Forum >> 159

Shadin22-03-2016 15:14:42 // 80655
Ne találgass:

https://drive.google.com/folderview?id=0B5zL6tsNKAy-MW5NdjdGeVQxZ1k&usp=sharing

eLearn
ProdyG22-03-2016 15:11:43 // 80654
19-es felniken 245/40 R19-es nyári gumikban mekkora nyomásnak kell lennie? :)
köszi!
FinnMate22-03-2016 15:07:08 // 80653
Van ketto az alján, egy a kilincsnél, kellő az elektromos ablak előtti kis küszöbbe. Ezekel kívül van valami rejtett, vagy utana csak a bolhák? Nagyon törnek a bolhák?
Norby22-03-2016 14:41:56 // 80652
Akkor elnézést. Majd mondom a festőnek, hátha neki többet mond :-)
Shadin22-03-2016 14:37:11 // 80651
Jó az már most is, frankón fel lehet melegíteni :-)
David | Centocinquantanove22-03-2016 14:29:21 // 80650
Ahogy nézem a jövő héttől már érdemes feltenni a nyári papucsokat :))
FinnMate22-03-2016 14:19:37 // 80649
Arra lettem volna kivancsi, hogy hol fogják csavarok, hol patentok és hol érdemes fesziteni. Látom azért nagyjából, de mondom inkább megszivom magam infóval mielőtt neki kezdek!
Shadin22-03-2016 14:16:35 // 80648
Ez a színkód :-) Az alapján biztos nem kevernek, hogy Alfa Ti titán színűre kérem :-)
Norby22-03-2016 14:01:14 // 80647
Köszi, de mi ez?
Kevertetniu akarok nem venni :-(
David | Centocinquantanove22-03-2016 13:19:25 // 80646
Nem, nem volt ezzel baj, jól összeszedted, csak volt egy kis áthallása a listádnak (120 LE = küzdés / 150 LE = vágtázás).

A 8V az egy teljesen jó kompromisszum. Nyilván nem versenyautó, (mint ahogy a 16V sem az!), de egy jó átlagot azért képvisel. A fogyasztásban és karbantartási költségekben biztos, hogy a legjobbak között van, ha nem a legjobb. Ehhez nélkülözni kell pár lovat az igaz, de ha valaki beleül és vezeti, és érzi, hogy azért akkora nagy problémák nincsenek az erőkkel, hogy az problémát okozzon, akkor rá lehet azért jönni, hogy annyira nem feltétlenül hiányzik az a 30 LE.
A 180 és 200 lóerős és az annál erősebb gépeket nem venném ide mert az már tényleg más kategória.
Dévid22-03-2016 12:52:27 // 80644
Nem sokkal erősebb, az tény, de még folynak a tárgyalások. :D
Joker 15622-03-2016 12:20:42 // 80643
Köszi, ez nem az enyém a képen, de majdnem ugyanez a helyzet... Pont az a lényege,h. a kipuff már fent van, nem ártana ha az a kis műanyag is ott lenne már. :)
FinnMate22-03-2016 12:20:23 // 80642
Van valakinek egy hátsó ajtós-ablakemelős blogja esetleg? Koszi!
Kócosw22-03-2016 12:14:55 // 80641
esetleg meg egy kipufogocsövet hamar a helye megvan? :D
Kócosw22-03-2016 12:14:28 // 80640
helyes, remelem bicikli lett :)
Joker 15622-03-2016 12:02:14 // 80639
Sziasztok! Az első képen látható kis bepattintós műanyag keretet keresnék a második kép helyére, szal a jobbos kellene egy 2.4 hátsó lökösről, vagy 3.2-es hátsó lökösről. Tudtok esetleg valami megoldást? Köszi előre is. :)
Dévid22-03-2016 11:37:40 // 80638
Meglátjuk. Még nem megtekinthető, mert épp műszaki vizsgán van, de ha pozitív lesz a benyomás, jó eséllyel meg fogom vásárolni. Ha nem, akkor keresem tovább a munkábajárós vasam. A 156 nem alkalmas ingázásra, magas a fenntartási költsége ilyen üzemben.
Liquid22-03-2016 11:18:29 // 80637
nocsak, lesz új játékszered? :)
Dévid22-03-2016 11:11:19 // 80636
Nagyon örülök. ;)
Ha nekem is megvan az új játékszer, majd értesítelek. :)
Ákos (dewvil)22-03-2016 11:07:08 // 80635
hát én igaz 9 előtt mentem, épp jöttek ki, vitték ki a kukát. Mondom kérdeznék ha lehet...mire jött a válasz lehet, 9 után. én meg loholtam tovább utánuk. nagyon vevőközpontú hozzáállás :(
Kócosw22-03-2016 10:50:59 // 80634
most mar en is tudok ilyet csinalni Tesó :)
Kócosw22-03-2016 10:50:41 // 80633
de atvitt ertelemben igen :)
Dévid22-03-2016 10:35:40 // 80632
Az erőnek viszont ára van, üzemanyag fogyasztásnál, és kopó-fogyó alkatrészeknél is. Bár az ember erősen tud morogni, ha beakad egy lomhább jármű mögé, és nem tud előzni, mert nincs nyomaték. Olyankor én is vissza szoktam akasztani 6-ból 3-ba...
Liquid22-03-2016 10:25:10 // 80631
ez tény, mármint a digitális pedálhasználat :)
De erről most pont nem volt szó :)
Erhard 242 (Pure Energy)22-03-2016 10:21:15 // 80630
no TS rekord ... 2.0TS 56-os 470e km, 10e-ként olajcsere... gyári blokk...hm
Kócosw22-03-2016 10:20:59 // 80629
azé barátom mert a szakmaban vagy es 2 pedálállást ismersz mint a programozaskor :)
Nem mindenki közlekedik am ugy mint te.. :P :D
Liquid22-03-2016 10:14:43 // 80628
nem látom, hogy az alulmotorizáltságot említettem volna, se azt hogy leszóltam volna bármit is
Liquid22-03-2016 10:13:14 // 80627
mindegyik küzd a kasznival :) Semmi hátsó szándék nem volt ebben.
Minél erősebb annál könnyeben küzd meg vele, ennyi :)
Végig is olvastad, amit összeírkáltam?
David | Centocinquantanove22-03-2016 09:44:18 // 80626
Teljes mértékben egyetértek!
tdemeter22-03-2016 09:41:01 // 80625
Szerintem ha pofara jonak tunik, akkor meg lehet szerencseje is az embernek...
De ez is erdekes, mert az enyem pl torve volt, ezt mar az elado is megmondta. Ma is rozsdas elol a motornal nehany karosszeriaelem,a turbo pedig felujitott benne, megis megbizhato volt eddig.
Pedig hat ha racionalis szempontokat neztem volna (torottet nem veszunk) akkor ezt sem vehettem volna meg...
tdemeter22-03-2016 09:38:27 // 80624
Nem tudok egyeterteni.
120 lo a 8v de mi az hogy kuzd a kasznival? Mert nem gyorsul 6 masodperc alatt 100-ra?
Mikortol szamit eleg jonak egy motor?
A 159 allitolag alulmotorizalt, de egy olyan autom se volt meg amelyik igy ment volna.
Szoval ezek a dolgok elegge szubjektivek szerintem.
Az en tapasztalatom az, hogy a 159 1.9 8v nagyon kellemes kis auto, ha nem az a cel, hogy legyorsitsal vele mindenkit a lampanal.
Az enyem 180-ig teljesen egyenletesen gyorsul, bar biztos nem ugy mint egy 200 lovas 5 hengeres.
Viszont valoban eleg keves baj van vele, erdemes merlegelni...
Pityukoma22-03-2016 09:21:58 // 80623
Nekem homlokegyenesen más a tapasztalatom velük.
Pityukoma22-03-2016 09:21:02 // 80622
Ez jó, főleg az utolsó:-DDD
David | Centocinquantanove22-03-2016 09:01:06 // 80621
Nekem a Monroe került bele, tavaly kellett cserélnem, mert nekem is eltört.
Erhard elég korrekt áron szolgáltattaaz 1 pár rugót.
Friss korába még meredezett a segge az autónak (főleg az előző rugóhoz képest), de mostanra már szépen beállt, nem látszik rajta semmi rendellenesség. Jó feszes lett a hátulja is.
Hardy22-03-2016 07:56:39 // 80620
En sokat voltam mar náluk mindig normálisak korrektek voltak. Bolt hogy több mint egy órát beszélgettünk. Nagyon sok tanácsot adtak sőt meg is mutattak szétszedték az autót mi hol van. Hogyan kellene. Vagy éppen pont hol találom a csatlakozókat. A legutóbb adtak agy nagy marék alkatrészt teljesen ingyen. Belső világítás csatlakozok műanyag elemek.
Ákos (dewvil)22-03-2016 07:04:44 // 80619
Az erdi bonto. Egy Peti ndvü sráccal beszéltem onnan. Kár hogy a neten nincs sok infó róluk. Tegnap voltam ott személyesen mert felnit keresek. Hát akkora parasztokat még a hátán nem hordott a föld mint akikkel beszéltem....
FinnMate22-03-2016 01:04:41 // 80618
Ezekkel a háromberűsökkel csak a baj van.. egr,dpf,bmw :)))
FinnMate22-03-2016 01:03:25 // 80617
Annyi tanácsot szeretnék adni, hogy mérjetek rá az injectorokra, nagyon megéri azt a párezer forintot kábelre költeni, ha már meg lesz a gép úgy is kelleni fog. Unokaöcsém megbízható amore tagtól vette a múlt héten az autóját és ő is befutott egy porlasztó felújításba. A szerencséje annyi, hogy volt esze es tudta, hogy nem uj autot vesz, es kolteni kell ra. Nyilvan ez a legrosszabb(majdnem legrosszabb) eset, de ez megelőzhető.
Giuntini21-03-2016 23:55:37 // 80616
Ne az árat nézzétek elsősorban. Amennyivel olcsóbban veszitek meg, annyival többet fogtok nagy valószínűséggel rákölteni. Baromian jól tudnak fotózni. Az 1-es szürkét már hetekkel ezelőtt kitárgyaltuk a fórumon, ha jól emlékszem, egykor törve volt. Szerintem, ha van rá keret, nézegessetek a kétmillió feletti árkategóriából, nem azért mert az garancia, csak ott ilyen lepusztult autókat nem árulnak.
Haddel21-03-2016 22:42:24 // 80615
Tegnap végre beraktam a helyére a hátsó ülőlapot eddig azért nem tettem ,mert a vonóhorog elektronikájának kell vinni egy vezetéket egész az akksiig. Fetrengtem vagy tíz percet a pedáloknál,hogy hol kéne át menni a vezetékkel a tűzfalon.Van ötletetek ,mi lenne a legjobb megoldás?
Josh.8121-03-2016 22:09:24 // 80613
Sziasztok Carstársak!

Eladásra kínálnék egy új 159/Brera váltógomb kupakot amit a 66-ra akartam,de sajnos arra nem jó a mérete miatt(nagyobb a 166-sé)..Új, a csomagolása bontott csak..!ára~4000 Ft+posta.Írjatok ha érdekel valakit és megbeszéljük...
Gyári szám: 55344557
Köszönöm,sziasztok




Liquid21-03-2016 21:53:59 // 80612
attól függ mi a cél:
- 8V, egyszerűbb, ebből eredően elvben kevesebb dolog mehet tönkre rajta, viszont 120 ló küzd a kasznival
- 16V már van áramlásterelő lapátsor meg még nem tudom mi, viszont már 150 nyihuhu vágtázik
- opciós 20V, ez már megfelelő dinamikát biztosít, de a problemfaktor is értelemszerűen a legmagasabb
- +1 a 2.0 16V: kiforrottabb, jobb technika, az 1.9 16V és a 2.4 20V között de az 1.9 közelebb van.
Tehát nem mindegy hogy fogyasztásra, évjáratra vagy erőre van optimalizálva a dolog. Meg persze az ár se mindegy. (a 2.0 drágább jóval)
Pityukoma21-03-2016 21:46:52 // 80611
No igen :-)
Pityukoma21-03-2016 21:40:34 // 80610
Ha ebből a kettőből kell választanom akkor 16v. Csak ~1680kg-ot kell mozgatnia.
Csabi21-03-2016 21:36:16 // 80609
20V , ha már dízel...:)
Liquid21-03-2016 21:35:09 // 80608
közben én is a Pandát, de azt hivatalosan Pilisvörösváron, csak egy BP-i kereskedés otthoni értékesítő ügynöke volt a csóka
Dzsozy21-03-2016 21:33:40 // 80607
16V vagy 8V ha már dízel?
Pityukoma21-03-2016 21:33:07 // 80606
Én az exet BP-en vettem. Hál istennek nem bántam meg :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.