Forum >> 159

Piritu - 1.000.00028-02-2016 14:31:58 // 79233
A garázsban állás semelyiknek se tesz jót.
A Spider (és a fűnyíró trakesz) akkuja egész télen "áll". Egy jó Ctek töltő jelentősen tud segíteni az élettartamon. A kidobásra ítélt trakesz akkum pl. még két évik használatban lehetett. Épp most rendeltem új töltőt.
Shadin28-02-2016 14:28:34 // 79232
Én arra jutottam, hogy nem az akkumulátorok rosszak, hanem a generátorok...
mizooo28-02-2016 14:26:53 // 79231
Jász Akku 72 Ah... Már két éve megy tök szuper, még 1-2 évet kibír és megérte :)
Giuntini28-02-2016 14:13:42 // 79230
Nekem volt a Cromában egyszer, egy évet bírt ki. Az Alfát Bannerrel vettem, mondjuk itt biztos többet bírt ki, de nagyon gyorsan tönkrement, úgy hogy garázsban áll az autó. Nekem az Exidekkel nagyon jó tapasztalatom van. A Mareát azzal vettem, öt évet bírt ki. A következő prémium is annyit bírt. Eladás előtt egy évvel került be a harmadik. Nem kérdés, hogy a trágya Banner után 72Ah-s Exide került az Alfába. Én mindenkinek csak ajánlani tudom!
Giuntini28-02-2016 14:13:28 // 79229
Nekem volt a Cromában egyszer, egy évet bírt ki. Az Alfát Bannerrel vettem, mondjuk itt biztos többet bírt ki, de nagyon gyorsan tönkrement, úgy hogy garázsban áll az autó. Nekem az Exidekkel nagyon jó tapasztalatom van. A Mareát azzal vettem, öt évet bírt ki. A következő prémium is annyit bírt. Eladás előtt egy évvel került be a harmadik. Nem kérdés, hogy a trágya Banner után 72Ah-s Exide került az Alfába. Én mindenkinek csak ajánlani tudom!
Invisible28-02-2016 13:50:04 // 79228
Helyi csak akkumulátorokkal foglalkozó üzletben már Vartát nem is forgalmaznak, mert 2002-ben felvásárolták a cégcsoportot és azóta már csak nevükből élnek.
Nekem a Banner-t, az Exide-ot és a Zap-ot ajánlották. Én a Zap-ot választottam decemberben.
Piritu - 1.000.00028-02-2016 13:43:15 // 79227
anno az Exide mellett döntöttem.
A Bannerrel mi a baj?
Nivan8428-02-2016 13:23:45 // 79226
Sziasztok!

Úgy néz ki, az aksim meghasalt a rossz generátor miatt. Tegnap 2-3mp alatt röffent be a motor, de majdnem lefulladt közben. Jött is az izzítás hibajel. Generátor jó, izzítógyertyák jók. Marad az aksi vagy esetleg okozhatja valami jeladó?

Hétfőn elmegyek az aksit kiméretem.
Ha az a szar, ami gyanús, mert belenéztem és látszik a lamellákon a szulfátosodás, ezeket néztem:
Exide Premium 77AH j+ 760A
Bosch S3 ugyanezen stat
Varta Silver az feltételes, mert mocsok drága a fenti kettöhöz képest.

A jelenlegi Bannert ami benne van azt hanyagolnám.
Shadin28-02-2016 13:15:26 // 79225
Nem igazán értem miért kellett a padló szintet megemelni a csomagtartóban az FL után.
Ha az volt a cél, hogy lehajtott támlával síkban legyen, azt kb. elérték, legalábbis közelítettek hozzá, de pl. a biztonsági öv fogadókra miért nem gondoltak? Nyomja a hátlapot, nem kicsit... A hátsó ülések tök buták lettek, rövidítettek az ülőlapon és megemelték a fenék sűlyesztést, így most nem fér el egy normális felnőtt feje. Még jó, hogy a tetőablaknak a hátsó fejtérre nincs hatása.
Piritu - 1.000.00028-02-2016 13:07:49 // 79224
Szerintem ez csak akkor van, ha nincs pótkereked.
Giuntini28-02-2016 12:55:38 // 79223
Nekem volt benne ilyen "izé", más kialakítású, mert FL előtti. Kivettem belőle, mert vettem egy mankókereket bele.
Giuntini28-02-2016 12:37:47 // 79222
Ez az autó nem 2009-es. Facelift előtti gyártású! A másik, hol van a memóriás ülésállítás? Progression, és csak magasságban állítható.
Invisible28-02-2016 12:34:51 // 79221
Hátsó lökős színe (3. kép) mintha nem stimmelne :O
Haddel28-02-2016 12:34:40 // 79220
Nekem ilyen nincs.
Giuntini28-02-2016 12:26:38 // 79219
Így van! Az embléma fakóságának én annak idején örültem, elől hátul, mert ez is bizonyíték volt, hogy ezek az elemek nem voltak sérülve, azon kívül, hogy körbemértem. Az autóban szerintem simán benne van a 200 ezer. Az is hozzá tartozik, hogy három évvel ezelőtt még nagy szám volt a 159. Most már nagyon nagy a kínálat.
A felsorolásokon nem csodálkozom, mindent beleírnak, nem dohányzó, garázsban tartott stb, ezen én nem csodálkozom. Mondjuk ilyet biztosan nem vettem volna meg!
Shadin28-02-2016 12:13:19 // 79218
Nem néztem élőben, de nekem nem tetszik :-(
Embléma fakó, vonószem fedél hol a francban van?, sofőrülés bal combtámasz kiülve, J1 (kardánalagút :-)) borítás lóg. Nincs fűthető ülés, nincs bi-benon meg semmi amit felsorol, sport futómű, mélynyomó stb...
Szerintem gáz a hirdetés, sokkal többet nem várnék az autótól sem :-(
Shadin28-02-2016 12:02:36 // 79217
FL utáni pótkerék nélküli kollégák!
Van nektek is ilyen szürke izétek a csomitartófedél alatt?
Giuntini28-02-2016 11:29:32 // 79216
Én az Outlet carnál vettem az autót. Az enyém kívülről teljesen jól nézett ki, de egyébként máshogy is. Most hirdetnek egy 159-et. Tisztán látszik a képeken, hogy volt törés rajta. A hirdetéskódjuk 9865581. Kíváncsi lennék a véleményre, ha valaki élőben megnézné.
Pityukoma28-02-2016 11:26:19 // 79215
nem jó a link.
Giuntini28-02-2016 11:20:58 // 79214
Giuntini28-02-2016 11:12:12 // 79213
A tiéd valóban ennek a példája! Nagyon korrekt.
Shadin28-02-2016 11:05:00 // 79212
Szerintem is korrekt kereskedő. Sokszor hoznak Alfát. Prostperi Car
Ha jól emlékszem, szegény Julis már akkor is ott volt, amikor az enyémet megvettem.
Haddel27-02-2016 22:37:53 // 79211
Nekem tetszett a kereskedő hozzàllása,meg gyors volt az ügyintézés.Ez karácsony elött volt,huszadika környékén ,nem igérte biztosra ,hogy kész lesz a papírmunka karácsonyig ,de 23-án hivott ,hogy vihetem az autót. Szentestére már azzal mentem haza Debrecenbe .😃 Anyumék csak néztek ,milyen szépet hozott a Jézuska 😃
Haddel27-02-2016 22:19:44 // 79210
Voov,szerintem de😃😃
FinnMate27-02-2016 21:57:45 // 79209
Ez nem pont a tiéd? :))
Hardy27-02-2016 21:37:01 // 79208
Sok Alfat hoznak be. Most is van náluk 59 meg Giulietta is. Volt hogy 4 59 állt benn.
Shadin27-02-2016 20:34:59 // 79207
Kicsi a világ, az enyém is a Lidl-lel szembeni kereskedésből való :-)
ALFI15627-02-2016 19:41:31 // 79206
Sziasztok!
Valaki cserélt már 59-be fejegységet navisra?Gyári is meg utángyártott is érdekel.Ha valaki tud valami infóval szòlgálni jelezzen az oldalamra legyen szíves.Előre is köszönöm!
Invisible27-02-2016 19:36:37 // 79205
Azt az érzést soha nem fogom elfelejteni amit akkor éreztem, amikor a kereskedéshez közeledve megláttam az elsősorban.
Repkedtek a töltelék szavak örömömben :D
ribipeti27-02-2016 19:30:39 // 79204
Meg tud nyúlni a vezérműlánc a korai (értsd 2007-tel bezárólag) évjáratoknál, a cseréje motor ki-be, helyén nem lehet cserélni. A vezműlánc szett horror, én Ausztráliából rendeltem szettet, mert ez Holden motor egyébként. Egy két tömítést és egy darab műanyag láncvezetőt leszámítva teljesen kompatibilis volt a kinti szett. Ezt a szívást a motorhang és a lóerő könnyedén feledteti. :) Mondjuk tankolni azért rendesen kell bele. :)
Haddel27-02-2016 19:25:29 // 79203
Az én autóvétel sztorim is vicces volt . Várpalotán voltam akkor épp barátaimnál,onnan mentem le Bonyhádra ,megnézni egy kiszemelt 2.4 q4-et. De az az autó nem jött be. El is köszöntem az eladótól ,és még ott a parkolóban megnéztem a hahut. Akkor láttam meg a mostani autómat.Székesfehérváron.Na mondom fasza,irány vissza. Ott bementem egy Lidl-be vásárolni, pont szemve volt egy kereskedés ,pont ott állt egy szép szürke kombi,uu gondoltam ,de jó lenne egy ilyen kinézetü. Felhívtam akkor a hirdetőt ,hogy megnézném az alfát,mondta,hogy ő nincs a telephelyen most,de itt a cím,hogy menjek oda ,és érkezik ,ja és hogy egy Lidllel szemben van a telep. Na fasza,pont az az autó volt amit nézegettem😃
Aztán mikor megjött ide adta a kulcsot ,nézegethettem az autót ,vagy tíz percig ,mert ép átadott egy eladott verdát. Láttam ,hogy a vezető ajtó színe eltér a többi elemétől ,de rétegvastagságmérővel nem is nézegettem.Tetszett kivül,belül. Aztán elmentünk probautra ,eleinte ő vezetett .aztán én,ja és pont nálam kifogyott az üzemanyag .😃 De sebaj,hoztunk bele ,pont volt ott egy kút közel. A próbaút végén le is foglalóztam 😃
deportivo27-02-2016 19:23:48 // 79202
Sziasztok.
Tudnátok nekem ajánlani olyan szerelőt,szervizt, ahol foglalkoznak fényszóró javítással, "feljavítással"? Egyszerűen hogy jobb és gusztusosabb legyen.
Don Gombóc27-02-2016 19:16:51 // 79201
Így lesz belőlük Fócvágen fan. :-)
Don Gombóc27-02-2016 19:16:00 // 79200
Beteg vagy ! :-)
Bocsika ! :-)
FinnMate27-02-2016 19:07:16 // 79199
A sajátomba gyerek be sem ülhet, hehehe :):) Nagyon szemezgetek ezekkel a 3.2-es V6-osokkal. Itt még választék is van, jó lenne a 2.4 mellé/ha beválna akkor helyett/ játszósnak. Mennyire megbízhatóak ezek a példányok?
Erhard 242 (Pure Energy)27-02-2016 19:07:01 // 79198
tegnap végre felraktam normálisan a novitec dobozkát a helyére tépőzáras szalaggal, mag ha már kinyitottam a motorháztetőt kicseréltem a gyertyákat is... most már a vezérlést kéne megoldani hogy teljes legyen a nyugodtság
Giuntini27-02-2016 18:46:33 // 79197
Ezt nagyon jól kifejezted! Ez így van, a mi autónk vételébe nagyon erősen belejátszik a szerelem.
Én októberben vettem az autót, a következő nyárig kicseréltem az összes emblémát, Giugiaro matricákat pontosan felragasztottam a helyére. Én még hónapok múlva is csak úgy beleültem, és elvarázsolt a belső.
Más; kaptam a héten egy Egr-t, ezzel úgy érzem, jól muzsikál. Nagyon könnyedén gyorsul, nincs berángatás. Legalábbis úgy tapasztalom eddig. Most a Lágymányosi hídon a pesti hídfőtől 40-ről rágyorsítottam, egy pillanat alatt 100-on volt. A turbonyomás mérő előzőleg is jelezte, hogy valami nem kerek. 0,8 bar alatt valamivel lehetett látni, hogy visdzafogja a turbonyomást, mozgása volt a mutatónak állandó tempónál. Most viszont magasabbra felmegy a mutató, és nincs az ingadozás.
Shadin27-02-2016 16:57:22 // 79196
Még a gyerekeimet is csak suvickolva, cipő nélkül engedem beülni :-)
FinnMate27-02-2016 16:41:00 // 79195
Igazából, ha egyben van az autó, nem a színen fog múlni, de fekete lenne a nagybetűs ALFA. Vajszínű belső kizárva(sáros kutya is lenne benne). Az elképzelés az a pár nappal ezelőtti fekete félbőr ülésekkel. Be kell hogy valljam(unokaöcsi fogd be a szemed) ez a félbőr tényleg visz mindent, maga a gyönyör. 2.3M a keret, de ez a legteteje.
Shadin27-02-2016 16:19:36 // 79194
Én ezt az autót is szerelemből vettem és belekalkuláltam azt is, hogy esetleg tényleg szar a gyanús kuplungom. Nem érdekelt nagyon. Cserélni kell akkor cserélem...

Az első szemlére korábban érkeztem a megbeszéltnél. Nyitva volt a telep, mert a srác csak elugrott ügyintézni. Körbejártam az autót vagy tíz percig. A vicc az volt, hogy azért mentem le, hogy bele tudjak kötni, hogy okot találjak miért NE vegyem meg azon kívül, hogy aránylag drága volt 3,8 milláért. Ismerem a típust, az illesztéseit a matricáit, mindenét.

És NEM találtam rajta hibát pár kavicsfelverődésen és a tetőablak szegélyének polírozási hibáin kívül. Mármint rápolíroztak géppel az üvegtetőszegélyre.

Ekkor már kezdtem izzadni rendesen, bakker, ez az autó ami KELL nekem, és még nem hallottam beindítva.

És ekkor felhúztam a kilincset és kinyílt az ajtó. Nyitva hagyta az ember. Ekkor már úgy éreztem magam mint 15 évesen az első koitusz előtt :-)

Felhívtam embert, hogy nyitva az ajtó, belenézhetek-e, mire Ő, hát persze!
Vagy 15 percig ültem benne, minden ülésen, minden zeg-zugát végig matatva.

Összes dokumentáció a kesztyűtartóban :-)

Ekkor már úgy voltam, ha motor sincs benne akkor is viszem...
Kereskedő megérkezett, képtelen voltam leplezni az érzéseimet, no pókerarc, látta is, hogy megjött a vevője!

Rendszám fel, irány a próbakör. Feltétel nélkül. Pöccre indult, hideg motor, hűvös idő.
Kivitte a telepről, mentünk pár kilométert, majd megállt és mondta cseréljünk.

Vagy 20 percig mentem minden felé, gyorsan lassan, mindenhogy, és közben az Alfákról beszéltünk.

Kicsit pattant a váltó fogásponton kifelé irányban. Ennyi volt a hibája.

Végem volt, elborultam, ez egy hátfő reggel volt, Fehérvárott kezdtem aznap. Mikor visszaértem a céges parkolóba, csináltam pár fényképet az akkori autómról, és elkezdődött az életem egyik leghosszabb hete, el kellett adnom az autót, bármi áron :-(

De ez már egy másik történet...

Konklúzió, ha ésszel veszel autót és nem szívből, pont ugyanúgy tudod megszopni, továbbá minél idősebb, ezáltal olcsóbb is az autó, nő a valószínűsége a szopásnak, de nem feltétlenül történik meg, azaz pusztán szerencse kérdése, egy jól papírozott lekáderezett autónál is.
Ákos (dewvil)27-02-2016 15:35:19 // 79193
Sziasztok srácok, csajok😃
Érdeklődés szinten csak meg, de nem tudtok eladó Ti szettet vagy kereket?
Valahogy napok óta ezen pörgök.😃
Hmm?😃
Zsolt15527-02-2016 12:56:09 // 79192
Mindenképpen feketét kerestek? Milyen összeghatárban?
Invisible27-02-2016 11:27:18 // 79191
Röviden a legnagyobb gond az autóvásárlásnál, hogy a szerelem elvakít.
Ez a 159 esetében hatványozódik :D
Giuntini27-02-2016 11:07:14 // 79190
Az volt nálam a baj, hogy az autó szépsége, valós törésmentessége túl erősen nyomott a latba. A piros belső ehhez adalék volt, mert ez volt a vágyam. A próbaúton megnyugtató volt a motor hangja, kartergáznak nyoma sem volt. Nagyon erősen figyeltem az automata váltó viselkedését, mivel ilyen autóm soha nem volt. Gyönyörűen váltott, a legkisebb hezitálásnak, rántásnak nyoma sem volt. Rengeteg infót begyüjtöttem, tudtam hogy a bajok általaban a kettőből háromba váltásnál jelentkeznek először, illetve a kúszásból is sok minden leszűrhető. Akkor azt gondoltam, hogy a csapágy és a felső lengòkarok cseréje apróság. Ja meg a rugó. Azt többször mondtam, hogy Szatyitól kezdve mindenki megmondta ezt a problémát a motorral senki nem vette észre. Mindenkinek javasolom, akarmilyen megbízható eladótól vette az autót a 2,4 hengerfejét vegye le. Milliós tételt lehet megtakarítani vele. Szerintem Erhard is osztja a nézetemet.
DKori27-02-2016 10:54:58 // 79189
Tudom, teljesen jogos es korrekt amit írsz. Itt az volt a problem, hogy egyszerűen nem vették komolyan a srácot, hogy huszon évei elején zsebből kifizeti az autót, és láthatóan olyan stílusúak voltak, hogy nem akartak foglalkozni vele. A próbaútbannis igazad van, teljesen korrekt ha legalább az vételár X részét elkérik előtte "letétbe"...hogy ne minden arrajáró elvigye egy probakörre, teljesen korrekt (lenne) ez így...csakhogy neki azt mondták, tegye le a teljes vételárat és utána se alkudozhat, mert nem akarnak értelmetlenül tárgyalni vele. Szóval nem az alapelv volt a baj, érti az ember mit/miért...csak a flegma/le*rom stílus. Ja és sztem félreérthetően fogalmaztam: a csattanó az, hogy végül az eredeti tulaj kivette az autót a kereskedesből és privátba adta el a sráscnak, szval jutalék az nem volt :) (max vmi minimum díj azért mert ott állhatott addig az autó), nem véletlen görbült lefelé a kereskedő szája amikor elvitték az autót. És csak annyin múlt, hogy nem kellett volna lekezelőnek lenni ennyire...mert a poén, hogy a srác a kiírt ár -kis alku összegért is vitte volna, ha "engedik" (vagyis nem bunkóznak, és ha letesz pár százezret az asztalra akkor mehet az autóval), persze így végül jobban járt, hálás lehet a "kereskedőnek". ;)

Ui: és nem Ferrari FF volt, hogy nem nézték ki a srácból, hogy meg bírja venni, "csak" egy kacsaseggű Megane
Kolci27-02-2016 10:50:45 // 79188
Teljesen egyetértek veled(veletek)
Nincsenek csodák. Ha jó verdát akarsz, akkor vagy megfizeted, vagy te költöd rá a különbözetet, vagy ha nincs szerencséd akkor a többszörösét.
Én 1.8 ért vettem névre írva 1 éve. Úgy voltam vele, hogy ha rá kell költenem 500-at a kötelezőkön kívül akkor még mindig árában leszek. Eddig csak a nyári és téli gumigarnitúrát kellet venni összesen 250 ért, hátsó fékbetéteket ha jól emlékszem 7 ért,
Vezérlés szimeringekkel, vízpumpával, olajcserével, összes szűrővel olyan 50-60 volt. Kellett vennem egy xenonizzót (Philips D1S) 10. Váltóolajat cseréltem kb 10-ért.
Most jön idén elöl hátul a féktárcsák cseréje persze betétekkel kb 70-80 pénz.
Két ködlámpa ami 14 volt.
Ha úgy viselkedik a kéttömegű mint a 156 -on akkor még 100000 km-et kibír, de az a kuplunggal,szimeringekkel lesz vagy 150-180.
A turbó még lehet, hogy játszik az eljövendő 100000 km-en belül az meg szintén egy 100-as.
A kötelezőek : eddig fizetve 340 + a fékek 70-80 lesz.
Amiért "olcsóbb" volt az 10 az izzóért és majd lesz még 280.
Azaz ha megcsinálták volna akkor 2.1-2.2 lett volna a minimál ára, de adhatták volna 2.5 is.
A kötelezőeket hozzászámolva 2.6 ban áll meg.
Ezeken felül el tudnék még költeni vagy 200, és akkor dőlhetnék hátra, hogy olyan amilyennek akarom.
Ráadásul ez csak egy 2006 december végi autó amit 2007 januárjában helyeztek forgalomba , amil nem volt törve csak az első lökős volt fújva a szokásos köves probléma miatt, és még törődtek is vele. (ismerőstől vettem)
Invisible27-02-2016 10:25:47 // 79187
Akkor tényleg trükkösök voltak. Nálam volt a próbaúton 3-ban padlógáz gyorsítás kb 100as tempóra. Semmi fura hang nem volt, ott el is döntöttem, hogy ha az átvizsgáláson minden ok, akkor nyélbe ütjük az üzletet. Így is lett. És 1 év teljes körű garanciával hoztuk el az autót.
Lekopogom azóta sincs vele semmi gond. Egyedül a légtömegmérő lett cserélve (az is garancia keretében), de azt az első tulaj sumákolta el. Ez a vásárlás után 4 hónapra derült ki és a kereskedés ügyintézője akkor is kedves volt és segített a gariügyintézésben. Ezt nagyra becsültem bennük.
Megjegyzem most is hirdetnek két 159 SW-t :)
Erhard 242 (Pure Energy)27-02-2016 10:21:54 // 79186
mivel a másik oldalon is állok próbaút nálunk csak a komoly érdeklődőnek van, nincs ingyen menet minden jött-ment, ráérős érdeklődőnek mivel csak idő és üzemanyag pazarlás, bizományosi értékesítésnél teljesen mind1 mennyi az autó ára fix jutalék jön le belőle a kereskedőnek az eladási árat az eladó találja ki, ha enged több százezret nem a nepper pénze bánja :P
Giuntini27-02-2016 10:20:15 // 79185
Mikor én vettem a vasat, fogalmam sem volt az Amore létezéséről. Aki viszont tud róla, és megnézi vétel előtt, szerintem nagy segítséget tudunk nyújtani vásárlás előtt. Sajnos ........ baratunk, nagyon sokat ártott a 2,4 megítélésének. Ahol tudta, pocskondiázta, pedig neki valódi baja nem volt vele, attól eltekintve, hogy annyit piszkált bele, hogy az autó már nem ment. Bárki infót kért a 2,4-ről, rögtön közölte a véleményét. Olyanokat, hogy nem ajánlja hosszú távú utazáshoz és egyebek. Ha valami a hosszú távra van, akkor a 2,4 az. De mellette a városba se való. Személy szerint ezek a dolgai miatt örülök a törlésének. Én mindig elmondtam a valóságot, drágább a fenntartása, viszont nagyon jó a hangja, és élvezetesek a menetteljesítményei. A km óra tekergetése a 2,4-nél hatványozottan igaz, mert általaban nagyobb az évi futasteljesítménye. Sajnos ....
barátunk, az automata valtókhoz is rögtön hozzászólt bárki infót kért. Úgy hogy nem volt ilyen autója nem volt, és gyanítom soha nem is vezetett. Letrollkodta azokat, akiknek hiteles, és kézzelfogható véleménye volt erről a váltóról. Nem baratunkat akarom szídalmazni, de ha valaki mint vendég vásárlas előtt meglatogatta oldalunkat, olyan erővel, és agresszívitással prédikált ezen típusok ellen, hogy aki egy 56-ból például át akart ülni egy 59 2,4-be, az kellően el lett tántorítva.
DKori27-02-2016 09:51:54 // 79184
Akkor nem véletlenül alakította a próbautat úgy ahogy, szép... Olvastam, hogy a motornál belenyúltál...sajnos ez benne van a használt, ismeretlen autóknál...valahol mindig lutri, bármennyire alapos is az ember...amikor a GT-t vettem a zabszem nekem is benne volt, hiába jártam el a lehető leg körültekintőbben...de most már, hogy egy ideje nálam van merem mondani, hogy nem lett mellényúlás. :) Én direkt örültem annak, hogy éppen a 100k-s szerviz előtt vettem a gépet, mert tökéletes érv volt ahhoz, hogy (igaz, hosszú napokig húzódó telefonálgatások után :) ) ez az árán is szépen érződjön...és így én csináltattam meg, tudom pontosan milyen márkájú cucc és mikor került bele (szóval vétel után kapásból vezérlés, vízpumpa, hűtővíz, 8 gyertya, szűrők és olaj cseréje - amit valljuk be használt autónál amúgy se ördögtől való dolog megejteni).

Nálam a próbakör pont az egyik legkellemesebb csalódás volt: konkrétan a kezembe nyomta a kulcsot az eladó, "nyugodtan vidd el egyedül amerre csak akarod, tudom, hogy nem lépsz le vele, a másik autód úgy is itt van stb..traffipaxra azért figyelj kérlek.. :)", szóval egy laza 20 perces próba után már éreztem, hogy megfogott. :))

Ricsié nagyon szép, szerintem is meg fogja találni a megfelelő ember...csak sajnos ugye a kínálat híg része mindig torzít lefelé az árakon (ami vevőként csábítónak tűnhet, eladóként meg nehéz helyzetbe hozza a tényleg jó példányokat), de meg lesz aki értékeli majd szerintem is.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.