Forum >> 159
yani🍀01-06-2016 08:20:18 // 83415
Még egy eladó TBi Ti
Dömpi (il dottore)31-05-2016 22:58:00 // 83414
:)
Liquid31-05-2016 22:42:19 // 83413
Wellcome back! :)
WarbiRunner (Gyuri)31-05-2016 22:38:43 // 83412
Ha a megérné e kérdésre keresném a választ, akkor nem, nem éri meg :-) Ezen nem sokat kell számolni, amíg a 146 működik, addig gazdaságilag csak az az indokolt, ha fenntartom és hajtom. Főleg, hogy céges, tehát kvázi termelő eszköz. Papíron 77kw, tehát így adózik. Pláne, hogy véletlenül van egy nem céges is. Ez ilyen.
Hát jahh, hogy az árát. Példa: . Faterom és tesóm is 0km-es autókat vettek 4-5m közt akkor, amikor én a 146-ot másfélért. 10e km-re pontosan ugyanannyit használtuk az autókat. Ha mindent összeadunk minimális a különbség a 8-9 év alatt anyagi ráfordításban. Valószínű tesóm Astra 1.6 twinportja győzne, enyém lenne a második és a Focus 1.8 tdci jönne ki legrosszabbul. Nem nagy különbséggel. 17Ft/km kb a szervíz és fenntartási költsége a 146-omnak. Ez bő 3 milla mióta megvettem. Mára a maradvány értékek közt is csak pár 100e van. Ha nem veszel fel hitelt, akkor tehát ugyanott vagy 8-9 év alatt egy 4-5 milla közti vadi új autóval, mint egy használt másfél millással (feltéve ha úgy normálisan tartod fenn, új gumi, minőségi alkatrészek). Pl ezt gondoltad volna? :-) Autót cserélgetni nem éri meg. De én képtelen is vagyok rá, mert megszeretem és nem adom :-D
Hát jahh, hogy az árát. Példa: . Faterom és tesóm is 0km-es autókat vettek 4-5m közt akkor, amikor én a 146-ot másfélért. 10e km-re pontosan ugyanannyit használtuk az autókat. Ha mindent összeadunk minimális a különbség a 8-9 év alatt anyagi ráfordításban. Valószínű tesóm Astra 1.6 twinportja győzne, enyém lenne a második és a Focus 1.8 tdci jönne ki legrosszabbul. Nem nagy különbséggel. 17Ft/km kb a szervíz és fenntartási költsége a 146-omnak. Ez bő 3 milla mióta megvettem. Mára a maradvány értékek közt is csak pár 100e van. Ha nem veszel fel hitelt, akkor tehát ugyanott vagy 8-9 év alatt egy 4-5 milla közti vadi új autóval, mint egy használt másfél millással (feltéve ha úgy normálisan tartod fenn, új gumi, minőségi alkatrészek). Pl ezt gondoltad volna? :-) Autót cserélgetni nem éri meg. De én képtelen is vagyok rá, mert megszeretem és nem adom :-D
Csabi31-05-2016 22:21:26 // 83411
Csak így tovább, őrölünk, hogy itt vagy! :)
Haddel31-05-2016 21:52:35 // 83410
A pénz nem minden ,a szerelem az szerelem.😃
WarbiRunner (Gyuri)31-05-2016 21:48:30 // 83409
Hát valahogy így :-) Nem a haszálati tárgyat keresem, hanem a 146 majdani utódját. Ha ehhez várni kell, várok. Addig sem unatkozok, ez a kis dög nekem 9 éve gyönyörű, és 9 éve függő vagyok a vezethetőségétől és mióta kiizmsítottam, a nyers brutalitásától. Amikor a 350Nm szaggatja előre az 1300 kilót, az azért élmény. Másképp adja elő, mint egy modernebb kasztniban, súlyosan megtolja az adrenalinszintet :-) Egy szó mint száz, átmeneti autót nem szeretnék. A TBi-t mindenképp ki kell próbálnom, mert van esélye. TI felszereltséggel az autóipar szerintem egyik valaha volt legszebb produktuma az általam valaha próbált legjobb elsőkerék hajtásos futóművével.
Ha a Giulia nem létezne, könnyítene a dolgon :-) De hát az a sunyi nézés, és azok a rajongással teli első cikkek amik megjelentek... hátsókerék hajtás. Lehet megérné várni még egy kicsit :-)
De egy kipróbálásra nagyon megérett a dolog, Bp-re menet azt a TBi Ti-t legalább megnézem.
Ha a Giulia nem létezne, könnyítene a dolgon :-) De hát az a sunyi nézés, és azok a rajongással teli első cikkek amik megjelentek... hátsókerék hajtás. Lehet megérné várni még egy kicsit :-)
De egy kipróbálásra nagyon megérett a dolog, Bp-re menet azt a TBi Ti-t legalább megnézem.
Don Gombóc31-05-2016 21:32:15 // 83408
136 K kb úgy is néz ki minden rajta. De ha balfasz volt az előző tulaja, még jó hogy ennyit kibírt. :-(
Don Gombóc31-05-2016 21:30:12 // 83407
Így van. Tipikus olaszos jeladó jelenség.
RomeoOne31-05-2016 21:16:55 // 83406
Jó, bocsi, ez tényleg nem volt jó kifejezés, csak arra gondoltam, hogy annyira különböző kategóriát képvisel a két autó, hogy nem is lehet őket összehasonlítani. De remélem azért érthető, hogy mire gondoltam. A Guilia a 159 utódja, drágább is lesz, a fenntartása is legalább annyi lesz. Ha valakinek ennyire gondolkodnia kell, hogy megérné-e neki venni mondjuk 4 évre egy 159-est, akkor azt gondolom, hogy nem igazán tudja reálisan felmérni, hogy mivel jár majd egy Guilia fenntartása. Ha esetleg a pénzt össze tudja spórolni az idő alatt, hogy tényleg megvegyen egyet, a fenntartása már lehet, hogy nem fog menni. Sokszor elfelejtik az emberek, hogy egy autó ára csak a töredéke a költségeinek. Főleg egy használtnál. Simán előfordulhat, hogy 2-3 év alatt ráköltöd a vételárát még egyszer. Elég megnézni itt a fórumon azokat, akik rendesen vezetik a költségeket az autóiknál, hogy mennyi ment rá néhány év alatt...
Erhard 242 (Pure Energy)31-05-2016 21:16:36 // 83405
simán meg tud venni egyet, de akár kettőt is :DDD
Liquid31-05-2016 21:00:31 // 83404
szerelmes a kormos 146-ba :)
Kazes☻31-05-2016 21:00:11 // 83403
Azt hiszem, hogy a vegetálsz kifejezés nem igazán helyén való, sőt... kissé erős. És próbáld meg elképzelni... szerelem! Kinek mi (típus), persze... :)
RomeoOne31-05-2016 20:53:44 // 83402
Isten ments, hogy bárki zsebében turkáljak, de azért megfordul a fejemben, hogy ha egy 146-al vegetálsz és nem tudsz simán megvenni egy 159-est, akkor miért gondolkodsz egy olyan kaliberű autón, mint a Giulia?
yani🍀31-05-2016 20:48:10 // 83401
Nekem ez a második 159-em, előtte off-os autóim voltak. Már a 2.0 is más kategória volt, szerettem azt is, de a Tbi egy álom. Ha van lehetőséged próbálj ki egyet, biztos vagyok benne, hogy szerelmes leszel:-)
W.31-05-2016 20:33:43 // 83400
Ez biztos! Nekem ez a 3. 159-esem, de ilyen jó autóm sosem volt! Az előző 2 valahogy nem fogott meg ennyire, de ez a mostani nagyon bevált eddig!
Erhard 242 (Pure Energy)31-05-2016 20:20:01 // 83399
nem azért mondom, mert nekem 59-em van, de nagyon nagy előrelépés az 56-hoz képest műszakilag az 59, mind futóműre, mind kül és belcsínyre stb, egyszer ki kell próbálni és nem ereszt :D
Atesz15931-05-2016 20:08:15 // 83398
A 159-nek még durvább a nézése!Ne vegyél úgy Júliat,hogy nem volt159 -ed!
Gondolj a VTT-kre!
Gondolj a VTT-kre!
WarbiRunner (Gyuri)31-05-2016 17:52:04 // 83397
Majd kiderül :-) A Júlia elsőre nem tetszett annyira, de mostanra valahogy sunyin (amilyen a nézése) befészkelte magát az agyamba. Arra vagyok rákattanva. 2.0 motorral. Csak tényleg még pár év. Átmeneti autó meg nem szerelem autó, így nézve jobb ha kihúzom a 146-tal. Még alakul.
Giuntini31-05-2016 16:55:03 // 83396
Nagyon boldog vagyok! Èn is azt mondim, az Alfa fèl gyógyulás.
yani🍀31-05-2016 16:04:40 // 83395
Örülök, hogy újra itt vagy!!!:-)
Remélem minden rendben van.
Remélem minden rendben van.
Shadin31-05-2016 15:57:41 // 83394
Így van! Gyógyító hatása van ám az Alfa amore-nak...
Piritu - 1.000.00031-05-2016 15:07:52 // 83393
Főtengely jeladó lesz. Az előző is melegben adta fel. A hibaüzenet már csak következmény lesz.
Pityukoma31-05-2016 15:03:13 // 83392
Sziasztok! 1hete nem ültem a vasamban:-( Tegnap délután hazajöttem, beültem az Afámba és jól megkergettem. Zene a torzítás határig feltekerve, és élveztem az életet :-) Komolyan mondom hogy van gyógyító hatása! Mikor hazaértem, egész feldobott hangulatba voltam, jót tett a lelkemnek.
RomeoOne31-05-2016 14:46:54 // 83391
Igazából nem vettem észre, hogy jobban világítana. Szerintem ő is azért mérte be, hogy ezt megnézze és azt mondta rendben van. Csak a színben van árnyalatnyi különbség. Bár ha nem szól, hogy van, lehet azt sem veszem észre. Na mindegy, legközelebb majd párban cserélem.
Erhard 242 (Pure Energy)31-05-2016 14:45:07 // 83390
főtengely jeladó?
Hardy31-05-2016 14:24:00 // 83389
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy az üzemanyag szivattyú reléje merre található? 3 napon belül harmadszor áll le P0094 es hibakóddal.Már kezdem unni. Legutóbb Pesten okaztam egy kis dugót. Az az érdekes, hogy 3-4 perc állás után azonnal elindul mintha mi sem történt volna. Gondoltam kezdek a relével.
Érdeklődnék, hogy az üzemanyag szivattyú reléje merre található? 3 napon belül harmadszor áll le P0094 es hibakóddal.Már kezdem unni. Legutóbb Pesten okaztam egy kis dugót. Az az érdekes, hogy 3-4 perc állás után azonnal elindul mintha mi sem történt volna. Gondoltam kezdek a relével.
Erhard 242 (Pure Energy)31-05-2016 13:30:57 // 83388
pedig xenon izzót csak párban érdemes cserélni, elég gatya, hogy az egyik jobban világít, mint a másik....
RomeoOne31-05-2016 13:11:08 // 83387
Sziasztok. Voltam ma szerelőnél a már említett fényszóró hiba miatt. Végülis nem relé lett, hanem egyszerűen csak a xenon izzó adta meg magát és az lett cserélve. A blogomban részletesebben is leírtam. Két dolgot azért itt is megkérdeznék, amit ott vázoltam:
A kéziköny a DS1 xenon izzóra 55 W-ot ír, azonban a kocsiban 35 W-os izzó volt és az autósboltban is azt mondták, hogy ebből csak 35 W-os van és a kézikönyvben elírták. Más is tapasztalta már ezt vagy így tudja, hogy hibás a kézikönyv?
A másik, hogy a szerelő párban akart velem vetetni xenon izzókat, hogy cseréljük ki azt is, ami még működik. Azt mondta, hogy ez azért lenne szükséges, mert ezeknek nagyjából azonos az élettartamuk, meg az új izzónak kicsit más lesz a fénye. Most azért nem akartam egy új izzót venni a működő helyére, mert talán el fog romlani valamikor. A fényükben tényleg látható egy halvány árnyalatbeli különbség. De annyira nem zavaró. Inkább azon gondolkoztam el, hogy a régebbi izzó kiégése okozhat-e olyan feszültség tranzienst, ami mondjuk elpukkantja a többi égőt is vagy egyéb kárt tesz a kocsi elektromos rendszerében? Úgy gondolnám, hogy nem, szóval ez sem indokolja a cserét. De kíváncsi vagyok a ti véleményetekre/tapasztalatotokra is, hogy tényleg kellett volna-e cserélnem a működő izzót?
A kéziköny a DS1 xenon izzóra 55 W-ot ír, azonban a kocsiban 35 W-os izzó volt és az autósboltban is azt mondták, hogy ebből csak 35 W-os van és a kézikönyvben elírták. Más is tapasztalta már ezt vagy így tudja, hogy hibás a kézikönyv?
A másik, hogy a szerelő párban akart velem vetetni xenon izzókat, hogy cseréljük ki azt is, ami még működik. Azt mondta, hogy ez azért lenne szükséges, mert ezeknek nagyjából azonos az élettartamuk, meg az új izzónak kicsit más lesz a fénye. Most azért nem akartam egy új izzót venni a működő helyére, mert talán el fog romlani valamikor. A fényükben tényleg látható egy halvány árnyalatbeli különbség. De annyira nem zavaró. Inkább azon gondolkoztam el, hogy a régebbi izzó kiégése okozhat-e olyan feszültség tranzienst, ami mondjuk elpukkantja a többi égőt is vagy egyéb kárt tesz a kocsi elektromos rendszerében? Úgy gondolnám, hogy nem, szóval ez sem indokolja a cserét. De kíváncsi vagyok a ti véleményetekre/tapasztalatotokra is, hogy tényleg kellett volna-e cserélnem a működő izzót?
tdemeter31-05-2016 13:07:18 // 83386
A köv nekem is az lesz !:)
Giuntini31-05-2016 12:42:30 // 83385
Hát igen. A piros bőr valakinek vagy nagyon bejön, vagy irtózik tőle. Nekem egy megunhatatlan, és mindig bizsergést érzek hogy odalépjek neki. A piros bőr nagyon Alfás, és igazából a fekete vagy a fehér adja nagyon ki. Viszont az idegesít, hogy újabban olyan autókhoz, amikhez egyáltalán nem passzol, erőltetik. Pl. egy B Mercedes, vagy Lexus limuzin, amiben olyan kevés a sportosság mint lopótökben a bűnözési hajlam.
Giuntini31-05-2016 12:36:14 // 83384
A tiéd nagyon jó választás volt. A 2,0 kevésbé szervizigényes, jó a Dpf-je, sokkal használhatóbb a városban. A 2,4 csak akkor jó választás, ha nagyrészt autópályázol, vagy hosszabb etapokat mész vele.
tdemeter31-05-2016 12:24:01 // 83383
Indításnál összevissza irkált random hibaüzeneteket.
Azért volt más is, pl lehetett érezni az indításnál a bizonytalanságot.
Azért volt más is, pl lehetett érezni az indításnál a bizonytalanságot.
Haddel31-05-2016 12:18:13 // 83382
Miket csinált a tiéd?
Haddel31-05-2016 12:08:19 // 83380
Járt már úgy valaki ,hogy minden elektromos hülyeséget csinált az autó ,és csak az aksi volt rossz?
Angelo31-05-2016 11:38:44 // 83379
Köszi az infót!
Jövőhéten viszem szerelőhöz a vasat.
Jövőhéten viszem szerelőhöz a vasat.
tdemeter31-05-2016 11:36:02 // 83378
Sziasztok!
Nagy szívás előtt állok valszeg. Elhatároztam, hogy felújíttatom a felnimet, de belefutottam a szopásba. Mint kiderült, olyan felnim van, amely festve is van és csiszolva is.
Tehát ha szemből nézed akkor ilyen tükrös, kicsit olyan mintha polírozva lenne, de közben nincs polírozva sem hanem elvileg vmi eszterga géppel van gyorsan lehúzva.
Namármost, nem vagyok szakember, de pár cég felhívása után szembesülni kellett vele, hogy ez bizony kemény menet lesz, mert ilyet nagyon kevesen vállalnak.
Pontosabban bármikor lefestik és a külsejét lepolírozzák, de azt még utána lakkozni kellene. A polírozott felületet viszont senki se vállalja lakkozni, vagy pontosabban a tisztességesebb cégek elismerték, hogy amit arra ráfestesz, az le fog jönni róla. Így hát állítólag ezt marni kellene valamilyen speckó eszterga géppel, olyat viszont senki sem vállal Magyarországon.
A cél az lenne, hogy a gyári állapotot visszakapjam. Nekem kimondottan bejön ez a kettősség benne és nagyon jó lenne ugyanígy viszontlátni.
Valaki tud ajánlani olyan céget/szakembert aki elboldogul ezzel?
A másik gond, hogy itt-ott már a festés alá ment a korrózió és van 1-2 apró de nem mély sérülés is rajta. Ezek vajon mennyire lesznek kijavíthatóak?
Alternatív opcióként vehetnék új felni szettet is, de az sokkal többe lenne. Akkor már vennék énis vmi TI felnit de akkor jó lenne hozzá szép piros brembo nyereg is:) Akkor meg ugye nyomtávszélesítés és már el is vertem 500e ft-ot :)
Nem biztos, hogy jó lenne :)
Valami öttlet?
Este dobok képeket a kerekemről ...
Kösz
Nagy szívás előtt állok valszeg. Elhatároztam, hogy felújíttatom a felnimet, de belefutottam a szopásba. Mint kiderült, olyan felnim van, amely festve is van és csiszolva is.
Tehát ha szemből nézed akkor ilyen tükrös, kicsit olyan mintha polírozva lenne, de közben nincs polírozva sem hanem elvileg vmi eszterga géppel van gyorsan lehúzva.
Namármost, nem vagyok szakember, de pár cég felhívása után szembesülni kellett vele, hogy ez bizony kemény menet lesz, mert ilyet nagyon kevesen vállalnak.
Pontosabban bármikor lefestik és a külsejét lepolírozzák, de azt még utána lakkozni kellene. A polírozott felületet viszont senki se vállalja lakkozni, vagy pontosabban a tisztességesebb cégek elismerték, hogy amit arra ráfestesz, az le fog jönni róla. Így hát állítólag ezt marni kellene valamilyen speckó eszterga géppel, olyat viszont senki sem vállal Magyarországon.
A cél az lenne, hogy a gyári állapotot visszakapjam. Nekem kimondottan bejön ez a kettősség benne és nagyon jó lenne ugyanígy viszontlátni.
Valaki tud ajánlani olyan céget/szakembert aki elboldogul ezzel?
A másik gond, hogy itt-ott már a festés alá ment a korrózió és van 1-2 apró de nem mély sérülés is rajta. Ezek vajon mennyire lesznek kijavíthatóak?
Alternatív opcióként vehetnék új felni szettet is, de az sokkal többe lenne. Akkor már vennék énis vmi TI felnit de akkor jó lenne hozzá szép piros brembo nyereg is:) Akkor meg ugye nyomtávszélesítés és már el is vertem 500e ft-ot :)
Nem biztos, hogy jó lenne :)
Valami öttlet?
Este dobok képeket a kerekemről ...
Kösz
Atesz15931-05-2016 10:41:50 // 83377
Huuuu!!!A nagy dizel is nagyon bejött."Bajban" lennék,ha most keresnék 159-t,mert a 2.0-val is nagyon meg vagyok elégedve.Lehet,hogy olyat dizelt keresnék,aminek alapjáraton benzines hangja van.:-)
Giuntini31-05-2016 10:37:16 // 83376
Mennyi van benne Gombóc? Ez a lógás már baromi sok! Az a baj, ha beleért a lapát a házba, akkor lehet, hogy már nem lehet megmenteni... Szurkolok Neked!
Giuntini31-05-2016 10:17:23 // 83375
Jó nagyon a TBI. Nagyon halk, és húz mindenhonnan mint a nagy dízel. Láttam kipróbáltad Norby 2,4-ét. Az hogy tetszett?
Atesz15931-05-2016 10:09:19 // 83374
Nagyon valószinű,hogy rá fogsz kattanni.Volt szerencsém a hétvégén egy Tbi-vel menni.Nagyon jó az a motor!A küldő meg magáért beszél.
WarbiRunner (Gyuri)31-05-2016 09:40:20 // 83373
Köszi az infót. :-) Ez úgy lesz, ha épp megyek Bp-re, akkor előtte felhívom, egy gyors megnézést megér. Aztán vagy rákattanok, vagy nem.
ValeRossi4631-05-2016 08:04:42 // 83372
Csak en kerestem 😂😂 de gondoltam megosztom az oromom :)
yani🍀31-05-2016 07:50:17 // 83371
Miért kerestük? Valamiről lemaradtam?
ValeRossi4631-05-2016 06:31:55 // 83370
Elokerult a KRD492 ....itt van a forumon Turismoo nick nevvel 😆😆
Dömpi (il dottore)30-05-2016 23:22:22 // 83369
féltengelycsere, olvass utáma a blogjaimban
Haddel30-05-2016 22:17:00 // 83368
Valerossi kollega ajánlotta a blogját ,és tényleg ,nekem is ugyanezek a tüneteim. Megrángattam a csatikat délben a porlasztóknál,hibakódot kitöröltem ,mentem próbakört,és nem dobott híbát. Kicsit megnyugodtam ,aztán este úton a szállásra ,ottalvós melón vagyok a héten, megint villogott minden,a benzinszintjelző le-föl járt ,Vdc,esp ,hillholder hibák ,p0204 hibakód. A vendégház elött mégjobban szétszedtem ,összedugdostam mindent ,hibakód törlés,próbakör,most megint jó minden.. Hú de utálom az ilyet..😃
maotun30-05-2016 21:16:12 // 83367
Öööömm éééééé Bodottáá!
Ugy néz ki jó vétel volt( kop,kop,kop)
nics bőr,ülésfűtés,motoros állítás,19" ti felni fémpedálok de a vas gyönyörű, és nagyon megy! patika állapotú, csak a holland tengeri levegő miatt a kerékanya csavarok alvázon, horganyzott csavarok, középdobon van egy kis felületi rozsda,
Pénteken orvosolom a himbákat szerviz cuccok Erhard mestertől pedig berendelve, köszönet érte!
Mindent meg fog kapni ami jár neki jó gazdája volt szerencsére.
2,7 mil de beszámította a régit korrekt eladó minden rendben ment,
szerintem a 2010/2011 évjárat 150.000km nél Ti változatban 3,5M 2,7 alatt TBi-t nem találtam, de ez disznó motor 2,4 jtd vel pariba van de itt súlyelőny is van, és benzines létére nyomaték is elég!
és a benzin most nem drágul csak a diesel:))))
Ugy néz ki jó vétel volt( kop,kop,kop)
nics bőr,ülésfűtés,motoros állítás,19" ti felni fémpedálok de a vas gyönyörű, és nagyon megy! patika állapotú, csak a holland tengeri levegő miatt a kerékanya csavarok alvázon, horganyzott csavarok, középdobon van egy kis felületi rozsda,
Pénteken orvosolom a himbákat szerviz cuccok Erhard mestertől pedig berendelve, köszönet érte!
Mindent meg fog kapni ami jár neki jó gazdája volt szerencsére.
2,7 mil de beszámította a régit korrekt eladó minden rendben ment,
szerintem a 2010/2011 évjárat 150.000km nél Ti változatban 3,5M 2,7 alatt TBi-t nem találtam, de ez disznó motor 2,4 jtd vel pariba van de itt súlyelőny is van, és benzines létére nyomaték is elég!
és a benzin most nem drágul csak a diesel:))))
Piritu - 1.000.00030-05-2016 20:18:49 // 83366
Bár megjegyezném, hogy így 20e km után már unom a műsort...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
501
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?