Ezt akkorra tartogatom:-) Majd együtt kibontjuk és iszunk az egészségedre!

Úgyhogy ott a helyed :-)))
Tényleg jó volt számomra is a tegnapi délután😃
Külön köszönet Pityunak a tibizésért!😃
Shadin14-02-2016 09:05:59 //
78411
Mail ment...
Csabi14-02-2016 09:04:44 //
78410
Elektromos, a motor pont a szívósor alján van.

Köszi, ez már nagy segítség, azt esetleg nem tudod még, hogy ez elektromosan vagy vákuum által vezérelt?
Lehet azért van mert ahogy Erhard mondja ( geci öreg vagy Don) de miért nem tudtam erről a taliról?
Pedig mindig visszaolvasok. :-(
Chianti14-02-2016 00:21:46 //
78407
Ilyenkor sajnálom, hogy esélyem sincs összefutni veletek. Pedig ha jól látom, már megint nem volt 1 Rosso sem a gépparkban. :o) Nem akarom elkiabálni a dolgot, de idén úgy néz ki ott leszek én is a VTT-n. Persze már sokszor írtam ugyanezt, aztán mégsem jött össze a dolog, de idén nagyon igyekszem hogy sikerüljön.
Hardy13-02-2016 22:41:33 //
78406
Nekem ez volt az első de nagyon jó volt a társaság. Meg a szervezés is. Köszönöm a meghívást. Kar hogy el kellett mennem de sajnos mindig van valami nem várt dolog. Ha hamarabb nem Velencén találkozunk. 😀
Hardy13-02-2016 22:35:09 //
78405
Érden megkérdeztem a bontoba mikor ott voltam. 60000 Ft volt.
Jó volt ez a kis találkozó, lehetne több is :)
Csabi13-02-2016 21:57:29 //
78403
Hazafele ránéztem a DPF, előkatalizátor hőmérsékletekre, mégis hogy alakulnak tartós terhelés alatt, autópályán... Főleg azért érdekelt mert eddig nem volt az tiszta, h pályán magasabb sebességnél valóban tisztul e passzív módon a DPF, azaz elkezd e kiégni a korom...hát marhára nem....
165km/h nál csak 417°C volt
185km/h-nál pedig 428°C
Hát ez marhára messze van a 600+ °C-tól, ahol a korom égése elindul. Szóval elég nagy tévhit, h pályán tisztul a DPF...
Kolci13-02-2016 21:54:54 //
78402
Mivel 16 szelepes a hengerfejed, ezért hengerenként 2 szívó s 2 kipufogószelep van.
ezek közül az egyik szívószelepnél elhelyeznek egy áramlásmódosító lapátot, ami alacsony fordulatnál nagyobb örvénylést hoz létre a hengerben, ezáltal jobb az elegyedés, s tökéletesebb az égés, jobban megy a verda, kevesebbet eszik.........
Na ezt vágják agyon az EGR-el, DPF-el, tehát ha kiszereled, vagy felújítod, mindegyik megoldás a problémádra. Valószínűleg az EGR jól elkokszolta, és alig tud mozogni, ha nem cselekszel mielőbb, akkor letörhetnek a lapátkák, s lerendezhetik a mocit, turbót is akár
Csabi13-02-2016 21:42:44 //
78401
Csatlakozom én is, örültem, hogy újra összejött ez a remek csapat. Köszi a szervezést!
Végre vezethettem egy Tbi-t Pityukoma jóvoltából -ezúton is köszi :) - Őszintén szólva meglepett a fürgesége, a hirtelen megjelenő nyomaték..ez már igen...
Shadinnak is köszi a 2.0 tesztvezetéséért! A fickós programmal elég megnyerő...
Az a helyzet eddig nem volt hiányérzetem, a 2,4 menettulajdonságait tekintve, de a mai tesztvezetések után...ez változott:) Remélem hamar elmúlik...:)
Szuper, kétszer küldte el.. :/
Sziasztok, szakmai kérdésem lenne, hátha tudtok segíteni. 1.9 JTD 16V motornál a közös nyomócső alatt a szívósor oldalra van beépítve mindegyik hengerhez egy szelep, melyet egy külső rudazat köt össze. Ezek a szelepek pontosan milyen célt szolgálnak, valamit esetleg vákuum vezérli? Ha igen akkor melyik a csöve? Azt vettük észre hogy néha nehezen nyit ki, sőt amikor kicsit jobban ráhúztunk a rudazatot rögzítő apró csavarokra, egyáltalán nem tudott nyitni, és a 150 paripából kb 140 elment legelni... :D Azt kitapasztaltam hogy a kocsival szemben állva, jobbról a második az ami a rudazaton keresztül mozgatja a többit. A bal szélsőnél ráadásul szivárog az olaj, szimmeringgel vannak ezek tömítve? A válaszokat előre is köszi! :)
Sziasztok, szakmai kérdésem lenne, hátha tudtok segíteni. 1.9 JTD 16V motornál a közös nyomócső alatt a szívósor oldalra van beépítve mindegyik hengerhez egy szelep, melyet egy külső rudazat köt össze. Ezek a szelepek pontosan milyen célt szolgálnak, valamit esetleg vákuum vezérli? Ha igen akkor melyik a csöve? Azt vettük észre hogy néha nehezen nyit ki, sőt amikor kicsit jobban ráhúztunk a rudazatot rögzítő apró csavarokra, egyáltalán nem tudott nyitni, és a 150 paripából kb 140 elment legelni... :D Azt kitapasztaltam hogy a kocsival szemben állva, jobbról a második az ami a rudazaton keresztül mozgatja a többit. A bal szélsőnél ráadásul szivárog az olaj, szimmeringgel vannak ezek tömítve? A válaszokat előre is köszi! :)
Nem, természetesen nem :-) A Q-tronic az a tökéletes nyugalmat és kényelmet nyújtja. Most vezettem először ilyen váltóval. Nagyon finoman vált, szépen teszi a dolgát. Már értem miért is szereted :-)
tirex13-02-2016 20:50:34 //
78396
Hali! Én is nézegettem Még mikor egyben volt a verda. 2-300 euro kint. Használtan természetesen.
Ez lehet, hogy azért volt mert én is ültem a Juliskában?!
Itthon, Celldömölk kellős közepén :-DD
Liquid13-02-2016 20:39:45 //
78393
wow, hol "kaptak el"?
És a Q-tronic? Az piskóta?
Ez jó, még idáig nem ültem Alfában hátul, és Te pont lekaptál :-)
Haddel13-02-2016 20:31:28 //
78390
Ez jó buli lehetett!😃
Hazafelé megállítottak a Pékek. Még szondát is fújtam :-DD
Alfás vigyor :-))


OFF
Állítólag ez ilyen :-(
ON
Lehet bogarászni az eredményeket:-)


Igazán nincs mit :-) Én pedig a Q4-ed terelgetését köszönöm!
Fotóimat a
Találkozások topikba töltöttem fel.
Nagyon jó volt! Köszi! Egy kis vigaszt hozott szenvedő Alfás lelkembe.
beli2113-02-2016 20:04:08 //
78383
Na ez már reális... Köszönöm
Liquid13-02-2016 20:03:36 //
78381
Pityukoma, köszönet a Tibi vezetésért :)
Majd a képeidet tedd közzé valamilyen formában légyszíves! Köszi!
Liquid13-02-2016 20:00:28 //
78380
Nagyon jó napot töltöttün együtt, örültem hogy láthatom az arcotokat! :)
Köszi a szervezést Dömpi!
Íme a csoportképek. Feltöltöm mindet, mert mindegyik más :)
ui. Piritu, nem a jó a Julis,, mert nyikorog a féke :D




yani🍀13-02-2016 19:59:29 //
78379
Már amennyire a 3-4 éves térképeken megtalálja az alagutat:-)
Viszont van benne SIM kártyás telefon
És külső antennás navi ,ami akár alagutakban is műkszik
pedig annyit mondott az újra a márkakereskedés alkalmazottja...bár szerintem ő már a ráncfelvarottra (B&M stb.) gondolt. DE BASSZUS, AKKOR IS!!!
Amúgy én azért kérdeztem utána, mert akadozott a CD-lejátszó, de végül a problémát megoldotta egy sima takarítás. Bár ehhez ki kellett venni, szét kellett szerelni. De jó lett.
yani🍀13-02-2016 18:58:24 //
78374
Sokkal jobban jársz egy márkás navis fejegységgel. A szolgáltatásaik nagyságrendekkel meghaladják a gyári szolgáltatásait. Arról nem is beszélve, ha most nem navis fejegységed van, akkor a középkonzolt is ki kell cserélni, mert a gyári navis fejegység mérete nagyobb, mint a sima rádióé.
Haddel13-02-2016 18:57:11 //
78373
Én tavalyelött nézegettem használtakat,mert azt hittem rossz az enyém ,és akkor olyan 100-150 e ft körül voltak .. Mondjuk nekem ráncfelvarrott van.
Szia, láttam többször is, használtan hirdették ~60-80 között mozogtak az árak.
beli2113-02-2016 18:39:10 //
78371
Gyhaaaaa. Azt kizártnak tartom. Mármint nem azt mondom hogy te kamuzol, hanem hogy annyi lenne egy gyári 159-esbe való nagy navi. Ebbe se Bluetooth nincs még se aux...
nekem márkakereskedés 1 millát mondott...mármint egy újra
köszi Hardy a segítséget!
majd privátban, vagy akár itt belinkelnéd hogy honnan vetted az adatszkennert?
köszi előre is!
beli2113-02-2016 17:42:37 //
78368
]Kedves márka társaim. Kérdésem lenne hogy egy ilyen nagy navi mennyiért megy manapság. 2006os autóból van.

Nivan8413-02-2016 17:00:21 //
78367
Igazán nincs mit!:)
Laca6213-02-2016 16:39:50 //
78366
Köszönöm !
Nivan8413-02-2016 13:59:13 //
78365
Szia! E-mailben küldtem neked. Üdv köztünk! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.