Az elmúlt 2-3 napban ecseteltük...
A legegyszerűbb? Az a 1.8MPI .
Forum >> 159
emGéza24-03-2016 08:52:58 // 80765
Balázs156SW24-03-2016 08:30:02 // 80764
Nekem anno egr gondok voltak. A korom lerakódik...
'''''24-03-2016 07:52:17 // 80763
Nem lehet,hogy az autóval van a baj? :-)
Balázs156SW24-03-2016 06:44:46 // 80762
Lassan úgy érzem magam mint a nyúl a körvadászaton, így szívesen beszereznék egy trafi jelző készüléket.(nem blokkolót). Kérném a hozzáértő segítségeteket, mert "egyedül nem megy".
Haddel24-03-2016 06:30:32 // 80761
Azt is megbeszéljük most,mert már nagyon unom,hogy hiába nyomok parkettát ,nem gyorsulunk😃
Giuntini24-03-2016 06:07:48 // 80760
Várom a fejleményeket, miután összeraktad. Ilyenre nem is gondoltam. Vezérlés csere után nyugodt az ember, hogy mindent kicserélt. Hát nem!
FinnMate23-03-2016 22:53:52 // 80759
Pont ez kell nekem is. Tudnál adni egy linket ahonnan rendelted? ha rendelted persze!
Csabi23-03-2016 22:42:12 // 80758
Örülök, h megúsztad! :) ...Szerintem sincs önmagában a műanyaggal gond. Voltak problémák a tengelyre illesztéssel, de nem derült ki, hogy mi okozta...
Dömpi (il dottore)23-03-2016 22:38:17 // 80757
BAKKER! emélem minden oké leesz!
droberto23-03-2016 22:30:40 // 80756
ÉN is szétbarmolom az Airtexet, jól kitömöm, majd felakasztom a falra. :)))
Egyébként ez a fém járókerék dolog fel van fújva picit. Sokkal fontosabb, hogy ne távol keleti csapágy legyen benne.
Egyébként ez a fém járókerék dolog fel van fújva picit. Sokkal fontosabb, hogy ne távol keleti csapágy legyen benne.
droberto23-03-2016 22:23:17 // 80755
Cikkszám alapján rákerestem a fotóira. Elvileg nem. Aztán pénteken kiderül, mert választhatok a Hepu és a Metelli közt. Nagy az esély hogy valamelyik fémlapátos.
droberto23-03-2016 22:20:55 // 80754
A gyárinál nagyobb az esély a jó minőségre. De az is tönkremehet. Nem sokat kutattam, de emlékeim szerint DrB-nek 60k km környékén ment szét, a Halesznak 40 körül a gyári vízpumpája.
Az is igaz, hogy sokszor ugyanannak a beszállítónak meg tudod venni a termékét After Marketként mint ami egyébként a gyárnak is szállítja.
Lásd a mai esetem. Csomagtér ajtó teló: Gyári (50508010) 14k, AM 8K. Aztán ua. a Stabilus Lift-O-Mat 1180N-os csillapítós. :)
Az is igaz, hogy sokszor ugyanannak a beszállítónak meg tudod venni a termékét After Marketként mint ami egyébként a gyárnak is szállítja.
Lásd a mai esetem. Csomagtér ajtó teló: Gyári (50508010) 14k, AM 8K. Aztán ua. a Stabilus Lift-O-Mat 1180N-os csillapítós. :)
Arslan23-03-2016 22:20:12 // 80753
Üdv. minden cartársnak! Bár nekem egy 156-om van, de egy pajtásom szeretne közénk tartozni, mégpedig egy 159-es nyergében. Mindenképpen benzinest szeretne, a lehető legegyszerűbbet, szóval jts lenne mindenképpen, lehetőleg 2.2. Tudnátok esetleg egy-két sort írni mire érdemes ezeknél a jts-eknél odafigyelni, mik a buktatók? Illetve nézett egy konkrét példányt. esetleg valaki találkozott már vele? Előre is köszönök-köszönünk minden információt! http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.2_jts_distinctive_bezs_bor._klima._multikormany-9830409
Csabi23-03-2016 22:02:36 // 80752
Invisible23-03-2016 21:35:24 // 80751
Nekem Gates került bele, de csak 9k-t mentem azóta, így nem sok tapasztalat van vele, egyelőre hibamentes :)
Kolci23-03-2016 21:17:27 // 80750
Egyenlőre csak ketten adtunk infót.........
Kolci23-03-2016 21:15:10 // 80749
Ez nagyon drága. Ennyi pénzből már megvan bőven a hengerfej le-fel, rendbetétel vezérléscserével, fagyálló és olajcserével munkadíjjal.
Természetesen ha kell akkor a lapátok eltávolítása is a szívósorból.
Természetesen ha kell akkor a lapátok eltávolítása is a szívósorból.
Erhard 242 (Pure Energy)23-03-2016 21:05:49 // 80748
Nem szereti a 3 betűs kutakat
Erhard 242 (Pure Energy)23-03-2016 21:04:17 // 80747
Hát a MOL kb olyan sátáni mint az EGR vagy a DPF :)
Dzsozy23-03-2016 20:59:43 // 80746
Pillangóház kitakarítva. Benya meg MOL. De majd akkor beújítok egy új kutat. Lambdára gyanakszok, szerintem dúsít, kicsit sötét a kipufogó vége. Csak még nem volt időm gépre tetetni, hogy bemérjék.
Erhard 242 (Pure Energy)23-03-2016 20:53:40 // 80745
Vagy a pillangóház...esetleg tankolj máshol :)
Dzsozy23-03-2016 20:33:36 // 80744
Csak a szívósort kapta le, utána olyan piros tömítő ragasztóval rakta össze, tapintásra olyan mint a zsír, vagy valami ilyesmi.:) Az az igazság, hogy kis sebességnél 6ba van egy alig érezhető dadogás gyorsításnál. :) Lali szerint pörgessem jobban! :)
Erhard 242 (Pure Energy)23-03-2016 20:21:15 // 80743
áhh, csk 0,5-re :) üt rendesen ...
Erhard 242 (Pure Energy)23-03-2016 20:18:12 // 80742
oksa szóljál :P
Erhard 242 (Pure Energy)23-03-2016 20:17:14 // 80741
amíg nincs alapjárati dadogás és vagy indítás utáni kék füst kár megbontani bármit is ...
Dzsozy23-03-2016 20:12:39 // 80740
Nem tudom, de azért én sokallom egy kicsit. :(
Dzsozy23-03-2016 20:11:54 // 80739
Féktisztító illékony anyag, ami elpárolog, a dzsuvát, meg gondolom én egy kompresszorral ki lehet fújni. Azt tudom, hogy gpek 1.9 jts-én ezt a műveletet Lali75 elvégezte. Én is megkértem rá, hogy az én kocsimon is nézze meg, hogy milyen állapotban vannak a szívó szelepek. Kicsit nagyképűnek hangzik, de telefonált, hogy szép tiszta minden, szétszedés után, azzal a lendülettel össze is rakta.
'''''23-03-2016 19:58:34 // 80738
Kuplunggal mi lesz?Így hogy nyomod majd le a germán vasakat? :-)
Peeeti8523-03-2016 19:58:07 // 80737
Szia
Kicsit informálódtam email ben és azt a választ kaptam, hogy típustól függően olyan netto 115-130ezer környékén állna meg a dióhélyörleményes tisztítás.
Érdekesnek tűnik az is amit írtál az egy merően más módszer, ott a művelet végeztével hogy takarítják ki a retket, meg a féktisztítót ?
Kicsit informálódtam email ben és azt a választ kaptam, hogy típustól függően olyan netto 115-130ezer környékén állna meg a dióhélyörleményes tisztítás.
Érdekesnek tűnik az is amit írtál az egy merően más módszer, ott a művelet végeztével hogy takarítják ki a retket, meg a féktisztítót ?
Dzsozy23-03-2016 19:30:41 // 80736
Na , így a korrekt! :)
Piritu - 1.000.00023-03-2016 19:30:36 // 80735
Mert hát ugye ő is írta a cikket.
Dévid23-03-2016 19:30:00 // 80734
Tudok jó alkatrészbeszerzési forrást, ha kell. ;)
Piritu - 1.000.00023-03-2016 19:27:06 // 80733
Nagy valószínűséggel a Novoth Tibi féle szervizről szólt a történet, mert pont akkoriban beszélgettek vele erről a témáról az égéstér műsorában. Egyszerűen nem akarták a direkt reklámot.
Liquid23-03-2016 19:26:55 // 80732
dehogynem komfortos :) 1 bárra voltak fújva a télik? :)
Igencsak vártam már hogy felkerüljenek.
Igencsak vártam már hogy felkerüljenek.
Haddel23-03-2016 19:18:11 // 80731
Be vagyok már sózva,pénteken fel kerül a nagy fék ,meg a Ti felni. Meg rendeltünk Egr fedelet,remélem meg jön addigra,és azt is ki tudja cserélni Zé.😃
Dzsozy23-03-2016 18:57:56 // 80730
Olvastam a cikket, de már nem emlékszem, hogy itt a fórumon, vagy más fórumon beszéltük ki, hogy azért érdekes, hogy a cikk írója nem említette a szerelőt, címet, műhely nevét. Nem mondom, hogy nem igaz, csak lehet egyszerűbben is csinálni, az más kérdés, hogy a végeredmény lehet más egy kicsit. :)
Erhard 242 (Pure Energy)23-03-2016 18:55:07 // 80729
elég komoly és régi módszer :P
Don Gombóc23-03-2016 18:41:56 // 80728
Eresztheted hidegen is.
Pláne ha olyan mániás vagy mint én, akkor veszel a legolcsóbb gagyi olajból 5 litert, aztán feltöltöd, alapjáraton felmelegíted, azt leengeded, utána jön a szűrő csere és a tuti olaj.Így meg van a motor mosás is nagyjából.Én így szoktam a benyásnál, de dízelnél is jó szerintem, miért is ne.
Pláne ha olyan mániás vagy mint én, akkor veszel a legolcsóbb gagyi olajból 5 litert, aztán feltöltöd, alapjáraton felmelegíted, azt leengeded, utána jön a szűrő csere és a tuti olaj.Így meg van a motor mosás is nagyjából.Én így szoktam a benyásnál, de dízelnél is jó szerintem, miért is ne.
Dzsozy23-03-2016 18:41:06 // 80727
Hát nem tudom, hogy mennyire komoly ez a dióhéj örleményes hókusz-pókusz. Szívósor le, 5-be, vagy 6,-ba a váltót, kocsi megemel, kereket addíg forgatjuk, míg a szelepek zárt helyzetbe kerülnek. Féktisztító, és egy ki kaparó szerszám, ha kell. Még alfacityn is átbeszéltem pár autószerelő mesterrel, akik ezt csinálják. Spec ugyan így csinálja Lali75, környék alfa szerelője.
W.23-03-2016 18:40:15 // 80726
Kell bizony! Én már tudom! 😉
Invisible23-03-2016 18:37:25 // 80725
én is kíváncsi leszek, hogy mennyire lesz más a 16os 205/55 után a 18as 235/45, mert többen írtátok már, hogy azzal is nagyon kellemes autózni
Shadin23-03-2016 18:36:21 // 80724
Nekem is kell egy :-(
W.23-03-2016 18:18:55 // 80723
Én is pont ilyen gondolatok után vagyok! Igaz a Spiderrel...:))
Pityukoma23-03-2016 17:37:50 // 80722
Nekem gyári került bele. 59 ezret mentem vele, aztán eladtam a vasat. (nem tudom a gyári dobozban milyen márka volt)
Shadin23-03-2016 15:03:37 // 80721
Hát ja :-)
Nem annyira gáz, de egy aszfalt kopó réteg hiánynál az összes kövemet összezúzta.
De Q.va szép...
Nem annyira gáz, de egy aszfalt kopó réteg hiánynál az összes kövemet összezúzta.
De Q.va szép...
Erhard 242 (Pure Energy)23-03-2016 14:54:17 // 80720
elég hidegecske van ma ... hát annyira nem örülök a TI felniknek rohadtul nem komfortos a téli után ...ellenben szép.. kivi leszek mikor hallom meg a felső lengőkarok kopogását
Shadin23-03-2016 14:49:27 // 80719
Viszem du. ólmoztatni a kerekeket, mert 200 környékén már ráznak :-(
Shadin23-03-2016 14:48:17 // 80718
Mekknézem hazafelé, pár fokkal melegebb lesz talán :-)
Shadin23-03-2016 14:47:42 // 80717
Keskeny az a 235 :-(
yani🍀23-03-2016 14:24:15 // 80716
A sok ló, és a rengeteg nyomaték :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
429
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?