Köszönöm a véleményeket. Kaptam innen is, máshonnan is.
Azt hiszem a matt nem az én világom, a fényes pedig már már bazári.
Úgy gondolom, az ezüst alfához, a matt fekete matricázással ez a titanio metallic színű felni selyemfényű lakkozással fog leginkább passzolni ... aztán majd a VTT-n elmondjátok hogy valóban így van-e vagy sem.
Forum >> 159
Dömpi (il dottore)31-03-2016 00:00:52 // 81105
Dömpi (il dottore)30-03-2016 23:54:38 // 81104
Azért ha lehet ebből ne csináljunk versenyt😉
Dömpi (il dottore)30-03-2016 23:53:09 // 81103
Tudom minden fillér számít, főleg a 18" és 19"-os méretek esetén, épp ezért, ha valakinek nem fér bele a Michelin vagy Conti, akkor ajánlom a Bridgestone-t. Nem sokkal drágább mint a Vredestein és társai, de jó és tartós.
A kínai, koreai és indiai gumiktól ebben a méretben óva intenék mindenkit. Lehet olcsó és talán eleinte jó is, de hamarabb kopik ekkora keréknél így ha sűrűbben kell új garnitúra, nem biztos, hogy rentábilis a dolog.
A kínai, koreai és indiai gumiktól ebben a méretben óva intenék mindenkit. Lehet olcsó és talán eleinte jó is, de hamarabb kopik ekkora keréknél így ha sűrűbben kell új garnitúra, nem biztos, hogy rentábilis a dolog.
droberto30-03-2016 23:14:49 // 81102
A Vredestein középkatis holland márka. Úgy tudom, hogy megvette az indiai Apollo (Gyöngyöshalász). A konrét típus a legfrissebb Adac teszten az élmezőny végét csípte el 17" méretben.
Peeeti8530-03-2016 23:03:12 // 81101
Sziasztok.
Véleményetekre lennék kíváncsi, Vredestein mint gumimárkáról mi a vélemény...
Azon belül is ez a gumi:
Vredestein Ultrac Vorti 235/45 R18,
41.990-ért kapnám darabját..
válaszaitokat előre is köszönöm.
üdv.
Véleményetekre lennék kíváncsi, Vredestein mint gumimárkáról mi a vélemény...
Azon belül is ez a gumi:
Vredestein Ultrac Vorti 235/45 R18,
41.990-ért kapnám darabját..
válaszaitokat előre is köszönöm.
üdv.
b007730-03-2016 22:55:43 // 81100
Igen ez így még logikus is, így érthető, köszi a gyors választ! :) Akkor jól működik.
G-MANN🍀30-03-2016 22:55:14 // 81099
A 2. kép az én fotóm :) az én felnin volt a 159 SW Ti-n. 19-es és ultrabrutálszép volt szerintem. Fényes volt. Több fotó az oldalamon. :)
droberto30-03-2016 22:27:37 // 81098
A lényeg, hogy saválló legyen (min.: 1.4404 vagy 1.4571). Mivel zuzmóölő kémhatású a kipuffból kiáramló cucc, ezért 1 év alatt még a rozsdamentes is be tud rozsdásodni. Pláne akkor, hogyha még a DPF is bent van. :)))
droberto30-03-2016 22:10:57 // 81096
Egyeztettem a fényező barátommal lakk ügyben.
Azt mondta, hogy a 159 antracit ti felnije selyemfényű, míg a MiTo 5 lyukúja inkább fényes (kép alapján).
Most a matt és a selyemfényű festékek divatja hódít, véleményem szerint a fényes picit bazáribb.
Egyébként most fújta ugyanez a barátom egy másik barátomnaknak a Seat felnijét matt feketére. Eredetileg a srác selyemfényűt kért, de azt túl fényesnek látta. Átfújatta matt lakkal, de még így is selyemfényű, a nyári matt felnijéhez képest. :)
A kép nem jó minőségű és azt vegyétek figyelembe, hogy a feketén a lakk mattabnak, opálosabbnak tűnik:

Azt mondta, hogy a 159 antracit ti felnije selyemfényű, míg a MiTo 5 lyukúja inkább fényes (kép alapján).
Most a matt és a selyemfényű festékek divatja hódít, véleményem szerint a fényes picit bazáribb.
Egyébként most fújta ugyanez a barátom egy másik barátomnaknak a Seat felnijét matt feketére. Eredetileg a srác selyemfényűt kért, de azt túl fényesnek látta. Átfújatta matt lakkal, de még így is selyemfényű, a nyári matt felnijéhez képest. :)
A kép nem jó minőségű és azt vegyétek figyelembe, hogy a feketén a lakk mattabnak, opálosabbnak tűnik:

Hardy30-03-2016 22:06:04 // 81095
Ricsi 14730-03-2016 22:04:01 // 81094
Jah es igen, jol nezzetek meg, hogy biztos a turbot kell e cserelni, mert en is majdnem, hogy feleslegesen csereltem ki. De legalabb kiderult, hogy a turbomnak a 218 ezer km ellenere semmi baja.
Ricsi 14730-03-2016 21:58:58 // 81093
Nem kell, fent a legbeomlo csovet vettuk ki, még a legtomegmero elott, katalizator ki, kipufogot lekotni az ott had logjon, meg a hovedo lemez jon meg ki aztan ennyi. Kar, hogy nem csinaltam kepeket a folyamatrol.
droberto30-03-2016 21:55:58 // 81092
Még mielőtt bármit cseréltek, javaslom, hogy végezzétek el ezt a vizsgálatot. Sőt a membránszelep és a vákumpumpa közti csövezést is vizsgáljátok meg.
És hangsúlyozom, lehet elég egy tisztítás. Továbbra is tartom, hogy a forgórésznek és a siklócsapágyaknak nincs bajuk. Annak lett volna előjele.
És hangsúlyozom, lehet elég egy tisztítás. Továbbra is tartom, hogy a forgórésznek és a siklócsapágyaknak nincs bajuk. Annak lett volna előjele.
knrdptr30-03-2016 21:55:08 // 81091
Melyiket vetted pontosan?
Csabi30-03-2016 21:53:57 // 81090
Ennyire biztos, hogy le kell venni azt a turbót? Ennyire körbejárta már a szaki a kérdést, problémát? Remélem nem csak egy villámdiagnózis ismét, és egy turbó le- és felszereléssel leszel öregebb....
Giuntini30-03-2016 21:44:33 // 81089
Vízcsöveket le kellett venni ugye?
Hardy30-03-2016 21:43:18 // 81088
knrdptr30-03-2016 21:37:55 // 81087
Sziasztok!
Először is örülök hogy pár hónap nyomon követés után már aktív részese lehetek a fórumnak :)
Szeretnék (lehetőség szerint gyári) króm kipufogóvéget a kocsihoz. Márkaszervízben érdeklődben, és 38000 Ft lenne az új ára a kiegészítőnek. Van ötletetek, hol lehetne még beszerezni?
Először is örülök hogy pár hónap nyomon követés után már aktív részese lehetek a fórumnak :)
Szeretnék (lehetőség szerint gyári) króm kipufogóvéget a kocsihoz. Márkaszervízben érdeklődben, és 38000 Ft lenne az új ára a kiegészítőnek. Van ötletetek, hol lehetne még beszerezni?
Hardy30-03-2016 21:06:54 // 81086
Az én előző két autómnál ami csak 156 volt szintén vannak szép összegek szervizre. Simán az 59 ára.
Ricsi 14730-03-2016 20:55:07 // 81085
Mi eloszor csinaltunk ilyet haverommal, 4 ora alatt megvoltunk a turbo le/fel cserevel. Mi alulrol szedtuk szet, huto minden maradt bent... Nem egy veszes melo...
Erhard 242 (Pure Energy)30-03-2016 20:48:18 // 81084
persze hogy lóg... de akkor nem esett szét :)
Giuntini30-03-2016 20:43:38 // 81083
Lóg a turbó. Ez még nem egy nagy baj, mert szerintem minden turbónak 220 ezer kilométernél lehet lógása. Az a baj, hogy a vákumszelence cseréjéhez, ki kell venni a turbót. A 2.4-nél szét kell szedni szinte mindent.
Liquid30-03-2016 20:25:18 // 81082
ez megnyugtató :D
Kolci30-03-2016 20:12:15 // 81081
Igen, biztonsági előírások miatt működik így. Hiába van a becsípődés érzékelés, így talán nehezebben zárja oda a vezető az utasa kezét :)
Erhard 242 (Pure Energy)30-03-2016 19:59:18 // 81080
na darabokra? vagy hogy esett szét?
b007730-03-2016 19:41:25 // 81079
Sziasztok
Ma vettem észre egy apróbb dolgot... A hátsó ablakok a vezető oldalról vezérelve csak lefelé automaták fölfelé nem. Viszont hátulról irányítva automata le és fel is. Ez normális gyári működés ? :)
Ma vettem észre egy apróbb dolgot... A hátsó ablakok a vezető oldalról vezérelve csak lefelé automaták fölfelé nem. Viszont hátulról irányítva automata le és fel is. Ez normális gyári működés ? :)
Pityukoma30-03-2016 19:34:32 // 81078
Èn a fényesre szavazok. Nekem jobban tetszik és talán könyebben tisztán tartható. Bár matt felnim még nem volt.
droberto30-03-2016 18:19:38 // 81077
De vannak. Szerintem ez badarság.
Max. csak ki kell pucolni, mert a baj szerintem nem ezzel van. Vagy a VGT vezérlőd tömörtelen, vagy megsérült a membrán szelep.
Lehetett mindez azért, mert megtömte a előlapátokat korommal a motor, amikor levegő hiánnyal mentél, a turbó cső lyuk miatt.
Mi alapján lett ez a diagnózis felállítva?
Szerintem ebbe a hibába max 20k Ft van, vagy még annyi sem.
Max. csak ki kell pucolni, mert a baj szerintem nem ezzel van. Vagy a VGT vezérlőd tömörtelen, vagy megsérült a membrán szelep.
Lehetett mindez azért, mert megtömte a előlapátokat korommal a motor, amikor levegő hiánnyal mentél, a turbó cső lyuk miatt.
Mi alapján lett ez a diagnózis felállítva?
Szerintem ebbe a hibába max 20k Ft van, vagy még annyi sem.
Nivan8430-03-2016 18:18:49 // 81076
Erősen zárkózok fel. Porlasztók és sebváltó és ott leszek én is :D
mizooo30-03-2016 17:55:19 // 81075
Most ment el haverom 1.9 JTDm Bravo-ja van és nincs mindig megfelelő turbónyomás az elvárthoz képest. A Geo kart nézegetve nem mindig mozog megfelelően (van amikor egyáltalán nem mozog) ekkor füllel is hallani, hogy nem pörög fel a turbó. Menet közben meg nincs erő.... Most elviszi szerelőhöz, hogy levegyék a turbót. Kézzel nehezen lehetett mozgatni a kart, az mennyire normális?? :(
Shadin30-03-2016 17:22:28 // 81074
Nem eszik olyan forrón...
Greentimus30-03-2016 17:02:49 // 81073
Sajnos egy bizonyos km után megtörténik. Pláne egy halálán lévő agyongyötört motor hamar "rendbe teszi". :(
Giuntini30-03-2016 16:58:14 // 81072
A turbó esett szét! Erre már nincsenek szavak!
David | Centocinquantanove30-03-2016 16:38:21 // 81071
Felkerültek a nyári papucsok de immár a tirex cartárstól ajándékba kapott felnikre. Szépen rendbehozattam, íme az eredmény:

Kicsit mintha vibrálna a kormány a másik után, ezért lehet hogy még rá kell nézni, de amúgy tökéletes. 1000 köszönet újra tirexnek.
A rossz hír viszont, hogy az első alsó lengőkarok gömbfejei lógnak, ezért itt be kell avatkozni. Állítólag nem lehet csak komplett lengőkart cserélni... :-(
Az egyik sír, a másik nevet esete van...


Kicsit mintha vibrálna a kormány a másik után, ezért lehet hogy még rá kell nézni, de amúgy tökéletes. 1000 köszönet újra tirexnek.
A rossz hír viszont, hogy az első alsó lengőkarok gömbfejei lógnak, ezért itt be kell avatkozni. Állítólag nem lehet csak komplett lengőkart cserélni... :-(
Az egyik sír, a másik nevet esete van...
Dömpi (il dottore)30-03-2016 16:31:08 // 81070
nagyságrendielg én is ott tartok mint te :)
b007730-03-2016 15:43:48 // 81069
Egyébként most ahogy nézem a 19es sem sokkal drágább mint egy 18as. Én is megnéznék egyet ebből az utángyártottból, de sajnos nem valami elterjedt...
Erhard 242 (Pure Energy)30-03-2016 15:37:37 // 81068
ha jól be van zárva akkor nem :DDDD
Shadin30-03-2016 15:26:44 // 81067
Én is pont ránéztem a Tiédre :-D
Liquid30-03-2016 15:04:37 // 81066
na jó abban a vételár is bentvan
Liquid30-03-2016 15:04:22 // 81065
uhh, megnéztem az enyémet, egy helyiértékkel több van benne (a végén sajna) :)
Shadin30-03-2016 14:59:26 // 81064
már-már sátáni az összeg...
Shadin30-03-2016 14:58:39 // 81063
Skacok, az én autóm "hibátlan", nézzétek meg a költségeket a 2.0 adatlapján :-D
Már, ha látszik Nektek :-)
Már, ha látszik Nektek :-)
ALFI15630-03-2016 14:41:57 // 81062
Én is ugyan ezt vallom.A zsbbe minimum 500ezer maradjon mert bár mi kijöhet!
Liquid30-03-2016 14:18:24 // 81061
ezt nem lehet így általánosságban kijelenteni, mert mindig van pro és kontra, inkább úgy mondanám, hogy a következők emelik az esetlegesen ráköltendő összeg nagyságát, és a ráköltés valószínűségét: )
- minél későbbi évjárat
- minél több valós km
- minél nagyobb, erősebb, bonyolultabb motor és hajtáslánc
Ezeket együtt kell mérlegelni az autó árával.
Ha olcsó, alapvetően hibátlan, akkor egy nagyobb összeg ráköltése után még mindig jobb mint egy drága, hibátlan, amire ugyanazt rá kell költeni.
A te eseted a legjobb bizonyíték erre: nem volt olcsó, jól nézett ki nagyon, mégis becsapott a ménkű :)
- minél későbbi évjárat
- minél több valós km
- minél nagyobb, erősebb, bonyolultabb motor és hajtáslánc
Ezeket együtt kell mérlegelni az autó árával.
Ha olcsó, alapvetően hibátlan, akkor egy nagyobb összeg ráköltése után még mindig jobb mint egy drága, hibátlan, amire ugyanazt rá kell költeni.
A te eseted a legjobb bizonyíték erre: nem volt olcsó, jól nézett ki nagyon, mégis becsapott a ménkű :)
Giuntini30-03-2016 14:08:35 // 81060
Azért aki ilyen autóba belemegy, számolni kell, hogy a költségek magadabbak lesznek. Te viszonylag fiatalon vetted az autódat. Azóta évek teltek el. Akkor 160-180 ezer kilométerrel újszerű autókat lehetett venni, igaz magadabb áron
Az mitől van, hogy most azt az évjáratot kevesebb kilométerrel hirdetik, és lelakottabb mint a 200-300ezret futott? Egy ilyen autó fenntartását nem a használt árhoz kell viszonyítani. Erhard aztondta két évvel ezelőtt, hogy jó a tartalékban félmillió. Ezekhez a kihajtottakhoz szerintem kell 1 millió tartalékban.
Az mitől van, hogy most azt az évjáratot kevesebb kilométerrel hirdetik, és lelakottabb mint a 200-300ezret futott? Egy ilyen autó fenntartását nem a használt árhoz kell viszonyítani. Erhard aztondta két évvel ezelőtt, hogy jó a tartalékban félmillió. Ezekhez a kihajtottakhoz szerintem kell 1 millió tartalékban.
Liquid30-03-2016 13:57:21 // 81059
és mi a nem bizonytalan ? :)
Még az új autó sem az...
Még az új autó sem az...
'''''30-03-2016 13:45:06 // 81058
A képen fényesek vannak szerintem.Én azt is kérném a helyedben.A matt olyan lesz,mintha fékporos lenne.
Erhard 242 (Pure Energy)30-03-2016 13:44:27 // 81057
már mint milyen bizonytalanba? minden autó vásárlás út a bizonytalanba...
Giuntini30-03-2016 13:17:53 // 81056
Nem akarom, hogy megtudd, milyen az amikor szétesik. Nekem egyik pillanatról a másikra történt. Semmi előjel nem volt! Én most mindenkit lebeszélek, hogy bizonytalanba belemenjen.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
726
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV