Forum >> 159

Dévid29-02-2016 20:31:04 // 79333
Mikor eladta a kocsiját, szerintem kiszedte. :)
Liquid29-02-2016 20:24:54 // 79332
EBC :)
Shadin29-02-2016 20:20:00 // 79331
Azoknak akik még bírják a hülyeségem :-)
Blog...
Haddel29-02-2016 19:22:07 // 79329
Nagy brembós kollegáktól kérdezném ,milyen betétet ajánlotok ,ami hatékony ,és nem csikorog?
Nivan8429-02-2016 17:53:59 // 79328
Pont az akksi kérdést akartam feltenni én is. Bemérettem az akksit. Alig tud 350A indítóáramot már.

A méretre lennék kíváncsi, ami befér egy 1,9 8v jtdm-be. Amit kinéztem az 278mm hosszú, 175mm széles, és 190mm magas.

Excide Premium 77AH J+ 760
ödi15929-02-2016 15:23:55 // 79327
Elnézést a ronda írásért csak menetkőzben írta köszönöm a segítséget mindenkinek .
Liquid29-02-2016 14:47:37 // 79326
nekem 80/720-as van
yani🍀29-02-2016 14:42:26 // 79325
Igaz, bár Erhardé már 240lovas.
Giuntini29-02-2016 14:42:16 // 79324
Ebben igazad van, csak ugyanez a motor a Giuliettában miért tud hörögni? Máshogy viselkedik egy 200 lovas dízel, mint egy 200 lovas benzines, bár a TBI hasonlóan húz alacsony fordulatról mint a dízel. Szerintem ma már csak gazdaságossági szempontból érdemes összehasonlítani a kettőt. A dízel kevesebbet fogyaszt, tartós hosszú távú autózáshoz jobban passzol, viszont a javítási költségek magasabbak, és tele van probléma forrásokkal.
Shadin29-02-2016 14:32:52 // 79322
Én nem érzem ezt a TBi hangot problémának. Mikor Erhard odapörkölt neki, szólt az rendesen, és ott értettem meg, hogy a lóerők és newtonméterek számmisztikájában elveszni teljesen felesleges, és pont ennyire felesleges egy 200 lovas dízelt összehasonlítani egy 200 lovas benzinessel...
ödi15929-02-2016 14:27:27 // 79321
SZiasztok ! Valaki segitsen,hoyg milyen akkumulátort érdemes a 2,4 200LE-BE rakni.
Giuntini29-02-2016 13:52:02 // 79320
Lehet hogy túloztam! Ezt én az Amorés 2,4 q4 tesztből vettem. Tény, hogy gyorsulásban nincs számottevő különbség, amit 100-ig mérnek. Azt hogy levesz a teljesítményből, szerintem a Q4 bőven kompenzálja, legalábbis 100-ig, amíg a gyáriak mérik a gyorsulast. Az automata is biztos valamennyit felemészt a teljesítményből. Ezek a Q dolgok mind bőven kompenzálnak mindenért. Mivel az enyém fúrt motor, biztos, hogy erősebb a gyárinál.
'''''29-02-2016 13:38:13 // 79319
Ülj be Manky mellé egyszer egy körre.Lehet némi különbséget érezni ugyan azzal a motorral a tiéd és az övé között. :-)
Liquid29-02-2016 13:33:30 // 79318
az lehet de gyorsulásban nincs számottevő különbség legalábbis a katalógusadatok szerint
Giuntini29-02-2016 13:06:27 // 79317
Nálad az összkerék hajtás miatt veszendőbe megy legalább negyven paci a ménesből!
Liquid29-02-2016 12:57:58 // 79316
Hááát a gyári 210-lovas programmal az enyém igencsak halovány volt.
Legalábbis a mostanihoz képest :)
Giuntini29-02-2016 12:49:57 // 79315
Azért a 2.4-re mindent lehet mondani, de hogy lomha? A 2.4 nem versenyautós feelinget áraszt magából, hanem azt a tank érzést, ami mindent elsöpör az útjából. Soha nem tapasztaltam azt, hogy lomha lenne. Igaz városban soha nem érzek késztetést, hogy leálljak versenyezgetni vele a lámpánál, pedig tudom jól, hogy az autók nagy részének, igencsak odavágna. Nem az a karakter. Inkább a hangja miatt is az a nehézbombázó. A 156-ban lehet, hogy másképp viselkedik a 2.4. Ha odalépek neki autópályán, hatodikban is húz, bár próbálkoznak vele sokszor mögöttem. Az dühít fel, amikor 120-ról elkezdek gyorsítani, hatodikban szépen megindul, és az Octaviás negyedikbe visszakapcsolva beleáll a seggébe. Na ekkor lepadlózom, visszavált ötbe, és az Octaviából, vagy akármelyik bizonyítani akaróból csak egy folt lesz. Majd Fehérvárnál például visszaveszek a tempóból a híd előtt, ő meg boldog, hogy bizonyítási vágya egy szép fotóval is igazolást nyert.
Giuntini29-02-2016 12:30:31 // 79314
Nehezen hihető, de a 3.2 V6-ot leszámítva a legbizsergetőbb érzés a 2.4 jtdm-et vezetni. Nagyon jó a hangja, mint egy benzines kéri a fordulatot, hogy lépj oda neki. A TBI-ben egyetlen dolog okozott csalódást: a hangja. Az neki nincs! A 2.4, amikor odalépsz, felmordul, viszont tartós gázpedál állásban autópályán haláli csend van. A TBI-ben nincs automata. A többletfogyasztás az automata váltó számlájára írandó! Valamit valamiért! Automatával még bizsergetőbb a 2.4 hangja. Ezt múltkor Pityukoma is nekem alátámasztotta.
Liquid29-02-2016 12:11:45 // 79313
Jól mondja Erhard, sajna igen hamar meg lehet szokni a jót :)
Erhard 242 (Pure Energy)29-02-2016 12:08:50 // 79312
nagyravágyó :) az a baj az ember hozzá szokik mindenhez ami jó
redbull9029-02-2016 11:45:41 // 79311
nekem 56 os van 2.4jtdm 175lovas chip nélkül is megy mint barom, de már kevésnek érzem...
vagy én vagyok nagyra vágyó :D
tdemeter29-02-2016 11:34:07 // 79310
Nekem 120 lovas van, nem ertem mirol beszeltek:) 1x valaki ideadhatna egy korre az ovet, hogy lassam, hogy mitol lomha ?:) Nekem 120 loval is tok jo, vagy valamirol lemaradtam?:)
yani🍀29-02-2016 11:18:28 // 79309
Azért nem olyan lomha az-:). Ne felejtsd el, hogy a 2,4-hez képest vagy 150Kg súlyelőnye van.
redbull9029-02-2016 11:01:37 // 79308
hmm mondjuk ha ennyit eszik akkor már megéri TBI t venni... :D
Az se eszik többet, se kevesebbet.
Meg ha a chip ennyire befolyásolja maradunk a kézi váltónál.
200pacival elég lomha a 59es...

Köszi az infókat!! :)
tdemeter29-02-2016 10:45:18 // 79307
A kovetkezo nekem is automata lesz (ha osszejon). Mar csak az a kerdes h milyen modell...
Egy TI 159-be atulnek szivesen ha az minden joval fel van szerelve,de lehet varok meg es megnezem mithoz a kovetkezo 1 ev uj alfa termesben.
Giuntini29-02-2016 10:32:15 // 79306
Még annyi, nem ajánlanám hozzá a chipelést. Ez automata váltó, a nyomaték növekedés befolyásolhatja igencsak a váltó élettartamát.
Liquid29-02-2016 10:32:02 // 79305
sajna nem az én szellemi termékem, Karakot cartársunk mondta egyszer, de nagyon megtetszett :)
Erhard 242 (Pure Energy)29-02-2016 10:30:12 // 79304
Szosza kérdezte mennyit zabrál a TBi novitec-kel hát ha még vissza olvas 9,7L az agip 95-ös benyával....
Giuntini29-02-2016 10:29:40 // 79303
Nekem az van. Én nagyon meg vagyok elégedve vele. Kop,kop... Rendkívül finoman vált, akár más típusokkal összevetve is. Ezt haverom mondta az automata 3-as BMW-jével összehasonlítva. A 2.4-nél opció a Sport állás, ilyenkor jobban kipörög a motor, és gyorsabb a váltás. A 2.4-nél visszavált folyamatosan 35 km/h-ig ott teszi üresbe. Hihetetlenül erős a motorfék hatás. A fogyasztás (gyári adatok) jóval magasabb a kézi váltóshoz viszonyítva, a kézi 9.5 l-es városi fogyasztásához viszonyítva itt 11.6l. Autópályán is van különbség, de nem égbekiáltó. A gépkönyv szerint nem kell olajat cserélni benne. Ez baromság, hiszen ajánlott minden automata váltós szerint a 60000 km-es periódus. A bökkenő, hogy szűrőt a váltó kivétele nélkül nem lehet cserélni. Én lecseréltem a megvétel után rögtön (Tutela), csak a citromban marad kb. fél-egy liter. Ez van, nem fogom a váltót kivetetni, és megbontani, inkább gyakrabban cserélek olajat. Mechanikailag a váltósok szerint eléggé megbízható, amivel gondok szoktak lenni, az a vezérlő egység. Szakértők szerint 200 ezer környékén szokott meghalni. Ezt a rántásokból lehet észrevenni. Az ára is olyan 200-250 ezerre rúg. Én nagyon szeretem, sőt, én mindig azt mondom, a 2.4, automata váltóval az igazi. Ez passzol leginkább a motor karakteréhez.
Kolci29-02-2016 10:29:37 // 79302
Itt látszik a tervezési hiba, azt is el kellett volna süllyeszteni, mint az üzemanyagszínt mérőt :)
Giuntini29-02-2016 10:29:30 // 79301
Nekem az van. Én nagyon meg vagyok elégedve vele. Kop,kop... Rendkívül finoman vált, akár más típusokkal összevetve is. Ezt haverom mondta az automata 3-as BMW-jével összehasonlítva. A 2.4-nél opció a Sport állás, ilyenkor jobban kipörög a motor, és gyorsabb a váltás. A 2.4-nél visszavált folyamatosan 35 km/h-ig ott teszi üresbe. Hihetetlenül erős a motorfék hatás. A fogyasztás (gyári adatok) jóval magasabb a kézi váltóshoz viszonyítva, a kézi 9.5 l-es városi fogyasztásához viszonyítva itt 11.6l. Autópályán is van különbség, de nem égbekiáltó. A gépkönyv szerint nem kell olajat cserélni benne. Ez baromság, hiszen ajánlott minden automata váltós szerint a 60000 km-es periódus. A bökkenő, hogy szűrőt a váltó kivétele nélkül nem lehet cserélni. Én lecseréltem a megvétel után rögtön (Tutela), csak a citromban marad kb. fél-egy liter. Ez van, nem fogom a váltót kivetetni, és megbontani, inkább gyakrabban cserélek olajat. Mechanikailag a váltósok szerint eléggé megbízható, amivel gondok szoktak lenni, az a vezérlő egység. Szakértők szerint 200 ezer környékén szokott meghalni. Ezt a rántásokból lehet észrevenni. Az ára is olyan 200-250 ezerre rúg. Én nagyon szeretem, sőt, én mindig azt mondom, a 2.4, automata váltóval az igazi. Ez passzol leginkább a motor karakteréhez.
Pityukoma29-02-2016 10:28:49 // 79300
"akkusztikus menetstabilizátor" :-DDD ez jó, megjegyzem:-)
Kolci29-02-2016 10:26:52 // 79299
Csak olyankor gondolom nem a műszerfalon világít a sárga lámpa :D
Giuntini29-02-2016 10:13:37 // 79298
Pedig a 159-esben észre sem lehet venni igazán a sebességet. Az a baj, ha valaki (a húgom ilyen) folyamatosan kukkolja a sebességmérőt.
redbull9029-02-2016 10:03:20 // 79297
Sziasztok!

59es 2.4es automata váltóval szoktak gondok lenni?
mennyire gyors a kézi váltóhoz képest?
mennyire szerviz igényes?
chippelést mennyire bírja?

Köszi:)
Liquid29-02-2016 09:58:25 // 79296
Márti nővére ilyen :) Már kijelentette régebben, hogy nem akar beülni mellém, de Márti mellé se :D Pedig nagyon lájtosan közlekedtem mindig ha ott volt :)
Giuntini29-02-2016 09:57:09 // 79295
Egyébként csak visszatérve, ahhoz a hirdetéshez, amit tegnap megosztottam, Zoli neked nagyon jó a megfigyelésed. Egy ilyen apróság, mint a vonószem fedél hiánya, nagyon nagy kételyeket ébreszthet az emberben, aki minden kellemetlenséget el akar kerülni. Ez az autó automata váltós. Ha ezt húzogatták, vonogatták, az nagyon komoly problémákat is rejthet magában, akár több százezres tételeket. Nagyon komoly buktatói vannak a használt autó vételnek, és tényleg a szerencse kezében vagyunk.
Giuntini29-02-2016 09:50:18 // 79294
Ha a húgom velem van, az nem akusztikus menetstabilizátor, hanem vészüzemmódba váltás!
Erhard 242 (Pure Energy)29-02-2016 09:22:57 // 79293
osztom... én is azt veszek nem látom értelmét bármilyen márkásnak kivéve ha nem kíván extra indítót
Shadin29-02-2016 08:20:51 // 79291
Ha nem mondom mire kell figyelni, a cartársak sem hallják.
yani🍀29-02-2016 08:12:30 // 79290
Azért a motorosok védelmében annyit, hogy a tapadó felület jóval kisebb, mint egy autónál, arról nem is beszélve, hogy az utak minősége és a csúszóssága, hatványozottan rontja a menetteljesítményeket.
Kolci29-02-2016 06:03:06 // 79289
Érdekes, hogy minden párkapcsolatban élő Alfásnak szériafelszerelés az akusztikus menetstabilizátor :D
Ráadásul a korát megelőzve már a régi Giulietta és 33-as modellekben is létezett :)
Haddel29-02-2016 05:55:09 // 79288
Motorost én is előztem tegnap,de ez az astrás nagyon állat volt😃
Liquid29-02-2016 00:21:56 // 79287
igazából akkor szoktam komolyabban állatkodni ha egyedül vagyok, max. Marci van velem. Márti -bár magas az ingerküszöbe, hála az edzésnek - azért átvált akkusztikus menetstabilizátor üzemmódba :)
Chianti28-02-2016 23:50:17 // 79286
Na tessék, egy újabb közös pont! :o) Az én fiam is Marci, de nem Márton, hanem Marcell.
Liquid28-02-2016 23:17:29 // 79285
hát olyan ez mint mikor a Taxi X-ben mondta a csávó a TGV-re, hogy nem rossz de a kanyarban lassú :D
Liquid28-02-2016 23:16:02 // 79284
ez jó :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.