Ma munkába indulás előtt végleg megadta magát az amore-s rendszámtábla taróm.
A keskenyebbik vége már a múltkor sem tudott ellenállni a mosóban a magasnyomásúnak, de most magától eltörött a felső keret része is.

Délután majd kicserélem hagyományosra, addig viszont kénytelen voltam szigetelő szalaggal rögzíteni, hogy a mai 40 km-es etapon (home->melóhely->home) ne hagyjam el a rendszámtáblát.

A 159 TI antracit felni selyemfényű, így a tiéd is (HSZ81100), de majd megszakértjük élőben két sör és egy zuzmólángos között :)
Kolci31-03-2016 08:56:05 //
81121
Nekem 225 50 17 Y 98 XL. Szerintem igazság szerint egy dolgot szem elött kell tartani, hogy egy ilyen nehéz autónál, ahol az első tengelyen 1 tonnát nyom, oda mindenképp XL-s gumi kell. Lehet, hogy ha erősebb (XL) lett volna a conti is, akkor most nem ezt nyilatkoztam volna a Vredesteinről. Ha abból indulok ki, hogy ez milyen, akkor a 18-19 csak jobb lehet, és hát én, hogy úgy mondjam eléggé agilisan vezetek :)
Shadin31-03-2016 08:50:18 //
81120
Rendben :-)
Shadin31-03-2016 08:50:05 //
81119
Tudod, hogy nekem antracit a Ti felni, és fényes.
én most azt nézem mi passzol az arkangyalhoz, nem a divatot.
ha ezüst maradna a felnim színe, biztos fényes lenne, de így nem.
de mekkora méret? csak mert én kifejezetten a 18 és 19 méretekre írtam amit írtam. hidd el, nem mindegy a méret
mindkettőt tedd félre ápr 30-ig kérlek, főleg, ha a 147-re is applikálható, mert akkor mindkettőt megveszem
Shadin31-03-2016 08:38:36 //
81115
Majd minden alufelni fényes lakkozással bír, nem gondolnám hogy attól lesz bazári valami. Ellenben ez a mostani mattítási agymenés...
:)
Kolci31-03-2016 08:37:55 //
81114
Nekem a téli is vredestein volt, most az ultrac cento-t vettem. Kedden tették fel, és hát nagyon tetszik. Most sokan meg fognak ölni de én Continental SportContact 3-ról váltottam, és jól tettem. 3 és 5 évesek voltak, s nem voltak elkopva, de kanyarban csúszkált a kocsi, föleg esőben volt katasztrófa. Ezekkel eddig minden ok, és ha csak annyira kopnak mint a téliek a velük megtett kb 20000 km alatt akkor 5 szezonra elfelejthetem a gumiproblémát remélhetőleg. Bár annyi legyen védelmére a continak, hogy az csak V-s volt ez pedig Y -os és XL-es.
Szerintem is a full fényes az kissé bazári.
Amit most én raktam fel az is fényesebb volt mint most. Kapott egy egy-két árnyalattal világosabb ezüst tónust, és arra selyemfényt. Az eredmény szerintem nem is lehetett volna jobb egy fekete autóhoz.
Shadin31-03-2016 08:21:59 //
81112
Szívósorrol van pár blogom az 1.9-nél.
Shadin31-03-2016 08:18:58 //
81111
A selyemfényű festés nem olyan mint az Audi? Se nem Merga se nem BMW?
:-D
Az enyém mindkettő fényes és jól néz ki.
Norby31-03-2016 08:16:33 //
81110
Szívósor illetve turbo takarítésról van valakinek blogja?
2.4
Hétvégén rászánom magam a turbonyomás ingadozása miatt. A szabályzó szelepet cseréltem tegnap, de nem lett jobb. :(
Shadin31-03-2016 08:14:45 //
81109
Van két vég megoldásom is a polcon, amiket fel tudok ajánlani. Az egyik a 2.0 utángyártott 70-es króm vége a dobnál levágva,

a másik pedig egy Paragi 80-as ovál (PAR209)

Vihető bármelyik.
Kolci31-03-2016 07:57:49 //
81108
Dettó
Hali,
Végre volt egy szabad fél órám és megfrissítettem a navimat az újabb kékes kinézetre.
Egy gondom van csak vele, ami az előzőnél tetszett, hogy a main gombra kattintva előjött a térkép, ha volt benne CD és bal oldalt mellette pedig a rádió adatok+még megtehető kilóméter. Na most ilyen nincs már benne, olyan mint ha butítottak volna rajta.
Másnak is ilyen lett frissítés után?
Ami pozitív, hogy végre beolvasta a frissebb navi CD-ket....
Pedig a google kereső MiTO QV felniként dobta ki. Azért ezt írtam be, mert német alfa fanclub olfalon is keresték a 159 TI színkódját, de megállapították ők is, hogy nem fellelhető, de MiTO QV felni megszólalásig hasonló színű, amimek van kódja: VV658B, ezt egy német alfa tulaj fényező is megerősítette. Én erre kerestem rá.
Érdekes, hogy kidobta a te felnid.
Köszönöm a véleményeket. Kaptam innen is, máshonnan is.
Azt hiszem a matt nem az én világom, a fényes pedig már már bazári.
Úgy gondolom, az ezüst alfához, a matt fekete matricázással ez a titanio metallic színű felni selyemfényű lakkozással fog leginkább passzolni ... aztán majd a VTT-n elmondjátok hogy valóban így van-e vagy sem.
Azért ha lehet ebből ne csináljunk versenyt😉
Tudom minden fillér számít, főleg a 18" és 19"-os méretek esetén, épp ezért, ha valakinek nem fér bele a Michelin vagy Conti, akkor ajánlom a Bridgestone-t. Nem sokkal drágább mint a Vredestein és társai, de jó és tartós.
A kínai, koreai és indiai gumiktól ebben a méretben óva intenék mindenkit. Lehet olcsó és talán eleinte jó is, de hamarabb kopik ekkora keréknél így ha sűrűbben kell új garnitúra, nem biztos, hogy rentábilis a dolog.
A Vredestein középkatis holland márka. Úgy tudom, hogy megvette az indiai Apollo (Gyöngyöshalász). A konrét típus a legfrissebb
Adac teszten az élmezőny végét csípte el 17" méretben.
Sziasztok.
Véleményetekre lennék kíváncsi, Vredestein mint gumimárkáról mi a vélemény...
Azon belül is ez a gumi:
Vredestein Ultrac Vorti 235/45 R18,
41.990-ért kapnám darabját..
válaszaitokat előre is köszönöm.
üdv.
b007730-03-2016 22:55:43 //
81100
Igen ez így még logikus is, így érthető, köszi a gyors választ! :) Akkor jól működik.
G-MANN🍀30-03-2016 22:55:14 //
81099
A 2. kép az én fotóm :) az én felnin volt a 159 SW Ti-n. 19-es és ultrabrutálszép volt szerintem. Fényes volt. Több fotó az oldalamon. :)
A lényeg, hogy saválló legyen (min.: 1.4404 vagy 1.4571). Mivel zuzmóölő kémhatású a kipuffból kiáramló cucc, ezért 1 év alatt még a rozsdamentes is be tud rozsdásodni. Pláne akkor, hogyha még a DPF is bent van. :)))
knrdptr30-03-2016 22:25:13 //
81097
Köszönöm! :)
Egyeztettem a fényező barátommal lakk ügyben.
Azt mondta, hogy a
159 antracit ti felnije selyemfényű, míg a
MiTo 5 lyukúja inkább fényes (kép alapján).
Most a matt és a selyemfényű festékek divatja hódít, véleményem szerint a fényes picit bazáribb.
Egyébként most fújta ugyanez a barátom egy másik barátomnaknak a Seat felnijét matt feketére. Eredetileg a srác selyemfényűt kért, de azt túl fényesnek látta. Átfújatta matt lakkal, de még így is selyemfényű, a nyári matt felnijéhez képest. :)
A kép nem jó minőségű és azt vegyétek figyelembe, hogy a feketén a lakk mattabnak, opálosabbnak tűnik:

Hardy30-03-2016 22:06:04 //
81095
Jah es igen, jol nezzetek meg, hogy biztos a turbot kell e cserelni, mert en is majdnem, hogy feleslegesen csereltem ki. De legalabb kiderult, hogy a turbomnak a 218 ezer km ellenere semmi baja.
Nem kell, fent a legbeomlo csovet vettuk ki, még a legtomegmero elott, katalizator ki, kipufogot lekotni az ott had logjon, meg a hovedo lemez jon meg ki aztan ennyi. Kar, hogy nem csinaltam kepeket a folyamatrol.
Még mielőtt bármit cseréltek, javaslom, hogy
végezzétek el ezt a vizsgálatot. Sőt a membránszelep és a vákumpumpa közti csövezést is vizsgáljátok meg.
És hangsúlyozom, lehet elég egy tisztítás. Továbbra is tartom, hogy a forgórésznek és a siklócsapágyaknak nincs bajuk. Annak lett volna előjele.
knrdptr30-03-2016 21:55:08 //
81091
Melyiket vetted pontosan?
Csabi30-03-2016 21:53:57 //
81090
Ennyire biztos, hogy le kell venni azt a turbót? Ennyire körbejárta már a szaki a kérdést, problémát? Remélem nem csak egy villámdiagnózis ismét, és egy turbó le- és felszereléssel leszel öregebb....
Vízcsöveket le kellett venni ugye?
Hardy30-03-2016 21:43:18 //
81088
Én ilyent vettem:

Homasitába.
knrdptr30-03-2016 21:37:55 //
81087
Sziasztok!
Először is örülök hogy pár hónap nyomon követés után már aktív részese lehetek a fórumnak :)
Szeretnék (lehetőség szerint gyári) króm kipufogóvéget a kocsihoz. Márkaszervízben érdeklődben, és 38000 Ft lenne az új ára a kiegészítőnek. Van ötletetek, hol lehetne még beszerezni?
Hardy30-03-2016 21:06:54 //
81086
Az én előző két autómnál ami csak 156 volt szintén vannak szép összegek szervizre. Simán az 59 ára.
Mi eloszor csinaltunk ilyet haverommal, 4 ora alatt megvoltunk a turbo le/fel cserevel. Mi alulrol szedtuk szet, huto minden maradt bent... Nem egy veszes melo...
persze hogy lóg... de akkor nem esett szét :)
Lóg a turbó. Ez még nem egy nagy baj, mert szerintem minden turbónak 220 ezer kilométernél lehet lógása. Az a baj, hogy a vákumszelence cseréjéhez, ki kell venni a turbót. A 2.4-nél szét kell szedni szinte mindent.
Liquid30-03-2016 20:25:18 //
81082
ez megnyugtató :D
Kolci30-03-2016 20:12:15 //
81081
Igen, biztonsági előírások miatt működik így. Hiába van a becsípődés érzékelés, így talán nehezebben zárja oda a vezető az utasa kezét :)
na darabokra? vagy hogy esett szét?
b007730-03-2016 19:41:25 //
81079
Sziasztok
Ma vettem észre egy apróbb dolgot... A hátsó ablakok a vezető oldalról vezérelve csak lefelé automaták fölfelé nem. Viszont hátulról irányítva automata le és fel is. Ez normális gyári működés ? :)
Èn a fényesre szavazok. Nekem jobban tetszik és talán könyebben tisztán tartható. Bár matt felnim még nem volt.
De vannak. Szerintem ez badarság.
Max. csak ki kell pucolni, mert a baj szerintem nem ezzel van. Vagy a VGT vezérlőd tömörtelen, vagy megsérült a membrán szelep.
Lehetett mindez azért, mert megtömte a előlapátokat korommal a motor, amikor levegő hiánnyal mentél, a turbó cső lyuk miatt.
Mi alapján lett ez a diagnózis felállítva?
Szerintem ebbe a hibába max 20k Ft van, vagy még annyi sem.
Nivan8430-03-2016 18:18:49 //
81076
Erősen zárkózok fel. Porlasztók és sebváltó és ott leszek én is :D
mizooo30-03-2016 17:55:19 //
81075
Most ment el haverom 1.9 JTDm Bravo-ja van és nincs mindig megfelelő turbónyomás az elvárthoz képest. A Geo kart nézegetve nem mindig mozog megfelelően (van amikor egyáltalán nem mozog) ekkor füllel is hallani, hogy nem pörög fel a turbó. Menet közben meg nincs erő.... Most elviszi szerelőhöz, hogy levegyék a turbót. Kézzel nehezen lehetett mozgatni a kart, az mennyire normális?? :(
Shadin30-03-2016 17:22:28 //
81074
Nem eszik olyan forrón...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.