azt jelzi, hogy túllépte a beállított sebességhatárt
ez volt az övsípolás mellett a másik dolog amit azonnal kikapcsoltam :)
Forum >> 159
Liquid18-03-2016 14:33:43 // 80465
David | Centocinquantanove18-03-2016 14:30:26 // 80464
Az az ikon a bal alsóban az micsoda?
Piritu - 1.000.00018-03-2016 14:25:19 // 80463
A TCT váltó már közepes gyorsításnál is simán kipörgeti a motort 4000 fölé.
thePupill18-03-2016 13:16:15 // 80462
igen úgy tudom ugyan az a méret! Az jó lenne ha letudnád mérni
Dömpi (il dottore)18-03-2016 12:48:30 // 80461
Én a múltkor jártam Németországi autópályán, ahol nincs sebességkorlátozás, és mértem újfent egyet, de most váltásokkal, nem 6-ban végig, mint a múltkor.
80 km/h->140 km/h: 18 mp (4-ből indultam 80-nál, 110-nél váltottam 5-be)
80 km/h ->160 km/h: 35 mp (142-nél váltottam 6-ba)
80 km/h -> 180 km/h: 1:01 mp
A múltkor 80 km/h-ról 173 km/h-ig (tököltek előttem, így nem tudtam 180 km/h-ig menni) 44 mp volt végig 6.-ban, 160 km/h-ra pedig 34 mp kellett. Viszont 140 km/h-ra akkor 23 mp alatt gyorsult. (HSZ: 78033)
Váltásokkal most csak a 80-140 lett jobb, a többi majdhogynem rosszabb. Nem kellene jobbnak lennie? Vagy ilyen szarul váltok?
Lehet, ha legközelebb Németországban járok, olyan autópálya szakaszon, ahol nincs sebességkorlátozás, akkor kipróbálom, mi van, ha 80 km/h-nál 3-ból indulok és feltolom jobban 3000 rpm fölé.
Majd mérek egyet ha fent lesznek a 19"-os kerekek is, mert kíváncsi vagyok, bejön-e a camping vs. 28-as bicikli effekt. Gyanítom igen.
80 km/h->140 km/h: 18 mp (4-ből indultam 80-nál, 110-nél váltottam 5-be)
80 km/h ->160 km/h: 35 mp (142-nél váltottam 6-ba)
80 km/h -> 180 km/h: 1:01 mp
A múltkor 80 km/h-ról 173 km/h-ig (tököltek előttem, így nem tudtam 180 km/h-ig menni) 44 mp volt végig 6.-ban, 160 km/h-ra pedig 34 mp kellett. Viszont 140 km/h-ra akkor 23 mp alatt gyorsult. (HSZ: 78033)
Váltásokkal most csak a 80-140 lett jobb, a többi majdhogynem rosszabb. Nem kellene jobbnak lennie? Vagy ilyen szarul váltok?
Lehet, ha legközelebb Németországban járok, olyan autópálya szakaszon, ahol nincs sebességkorlátozás, akkor kipróbálom, mi van, ha 80 km/h-nál 3-ból indulok és feltolom jobban 3000 rpm fölé.
Majd mérek egyet ha fent lesznek a 19"-os kerekek is, mert kíváncsi vagyok, bejön-e a camping vs. 28-as bicikli effekt. Gyanítom igen.
Hege18-03-2016 12:30:53 // 80460
Nekem is volt ilyen a régi aksival. Az nálam elég hamar kifeküdt. Szerintem kicsi is volt az autóhoz a 60 Ah, de ezzel jött. A mostani 74 Ah. Ezzel nem volt még gond könnyedén indítja. Viszont nem árt, ha van akkutöltő időközönként tölteni kell az aksin. Főként, ha sokat van használva városban.
yani🍀18-03-2016 09:35:29 // 80458
Lassan a nagy Brembo-t is kinövöd. DDDDDDD
Hol tartotok most teljesítményben és nyomatékban?
Hol tartotok most teljesítményben és nyomatékban?
Nivan8418-03-2016 09:19:38 // 80457
Bocsi, 760A az indítóáram amit névlegesen tud.
Nivan8418-03-2016 09:12:10 // 80456
1,9 és 2,4 dpf-je azonos méretű? Mert ha igen, akkor az enyémet le tudjuk mérni.
Nivan8418-03-2016 09:10:04 // 80455
Szerintem nem normális. Nekem is szabályosan berobbant. Féltem is, hogy kéttömegű a probléma, de szerencsére nem. Első körben méresd ki az aksid indítóáramát, bármely aksisnál, ingyen megcsinálják. A nagy röffenés azért van, mert a gyenge indítóáramú aksi már nem bírja úgy tekerni az önindítót, és amikor a motor épp beindul, az ránt egyet az önindítón. Kimértük az aksit, ami a cellákba benézve tök jónak tűnt, alig bírt leadni 350A indítóáramot. A 610A-s Exide Prémiummal simábban indul mint egy benzines. Ja, és a 4-böl 2 izzítógyertyám kuka még emellett.
Erhard 242 (Pure Energy)18-03-2016 09:06:35 // 80454
mondom én hogy nagy talpad van :DDD
Shadin18-03-2016 09:04:57 // 80453
Bocsi Erhard, sarkítottam, most tankoltam minden idők rekordját. 8,25-ös lett a fogyasztás amiben benne van a vezetéstechnikai tréning és az új sw "berepülése" :-D
thePupill18-03-2016 01:14:58 // 80452
De a gyári dpf et is kilehetne pucoltatni belülről és azt vissza. Nem lenne gond de inkább jobb megtartani, ha vissza kéne rakni vagy eladnám már vissza jönne az ára az egész mutatványnak.
thePupill18-03-2016 01:11:54 // 80451
Páran tudnának gyártani nekem ilyen dpf csövet, de nem mind tudják a pontos méretet. Van egy srác elég profinak néz ki rozsdamentes acéllal csinálná profi gépekkel csak kellenének neki a pontos méretek a gyári DPF -ről. honnan lehetne ezt beszerezni? :D
nehéz az élet. olaszból találtam 40 euroért de 30 a szállitás és elég hitványul néz ki nem rozsdamentes és le van fújva.
nehéz az élet. olaszból találtam 40 euroért de 30 a szállitás és elég hitványul néz ki nem rozsdamentes és le van fújva.
thePupill18-03-2016 00:45:42 // 80450
Akkor hagyjuk a Fuchs Titánt, pedig hitelesen beszélt róla :D
Dömpi (il dottore)17-03-2016 23:23:56 // 80449
én majd csak ápr. közepén. meg kell várjam a lengőksrcserét, no meg a nyári felnik a jövő héten mennek fényezőhöz.
Csabi17-03-2016 21:40:43 // 80448
Giuntini17-03-2016 21:14:03 // 80447
Ma megnéztük, megszondáztuk Shadinnal a turbó környékét. Nagyon úgy tűnik, hogy az intercooler környékéről jön a kifújás.
Piritu - 1.000.00017-03-2016 21:00:30 // 80446
Talán a hét végén és is előveszem. Már nagyon hiányzik :-((
Liquid17-03-2016 20:51:01 // 80445
háát ha Dévid az árokjáró, a Kócos a nagyhajú :D
Erhard 242 (Pure Energy)17-03-2016 20:48:13 // 80444
inkább Kócos Dízel :P
'''''17-03-2016 20:47:52 // 80443
Én.Ma mentem a spiderrel és azon az van. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)17-03-2016 20:33:52 // 80442
na akkor Ő a nagyhajú és ennyi :DDD
Liquid17-03-2016 20:33:11 // 80441
majd megküzdötök a főgyúrós címért a nagyhajúval :)
Liquid17-03-2016 20:32:25 // 80440
hétvégén tervezem...
Piritu - 1.000.00017-03-2016 20:22:54 // 80439
Erhard 242 (Pure Energy)17-03-2016 20:21:31 // 80438
áhh ekkora nincs :)))
Erhard 242 (Pure Energy)17-03-2016 20:20:46 // 80437
no ki cserélt már nyári gumikra?
Liquid17-03-2016 20:19:04 // 80436
a VTT-n átkeresztelünk zuzmós csávóra a gyúrós-csávó-ról :) Már úgyis van másik gyúrós a 159-es bandában :)
Erhard 242 (Pure Energy)17-03-2016 20:16:58 // 80435
dupla kipuffal akarod a zuzmókat irtani...ájjjjjj :DDD
droberto17-03-2016 18:50:25 // 80434
Phon-nak biztos van! :)
mizooo17-03-2016 18:38:37 // 80433
Sziasztok, nincs valakinek a sufniban egy jobb oldali kipufogó dob? Esetleg Y csővel? :D
David | Centocinquantanove17-03-2016 18:04:01 // 80432
Köszi a megnyugtató szavakat.
Ezekszerint a motortartó bakoknak is bírni kell? :-)
Tényleg robbanás szerűen röffen be de csak hidegen. Olyan ráz az autón, hogy ijesztő :-) És ezt sem mindig. Van, hogy teljesen simán indul...
Ezekszerint a motortartó bakoknak is bírni kell? :-)
Tényleg robbanás szerűen röffen be de csak hidegen. Olyan ráz az autón, hogy ijesztő :-) És ezt sem mindig. Van, hogy teljesen simán indul...
Dömpi (il dottore)17-03-2016 17:30:20 // 80431
az enyém is van hogy hidegen nagy robajjal röffen be, de nagyon ritkán és utána egyből normális a járása...olyan, mintha robbanna egyet :)
én azt hallottam, hogy a 8V-nél ez tök normális
én azt hallottam, hogy a 8V-nél ez tök normális
David | Centocinquantanove17-03-2016 13:50:53 // 80430
Annyi kérdésem lenne még, hogy néha hidegindításnál olyat ráz a motor, hogy azt hiszem kiszakad a helyéről, az összefüggésben lehet a kettőstömegűvel?
Nem mindig csinálja. Amikor beröffen akkor kissé zajosan jár 1 percig és utána elhagyja.
Vagy inkább az injektorok lehetnek oda? Az alapjárat viszont szép sima...
Most átszoktam arra, hogy üresbe rakom és csak benyomott fékpedállal indítózok... Így még nem rázott be annyira, viszont mintha egy árnyalattal nehezebben röffenne be, mintha ki lenne nyomva a kuplung...
Ötletek?
Nem mindig csinálja. Amikor beröffen akkor kissé zajosan jár 1 percig és utána elhagyja.
Vagy inkább az injektorok lehetnek oda? Az alapjárat viszont szép sima...
Most átszoktam arra, hogy üresbe rakom és csak benyomott fékpedállal indítózok... Így még nem rázott be annyira, viszont mintha egy árnyalattal nehezebben röffenne be, mintha ki lenne nyomva a kuplung...
Ötletek?
Norby17-03-2016 12:54:27 // 80429
Automata váltó a kormányról nem működik, az miért lehet?
Akksi csere miatt lehet?
Akksi csere miatt lehet?
David | Centocinquantanove17-03-2016 11:33:01 // 80428
Köszi!
Pityukoma17-03-2016 09:36:35 // 80427
Kérdezd meg Gézát úgy tudom neki van egy komplett originál szettje. Megvette, de mégsem lett beépítve, közben már az autót is eladta.
Erhard 242 (Pure Energy)17-03-2016 09:04:14 // 80426
emlékeim szerint akkor még nem tudták kiírni az EGR-t csak a DPF-et....
Erhard 242 (Pure Energy)17-03-2016 09:01:22 // 80425
a gyárival azonos minősítésű olajat szűrőket lehet vinni, sőt nem vagy köteles szakszervizbe sem vinni....
David | Centocinquantanove17-03-2016 09:00:44 // 80424
Ja, azt olvastam, hogy neked volt ilyen jellegű bajod, de nálam az erre utaló tünetek még nem játszanak... De majd ha oda kerülünk akkor lehet, hogy rákukkantunk.
Dömpi (il dottore)17-03-2016 08:59:37 // 80423
Erre nem is gondoltam...de bezzeg este elemlámpával megolvastam az anyósülés előtt a padlókárpitba rejtett, beütött számsort, ami amúgy a forgalmiban lévő VIN-szám, és ezzel nem lettem okosabb :(
No, majd megnézem délután.
No, majd megnézem délután.
Dömpi (il dottore)17-03-2016 08:57:04 // 80422
váltócsapágy :)
Liquid17-03-2016 08:47:48 // 80421
Hát a Fuchs pont nem az a csúcskategória szerintem, ellenben olcsón kapja a hordót :)
David | Centocinquantanove17-03-2016 08:10:52 // 80420
Üdv!
Tapasztaltak,
körülbelül mennyibe fáj a 8V kéttömegű lendkerék cseréje a hozzávaló egyéb apróságokkal, mint pl kuplungszett? Gondolom ezt is érdemes mindjárt cserélni.
Ha van esetleg még más amit szintén érdemes, azt is írjátok légyszi.
Köszi
Tapasztaltak,
körülbelül mennyibe fáj a 8V kéttömegű lendkerék cseréje a hozzávaló egyéb apróságokkal, mint pl kuplungszett? Gondolom ezt is érdemes mindjárt cserélni.
Ha van esetleg még más amit szintén érdemes, azt is írjátok légyszi.
Köszi
Piritu - 1.000.00017-03-2016 07:43:20 // 80419
Ezt mondtátok 5 éve is :-P
Erhard 242 (Pure Energy)17-03-2016 07:19:40 // 80418
Ez sem igaz már vagy 2 éve... :)
Piritu - 1.000.00017-03-2016 06:55:37 // 80417
Mi alapján állítja? Gondolom rengeteg pénzt költött a vegyi vizsgálatokra mire rájött, hogy az szar lett és ez a jó helyette. (Vagy esetleg csak nagyobb árrése van az ajánlottra.)
Az új autóra továbbra is csak a Seleniával van garancia, ha olyan szar lenne, nem ragaszkodnának hozzá...
Az új autóra továbbra is csak a Seleniával van garancia, ha olyan szar lenne, nem ragaszkodnának hozzá...
Pityukoma16-03-2016 23:32:34 // 80416
Az adattábláról a motortér jobb oldalán.
A HSZ65312-ben az exem tábláját fotóztam (füst érték volt a téma anno)
A HSZ65312-ben az exem tábláját fotóztam (füst érték volt a téma anno)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
502
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?