte, de akkor már füsttel járt. Egyszer kipróbáltam hogy két egymást követő alkalommal nem hagytam neki. Nos ezt követő 3.-nál jött ismét elő a gyárkémény szerű füst gomolyag. Ahogy írod 10/10km+rohangálni való, én pont ugyanígy használom mint te. Nekem mindig akkor kezdett regenerálni mikor megálltam a kapuba, vagy előtte pár száz méterrel. Ilyenkor már hajlamos az ember kevésbé figyelni az elkezdett regen apró jeleit. Nálam az első jele a furcsa égett szag volt mindig, ekkor kapcsoltam a pill. fogyira, ami olyan ~15és30l/10km közé ugrott fel. Ha meg álltam akkor a turbó nyomás mérő nem "0"-át mutatott hanem némi kis nyomást alapjáraton is. Van akinél érezni ezt az égett szagot, van akinél nem. -nálam mindig volt- szóval NO para. Kapcsold be állandóra a pill fogyi kijelzést és szép lassan megszokod, megismered, megtanulod az apró jelekből a regenerálást és nem fogod leállítani közben.
Erhard 242 (Pure Energy)12-02-2016 20:14:59 // 78351
én sem egyedül voltam, nagy bevásárlás után kiscsajjal, aki élvezte a gyorsulást :D
Erhard 242 (Pure Energy)12-02-2016 20:13:49 // 78350
4-ben indulva nem kell váltani, 3-ból indulva 140-nél kell egyet...
Shadin12-02-2016 20:11:58 // 78349
Az jó eredmény. Egyet v. kettőt váltottál? Nekem nem sikerült azóta egyedül ülnöm az autóban :-(
Erhard 242 (Pure Energy)12-02-2016 20:10:18 // 78348
ismét mértem, most 4-ből indulva 80-80-ig 13mp, 3-ból indulva repülőrajttal 12,78mp járok
Shadin12-02-2016 20:10:14 // 78347
Becenevem MacGyver :-)
droberto12-02-2016 19:33:44 // 78346
Zoli! Biz' Isten, hogy én egy életre megfogadtam a Tipo után, hogy többet nem hajlítgatok se ablaktörlő lapátot, se ablaktörlő kart! De komolyan, mondom, holnap szanaszét foglak ölelgetni, mert úgy néz ki, hogy most már nem pattog a lapát felfele menet. :)
Élég volt annyira megcsavarni a karokat, hogy a lapát tengelye párhuzamos legyen a szélvédővel. :)
Lehet, mégsem az Aerotwin volt a hunyó és nem kell új lapátot vennem. :)))
Kolci12-02-2016 19:28:22 // 78345
Igen igen, ha csak az AF van bekapcsolva, akkor csak ugyanabból az erősebbet keresi meg.
emGéza12-02-2016 18:16:49 // 78344
Szia!
Én csak az AF-et kapcsolóm be , a többit (TA ,TP , REG ...) kikapcsolom .
Nálad a TA vagy a TP lehet bekapcsolva és , ha a rádió adó nem TP akkor keres .
Az AF is keress , de ugyanazt az adót .
Ezek általános beállítások , nem fejegység függő .
gery14712-02-2016 17:56:03 // 78343
Sziasztok!

Navis fejegységnél van arra lehetőség, hogy kikapcsoljam az automata állomáskeresést? Van, hogy jól szól az adó ő mégis úgy gondolja hogy keres nekem jobbat, amivel már kezd nagyon kiakasztani :D

Köszi szépen !
Haddel12-02-2016 17:36:57 // 78342
Jól bele nyúltál.😃 De igy a jó ,ha megkapja a törődést az autó.
David | Centocinquantanove12-02-2016 14:43:03 // 78341
Ja igen, ez igaz, de most erről nem szólt a fáma... :)
Piritu - 1.000.00012-02-2016 13:27:42 // 78340
Nem az 5W40-el van a gond, hanem azzal, ha nem C2/C3 minősítésű.
thePupill12-02-2016 12:19:47 // 78339
Már tegnap meg gyógyult a verda, csak az Egr szelep volt a gond elég durván elvolt tömődve.
Nivan8412-02-2016 10:58:15 // 78338
Visszakaptam az autómat! :D
Pici karbantartás
Liquid12-02-2016 10:37:03 // 78337
a 106 azért elég karcsú szerintem, ott valami nem kerek
Zolibácsi12-02-2016 10:32:10 // 78336
tegnap amikor a gépet rádugtam azt mondta hogy átlagosan 106 kilométerenként regenerál átlag 460 s.
pár hónappal ezelőtt még 160 km-ént.
Anyám multiplája 480 kilométerenként regenerál.
Nekem napi munkába járás 10km oda +10km vissza (külváros egyenletes 80-120 km/h)+ minden napra jut még valami rohangálni való.
multipla munkába járás 20-25 km oda ugyanennyi vissza (külváros egyenletes 80-120 km/h)+ egyéb rohangálás.
Érdekes hogy ekkora különbség van.
David | Centocinquantanove12-02-2016 10:14:03 // 78335
Én a motornál lévő nagy ventilátorból szoktam érezni (vibrációba kezd, amit álló helyzetben érezni), valamint enyhe gázolajszag.
Nekem regen alatt sem füstöl semmitse. Vagy ha füstöl is, akkor is csak olyan kevéskét, hogy a menetszél egyből szétcsapja, és a tükörben semmit nem látni belőle.

Egyébként a legtutibb jele a tubo óra.

Szerintem meg nem igaz, az a kijelentés, hogy az 5W-40 direkt szétb*szná a részecskeszűrőt. az enyém közel 80k km óta tutira 5W-40 olajjal megy, ráadásul a régi szoftver miatt csak 800-1000 km ciklusban regenerál és az égvilágon semmi baja a még gyári DPF-nek.
Shadin12-02-2016 09:58:17 // 78334
Így f@sza egy autó életútja :-D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.